Philips AquaTouch S 5420 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

Beoordeling op basis van 210 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

wilbert06 22-01-2016 Product maand in bezit

Ik heb het scheer apparaat nu een paar weken in gebruik en het bevalt uitstekend.
De scheerkoppen volgen prima de gezicht contouren, de motor maakt weinig geluid en het scheer resultaat is goed.
Helaas is het resultaat nog niet dat van nat scheren met een mesje, maar het komt in de buurt.
Uiteindelijk is elektrisch toch een makkelijkere en snellere van scheren op de vroege ochtend in half slapende toestand.
Prettig is ook dat die eenvoudig schoongespoeld kan worden wat vroeger altijd een lastige klus was.
Kortom veel lof voor dit scheerapparaat.

FBuiter 27-07-2016 Product maand in bezit

Fijn om mee te scheren

Bij droog scheren goed en glad scheerresultaat. Onder de douche scheren gaat wat minder maar dit geldt voor scheren meestal.
Weinig geluid. Dat wat je hoort is het scheren van de baard. Is de huid glad dan hoor je niks meer.
Door de flexibele scheerkop kom je goed op alle plekken.
Dus al met al een goed apparaat

Lesley 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Maakt scheren weer leuk!

De grote pluspunten aan het Philips scheerapparaat waren vooral: de lange accuduur, het gladde scheerresultaat en vrijwel geen irritaties aan de huid.

Ik heb het product inmiddels 3 weken en heb het in die tijd geen enkele keer op hoeven te laden. Ik scheer gemiddeld 5 tot 10 minuten per dag. Hier ben ik dan erg over te spreken. Ik was altijd sceptisch over draadloos scheren, omdat ik altijd dacht dat je de scheerapparaat elke dag moest op laden. Gelukkig is dat bij deze scheerapparaat niet het geval.

Mijn vorige scheerapparaat was nog een oude van Philips, deze scheerapparaat had altijd moeite met het vinden van de haartjes op de onderkant van de kin en de zijkant. Bij dit product past het zich aan aan de oppervlakken van de huid en beweegt daarin mee, waardoor geen haartje gemist word!

Bij mijn oude scheerapparaat had ik al snel last van scheer irritaties aan de onderkant van de kin dit omdat ik een gevoelige huid heb. Bij het eerste scheerbeurt viel al meteen op dat de scheerkop lekker zacht is waardoor je nauwelijks meer iets voelt van het scheren.

Naast de bovengenoemde top punten is het ideaal dat het product tegen water kan waardoor het ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Daarnaast is het product zeer gebruiksvriendelijk, wanneer bijvoorbeeld het product dient opgeladen te worden geeft het een signaal door middel van een tekentje dat brand, hetzelfde geld voor het afspoelen van de scheerkop dan knippert er een lampje met een spoel teken.

Al deze dingen bij elkaar zorgen ervoor dat dit een geweldige scheerapparaat is en ervoor zorgen dat scheren in de ochtend weer leuk word!

PSCH 06-01-2016 Product paar weken in bezit

Als fervent natscheerder ben ik nu dan toch gezwicht voor een scheerapparaat. Maar dan wel één die ook nat mag worden, zodat de scheerbeurt gewoon onder de douche gedaan kan worden. Het gemak van een apparaat met het resultaat van nat scheren, dat was mijn ideaalbeeld!

Het scheerresultaat is prima. Niet zo glad als het resultaat va nat scheren, dat niet. Maar voldoende. Het apparaat ligt makkelijk in de hand, en is gebruiksvriendelijk. Het is jammer dat je de scheerkop er eerst af moet halen voordat je de trimmer kunt gebruiken.
Een mooi apparaat voor een prima prijs!

Peter 27-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gewoon slecht

Bij een beetje baard scheer je minimaal 5 minuten en je bent nog niet glad, een onvoldoende wat scheerapparaat betreft een echte miskoop.

Minpunten

• scheerresultaat
  • accu duur

HD44 19-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Waterdicht

Scheerapparaat scheert glad en het is fijn dat je je onder de douche kan scheren.
De accuduur is ook lang je kunt na een aantal weken je nog scheren.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Scheert glad
  • accuduur is lang

Minpunten

• Gauw vol met haartjes.

