Inventum MK650

250 ml
Antikleeflaag
Kleuren
roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MK650 op Kieskeurig.be.

Gruben 22-05-2016

Zeer makkelijk schoonmaken.

Geschreven voor: Inventum MK650

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, de opschuimer ziet er wel heel degelijk uit, het spiraaltje is zeer makkelijk uit de opschuimer te nemen en terug te plaatsen dit maakt deze opschuimer in mijn ogen op dit moment de beste. Heerlijk warme melk mooi dik schuim met gewone melk die ik ook dagelijks drink. Nog niet geprobeerd mat andere soorten melk. Er zitten twee spiraaltjes bij een om melk mee op te warmen en een om schuim te maken, heel handig in het voetje van de opschuimer op te bergen zodat de spiraaltjes niet zoek raken.

Jaap 03-11-2016

Goede garantie afwikkeling

Geschreven voor: Inventum MK650

Nog even terug komen op mijn eerste review , het bleek ineens dat de tefal laag los ging waar het verwarmings- element zit ,daar brandde de melk ook iets aan.
Terug naar de winkel gegaan BCC in dit geval ,blijkt dat er 2 jaar garantie opzit en inventum het belijd heeft van stuk is direct omruilen.
Dus ik liep binnen een halfuurtje papieren invullen met een nieuwe de winkel uit ,het was zelfs mogelijk om je geld terug te krijgen.

verder is het schoonmaken makkelijker om na het gebruik apparaat om te spoelen met heet water en een druppel afwas in een beetje heet water op de koude stand mee te laten draaien.

PeterHK 22-01-2016

Omdat mijn bijna 1 jaar oude Saeco stuk is gegaan en ik deze ter reparatie heb opgestuurd, heb ik de Inventum MK650 gekocht. Ziet er goed uit, maar wat mij erg tegenvalt is dat na elk gebruik een 'velletje' melk aan de bodem blijft vastzitten. Daarnaast blijven ook melkresten in het 'melkradertje' zitten. Het reinigen is veel bewerkelijker dan de Saeco. Daarnaast is de opgeschuimde melk van de Saeco veel steviger. Uiteindelijk heb ik, tot mijn vreugde, van Philips een nieuwe gekregen voor het defecte apparaat. Mooie service! De Inventum houd ik als reserve.

WT 24-09-2019

Na 3 maanden nog altijd tevreden

Geschreven voor: Inventum MK650

Al eerder (direct na aankoop) een review gegeven. Nu 3 maanden verder en nog altijd 100% tevreden.

Schuimt niet met Melkan amandeldrink van Plus. Schuimt niet met huismerk amandeldrink van Jumbo. Schuimt wel (heel goed) met amandeldrink van Appie en Alpro (zowel de gebrande als ongebrande).

Schoonmaken is een makkie (direct afspoelen met water en een zacht doekje) wanneer je net als ik altijd amandeldrink gebruikt. Hier en daar lees ik over `aankoeken` maar dat is dan altijd met melk. Ik gebruik nooit melk en heb daar dus geen enkele last van. Afspoelen is voldoende. De kan ziet er na 3 maanden nog als nieuw uit. Ik zou deze zó weer kopen.

Pluspunten

• Makkelijk reinigen (met amandeldrink)
  • Schuimt goed (met zowel melk als amandeldrink)
  • Nog als nieuw (na 3 maanden)

WT 04-06-2019

Ik geef hem een 10

Geschreven voor: Inventum MK650

Absolute aanrader. Ik heb veel producten bekeken en de reviews gelezen. Uiteindelijk deze MK650 gekocht. Niet de goedkoopste, wel 100% tevreden.

Schuimt niet met Melkan amandeldrink van Plus. Wel (heel goed) met amandeldrink van Appie en Alpro (zowel de gebrande als ongebrande).

Warmt voldoende op voor een grote mok latte. Duurt misschien 60 - 90 seconden. Schoonmaken is een makkie (direct afspoelen met water en een zacht doekje. Schenkt zonder lekken.

Ik zou deze zó weer kopen.

Pluspunten

• Schuimt goed
  • Groot genoeg voor een grote latte
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Lekt niet bij schenken

Minpunten

• Tja, niet de goedkoopste (wel heel goed)

Jo 18-03-2019

Fijne schenkkan, prachtig melkschuim.

Geschreven voor: Inventum MK650

In korte tijd heerlijke warme melk/schuim voor je koffie, een aanrader! Fijn ook dat de kan zelf snoerloos is.

Theo 13-11-2018

robuust en sierlijk apparaat

Geschreven voor: Inventum MK650

Handig en mooi apparaat, zeer eenvoudig in de bediening en ook goed schoon te maken.
Scherp geprijsd zodat de keuze op dit apparaat gemakkelijk was.

