Philips AquaTouch S5420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 104 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTouch S5420 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Lorenz vantomme 05-10-2016

Een leuk apparaat

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Scheert vlotjes , snel en stil batterij gaat lang mee ligt zeer goed in de hand is ook gemakkelijk om mee te nemen onderweg

Pluspunten

• Bijna geluid loos
  • Snel,vlot

Minpunten

• Scheert minder vlot bij een natte baard

Waviestofke 05-10-2016

Goede scheerbeurt, goede accuduur, goede prijs

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Het apparaat ligt makkelijk in de hand, is ook makkelijk uit te spoelen en scheert veel makkelijker dan zijn broers of zusters. Het is een voordeel om te kunnen scheren met scheergel/schuim alsook onder de douche.

Pluspunten

• Makkelijk te spoelen
  • Ergonomisch
  • Nat en droog een goed scheerresultaat
  • lange accuduur

Minpunten

• trimmer is een apparte kop

Jo 26-09-2016

Gladder dan vroeger

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Net de eerste keer met de Philips 5000 series toestel geschoren. Toegegeven mijn baard stond redelijk dik (2 weken niet geschoren). Ik ben toch eerst even met de tondeuse op 1,5 mm erover gegaan want als ik rechtstreeks met het scheerapparaat probeerde voelde het aan alsof mijn haartjes er uitgetrokken werden. Dit was ook wel met mijn vorige toestel van Braun. Na de tondeuse dan begonnen met het scheerapparaat en het ging wel vlot. Wat me vooral opvalt is het enorm gladde resultaat, beduidend beter dan mijn Braun. In de buurt van de bakkebaarden wel iets moeilijker om dicht ertegen alles goed weg te krijgen. Misschien nog wat ervaring opdoen en niet te lang wachten tussen 2 scheerbeurten. Het opzettrimmertje was ook wel handig, eens ik het er opgekregen had. Voorlopig besluit na eerste scheerbeurt: glad resultaat, maar niet te lang wachten tussen scheerbeurten. Licht en stiller toestel dan mijn Braun.

Pluspunten

• gladder scheren
  • handige trimmer
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• moeilijk scheren aan rand

Kristof 23-09-2016

Prima toestel

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Ondertussen zijn we 2 scheerbeurten ver met de Philips 5000 serie.
Bij het eerste gebruik had ik een stoppelbaard van 6 dagen. Zonder al te veel problemen raakte hij overal door, terwijl ik met mijn vorig toestel eerst nog moest trimmen voor ik kon beginnen scheren.
Ook de tweede scheerbeurt nog 3 dagen later was dan uiteraard ook geen probleem.
Na 2 scheerbeurten lijkt het in ieder geval wel dat het resultaat gladder is, en het ook langer glad blijft. De scheerkoppen zijn ook beweeglijker dan bij mijn vorig toestel waardoor ook de moeilijkere haartjes makkelijker verdwijnen.
Het is wel moeilijker om preciezer te scheren (bijvoorbeeld tot aan de bakkebaarden) door de brede rand rond de scheerkoppen.
Ondertussen heb ik ook nat proberen te scheren maar dat bevalt me minder. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Pluspunten

• gladder
  • goede levensduur batterij
  • makkelijk schoon te maken
  • koppen bewegen soepel

Minpunten

• rand rond scheerkoppen

Patrick 15-09-2016

Mooie scheerunit met lange batterijduur!

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Na het apparaat zorgvuldig enkele weken gebruikt te hebben ben ik nog steeds heel tevreden van de kwaliteit. Het systeem geeft een mooie gladde huid en de mesjes blijven na enkele weken nog bijzonder scherp ondanks mijn sterke baardgroei. De lange batterijduur is zeker een positief punt dat niet uit het oog mag verloren worden. Ook de eenvoudige reiniging van het toestel is gewoon top! Kortom mega tevreden en mijn oude toestel wordt dus niet meer gebruikt.😉

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Snel te reinigen
  • Ligt goed in de hand
  • Mesjes blijven scherp
  • Oogt mooi

Minpunten

• Geen standaard bij.

Bart 14-09-2016

Overtreft de verwacthingen

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Op het eerste gezicht keek ik uit naar het nat scheren met dit toestel. Uiteindelijk vond ik dit een beetje tegenvallen.
Wat ik echter niet had verwacht is dat het toestel mijn verwachtingen voor het droog scheren sterk overtreft. De scheerkop volgt de rondingen / hoekingen van het gezicht mooi. Bij andere toestellen heb ik dit resultaat nooit eerder gehad. De pihilips 7000 series is voor mij persoonlijk een toptoestel!

Pluspunten

• Batterij
  • flexibele kop

Minpunten

• Geen houder

Tim 06-09-2016

Glad scheren!

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Een hele goed scheerapparaat met een degelijke batterij. Ik gebruik het product al een bijna een week zonder te moeten opladen. Het is een makkelijk apparaat dat zeer glad scheert. Ik heb geen last van irritaties, rode huid of jeuk. Het is wel wat moeilijker om kleine, specifieke stukjes te doen door de vrij grote scheerkoppen met de zachte rubbers errond.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Gladde scheerbeurt
  • Mooi design
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen houder
  • Geen reiszakje

Patrick 02-09-2016

Een rijke scheerervaring!

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

De eerste indruk is zeer positief! Alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik liever een standaard zou gehad hebben om het toestel in te plaatsen. De batterij gaat intussen al vier scheerbeurten mee zonder opgeladen te worden , dus prima zo. De gladheid is bijzonder goed ten opzichte van mijn ander toestel. Deze mesjes zijn dan nog wel nieuw maar geeft zeker een goede indruk. Nat scheren geeft ook geen problemen en het reinigen van het toestel is zo gebeurd. Een aanrader dus als je dan nog eens prijs/kwaliteit vergelijkt.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • glad resultaat
  • eenvoudig te reinigen
  • nat en droog scheren
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• geen standaard bij.

TijlH 01-09-2016

Prijs - kwaliteit: ok

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Mooi toestel voor dit geld.
Grote voordeel is dat het een wet&dry is dus dat het te gebruiken is onder de douche wat een pak aangenamer voelt dan droog scheren.
De irritatie is bij mij hierdoor ook een stuk minder.
De scheerkop neemt ook goed alle vormen van de kin etc op.
Ik hou persoonlijk ook van het design.
De scheerkwaliteit voor dit geld is best goed maar in vergelijk met een (duurdere) braun series 7 scheert hij echt niet kort genoeg.
Een correct instapmodel dus maar daar blijft het ook bij voor mij.

• wet & dry
  • flexibele koppen

Minpunten

• scheert niet kort genoeg