Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB / rood / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB / rood / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jean Michel 30-06-2022

Een mooie telefoon groot beeldscherm fijne camera met een goede kwaliteit ook ingezoomd is de kwaliteit van de foto goed nadeel de eerste 30 procent van de batterij gaan snel daarna vindt ik t wel meevallen en ja wel iedere dag opladen maar wat wil je ook met zo'n groot beeldscherm en veel gebruik op een dag

Top en fantastische camera

In begin dacht ik wat een groot toestel maar dat went erg snel. Ook de pen was geen primaire reden voor aanschaf. Maar de camera en pen zijn echt onderscheidende features. Echt een aanrader

Anoniem 30-06-2022

Zeer mooi toestel,,Zekker de moeite waard als je op zoek bent naar een telefoon met veel opties. dat heb deze zekker.

Abdullah Heish 30-06-2022

Samsung s22 ultra is nice phone to have with big advantages but I feel the battery should be better.
Mmmmmmmmmmmmm
☆☆☆☆☆

Geweldige telefoon

Heb hem nu een week en ben er super blij mee. Super camera en reageerd heel snel. Ligt goed in de hand.

Cynthia1993 30-06-2022

Ik ben erg blij dat ik deze telefoon heb gekozen. Super snel. Mooie kwaliteit. Mooi design. Mooie foto's! De nacht mode is helemaal gaaf!

Overgegaan van de s10 plus naar s22 ultra

Since 1 week overgegaan van de s10 plus naar de s22 ultra. Nu ben ik sowieso al mega samsung fan zal niks anders meer willen maar, de s22 ultra slaat alles. Het is gewoon een wereld telefoon cameras zijn uitstekend en mega scherp. De batterij is ook een echte beest waar ik me s10 plus 2x per dag moest opladen vanwege me werk houdt de s22 ultra dit makkelijk uit nooit geen stress over een lege telefoon ( tenzij je hen zelf vergeet op te laden ) nu we het toch over de batterij hebben het super snel laden is mega snel niet super maar mega knipper 2 keer met je ogen en vol ideaal. Te gesproken over het design in een woord geweldig ideale hand liggen en een super maar dan ook super strak design gewoon super. Ook de functie dat Je met je s pen gewoon je telefoon gedeeltelijk kan besturen mega vet gewoon. Ik heb zelf getest tot hoever de s pen bereik heeft nou dik 10 meter gewoon super. Ik zal iedereen zeker weten de s22 ultra aanraden wat een monster machine echt waar

Anoniem 30-06-2022

Uitstekende telefoon met verbluffende fotocamera's

Makkelijk overzetten gegevens vorige samsung S10 telefoon. Verbluffende fotomogelijkheden. Mooi scherm.

Anoniem 30-06-2022

Hele goede telefoon met leuke functies

Ik vind de functies op deze telefoon echt geweldig de telefoon zelf is erg groot, heeft goed beeld en is een echte aanrader

Tim Feukkink 30-06-2022

Geweldige telefoon!

Ik heb mijn Samsung s22 ultra nu een paar weken en hij bevalt mij zo goed, de camera's die erop zitten zijn zo helder en scherp! Super snel en alles werkt naar behoren, 1 van de beste telefoons die ik ooit heb gehad! Ik kan me geen betere telefoon wensen! Batterij duur gaat heel lang mee!

LijmPistool 30-06-2022

Geweldige overstap vanaf de Note 8

Dit toestel is geweldig. Ik had voorheen de Note 8 met Android 9 (pie). Telefoon heeft zijn eindje bereikt dus ik ging meteen voor een beest van een telefoon. Camera is perfect, scherm resolutie is perfect. Pennetje voelt fijn aan en werkt ook heel vlug. Naar mijn idee gaat de batterij te snel leeg voor zo'n nieuw mooi toestel maar ik ga daar niet over klagen omdat mijn oude batterij er erger aan toe was. Het toestel is ook nog eens krachtig. Kan gemakkelijk meerdere apps open hebben zonder dat dat ten koste gaat van prestatie. Je kan ook heel gemakkelijk via Samsung Dex je computer op je computer besturen en zelfs draadloos! Wat een geweldig toestel. Ik heb geen spijt van mijn aankoop en Samsung wordt met elk jaar beter en beter. Altijd valt mijn mond open van de coole nieuwe dingen die ze doen