Pluspunten

• uitvoering is strak en degelijk
  • mooi schuim
  • goed schoon te maken

Cappuccino drinker 05-11-2018

Lekker schuim maar weer zo'n antikleeflaag

Geschreven voor: Inventum MK650

Vorig jaar deze opschuimer gekocht en er niet bij nagedacht dat er een antikleeflaag in zat. Dat betekent dus dat je het altijd met de hand moet afwassen en ondanks deze beschermlaag plakt de melk enorm aan. Nu na een jaar is de laag beschadigd en heb ik hem weggegooid. Nu een Severin zonder antikleef laag. Net zulke lekkere schuim en zonder gevaar van vieze stoffen er in

Pluspunten

• Lekkere schuimlaag

Minpunten

• Antikleeflaag
  • Snel beschadigd
  • Handafwas

Gerd 08-09-2018

Alles wat je van een melkopschuimer mag verwachten

Geschreven voor: Inventum MK650

Een melkopschuimer die aan al mijn wensen voldoet. Het belangrijkste is natuurlijk dat hij de melk goed romig opschuimt mét de juiste temparatuur. Daarnaast heeft de MK650 een mooi design, die in elk huishouden niet misstaat. Hij heeft een beschermlaagje waardoor hij eenvoudig schoon te maken is

Alexandra 07-03-2018

even fijn, maar supersnel kapot

Geschreven voor: Inventum MK650

Deze melkschuimer is even super fijn, maar is binnen no time kapot. Tot 3 keer toe. Een keer na een klein jaar, de nieuwe die ik kocht was al stuk bij ontvangst en de derde was dit in 4 maanden. Hoewel verleidelijk, want zolang hij het doet is ie perfect, ga ik deze niet meer aanschaffen en raad ik dit u ook af.

H. 24-07-2017

Leuk voor 3 maanden.

Geschreven voor: Inventum MK650

Waardeloos product. Ben nu aan mijn 3e exemplaar en weer, na maandje of 3, doet ie niets meer!!!
Hij DEED het voortreffelijk, goed lobbig schuim. Jammer, de vreugde was van korte duur.
Na 1e en 2e exemplaar voordeel van de twijfel gegeven.
Nu weet ik het zeker: nooit meer Inventum!!!

Pluspunten

• Lekker dik schuim

Minpunten

• Zeer korte levensduur

Muriel 22-04-2017

Lekker veel stevig schuim

Geschreven voor: Inventum MK650

Dit apparaat maakt heerlijk melkschuim, is makkelijk schoon te maken en ziet er mooi uit. Ideaal om een heerlijke cappucino mee te maken. Er zit een kleine magnetisch te bevestigen garde in, die je er voor het schoonmaken makkelijk uit kunt halen. Wij hebben het apparaat nu enkele maanden in gebruik en zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• lekker veel stevig schuim
  • makkelijk schoon te maken
  • mooi design

Lisan 14-04-2017

Vaak schoonmaken

Geschreven voor: Inventum MK650

Het apparaat doet het in principe prima, de inhoud is erg klein dus moet de meerdere keren opschuiven. De melk onderin koekt dan aan met als gevolg verbrande melksmaak, erg smerig. Dus na 2 keer kloppen eerst alles weer schoon maken voor de tweed kop koffie. Inmiddels merk ik ook dat de anti aanbaklaag begint te slijten, jammer!

Pluspunten

• Snel heerlijk schuim

Minpunten

• Antiaanbak laag slecht
  • Melk brand onderin aan

de B 11-12-2016

Melkopschuimer MK650

Geschreven voor: Inventum MK650

Het apparaat functioneert fantastisch en is erg makkelijk schoon te maken.Al tijden op zoek geweest en nu eindelijk een super apparaat gevonden.

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • uitstraling
  • prijs/kwaliteit

Jaapioooo 25-06-2016
  • Product maand in bezit

Aanrader ik wil geen andere meer

Geschreven voor: Inventum MK650

Makkelijk schoon te maken (wel iedere keer doen na een paar koppen).
Op schuim wieltje er makkelijk uit te halen ,en met cappuccino melk krijg een nog beter resultaat.

Frederique Ligthart 07-04-2015

een klasse apperaatje mooi om te zien en een goede kwaliteit melkschuim Top.De latte ziet er prachtig uit met mooie lagen.

EllyGelly 25-03-2015

De inventum MK650 is een melkopschuimer die net dat beetje meer bied. Het handige opberg vakje voor de mixer/garde is elegant verwerkt in het design die elegant en robuust tegelijk is. De rode en blauwe controlelampjes zorgen ervoor dat het duidelijk is welke stand je op dat moment gebruikt. De 'beker' is 360 graden te draaien, en eenvoudig schoon te maken doordat de mixer/garde snel te verwijderen is d.m.v. het magnetische systeem. Qua vormgeving is hij eenvoudig te plaatsen in elke keuken, hoewel ik mij afvraag of hij blijft staan op het keukenblad na gebruik. Eenvoudig weg geeft dit apparaat stevig schuim dat koffie net dat extraatje geeft. (nog een beetje cacao voor een complete smaaksensatie)

estherMK650 24-02-2015
  • Product maand in bezit

fijne melkopschuimer!

ideaal dat hij volledig draaibaar is (ik ben linkshandig).
we hebben hem nu een maand veelvuldig gebruikt en de kwaliteit van de coating aan de binnenzijde blijft goed.

tip bij gebruiksgemak - maak hem schoon direct nadat je hem hebt gebruikt. dat is makkelijker dan na je verrukkelijke bakje koffie, want dan is de melk een beetje aangekoekt.

kortom - aanrader!