Dyson Corrale

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Corrale op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

e********@h********** 08-10-2021

Fantastische stijltang!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik vroeg mij echt af of dit product zijn geld waard zou zijn. Dit is het zeker. De Dyson Corrale ziet er niet alleen heel leuk uit (hij komt in een mooie hoes) maar werkt ook nog eens fantastisch. Warmt snel op, en stijlt haar perfect. Zelfs bij het nemen van dikkere lokken haar doet hij zijn werk. Ook gebruik ik deze om krullen in mijn haar te leggen, wat perfect lukt en vastHet autonome gebruik zonder snoer was voor mijn haar wel maar 1 keer volledig mogelijk. Good to know, vertrek jij soms ook thuis en twijfel je of je je stijltang daadwerkelijk uitgetrokken hebt? Deze geeft een alarm en schakelt zichzelf automatisch uit wanneer deze niet gebruikt wordt!

Pluspunten

• Mooi design
  • Draadloos

Lotte 07-10-2021

Goede stijltang, maar wel heel duur

Geschreven voor: Dyson Corrale

Goede stijltang die mijn haar mooi styled. Ik heb van nature golvend haar, dus heb steeds een stijltang nodig. Ik gebruikte al 10 jaar een andere stijltang en was blij deze Corrale eens te mogen testen. Het toestel zelf is zeer mooi vormgegeven, ligt wat zwaarder in de hand (maar dat stoorde me niet) en warmt heel snel op. Op de medium temperatuursetting werkt die voor mij perfect. Ik weet echter niet of de hele hoge aankoopprijs 100% te verantwoorden is: Het enigste grote voordeel bij deze stijltang is het draadloze aspect. Alle andere features kan je echter ook op een "gewone" stijltang terugvinden.
Al bij al een zeer goede stijltang, alleen jammer van het prijskaartje.

Pluspunten

• draadloos
  • mooi resultaat

Minpunten

• prijs
  • batterijduur

kdk 04-10-2021

Mooi zacht haar met draadloze stijltang!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik ben iemand die dagelijks mijn haar stijlt en dus is een goede kwaliteitsvolle stijltang een echte must-have! Het voordeel aan deze stijltang vind ik het draadloos stijlen. Eveneens vind ik dat deze stijltang ervoor zorgt dat je haar heel zacht aanvoelt. Het design is supermooi en er is een handige staander, waarin je de stijltang makkelijk kan opladen. Als je met kabel moet stijlen vind ik het best lomp.

Pluspunten

• draadloos
  • mooi desgin
  • zacht haar

Minpunten

• met kabel vrij lomp
  • vrij prijzig

DaisyE 01-10-2021

Prachtige stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Allereerst: Wat een luxueuze verpakking! Echt prachtig om de Corrale in op te bergen!

De stijltang voldoet aan al mijn wensen.
De draadloze optie is zeker een pluspunt. De stijltang is op een sneltempo opgewarmd en klaar voor gebruik!
Er werd gewaarschuwd voor een groter gewicht van stijltang door de interne batterij, maar hier heb ik zelf weinig van gemerkt en het gewicht stoort mij absoluut niet!

Pluspunten

• Mooi design
  • Snel warm
  • Draadloze optie

Minpunten

• Prijs

e************@h********** 01-10-2021

Ook ideaal voor kort haar!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb eerder kort haar en altijd op zoek naar leuke manier om er een goed volume in te krijgen. Ik vind stylen soms een heel gedoe, zeker op een werkdag. Daarom was ik zeer benieuwd wat een stijltang kon brengen. En werkt fantastisch! Zelfs als mijn haar al aan de “lucht” gedroogd is, kan ik het nadien nog mooi in volume stylen. Dus voor mij niet het klassieke gebruik van de stijltang, maar ipv fohnen, lekker in model zetten

