• Best Reviewed 3 keer okt 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Corrale op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fox76 10-10-2021

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Dyson Corrale

Eerste indruk was wow wat een prachtig apparaat. Het straalt luxe uit, mooi design, luxe etui. Opwarmen gaat supersnel. Enige minpunt is dat je maar uit 3 graden kan kiezen. Uit 165, 185 en 210 graden. Het is super handig dat het snoerloos is, voordeel is dat je overal in huis (of waar je ook wilt:) je haar kan stijlen zonder dat je een stopcontact in de buurt moet hebben. Met een opgeladen Dyson Coralle kan ik maximaal 2 keer snoerloos mijn haar stijlen, heb lang golvend haar over mijn schouders. Het is ook de handigheid wat je er in moet krijgen. Als het aan de stekker hangt tijdens het stijlen is het ook geen probleem, dus met of zonder snoer je kan altijd je haar stijlen. Had het idee dat het apparaat zwaar in de hand zou liggen tijdens het gebruik, maar dat valt reuze mee bij mij. Dyson Coralle doet echt wat het moet doen, super stijl haar. Het droogt mijn haar niet uit, het ziet er mooi glanzend uit na het stijlen.

Pluspunten

• Snoerloos

Tiem 08-10-2021

Top product

Geschreven voor: Dyson Corrale

Top product, heel erg makkelijk door dat hij draadloos is, laad super snel en erg fijn voor het haar.
De prijs is wel wat duur maar dat heb je wel een top product in handen en dat is aan alles te merken. De kwaliteit is gewoon super.

Pluspunten

• Draadloos
  • Super snel op temperatuur
  • Ligt fijn in de hand

e**e@h**l.com 08-10-2021

Fantastische stijltang!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik vroeg mij echt af of dit product zijn geld waard zou zijn. Dit is het zeker. De Dyson Corrale ziet er niet alleen heel leuk uit (hij komt in een mooie hoes) maar werkt ook nog eens fantastisch. Warmt snel op, en stijlt haar perfect. Zelfs bij het nemen van dikkere lokken haar doet hij zijn werk. Ook gebruik ik deze om krullen in mijn haar te leggen, wat perfect lukt en vastHet autonome gebruik zonder snoer was voor mijn haar wel maar 1 keer volledig mogelijk. Good to know, vertrek jij soms ook thuis en twijfel je of je je stijltang daadwerkelijk uitgetrokken hebt? Deze geeft een alarm en schakelt zichzelf automatisch uit wanneer deze niet gebruikt wordt!

Lotte 07-10-2021

Goede stijltang, maar wel heel duur

Geschreven voor: Dyson Corrale

Goede stijltang die mijn haar mooi styled. Ik heb van nature golvend haar, dus heb steeds een stijltang nodig. Ik gebruikte al 10 jaar een andere stijltang en was blij deze Corrale eens te mogen testen. Het toestel zelf is zeer mooi vormgegeven, ligt wat zwaarder in de hand (maar dat stoorde me niet) en warmt heel snel op. Op de medium temperatuursetting werkt die voor mij perfect. Ik weet echter niet of de hele hoge aankoopprijs 100% te verantwoorden is: Het enigste grote voordeel bij deze stijltang is het draadloze aspect. Alle andere features kan je echter ook op een "gewone" stijltang terugvinden.
Al bij al een zeer goede stijltang, alleen jammer van het prijskaartje.

Pluspunten

• draadloos
  • mooi resultaat

Minpunten

• prijs
  • batterijduur

kdk 04-10-2021

Mooi zacht haar met draadloze stijltang!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik ben iemand die dagelijks mijn haar stijlt en dus is een goede kwaliteitsvolle stijltang een echte must-have! Het voordeel aan deze stijltang vind ik het draadloos stijlen. Eveneens vind ik dat deze stijltang ervoor zorgt dat je haar heel zacht aanvoelt. Het design is supermooi en er is een handige staander, waarin je de stijltang makkelijk kan opladen. Als je met kabel moet stijlen vind ik het best lomp.

