Samsung Galaxy A20e 32 GB / black / (dualsim)

Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)
5,6

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / black / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Rozalie 04-10-2022

Top telefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beste samsung,
Ik heb deze telefoon (galaxy a20e) nu 3.5 jaar en hij doet het echt top, ik vind de camera's kwaliteit van Samsung heel mooi en fijn om te bewerken!
Ook vind ik de software top het nieuwe startscherm met de klok witget vind ik heel fijn werken ook zijn er heel veel apps van Samsung super handig zo kun je in de noties tekenen en hebben jullie toffe foto's apps in de galaxy store!
De montage toevoegingen enzo zijn echt de moeite waard en het hulpmenu wat ik heb ingeschakeld is echt top!
Ik heb nog twee tips waarvan ik het tof zou vinden dat ze in een nieuwe software update komen
-foto's toevoegen op je startscherm via witgets
-en een dubbele Bluetooth verbinding dus twee paar oortjes ofzoiets tegelijk

Ik hoop dat ik jullie geholpen heb met dit review en dat jullie de galaxy oortjes naar mij opsturen
Ik blijf zeker bij Samsung en hoop binnenkort weer wat nieuwe spulletjes te kopen van Samsung

Owja de telefoon zijn heel stevig en het glas ook echt top!!

Job11 03-10-2022

Hele handige (game)telefoon

Het is een geweldige telefoon hij werkt goed en is handig voor gamen. Ook is hij niet mega dus gaat die makkelijk mee. Het is wel handig om veel opslagruimte mee te kopen.

Anoniem 03-10-2022

Super goed & mooi toestel

Super goed toestel ziet er super strak uit ! Wij hebben gekozen voor de goene varriant (echte gadget). Scherm fantastisch. Werkt snel, goede opslag, goede camera kortom echt tevreden met dit mooie toestel. Samsung gaat goed met zijn tijd mee .... top

Tacodewert 01-10-2022

Goede telefoon

Ik vind deze telefoon prima werken. Een aantal nadelen zijn weinig geheugen en die raakt snel vol. En de camera is niet goed.

Anoniem 29-09-2022

Heerlijk toestel uit de uitstekende samsung reeks

Mooi toestel,gemakkelijk in gebruik.we zijn bekend met deze producten.al jaren fan van de samsung clan.

Anoniem 28-08-2022

Ik ben nu ,mer dan 12 jaar met Galaxi A 20 , Ik ben super blij mee , maar last tijd doet wel raar , maar komt gied !Zeker , ❤Bedankt

Jesse10 26-08-2022

Mijn goeie meningen

Ik vind deze telefoon heel goed, niet al te duur en je kan er alles mee doen wat je eigenlijk nodig hebt. En dit toestel heeft genoeg opslag. Wat ik vooral fijn vind is dat de telefoon een vingerafdruk scanner heeft, NFC heeft, goede camera, en snel laden

Anoniem 19-08-2022

Prachtige toestel

Vooral gekozen omdat het zo fijn in de hand past.
Maar wat is dit een prachtig toestel zeg, lekker snel zeg. Er kunnen erg veel apps op maar toch gaat de batterij lang mee.
Biometrie ed zijn allemaal mooi meegenomen. Zelfs de Kids vinden het prachtig en praktisch en willen er zelf ook een.
Voor wat betreft de qualiteit van de camera, die is gemiddeld. Overdag kun je wel goede foto's maken, maar 's nachts krijg je wazige beelden.
Is geen ramp, maar wel iets om in je achterhoofd te houden.

jg333 19-08-2022

degelijk en duurzaam product

prijs kwaliteit verhouding is super . een lichte normaal formaat telefoon met alle functies die je nodig hebt. een telefoon die jaren mee zou gaan zonder prestatie verlies of kwaliteitsverlies. het laten vallen of stoten van dit toestel kan geen kwaad. krassen of scherm schade is niet snel gemaakt. zoek je een goeie telefoon voor een goeie prijs is dit je optie. zoek je een telefoon voor zijn camera zoek dan verder.

Anoniem 17-07-2022

Alles wat ik nodig heb

Ik ben blij met mijn nieuwe telefoon, gemakkelijk te bedienen, fijn formaat en redelijke prijs, ik hoop er jaren plezier van te hebben

Anisca 14-07-2022

Lekker makkelijk in het gebruik

Klein, maar super fijn! Hij js precies goed voor wat hij bedoeld is. Niet te veel poespas! Ik gebruik het zakelijk en ik kan niet blijer zijn met zo'n telefoon.

Anoniem 03-07-2022

Fijne telefoon, maar werd snel traag.

Ik gebruik heel graag samsung apparaten. Voor mijn 9de verjaardag kreeg ik een galaxy A20e, ik dacht: wow! Een supertelefoon! Maar al snel kwam ik erachter dat de opslag snel vol zat, hier heb ik een probleem, nu moet ik wachten tot mijn volgende verjaardag om een nieuwe te vragen. Dit is een eventuele aanpassing, naar verder: helemaal top!

Anoniem 23-06-2022

Supere goeie en mooie Samsung Galaxy a20e

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] echt een mooie telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
erg snel!!!
maakt gigantische mooie foto's!!!!
zakelijk te gebruiken!!!
ook voor jongens en meiden voor op de hogere school is dit goed geschikt!!!!!
je kan goed in de zon het beeld nog Fantastisch zien en dat is heel erg prettig!!!!
een snelle vingerafdruk sensor en gezichtsherkenning is ook heel snel!!!!!!!!!!

Helmara 14-06-2022

Super telefoon

Hele fijne ,makkelijk te bedienen telefoon.Deze gebruik ik voor mijn werk ,dus hij moet snel en handig zijn en dat is hij ook,maakt mooie foto's en kan hier goed mijn werk op doen ,groot geheugen ,goede werkapps,kortom ,ik ben er heel blij mee

Jasper637 07-06-2022

Fijn toestel met handige functies, na 3 jaar is het toestel wel wat langzamer, maar als nog fijn om te gebruiken

Luca06472648 24-05-2022

Geweldige kenmerken, een erg fijne telefoon

Ik ben zeer tevreden met de Samsung a20e telefoon. Goede prijs-kwaliteitverhouding. De Camera maakt ook goede foto's en video's

SusannedeH 22-05-2022

Fijn kan er mee wat moet

Soms langzaam en merk ik dat mijn geheugen vol is. Maar de duo sim is een uitkomst. Verder kun je er mee wat je wil dus fijne fone

Juliadegenaar1 08-05-2022

Geweldige telefoon!

Top. Batterij duur is goed maar als je bij de 15 komt is die heel snel leeg. Hij is niet traag, google assistent werkt goed en family link ook. Bellen gaat prima, verder is het toetsenbord goed en je kan het zelfs veranderen! De themas zijn leuk. De telefoon is wat aan de smalle kant voor mij omdat ik en apple toestel gewend ben. Verder toptelefoon! 5 sterren waar. ( ik meld me aan om die watch te krijgen.)

Anoniem 04-05-2022

Hele fijn mobiel, voor redelijke prijs

De Samsung Galaxy A20e is een fijn mobieltje, doet alles wat hij moet doen, snel, degelijk.
Ik ben er oprecht heel blij mee.

Michiel1ding 13-04-2022

Goede beginners telefoon

Galaxy a20e is goede beginners telefoon met genoeg ruimte en een goede batterij. Helaas zou er nog iets aan de ingezoomde camera gewerkt moeten worden maar verder is de camera prima, vooral de wijdhoek is aangeraden.