Omega slowjuicer VSJ843R zilver - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

Plouvier 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat

Heel goed product. Ik heb er al heerlijke groente/ftuitsappen meegemaakt.
Goed te bedienen en schoon te maken.
De sappen smaken heerlijk zuiver en zijn erg gezond.

Pluspunten

• mooi compact apparaat
  • weinig geluid

Minpunten

Gerdine 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

Een echte aanwinst!

Sinds een paar weken staat deze Omega slowjuicer in onze keuken. We hebben er al heel veel heerlijke, gezonde sapjes mee weten te maken!
Andere slowjuicers kennen we niet, maar deze werkt goed. Het schoonmaken is goed te doen: eerst het apparaat doorspoelen met wat water, waardoor het ergste vuil al wordt weggespoeld.
De juicer perst goed en relatief stil. Je moet even tijd nemen om je fruit en groente te snijden, maar dan heb je daarna echt een heerlijke juice!

Kooijman 06-12-2015 Product paar weken in bezit

Na diverse slowjuicers te hebben vergeleken qua mogelijkheden en prijsstelling hebben we gekozen voor deze Omega Slowjuicer VSJ843R Zilver. De vormgeving is echt top! Mooi compact, geen sta in de weg op je aanrechtblad. In begin even uitvogelen met hoe in elkaar te zetten,maar na een aantal keer doe je dit met je ogen dicht. Gaat de deksel wel dicht, maar gaat hij niet aan? Dan de deksel toch een andere slag draaien. Het sap wat eruit komt is echt een waar genot! Zo puur en zuiver. Wij gebruiken hem ook tijdens de trainingen in ons bedrijf en hebben velen ook enthousiast gemaakt.
Een echte aanrader dus!

G. Vredebregt 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een zeer degelijke sapcentrifuge met krachtige motor. Hij heeft een mooie vormgeving en is niet al te groot. Het geluid is niet te hard.
Zeer tevreden met onze aankoop.

thewalt 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is de RollsRoyce van de SlowJuicers. Weinig geluid, goed scchoon te maken en twee screens, 1 voor minder pulp en 1 voor meer. Juices smaken heerlijk. Wat de duurzaamheid betreft. Na het opsturen van de bon, de streepjes code, antwoordformulier en het schrijven van een review, wordt de garantie voor dit apparaat verlengt tot 15 jaar i.p.v. de wettelijke 2 jaar! Kortom ik ben een blij man en juice iedere dag.

tamara_pluis 21-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze juicer nu een aantal dagen in bezit.
Inmiddels al een aantal verschillende sappen geprobeerd.
Werkt erg gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en geeft zeer goede sapopbrengst.

M1844 01-07-2015 Product paar weken in bezit

Na lang twijfelen tussen verschillende slowjuicers, ben ik blij dat ik de Omega VSJ843 heb aangeschaft. Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Het sap is van goede kwaliteit, het is een degelijk apparaat en met de meegeleverde garantie van 15 jaar hoop ik er nog veel plezier aan te beleven. De VSJ843 is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk schoon te maken.

harleysurfer 20-06-2015 Product paar weken in bezit

Onlangs de slowjuicer Omega VSJ843RS via Vitaminstore gekocht. De levering was vlot. Het toestel ziet er robuust en degelijk uit en is relatief stil in gebruik. Het is gemakkelijk uit elkaar te halen en terug in elkaar te steken. Het maakt zonder problemen sapjes uit appel , sinaasappel, wortelen, radijs, witloof, selder, spinazie. Eenvoudig in gebruik, en na doorspoelen valt de afwas ook wel mee. De verlengde garantie tot 15 jaar is ook goed meegenomen, want het is toch een kostelijke aankoop. Al bij al een aanrader voor iedereen die er een gezonde levenstijl op na wil houden.

hoofddorp001 31-05-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze slow juicer nu een paar weken in gebruik en zijn er erg enthousiast over. hij perst zeer goed en geeft droge pulp. wat voor ons de doorslag gaf om voor deze juicer te gaan is het geluid, hij is heel erg stil voor een juicer. ook het onderhoud is erg makkelijk met zijn schoonmaak programma, en het weer in elkaar zetten na het afwassen is ook simpel. hij voelt zeer degelijk aan en de uitgebreide garantie van 15 jaar doet mij vermoeden dat wij lang plezier gaan beleven aan de Omega slowjuicer VSJ843R.

claudia_2601 15-04-2015 Product maand in bezit

Ik ben zeer te spreken over de slow juicer, na enkele keren gebruik is het al opgenomen in m'n dagelijkse routine! Het fijne van dit apparaat is dat er zoveel meer sap uitkomt ten opzichte van een normale sapcentrifuge! Door middel van deze slow juicer wordt het fruit optimaal benut en is de smaak van het sap wat dikker. Ook vind ik het leuk om te experimenteren, er zijn talloze combinaties mogelijk. Al met al vind ik deze slow juicer een echte aanwinst voor mijn keuken, het voorziet me van mijn dagelijkse vitamine inname, het is makkelijk te gebruiken en schoon te maken!