StratFan 21-11-2016

Prima scheerapparaat

Na jarenlang een Philips Arcitec te hebben gebruikt heb ik besloten in plaats van een nieuw scheerhoofd, voor de Arcitec, een nieuw scheerapparaat te kopen. Ik gebruik deze Philips Aquatouch S5420/06 nu een week en ben er tevreden over.
Hij is mooi vormgegeven en ligt lekker in de hand en hij scheert net zo goed zo niet beter dan de Arcitec.
Al met al een prima scheerapparaat. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Arie 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Arie

Een geweldig scheerapparaat,pas een paar dagen in bezit maar zeer tevreden hiermee.
Nu nog even nat scheren uitproberen,maar tot nu toe top product.

Zjeulke 29-10-2016

Zeer goed

Met een paar woorden philips maakt zij naam waar wat ook betreft scheer apparaten zoals nat en droog scheren.

Tienko 06-10-2016 Product paar weken in bezit

Wat een scheerapparaat

Alle verwachtingen worden overtroffen, zie de pluspunten. Zekere aanrader als je op zoek bent naar een scheerapparaat met mogelijkheden.

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • vormgeving
  • Accuduur
  • Nat en droog te gebruiken

Minpunten

• niet gevonden

Lorenz vantomme 05-10-2016 Product paar weken in bezit

Een leuk apparaat

Scheert vlotjes , snel en stil batterij gaat lang mee ligt zeer goed in de hand is ook gemakkelijk om mee te nemen onderweg

Pluspunten

• Bijna geluid loos
  • Snel,vlot

Minpunten

• Scheert minder vlot bij een natte baard

Waviestofke 05-10-2016 Product paar weken in bezit

Goede scheerbeurt, goede accuduur, goede prijs

Het apparaat ligt makkelijk in de hand, is ook makkelijk uit te spoelen en scheert veel makkelijker dan zijn broers of zusters. Het is een voordeel om te kunnen scheren met scheergel/schuim alsook onder de douche.

Pluspunten

• Makkelijk te spoelen
  • Ergonomisch
  • Nat en droog een goed scheerresultaat
  • lange accuduur

Minpunten

• trimmer is een apparte kop

HD66 01-10-2016 Product paar maanden in bezit

Scheert super glad

Gebruik de Philips AquaTouch S 5420/06 onder de douche met scheerschuim.
Het scheerresultaat is uitmuntend glad en geen trekkende of rode huid. Wat je wel eens hebt als je een scheerapparaat met scheermesje gebruikt.

Pluspunten

• Scheerresultaat glad.
  • accuduur gaat lang mee als de accu is opgeladen.

Dennis 30-09-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn apparaat, kan hem aanbevelen. Positief verrast

Ik gebruik de Philips 5000 serie nu een paar weken en ben uitermate tevreden. Mijn oude klassieke Philips model heb ik jaren tevreden gebruikt maar nu ik deze nieuwe generatie gebruik voel ik pas het verschil. Bijneemt klassieke serie had ik vaak bij een baardje van een paar dagen last van happen en pijnlijk scheren. Echter is de 5000 serie een stuk wendbaarder en vormt beter om de contouren van het gezicht. Hiermee scheert hij comfortabel en durf ik ook met een baardgroei van een paar dagen gewoon direct met het apparaat te scheren. Hij scheert ook een stuk sneller en gladder dan mijn oude model. Door het veer mechanisme van de kop is het leegmaken van de kop eenvoudiger en doe ik dit nu dagelijks. Helaas kun je bij dit model niet scheren wanneer deze aan de laadsnoer hangt. Voorlopig nog geen last van gehad maar ik kan mij voorstellen dat dit lastig is wanneer je halverwege bent en de batterij op zou raken. Met mijn oude Philips model kon ik dit wel. Maar deze heb ik dan ook al een jaar of 8 en moest dan ook vaker aan de lader. Vorige week ook voor het eerst nat geschoren na een paar dagen een baardje te hebben laten staan. Zeer frisse ervaring om dit op mijn gemakje in bad te kunnen doen. Kan het apparaat zeker aanbevelen.

