Philips AquaTouch S5420 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 170 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Lesley 26-07-2016

Maakt scheren weer leuk!

De grote pluspunten aan het Philips scheerapparaat waren vooral: de lange accuduur, het gladde scheerresultaat en vrijwel geen irritaties aan de huid.

Ik heb het product inmiddels 3 weken en heb het in die tijd geen enkele keer op hoeven te laden. Ik scheer gemiddeld 5 tot 10 minuten per dag. Hier ben ik dan erg over te spreken. Ik was altijd sceptisch over draadloos scheren, omdat ik altijd dacht dat je de scheerapparaat elke dag moest op laden. Gelukkig is dat bij deze scheerapparaat niet het geval.

Mijn vorige scheerapparaat was nog een oude van Philips, deze scheerapparaat had altijd moeite met het vinden van de haartjes op de onderkant van de kin en de zijkant. Bij dit product past het zich aan aan de oppervlakken van de huid en beweegt daarin mee, waardoor geen haartje gemist word!

Bij mijn oude scheerapparaat had ik al snel last van scheer irritaties aan de onderkant van de kin dit omdat ik een gevoelige huid heb. Bij het eerste scheerbeurt viel al meteen op dat de scheerkop lekker zacht is waardoor je nauwelijks meer iets voelt van het scheren.

Naast de bovengenoemde top punten is het ideaal dat het product tegen water kan waardoor het ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Daarnaast is het product zeer gebruiksvriendelijk, wanneer bijvoorbeeld het product dient opgeladen te worden geeft het een signaal door middel van een tekentje dat brand, hetzelfde geld voor het afspoelen van de scheerkop dan knippert er een lampje met een spoel teken.

Al deze dingen bij elkaar zorgen ervoor dat dit een geweldige scheerapparaat is en ervoor zorgen dat scheren in de ochtend weer leuk word!

wilbert06 22-01-2016
  • Product maand in bezit

Ik heb het scheer apparaat nu een paar weken in gebruik en het bevalt uitstekend.
De scheerkoppen volgen prima de gezicht contouren, de motor maakt weinig geluid en het scheer resultaat is goed.
Helaas is het resultaat nog niet dat van nat scheren met een mesje, maar het komt in de buurt.
Uiteindelijk is elektrisch toch een makkelijkere en snellere van scheren op de vroege ochtend in half slapende toestand.
Prettig is ook dat die eenvoudig schoongespoeld kan worden wat vroeger altijd een lastige klus was.
Kortom veel lof voor dit scheerapparaat.

HD44 10-05-2017

Scheert perfect

Scheert na een aantal maanden nog steeds super glad. En is gemakkelijk in onderhoud.
Ook na een aantal dagen niet scheren toch een blad resultaat. Tondeuse opzetten voor de bakkebaarden en nekharen is gemakkelijk te monteren.

Pluspunten

• Scheert glad
  • makkelijk schoonmaken
  • Volgt uitstekend de contouren van het gezicht.

PSCH 06-01-2016

Als fervent natscheerder ben ik nu dan toch gezwicht voor een scheerapparaat. Maar dan wel één die ook nat mag worden, zodat de scheerbeurt gewoon onder de douche gedaan kan worden. Het gemak van een apparaat met het resultaat van nat scheren, dat was mijn ideaalbeeld!

Het scheerresultaat is prima. Niet zo glad als het resultaat va nat scheren, dat niet. Maar voldoende. Het apparaat ligt makkelijk in de hand, en is gebruiksvriendelijk. Het is jammer dat je de scheerkop er eerst af moet halen voordat je de trimmer kunt gebruiken.
Een mooi apparaat voor een prima prijs!

FBuiter 27-07-2016
  • Product maand in bezit

Fijn om mee te scheren

Bij droog scheren goed en glad scheerresultaat. Onder de douche scheren gaat wat minder maar dit geldt voor scheren meestal.
Weinig geluid. Dat wat je hoort is het scheren van de baard. Is de huid glad dan hoor je niks meer.
Door de flexibele scheerkop kom je goed op alle plekken.
Dus al met al een goed apparaat

astronout 08-12-2017

bijna niet bruikbaar voor linkshandige scheerders

Voor linkshandigen zit de schakelaar helemaal verkeerd.
Tijdens het scheren druk je regelmatig ongewenst de schakelaar in.

Arie 19-11-2016

Arie

Een geweldig scheerapparaat,pas een paar dagen in bezit maar zeer tevreden hiermee.
Nu nog even nat scheren uitproberen,maar tot nu toe top product.

