Philips 1000 series S1310 - Reviews

trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer
Accu bijna leeg-indicatie

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

okk 24-06-2016 Product maand in bezit

Netjes maar gewoontjes

5,5
Het is een goed apparaat dat snel glad scheert. Het ontwerp vind ik wat magertjes en weinig bijzonder. Het doet wat het moet doen.

Falcon73 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed scheerapparaat voldoet aan mijn eisen.

Het is een goed scheerapparaat hij voldoet aan mijn verwachtingen. Ligt lekker in de hand en scheert goed.

Anoniem 18-02-2017

Kan maar heel even er mee scheren na een lange oplaadti

Vind de tijd dat je ermee kan scheren heel erg kort
Na de tweede scheerbeurt moet je eigenlijk al weer opladen vind het een vrij krachtloos apparaat .
ook het scheerresultaat holt achteruit bij de tweede en derde beurt .

Joris75 27-06-2016

Goed basis scheerapparaat

Prettig lichtgewicht, strak ontwerp en lekker simpel apparaat. Ben hier erg tevreden mee en ondanks dat in mijn ervaring (zo'n 20 jr stevige baard en hoofd scheren) een mesje bijna altijd gladder scheert vind ik deze top voor wat het is, heeft het merendeel van het scheren overgenomen.

anton2 23-06-2016

Werkt goed. Design niet bijzonder

Na de bekende eerste irritatie bij een nieuw apparaat werkt dit scheerapparaat goed. Het scheert snel en glad zoals je mag verwachten.
Design is niet bijzonder. daar had ik wel wat meer van verwacht.

Falcon73 21-06-2016

Goed scheerapparaat voldoet aan mijn eisen.

kpluss 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Philips 1000 series

Een super fijn scheerapparaat wat lekker in de hand ligt,Licht apparaat wat doet waar het voor gemaakt is en lekker glad scheert.

vincent 20-06-2016 Product maand in bezit

fijn apparaat

dit apparaat scheert echt heel kort en dat is juist fijn bij mijn andere scheerapparaat is dat niet waardoor je dus steeds dacht dat je nog niet geschoren had

JarAn 17-06-2016 Product maand in bezit

Top, nooit meer een mesje voor mij ;-)

Week of 3 geleden mijn Philips scheerapparaat opgehaald, en gelijk uitgeprobeerd. Mijn eerdere ervaringen met scheerapparaten waren slecht, zodoende was ik ook sceptisch. Maar ik moet eerlijk toegeven dat het mijn verwachtingen overtrof, sterk zelfs! Het vergaat sneller, levert minder schrammetjes/irritatie op, en geeft een goed glad resultaat. Kortom, mijn scheermesje van Bold King kan wat mij betreft de prullenbak in, dit Philips scheerapparaat werkt vele malen fijner en vooral sneller, zonder geklooi met schuim/water, en lekker draadloos!

zellphantom 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig scheerapparaat van Philips!

Na de Philips series 1000 nu enige weken te gebruiken, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit geweldige scheerapparaat akelig dicht in de buurt komt van het scheren met een mesje. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar Philips heeft het voor elkaar gekregen.

De uitgebreide uitleg over het gebruik van dit apparaat maakt het voor iedereen mogelijk om dit scheerapparaat op de juiste manier te gebruiken!

Dus ben je opzoek naar een scheerapparaat, zoek dan niet verder en ga voor de series 1000.

zellphantom 16-06-2016

Geweldige nieuwe scheer ervaring!

Elian de doelder 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed scheerapparaat

Goed scheerapparaat makkelijk zonder snoer scheert lekker glad geen rode uitslag meer na het scheren

yvanovitch 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer degelijk product

Deze scheertoestel is van zeer degelijke kwaliteit, de batterij gaat heel lang mee, het kan ontzettend gemakkelijk gewassen worden, en vooral het scheerresultaat is denderend. Ik had al 20 jaar dezelfde Philips en dacht dat zo een nieuwe machine niets zou veranderen aan de concept maar ik was duidelijk mis, zo een nieuw toestel scheert veel beter, sneller en is dus de moeite om in te investeren!!

GHoff 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Glad scheren

Heel fijn scheerapparaat voor een schappelijke prijs. Er zit geen trimmer op, maar ik heb dit zelf ook niet nodig.

Om kort en glad te scheren moet ik toch iets meer druk zetten. Daarnaast scheert het apparaat ook echt elk haartje weg en blijven er geen uitstekende haartjes over.

Daarnaast is de accuduur goed en is het apparaat makkelijk schoon te maken.

Hoff93 15-06-2016

Scheert glad, wel iets harder duwen

Toen ik het apparaat net had ontvangen moest ik me me dezelfde dag weer opnieuw scheren. Echter heb ik vervolgens met het scheren harder geduwd en draaiende bewegingen gemaakt. Dit verbeterde het scheerresultaat aanzienlijk.

Het apparaat scheert ook echt alle haartjes weg. Bij mijn vorige scheerapparaat voelde ik na het scheren nog enkele lange haartjes, maar dit Philips scheerapparaat scheert alles weg.

Ers1978 15-06-2016

Prima glad resultaat

De 1000 serie is een prima apparaat ligt lekker in de hand. Totaal geen last van huidirritatie. Na kort scheren een glad resultaat, ook bij een meerdaagse baard.

Voeten127 15-06-2016

Scheert slecht

Scheert slecht trok veel haartjes weg en had last van blaasjes en een rode geïrriteerde huid.
Na drie maal geprobeerd te hebben ben ik er mee gestopt omdat mijn huid steeds roder en geirriteerder werd.
Helaas was het niks voor mij

chocoboy 15-06-2016

mooi product

het is een heel fijn product om mee te werken alleen de kleur mag wel anders hij scheert wel lekker kort dus dat is echt super fijn

kpluss 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede scheerapparaat voor en leuk prijsje

Geweldig apparaat, scheert mooi glad en makkelijk schoon te maken. Voor dit prijs kaartje doet hij het enorm goed apparaat is echt een aanrader!

mbuurman 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Van een scheerapparaat verlang ik niets meer dan een glad en irritatievrij resultaat en dat levert dit apparaat.

Enige minpuntje is dat er bezuinigd is op de trimmer/tondeuse functie door hem geheel afwezig te late nzijn.