Patricia0911 30-06-2022

Een pracht telefoon

De telefoon was makkelijk over te zetten van oud naar nieuw. De apps zijn ook allemaal mee verhuisd naar de nieuwe telefoon. Helder toon voor het bellen, WhatsApp en SMS. Maar ook makkelijk naar je eigen smaak in te richten qua kleurtjes. Eenvoudig in bediening en maakt hele mooie foto's. Ik zou hem iedereen aanraden

Anoniem 30-06-2022

Het kost even moeite voor je de telefoon helemaal door heb. Maar hij is top. Camera perfect veel mogelijkheden.

patricia1501 30-06-2022

heb echt totaal geen spijt van de s22 ultra kwa grote is die bijna gelijk aan mijn s20 plus. maar kwa camera's en snelheid wauw! 100x beter!! ik had me alleen een beetje beter moeten inlezen want het blijkt dus dat je geen geheugen kaartje meer in de telefoon kan doen :( en bijzijn s20 kon dat nog wel. (die stond bomvol) en heb dus nu veel minder geheugen

Stephaniepdj92 29-06-2022

Geweldige telefoon

Wat een geweldige telefoon. Lang op gewacht, maar het was het wachten meer dan waard!
Mooie foto's, fijne besturing, de pen besturing is even wennen maar wauw. In een woord geweldig. Niet twijfelen als je deze telefoon wilt kopen. Gewoon doen!

Aad zom 29-06-2022

Het is een top telefoon vooral de camera.
Goed geluid en heel zuiver Beeld.
Ik heb al jaren een Samsung en wil niet anders.

Anoniem 29-06-2022

Kleuren minder rijk als verwacht

Gezien de telefoon boven de €1100 heeft gekost, verwacht ik een telefoon die boven de gemiddelde norm presteerd. Helaas vind ik het gemiddeld qua prestaties en dd kleuren op de scherm en foto zien er vrij grouw uit. Niet zo kleurrijk, helaas.

Geweldige technologische telefoon S22 Ultra

De niet te evenaren telefoon qua snelheid , camera en design !
Deze S22 Ultra met maar liefst 512gb is het neusje van de zalm !
Een aanrader voor de echte liefhebbers

Anoniem 29-06-2022

Ik heb de voor note 20 ultr en die was drama, deze is super snel, moo fotos en baterij met 5g aan gaat makkelijk heledag mee van 6 tot 22 uur. Top toestel

Anna Teresa 29-06-2022

Perfect om te multitasken!

Ik ben een echte Samsung-fan, dus de komst van de Galaxy S22 Ultra was een logische. :-) En daar heb ik nu na aanschaf ook zeker geen spijt van. Het is wat je als Samsunggebruiker gewend bent, en dan gewoon nog beter.
Ik hou van foto's maken en Netflix kijken. Maar ook even snel iets opzoeken op Google, een notitie maken, een appje sturen, mijn mail checken en mijn social media scannen. Het kan allemaal en gaat zo soepel. De pen is even wennen, maar ook weer zo'n superhandige gadget. Je kunt een notitie maken zonder de telefoon te ontgrendelen. En je kunt tekst selecteren en gelijk vertalen. Het beeld is groot en helder, de kleuren en lijnen mooi strak. Foto's maak je als een pro met al die camera's, de megapixels en de optie om 'eindeloos' in te zoomen.
De batterij laadt snel op en gaat lang mee. En je kunt zelfs draadloos andere devices zoals je oordopjes erop leggen opladen. Hoe handig is dat!?
En dan heb ik nog niet eens alle opties op deze geweldige telefoon ontdekt.
Een tip voor als je een hoesje koopt: zorg dat er geen magneet aan de achterkant van je hoesje zit, want dat zorgt voor dode plekken op je beeld als je de pen gebruikt. Dat is zonde.
Twijfel je? Niet meer doen!