De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de CLEANAIR CA-703 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

h**6@g**l.com 26-06-2022

Ik heb het ding helaas gekocht. Na een tijdje kon ik er niet meer tegen. Ik heb hem weggegooid. Wat een nutteloos apparaat. Doet helemaal niks dan geluid maken.

h**6@g**l.com 08-03-2022

Een dom product

Geschreven voor: CLEANAIR CA-703

Ik snap het niet, het is best een duur apparaat, maar hij maakt alleen maar geluid.
Er komt absoluut geen water in de tank. Ik kan niet geloven dat een bedrijf zo'n nutteloos ding op de markt brengt. En er zijn toch ook mensen die tevreden zijn.
Helaas, zonde van het geld.Jammer

Pluspunten

Minpunten

• Apparaat werkt niet

Jim 01-09-2021

Valt héél erg tegen

Geschreven voor: CLEANAIR CA-703

Bij 86% luchtvochtigheid en 21 graden is de opbrengst na 24 uur slechts 300 ml. Dit valt héél erg tegen en is minder dan de helft volgens de specificaties.

Bovendien wordt de voeding van de Clean Air buitengewoon heet, zo heet dat deze nauwelijks nog is vast te houden.

Minpunten

• zeer magere luchtontvochtiging
  • voeding wordt buitengewoon heet

David 24-07-2020

Great product

Geschreven voor: CLEANAIR CA-703

Works perfectly for small rooms. Relative Humidity went down from 70% to 50% over night with just 2 degrees risen temperature. Top quality product!