Froebie 29-09-2021

superstijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb het geluk gehad deze stijltang te mogen uittesten. Toen ik mijn pakket ging halen in het afhaalpunt, viel me op hoe zwaar de doos was. Ik was al een beetje bang voor als ik de Corrale moest hanteren, dat dit echt wel zwaar ging zijn en onhandig. Ik had er echter niet bij stilgestaan dat in de doos natuurlijk de draad met adapter zit, wat mede het gewicht bepaalt. Bij het uitpakken van de stijltang werd ik verrast door het gevoel van luxe. Alles is mooi verpakt en het voelt aan als een echt exclusief product. De batterij is supersnel opgeladen. De eerste keer dat ik de Corrale vasthield, had ik het gevoel dat die erg glad was en had ik wat schrik dat die makkelijk uit mijn handen zou kunnen glijden tijdens het stijlen.. Dit is echter nog niet gebeurd. De stijltang is verbazingwekkend handig te gebruiken en voelt echt niet te zwaar aan. Het draadloos stijlen is echt wel een megapluspunt. Je kan overal makkelijk en snel bij, zonder een vervelende draad die in de weg hangt. Het stijlen zelf gaat ook supermakkelijk. Ik zet de temperatuur op 185°, bij mijn vorige moest ik dit op 230° zetten om hetzelfde effect te bereiken. Ik ben op een goede 5 min door mijn haar (mijn haar komt net onder mijn kin). Mijn haar springt bij een andere stijltang snel weer alle kanten uit, maar ik heb de indruk dat dit minder snel gebeurt bij de Corrale, wat ook weer een pluspunt is. Tijdens het stijlen zet je de stijltang makkelijk weg in de houder, waar hij ook draadloos in kan opladen. De draad klikt met een magneetje makkelijk in de houder. Ik heb de Corrale nog niet gebruikt om krullen mee te maken, aangezien ik liever rondloop met steil haar. Negatief punt aan de stijltang is voor mij de prijs, maar je krijgt er echt wel iets voor terug.

Pluspunten

• draadloos
  • snel

Minpunten

• prijs
  • iets zwaarder dan andere stijltangen

kim01 26-09-2021

super draadloze stijltang!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Toen ik de stijltang had ontvangen ongeveer een maand geleden was het een plezier om uit te pakken. Wat een luxe verpakking! De stijltang is wel wat zwaar maar dit komt door de batterij dus is normaal. Een enorm groot pluspunt is dat de tang super snel opwarmt. De eerste paar keren vond ik het moeilijk de stijltang te hanteren en om men haren mooi te stijlen. Maar zoals altijd bij dyson, oefening baard kunst. Men haren zijn super glad, pluisvrij en blijven lang zo! Krullen maken had ik dan wel vlot onder de knie en persoonlijk is dat ook waar ik de stijltang voor zou gebruiken! Het maakt enorm mooie krullen. De batterijduur vind ik persoonlijk net iets te kort, ik moet telkens de stijltang opladen na 1 keer gebruiken waardoor de troef van draadloos voor mij een beetje wegvalt. Het makkelijke ervan is wel als je eens weggaat je deze in je handtas kan steken! Maar al bij al zeker een aanrader voor wie een nieuwe stijltang zoekt die mooi is, goed werkt en deze ook vaak mee onderweg neemt. Dus eens je ermee leert werken ga je blij zijn dat je deze hebt gekocht! en het grootste pluspunt is dat je haren er echt gezonder uitzien!

Pluspunten

• design
  • kwaliteit
  • gezond haar

Minpunten

• gewicht
  • in het begin iets moeilijker te hanteren

nathaliemoerman2@telenet.be 25-09-2021

top stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Het gebruik van de Dyson Corrale stijltang is super handig en dit dankzij het draadloze gebruik, geen gedoe meer met de draad die meestal te kort is bij andere toestellen, de batterij gaat lang mee en indien leeg kan men gemakkelijk toch de oplaadkabel aansluiten en die is lang genoeg. Het resultaat mag er ook zijn, mijn haar is superstijl en in een mum van tijd, de temperatuur kan men gemakkelijk instellen en mijn haar blijft gezond dankzij de koperen platen.

Pluspunten

• snoerloos

Minpunten

• prijs

DaisyH 29-09-2020

Top kwaliteit!

Super tevreden van deze!
Er komt een prachtig reiszakje mee en een handig oplaadstation waar de tang recht op leunt. De stijltang is vrij snel opgeladen en wanneer je hem start geeft hij een biepje. Dan kan je de graden instellen. Je kan ook zien hoe snel de graden stijgen en hij biept opnieuw als de temperatuur bereikt is. Wanneer je de stijltang uitschakeld blijft het power knopje nog even rood tot die afgekoeld is. Vind ik ook een pluspunt. & wanneer je hem vergeet uit te schakelen, geeft die een soort alarm signaaltje om de zoveel seconden omdat die geen beweging detecteert. Dit vind ik 1 vd meest belangrijkste pluspunten. De batterij gaat ook lang genoeg mee (voor mij) om 2 x mijn haar te steilen. Mocht je de Corrale gebruiken met de draad, deze is superlang dus kan ook praktisch zijn!
Hij is redelijk zwaar voor een stijltang dus kan een minpuntje zijn voor sommigen.
Hij is effectief heel duur, maar is het zeker waard!

