Philips 1000 series S1100

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1100 op Kieskeurig.be.

Paul V.F. 19-11-2019

No nonsens scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Na lang zoeken toch nog een scheerapparaat gevonden enkel op netstroom zonder batterij, ik ben er zeer tevreden over en het is van goede kwaliteit.
Ik vraag mij af waarom niet meer scheerapparaten enkel op netstroom zijn omdat in een doorsnee badkamer altijd wel een stopcontact is voorzien.... Gevolgen voor het milieu?

Pluspunten

• kwaliteit
  • duurzaamheid

JohnnyBabeda 18-02-2017

Kan maar heel even er mee scheren na een lange oplaadti

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Vind de tijd dat je ermee kan scheren heel erg kort
Na de tweede scheerbeurt moet je eigenlijk al weer opladen vind het een vrij krachtloos apparaat .
ook het scheerresultaat holt achteruit bij de tweede en derde beurt .

MPTG 12-07-2019

GOED SCHEERAPPARAAT VOOR STEVIGE BAARD

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

HET APPARAAT IS BETROUWBAAR EN SCHEERT PRIMA, OOK VOOR HARDE BAARDEN.
ECHTER HET GEBRUIKSGEMAK VOOR HOOG BEJAARDE MENSEN, NIET MAKKELIJK.

pol00728 29-06-2019

Spijt van deze aankoop !!

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Ik ben in het bezit van een Philips elektrisch scheerapparaat en dat voldoet uitstekend,

Het apparaat dat ik onlangs heb aangeschaft samen met de neustrimmer werkt te langzaam.

Ik heb spijt dat ik het heb aangekocht.

Peter07 07-05-2019

Perfect

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Een fantastisch apparaat dat doet waar het voor gemaakt is.
Gebruikersvriendelijk, goede gebruiksaanwijzing en simpel schoon te maken.
Zou nog mooier zijn als er een mooie opbergbox voor dit apparaat leverbaar zou zijn.

Herman47 02-05-2019

Scheert goed. Geen tondeuse. Rot snoer om te gebruiken (stug

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Dit product scheert goed, maar heeft geen tondeuse. Omdat het apparaat niet oplaadbaar is, moet je steeds het snoer gebruiken en weer opbergen en dat is heel lastig, omdat het heel erg stug is.

J. Boex 14-04-2019

Prima scheerresultaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Het apparaat scheert beter als mijn vorige scheerapparaten, zelfs een baard van 5 dagen is geen probleem. Echter, het apparaat heeft geen tondeuse, krulsnoer of tasje. Het apparaat heeft geen mogelijkheid om draadloos te scheren.

Pluspunten

• Scheerkwaliteit
  • Ook geschikt voor 5dagen oude baard

Minpunten

• Geen tondeuse
  • Geen krulsnoer
  • Geen tasje
  • Geen draadloos scheren

kooyoo 15-01-2019

Performance et simplicité

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Rasage de très près et sans irritation. Très silencieux. Autonomie appréciable, permettant de ne pas s'encombrer du chargeur pour une absence de plusieurs jours.
Par rapport à mon précédent Philishave (sur secteur), celui-ci est un peu plus délicat à nettoyer (les lames tiennent différemment - et moins bien - d'où risque de chute/perte).

Andre27 29-11-2018

Handig apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Dit apparaat gekocht voor mijn vader van 89 jaar ivm het gemak om droog te scheren.
Wat mij alleen verbaasd is dat de mesjes na een half jaar al bot zijn.
Volgens Phillips kan je er makkelijk 2 jaar mee doen voordat de mesjes vervangen moeten worden.

Titi1976 28-11-2018

Bonne Qualité. Simple

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

il est très facile à utiliser. le rasage est efficace. il a une très bonne autonomie. La tondeuse rétractable léger manque d'efficacité.

WimUitLeusden 05-11-2018

Scheert lekker makkelijk en glad.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Dit scheerapparaat gekocht als vervanger van een ouder type, ook van Philips. De nieuwe scheert lekker glad en snel. Gladder dan de vorige, ook toen ik daar nieuwe scheerkoppen voor had gekocht, Kennelijk is de techniek van nieuwere scheerkoppen verfijnder dan van oudere types.

Onno49 30-08-2018

Goed scheerapparaat, met slechts één maar

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Dit goede scheerapparaat heeft slechts één nadeel: er is geen spiraalsnoer bij geleverd/verkrijgbaar, waardoor het netjes opbergen van het apparaat een constante strijd is met het meegeleverde stugge stroomdraadje!

scheerder50 22-05-2018

goed en degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Een zeer goed en degelijk scheerapparaat voor weinig geld.
Ligt goed in de hand en scheert fantastisch.

Erik 22-12-2017

Een goed scheerapparaat voor weinig geld

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Een goed scheerapparaat voor weinig geld, scheert glad en is behoorlijk stil. Is niet draadloos maar voor mij geen probleem. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Glad
  • Goedkoop
  • Vrij stil

Minpunten

• Niet draadloos

Joris75 27-06-2016

Goed basis scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Prettig lichtgewicht, strak ontwerp en lekker simpel apparaat. Ben hier erg tevreden mee en ondanks dat in mijn ervaring (zo'n 20 jr stevige baard en hoofd scheren) een mesje bijna altijd gladder scheert vind ik deze top voor wat het is, heeft het merendeel van het scheren overgenomen.

anton2 23-06-2016

Werkt goed. Design niet bijzonder

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Na de bekende eerste irritatie bij een nieuw apparaat werkt dit scheerapparaat goed. Het scheert snel en glad zoals je mag verwachten.
Design is niet bijzonder. daar had ik wel wat meer van verwacht.

Tazjs 22-06-2016

Aan te raden met een kleine "maar"

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Heb het scheerapparaat al enkele weken in gebruik en over het algemeen heel erg tevreden. Hij scheert ontzettend glad en dat zonder irritatie.
Toch heb ik een 'maar' ondervonden. Met een wat strakke kaaklijn kom ik moeilijk tot een goed resultaat in de nek en op de kaaklijn.

Toch ben ik heel tevreden over het product en raad ik hem zeker aan!

FrankeT 22-06-2016

Even wennen

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Mijn huid had echt even de tijd nodig om er aan te wennen. Maar nu het gewend is is het een prima apparaat.

MSlaats 22-06-2016

Gewoon goed

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Nu ongeveer drie weken de eigenaar van dit Philips scheerapparaat. Het scheerapparaat doet wat hij moet doen. Ik ben zeer positief over het gebruik van dit apparaat.

Daar waar ik bij vele andere scheerapparaten last had van huidirritatie heb ik bij dit apparaat nooit last gehad van enige irritatie aan de huid. Bij het scheren worden de contouren van de huid goed gevolgd waardoor er minimale wrijving ontstaat. De bewegende scheerkoppen zorgen daarnaast voor een zeer glad resultaat.

De batterij gaat extreem lang mee. Met een gebruik van om de dag ongeveer drie weken. Het apparaat is eenvoudig schoon te maken wat de hygiëne zeker ten goede komt. Door de vormgeving ligt hij lekker in de hand wat het gebruikersgemak zeker ten goede komt.

NiekB 22-06-2016

Snel en pijnloos glad

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Ik ben erg tevreden over het gemak en de snelheid waarmee de Series 1000 scheert. Dit is het eerste scheerapparaat waarmee ik een volledig glad resultaat haal. Geen last van rode plekken of irritaties, terwijl mijn huid gewend is aan nat scheren met een mesje.. Dankzij de ingebouwde trimmer kan ik mijn bakkebaarden ook netjes houden. Complimenten Philips!