Zjeulke 29-10-2016

Zeer goed

Met een paar woorden philips maakt zij naam waar wat ook betreft scheer apparaten zoals nat en droog scheren.

PeterS1957 13-06-2018

Een heerlijk scheerapparaat.

Ik was een fervent traditionele natscheerder. Dat ben ik met dit apparaat nog steeds. Het voordeel van de AquaTouch is dat je geen kans op huidbeschadegingen hebt.

Philips aqua touch S5420 06-06-2018

prima product voor je geld

Gekocht bij Mediamarkt met een €20 philips retouractie en ook nog eens €10 euro goedkoper dan de goedkoopste op 'kieskeurig'! Hij bevalt uitstekend ,gemakkelijk te reinigen, het draaipunt lijkt kwetsbaar(?) als je regelmatig verwisseld met het opzetstuk en het voelt, in verhouding met mijn vorige Philips de williams F1 special edition, anders iets stroever/plakkerig op de huid?

Pluspunten

• handzaam
  • phlips
  • goede accu
  • gemakkelijk te (nat) reinigen

Minpunten

• scheerkoppen voelen stroef aan op de huid

Maurits50 28-04-2018

Prima eigenschappen, gebruikersvriendelijk en handzaam

Apparaat ligt goed in de hand bij het gebruik.
Scheerkoppen gemakkelijk schoon te poelen zonder dat er enige demontage benodigd is.
Zeer gebruiksvriendelijk apparaat.

JanUitDeventer 24-04-2018

Prima scheerapparaat

Mijn scheerapparaat uit de 7000-serie was ter reparatie opgestuurd. Deze gekocht als back-up apparaat, want ca. 10 dagen zonder scheerapparaat! Bevalt uitstekend. Wordt mijn vaste metgezel op vakantie en daagjes uit.

hansdr46 19-04-2018

Werkt uitstekend

Na eerst een ander merk apparaat gehad te hebben nu deze Philips aangeschaft.
Werkt erg goed.
Ligt prettig in de hand en scheert snel glas.

MarcG 07-04-2018

goed scheerapparaat

prima scheerapparaat voor een goede prijs. Scheert lekker zacht voor gevoelige huid. Heerlijk glad in de morgen en snel ook.

PM61 23-03-2018

goed scheerapparaat

Scheert goed, ik had echter eerder een duurdere apparaat (8000 serie?) die was duidelijk beter.
De scheerhoofden bewegen te soepel, glijden daardoor makkelijk over de baard ipv wegscheren. Maar met een beetje oefenen lukt het steeds beter om glad te scheren.

vor0nwe 10-12-2017

Prima scheerapparaat

Eenvoudig doch doeltreffend scheerapparaat. Het viel me (plezierig) mee hoe goed het apparaat met een volgroeide baard overweg kan: kort de haartjes in zonder te trekken.

opajoop1 09-11-2017

Hr.

prima apparaat, ligt lekker in de hand, zeer tevreden over, alleen jammer dat er geen houder bij is om hem in te zetten.

Marco Lucas 13-09-2017

Scheert geen dunne haartjes

Mooi apparaat. Goede vormgeving, allemaal in orde. Scheert iets beter dan nat. Moet heel lang scheren om een glad resultaat te evenaren.

Te dunne haartjes pakt het apparaat gewoon niet. Heel irritant. In mijn hals heb ik dikkere baardharen waar hij ook moeite mee heeft. Je wordt wel glad, maar het gaat wel moeizaam.
Scheermesje blijft nodig om de dunne of te dikke haren weg te halen.

Eindoordeel: matig/redelijk

Pluspunten

• accuduur
  • vormgeving

Minpunten

• pakt geen dunne én dikke haren
  • glad scheren duurt lang

Bram17 26-08-2017

Niet zo goed als mijn oude power touch

Scheren duurt langer dan met mijn oude Phillips power touch van ongeveer dezelfde prijs toen.
Verder geen waarschuwing bij laag opladingsniveau (mankement?) en werkt niet rechtstreeks op netstroom (mankement)

moustache 12-08-2017

na 5 min. scheren nog steeds stoppeltjes

na 5 min. scheren nog steeds stoppeltjes
tijdens het scheren geeft hij al heel snel aan om schoon te spoelen maar omdat ik altijd droog scheer, zie ik dat pas als ik stop met scheren