Pluspunten

• Draadloos
  • Goed voor het haar
  • Lange kabel
  • Efficiënt

Minpunten

• Zwaar

Melissa De Commines 28-09-2020

Prima tool voor een snel resultaat

Geschreven voor: Dyson Corrale

De Dyson Corrale beweert geschikt te zijn voor ieder haartype. Het is alleszins een top ding om mijn stugge haren snel mooi te krijgen.
Waar ik voordien ruim 30min bezig was met mijn haar te stylen, heb ik nu amper 5min nodig.
Top dus om er goed uit te zien zonder je kinderen uit het oog te verliezen ‘S ochtends.
De stijltang is iets zwaarder dan ik gewend ben qua gewicht, maar dat stoort niet omdat het gewicht goed gebalanceerd zit. Je moet ook geen kracht zetten zodat je haar voldoende geklemd wordt tussen de platen, aangezien die zich aanpassen aan je haartype en de hoeveelheid haar die je in 1 beweging meeneemt.
Mijn haar is superzacht na gebruik en ik heb nauwelijks nog last van dode punten door veelvuldig gebruik.

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Handig in gebruik - draadloos!
  • Minder hitte nodig voor een beter resultaat
  • Travel proof want netjes en compact ingepakt
  • Staander om op te laden en weg te zetten

Minpunten

• Ietwat zwaarder qua gewicht
  • De prijs

Laure1990 28-09-2020

mooi en makkelijke stijlang

Geschreven voor: Dyson Corrale

ik mocht enkel weken deze stijltang reviewen. Van nature heb ik sluik haar met een kleine slag dat tot op de schouders valt.
Wat ik superhandig vind is dat je snoerloos je haar kan Stylen. Geen gedoe met een draad in mijn geval. het opladen gaat ook vrij snel. Ik kan met een opgeladen tang mijn haar volledig stylen of krullen in mijn haar leggen. Nadien dient de tang wel terug opgeladen te worden.
Krullen leggen gaat heel snel en vlot, na 1x over een pluk te gaan, ontstaat er meteen een krul en dien ik niet nogmaals over deze pluk te gaan. De krullen blijven bij mij wel maar 1 dag zitten wat ik wel minder vind. Bij het stijl maken van mijn haar, dien ik ook maar 1 keer over een pluk haar te gaan en zit mijn haar meteen zoals ik het wil.
Daarnaast wordt het omhulsel rond de stijlplaten (de buitenkant) wel heel warm wat ik niet meteen zou verwachten van toch wel een duur toestel. het is naar mijn gevoel toch iets waar je rekening mee moet houden als je het toestel gebruikt.
Wanneer je de tang gebruikt met het snoer (dat magnetisch lijkt). Blijft dit supergoed zitten en door de hele lange draad heb je heel veel bewegingsvrijheid wat ik soms wel bij andere apparaten mis

