Inventum MK650 - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

Jaap 03-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goede garantie afwikkeling

Nog even terug komen op mijn eerste review , het bleek ineens dat de tefal laag los ging waar het verwarmings- element zit ,daar brandde de melk ook iets aan.
Terug naar de winkel gegaan BCC in dit geval ,blijkt dat er 2 jaar garantie opzit en inventum het belijd heeft van stuk is direct omruilen.
Dus ik liep binnen een halfuurtje papieren invullen met een nieuwe de winkel uit ,het was zelfs mogelijk om je geld terug te krijgen.

verder is het schoonmaken makkelijker om na het gebruik apparaat om te spoelen met heet water en een druppel afwas in een beetje heet water op de koude stand mee te laten draaien.

Jaapioooo 25-06-2016 Product maand in bezit

Aanrader ik wil geen andere meer

Makkelijk schoon te maken (wel iedere keer doen na een paar koppen).
Op schuim wieltje er makkelijk uit te halen ,en met cappuccino melk krijg een nog beter resultaat.

Gruben 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer makkelijk schoonmaken.

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, de opschuimer ziet er wel heel degelijk uit, het spiraaltje is zeer makkelijk uit de opschuimer te nemen en terug te plaatsen dit maakt deze opschuimer in mijn ogen op dit moment de beste. Heerlijk warme melk mooi dik schuim met gewone melk die ik ook dagelijks drink. Nog niet geprobeerd mat andere soorten melk. Er zitten twee spiraaltjes bij een om melk mee op te warmen en een om schuim te maken, heel handig in het voetje van de opschuimer op te bergen zodat de spiraaltjes niet zoek raken.

PeterHK 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Omdat mijn bijna 1 jaar oude Saeco stuk is gegaan en ik deze ter reparatie heb opgestuurd, heb ik de Inventum MK650 gekocht. Ziet er goed uit, maar wat mij erg tegenvalt is dat na elk gebruik een 'velletje' melk aan de bodem blijft vastzitten. Daarnaast blijven ook melkresten in het 'melkradertje' zitten. Het reinigen is veel bewerkelijker dan de Saeco. Daarnaast is de opgeschuimde melk van de Saeco veel steviger. Uiteindelijk heb ik, tot mijn vreugde, van Philips een nieuwe gekregen voor het defecte apparaat. Mooie service! De Inventum houd ik als reserve.

Frederique Ligthart 07-04-2015 Product paar dagen in bezit

een klasse apperaatje mooi om te zien en een goede kwaliteit melkschuim Top.De latte ziet er prachtig uit met mooie lagen.

EllyGelly 25-03-2015 Product paar dagen in bezit

De inventum MK650 is een melkopschuimer die net dat beetje meer bied. Het handige opberg vakje voor de mixer/garde is elegant verwerkt in het design die elegant en robuust tegelijk is. De rode en blauwe controlelampjes zorgen ervoor dat het duidelijk is welke stand je op dat moment gebruikt. De 'beker' is 360 graden te draaien, en eenvoudig schoon te maken doordat de mixer/garde snel te verwijderen is d.m.v. het magnetische systeem. Qua vormgeving is hij eenvoudig te plaatsen in elke keuken, hoewel ik mij afvraag of hij blijft staan op het keukenblad na gebruik. Eenvoudig weg geeft dit apparaat stevig schuim dat koffie net dat extraatje geeft. (nog een beetje cacao voor een complete smaaksensatie)

estherMK650 24-02-2015 Product maand in bezit

fijne melkopschuimer!

ideaal dat hij volledig draaibaar is (ik ben linkshandig).
we hebben hem nu een maand veelvuldig gebruikt en de kwaliteit van de coating aan de binnenzijde blijft goed.

tip bij gebruiksgemak - maak hem schoon direct nadat je hem hebt gebruikt. dat is makkelijker dan na je verrukkelijke bakje koffie, want dan is de melk een beetje aangekoekt.

kortom - aanrader!