Groet,

Dennis

Pluspunten

• Scheert glad
  • Confortabel
  • nat scheren mogelijk
  • batterij gaat lang mee
  • volgt contouren van gezicht goed.

Minpunten

• kan niet scheren tijdens opladen

VdBT 28-09-2016

Had er meer van verwacht

Ik heb het scheerapparaat getest. Mijn eerste indruk was positief maar na een paar weken ben ik tot de vaststelling gekomen dat het scheerapparaat ideaal is voor grote oppervlaktes maar minder voor de kleinere en moeilijke stukken. Het toestel is groter gemaakt.
Het afneembare trimtoestel is wat te klein uitgevallen

Rene Gerritsen 28-09-2016 Product paar weken in bezit

lekker glad!

Bij de test de 7000 serie gekozen als voorkeur en de 5000 ontvangen. Dat was even jammer, want ik gebruik momenteel al een shaver die redelijk lijkt op de 5000. Toch driftig uitgepakt en de 'strijd' met het baardhaar aangegaan. Ik grbuik momenteel een baardtrimmer die mijn baard zon'n 3mm laat staan. Eerst de tondeuse erop geklikt en de grootste hoeveelheid haar geschoren, daarna de scheerkop erop en de rest met water een (scheer)zeep geschoren. Het moet gezegd, na maanden met baardgroei te hebben gelopen en daarna 'cold turkey' ineens alles eraf, was ik wel een beetje bang voor jeukerige, rode uitslag. Maar, niets aan de hand! een gladde kop en geen centje pijn. Mooi resultaat dus. Rest natuurlijk dat deze 5000 serie erg lijkt op mijn Senso touch die ik al een tijd heb. Had veel liever de 7000 uitgetest, maar ik ben erg tevreden met het resultaat van deze stoere shaver!

Pluspunten

• nat en droog

TIPhil 27-09-2016

Zeer zacht en comfortabel scheren

Ik gebruik de Philips AT nu enkele weken en ben er best tevreden over. Het scheren is zeer glad en verloopt zonder enige irritaties. Ik gebruik dit enkel om droog te scheren. Een minpuntje voor mij zijn de grote rubbers rondom de scheerkoppen. Dat is wat onhandig.

JoZol 26-09-2016

Glad resultaat

Net de eerste keer met de Philips 5000 series toestel geschoren. Toegegeven mijn baard stond redelijk dik (2 weken niet geschoren). Ik ben toch eerst even met de tondeuse op 1,5 mm erover gegaan want als ik rechtstreeks met het scheerapparaat probeerde voelde het aan alsof mijn haartjes er uitgetrokken werden. Dit was ook wel met mijn vorige toestel. Na de tondeuse dan begonnen met het scheerapparaat en het ging wel vlot. Wat me vooral opvalt is het enorm gladde resultaat, beduidend beter dan mijn vorig scheerapparaat. In de buurt van de bakkebaarden wel iets moeilijker om dicht ertegen alles goed weg te krijgen. Misschien nog wat ervaring opdoen en niet te lang wachten tussen 2 scheerbeurten. Het opzettrimmertje was ook wel handig, eens ik het er opgekregen had. Voorlopig besluit na eerste scheerbeurt: glad resultaat, maar niet te lang wachten tussen scheerbeurten. Licht en stiller toestel dan mijn vroeger apparaat.

Daniel Breuers 26-09-2016 Product paar weken in bezit

Scheerapparaat Philips chrooming

Ik heb hem een paar weken mogen testen en over het algemeen zeer tevreden het enige is dat ik vind dat als je hem bij droog scheren gebruikt ik niet zoveel verschil merk dan een ander degelijk scheerapparaat bij nat gebruik is het een heel goed apparaat en zeker de moeite waard

bartp 26-09-2016

makkelijk

Een mooi en ligt apparaat waarmee je nat en droog kunt scheren.
Enige nadeel is het losse trim gedeelte waardoor je steeds moet wisselen.