Pluspunten

• snoerloos
  • snel

Minpunten

• buitenkant kan snel warm worden

Eline 28-09-2020

What a beauty

Geschreven voor: Dyson Corrale

Gisteren de dyson corrale gaat ophalen,deze morgen getest. Bij het uitpakken van de corrale was ik zeer aangenaam verrast,wat een verpakking 😱😍 super mooi en heel chique. De corrale zelf ziet er ook heel mooi uit,al schrok ik wel wat van het gewicht. Ik heb hem eerst volledig opgeladen en dan deze morgen werkelijk gebruikt. Hij lag wat onwennig in mijn hand,maar dat is natuurlijk normaal de 1e keer. Ik zette hem op 210 graden en begon op droog haar die ik in partjes had verdeeld zoals bij mijn andere stijltang. Ik merkte dat ik meerdere keren over dezelfde lok moest gaan,ik heb wel golvend tot krullend en zeer weerbarstig haar ,maar ondanks de hitte ,lukte het niet om na 1x erover te gaan het toch al redelijk stijl te krijgen,want ik wel wat jammer vind. Desondanks ,deed ik toch maar 20minuutjes over het volledig stijlen van mijn haar,wat best wel vlot is,al ben ik wel gewoon mijn haar te stijlen. Mijn haar voelde achteraf minder zacht dan ik gehoopt had en mn haar zag er ook niet echt “gezonder” uit. Het lijkt me vooral een fijn toestel voor mensen die eerder stijler haar hebben of een slag in hun haar hebben. Ik heb nog niet geprobeerd om er krullen mee te maken,dat ga ik alvast eens proberen alvorens ik echt een ‘mening’ kan maken over de corrale. Ook ga ik het bij een paar vriendinnen eerst eens uitsproberen. Wat voor mijn type haar niet ok is,lukt ongetwijfeld wel beter bij een ander type. Ik ben niet ontevreden,ik denk gewoon dat ik de lat wat te hoog gelegd had voor de dyson stijltang,dyson staat toch gekend voor zijn goede producten,dus misschien had ik wat TE onrealistische resultaten verwacht. Bon,ik blijf nog wat uitproberen,we zijn tenslotte nog maar dag 1. Uiteindelijk ligt mijn haar wel goed vandaag en is dat toch wat uiteindelijk telt 🤭☺️. Nog even wennen en dan zien we wel. Ook Rome wasn’t built in a day 😉 Ondertussen al enkele weken verder. Vanalles uitgeprobeerd en verschillende temperaturen, maar de Dyson Coralle is voor mij niet wat ik ervan verwacht had. Hij ziet er heel mooi uit,maar dat zou een verkeerde reden zijn. Wat ik ook niet zo gemakkelijk vind is de kleine opening waar je jouw haar moet tussen steken,hij gaat niet zo wijd open. Ik keek enorm uit naar dit product maar jammer genoeg voldoet hij niet aan mijn ‘stijltangnormen’ ,althans niet voor mijn type haar. Zoals ik al zei eerder lijkt dit mij een goed product voor mensen met weinig krullend tot al wat stijl haar. Al vind ik hem nog steeds een beauty!

Pluspunten

• Zonder kabel
  • Snel warm

Minpunten

• Battery snel leeg
  • Hij gaat niet wijd open
  • Weegt wel zwaar

Inge 27-09-2020

sneller haar stijlen

Geschreven voor: Dyson Corrale

Bij het eerste gebruik ligt de corrale zwaar in de hand, na een tijdje ermee gewerkt te hebben, went het gewicht wel.
Het toestel doet wat het belooft nl het haar stijlen zonder het uit te drogen. Met slechts 1x het haar tussen de platen te steken is het glad.
Na gebruik voelt het haar zacht aan.

Pluspunten

• draadloos
  • snel en makkelijk op te laden
  • mooi design van het toestel

Minpunten

• ligt zwaar in de hand
  • batterij snel plat
  • duur in aankoop

Tanya 25-09-2020

Super makkelijk en mooi!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Super mooie stijltang. Ik haalde ‘m uit de doos, en was meteen verbaasd van het design. Ook heel erg makkelijk dat ik hem draadloos kan gebruiken. Mijn haar krijg ik eindelijk op maar een paar minuten stijl (voordien nooit zin om mijn haar ‘s ochtends voor het werk te doen omdat dit veeeel te lang duurde) zonder te veel hitte te gebruiken. En ben ook heel blij dat mijn haar nog steeds super zacht en gezond aanvoelt. Love it!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Mooi design
  • Werkt goed

Minpunten

• Niets

Steets 25-09-2020

Snel, draadloos en krachtig

Geschreven voor: Dyson Corrale

Verrassend tevreden van, licht goed in de hand, wat zwaar, maar goed handelbaar. Draadloos, en het resultaat is er snel en blijft de ganse dag/avond.... De temperatuur kan je ook instellen, heel handig....
Ik ben er tevreden van! :-)

Pluspunten

• draadloos
  • snel opgewarmd
  • snel klaar en prachtig resultaat

Minpunten

• wat zwaarder in de hand door de batterij
  • met opgeladen batterij kan je 2x stijlen

Eva 25-09-2020

Mooi design, heel snel op temperatuur, goed resultaat

Geschreven voor: Dyson Corrale

Deze stijltang doet zeker wat hij moet doen! Hij is snel warm en maakt mijn pluizige krullen snel en goed glad. Het draadloze aspect is ook heel leuk en handig. Echter ligt hij wat zwaar in de hand (nadeel van de oplaadbare batterij). Ook is hij nogal duur.

Pluspunten

• snel warm
  • werkt perfect

Minpunten

• zwaar
  • prijzig

JolienS 23-09-2020

Snel, compact en stylish!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Als kersverse mama heb je niet veel tijd voor je haar te doen maar met de Dyson Corrale gaat dit snel en makelijk! Toen ik vroeger mijn haar stylde worstelde ik dikwijls met het snoer en zeker om het achteraan te doen. Met de Dyson Corrale is dit verleden tijd, ik kan er vlot mee bewegen en hij is ook niet zwaar. Mijn vorige stijltang was veel zwaarder, de Corrale is een absoluut lichtgewicht daar tegenover. Eens aangezet kan je snel beginnen want ze is snel opgewarmd, neem je graag kleine lokken dan kan je ze even neerleggen op het bijgeleverde zakje zodat je zeker geen brandplekken maakt op je badkamermeubel of tafel. Hangt er van af waar je je haar styled. Ben je klaar dan kan je stijltang in de houder zetten, zeer compact en heel plaatsbesparend! De Dyson Corrale is voor mij in 3 woorden: snel, compact en stylish. Ik ben fan!

Pluspunten

• draadloos
  • plaatsbesparend
  • licht om vast te houden
  • mooi design

Minpunten

• prijzig

LinaW 22-09-2020

Zeer handige stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb deze stijltang nu ongeveer een maand in gebruik. Zeer handig om te gebruiken en zonder snoer werken is zeker een pluspunt ! Ik heb ze zowel gebruikt voor stijl haar als voor beachwaves . De waves blijven lang in het haar met minimale styling . Bij het stijlen blijft het haar iets minder lang echt stijl , heb de indruk dat ze sneller terug wat pluizig worden. De stijltang blijft ongeveer een half uur bruikbaar wat voor mijn haar zeker lang genoeg is. Het laadstation en de magnetische laadkabel zijn ook super handig in gebruik . Handige hittebestendige opbergtas wordt er bij geleverd . Enkel de prijs vind ik aan de hoge kant , dit is het enige echte minpunt. Voor de rest zeker een aanrader !

Pluspunten

• Snoerloos
  • Snel op temperatuur
  • Hittebestendige opbergtas
  • Vliegtuigmodus
  • Handig laadstation

Minpunten

• Duur
  • Batterijduur voor sommigen te weinig

Kim Eeckhout 22-09-2020

Getest op fijn, kwetsbaar haar

Geschreven voor: Dyson Corrale

Als je de verpakking opent, weet je meteen: dit is kwaliteit! Mooi om op te bergen en kwalitatief materiaal... ik heb ook de multistyler en zag meteen: dyson stelt opnieuw niet teleur.
De houder voor de stijltang is handig en zeker omdat de oplaadkabel magnetisch is en je dus het toestel draadloos kan gebruiken, als hij is opgeladen. Hij warmt heel snel op naar de gewenste temperatuur en je krijgt een biepje als hij is opgewarmd.
Bij het gebruik merk ik dat het toestel wel zwaarder is dan andere stijltangen die ik gewend ben, maar na 2 minuten merk je dit ook niet meer.
Nu, ik heb hem vol enthousiasme gebruikt, maar merk wel dat je toch een beetje anders moet werken om je haar te stijlen door de bewegende platen. Je mag eigenlijk geen druk zetten, zoals je anders wel zou doen. Als je druk zet, voelt het niet alsof de stijltang "glijdt" over het haar. Het is stug en loopt niet vlot!
Eens je echter doorhebt van geen druk te zetten, gaat het al veel vlotter en het resultaat mag er zijn! Mijn haar is mooi glad en dit blijft ook zo gedurende een langere tijd.
Kortom: dit is een kwalitatief product met de handigheid van draadloos te zijn, maar je moet er wel even aan wennen om te gebruiken.

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Prijs
  • Zwaarder
  • Oefenen eer je het onder de knie hebt

StefDly 21-09-2020

Super stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

De Dyson Corrale is een fantastische stijltang : mooi design, super snel warm en draadloos ! Ik doe nu mijn haar waar en wanneer ik wil en nog beter mijn haar is minder beschadigd ! Super ontdekking!

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel warm

Minpunten

• Prijzig

Nancyvdp 20-09-2020

Snel en draadloos

Geschreven voor: Dyson Corrale

Deze stijltang is zo snel op temperatuur. Je kan kiezen of je hem draadloos of bedraad gebruikt, dit doet niets af van de kwaliteit.
Op een klein 10minuten is u haar stijl.
Je kan hem nadien gewoon opbergen in de hitte bestendige tas die meegeleverd is.
Dit is ook handig om hem mee te nemen op reis. Ik ben fan van mijn Dyson!

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel warm

Minpunten

• Weegt best genoeg

Ilske4 20-09-2020

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik mocht deze stijltang uittesten en moet allereerst al opmerken dat het superhandig is dat je ze draadloos kan gebruiken. Ik heb alle warmtestanden geprobeerd maar voor mijn haar (dik en veel) is de warmste nodig voor een perfect resultaat. Moet het niet zo perfect zijn, dan voldoet ook de lichte stand. Maakt het haar glad en zacht. Zelf heb ik in de voorbije 20 jaar al veel stijltangen versleten, de dyson stijltang is zeker 1 van de betere maar er zijn er die een even mooi resultaat geven en een pak minder duur zijn. Daarmee kom ik dan ook tot mijn besluit: erg goede stijltang maar te duur.

Pluspunten

• Draadloos
  • Minder schadelijk voor het haar
  • Zachte haren

Minpunten

• Duur

HildekeM 17-09-2020

Echte aanrader !

Geschreven voor: Dyson Corrale

Dit wou ik al zo lang doen... de stijltang van Dyson uittesten. Mijn haar is altijd pluizig en weerbarstig, behalve als ik net van de kapper kom. Ik was dus heel benieuwd of de Corrale ook bij mij zou doen wat Dyson belooft. En ik moet toegeven dat ik enorm onder de indruk ben.. . Ik ben slechts 5 minuutjes met de stijltang bezig geweest. Ik heb zelfs niet elke pluk haar apart genomen en waarschijnlijk ook te dikke plukken haar genomen. Maar ik was te enthousiast om foto's te nemen en door te sturen naar vriendinnen om hen het verschil te laten zien. Mijn haar is duidelijk veel minder pluizig en voelt erg zacht aan. Met mijn gewone stijltang voelt mijn haar veel droger aan en lukt het niet om zo'n mooi resultaat te krijgen. Ik ben alvast van plan om het toestel de komende weken nog vaak te gebruiken en ben benieuwd hoe mijn haar erop zal reageren. Maar op dit moment ben ik echt wel fan!

Serena_vd 16-09-2020

Prachtig toestel met stevig prijskaartje

Geschreven voor: Dyson Corrale

Het design van de Dyson Corrale is echt prachtig! Mooie verpakking, kwalitatieve accessoires en heel handig in gebruik. Je merkt dat het geen goedkoop toestel is aan de look, maar ook in gebruik is dit duidelijk merkbaar. Het grootste voordeel aan dit toestel is het feit dat dit draadloos is. Om snel te manoeuvreren in de badkamer is dit heel handig! Het toestel warmt ook snel op en is makkelijk te plaatsen in de lader. Het stylen zelf gaat heel vlot en snel. Handig als je niet veel tijd hebt zoals ik ;-) Het grootste en enige nadeel is de prijs, want het blijft toch een stevig prijskaartje.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Draadloos

Minpunten

• Zeer duur

iav6 16-09-2020

Geweldig toestel.

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ben er erg blij mee. Sinds ik de Corrale heb, gebruik ik hem dagelijks. Hij is echt op minder dan een minuut opgewarmd en doordat je maar 1x over elke lok haar moet gaan, ben je ook heel snel klaar. Een heel groot verschil met mijn vorige stijltangen: mijn haar blaakt van gezondheid en glanst, waarschijnlijk door de lagere temperaturen. Ik ben niet zo handig in die dingen, dus het feit dat er geen vervelende draad aan vast hangt, is voor mij een pluspunt. Ik blijf het wel veel geld vinden voor een styletang.

Pluspunten

• Erg snel opgewarmd.
  • Geen haarbeschadiging - glans.
  • Draadloos.
  • Kan tegen een stootje.

Minpunten

• zwaar
  • duur