Pluspunten

• draadloos
  • mooi desgin
  • zacht haar

Minpunten

• met kabel vrij lomp
  • vrij prijzig

cbga 01-10-2021

Snel, compact en luxe

Geschreven voor: Dyson Corrale

Heerlijke apparaat. Ik heb dun en veel haar en vaak blijven krullen of slag niet zitten, maar tot nu toe werkt de Dyson Corrale het beste. Het fijnste vind ik dat hij met zo'n 20 seconden is opgewarmd tot 180 C. Het is dus heel makkelijk om nog even snel mijn haar te stijlen. Ligt fijn in de hand, ondanks accu absoluut niet te zwaar. Voelt luxe aan, mooi verpakt met een luxe etui; echt een goede aankoop naar mijn idee.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • accu
  • Luxe vormgegeven

DaisyE 01-10-2021

Prachtige stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Allereerst: Wat een luxueuze verpakking! Echt prachtig om de Corrale in op te bergen!

De stijltang voldoet aan al mijn wensen.
De draadloze optie is zeker een pluspunt. De stijltang is op een sneltempo opgewarmd en klaar voor gebruik!
Er werd gewaarschuwd voor een groter gewicht van stijltang door de interne batterij, maar hier heb ik zelf weinig van gemerkt en het gewicht stoort mij absoluut niet!

• Draadloze optie

e**1@h**l.com 01-10-2021

Ook ideaal voor kort haar!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb eerder kort haar en altijd op zoek naar leuke manier om er een goed volume in te krijgen. Ik vind stylen soms een heel gedoe, zeker op een werkdag. Daarom was ik zeer benieuwd wat een stijltang kon brengen. En werkt fantastisch! Zelfs als mijn haar al aan de “lucht” gedroogd is, kan ik het nadien nog mooi in volume stylen. Dus voor mij niet het klassieke gebruik van de stijltang, maar ipv fohnen, lekker in model zetten

denisedominique 01-10-2021

De Dyson Coralle komt zijn belofte na!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb de Dyson Corrale inmiddels al een aantal keer getest. Laat ik eerst beginnen met de pluspunten van dit mooie apparaat: Het begint goed, doordat hij geleverd wordt met een mooie (reis)etui (incl vliegtuigstand)! De allermooiste functie is voor mij het feit dat hij draadloos is.. Zo hoef ik me niet meer over de wasbak heen te wringen en kan ik bij iedere spiegel m'n haren stylen.. (Dus YES draadloos is een absolute GO!) Ik doe er zelf gemiddeld een kwartier over om m'n haren te doen en daarna is hij wel leeg.. Maar goed; daarmee kom ik bij het volgende mooie pluspunt: hij is binnen no time warm! En dat kost natuurlijk ook energie.. En (voor mij persoonlijk een groot pluspunt, want ik ben nògal vergeetachtig) hij gaat piepen wanneer je hem even niet gebruikt.. en vervolgens vanzelf uit.. dat is wel zo veilig! Dan het gebruik zelf: hij stijlt erg fijn, maar is voor mij toch wel een beetje groot in de hand.. (ik ben smallere stijltangen gewend en persoonlijk vind ik dat fijner). Maar goed; dit went ook zeker. Hij is, in tegenstelling tot hoe hij eruit ziet, wel licht in de had.. dus dat is fijn. Ik kan mn haren er mooi stijl of krullend mee krijgen, dus daar heb ik niets over te klagen. Al met al zou ik hem zeker aanraden als je ruim in je portemonnee zit. Maar zo niet, vind ik de prijs toch wel erg hoog..

Pluspunten

• Draadloos
  • Minder beschadiging
  • Looks en Feels
  • Snelheid opwarmen

• Grootte
  • Batterijduur

a**w@g**l.com 29-09-2021

Draadloos gemak

Geschreven voor: Dyson Corrale

Het gemak van draadloos, dat is de meest belangrijkste constatering van mijn test met de Dyson Corrale. Naast het prachtige design, de mooie afwerking en het gebruikersgemak heb ik niet veel last van het gewicht, wat voor andere wel hinderlijk is. Het draadloos kunnen gebruiken is voor mij echt de toegevoegde waarde. Samen met de snelheid waarbij ik mijn licht krullend haar stijl krijg. De platen waren eerst wat stroef maar inmiddels is dat verdwenen. Stijl maken doe ik in een handomdraai en bijwerken de dagen erna ook. De Corrale wordt geleverd met een standaard welke echt heel fijn is om even tussendoor op te zetten of nadien in te laten afkoelen. Voor mij is het echt een handige aanvulling op mijn Dyson airwrap waar ik ook zeer over te spreken ben.

Pluspunten

• Draadloos
  • Bediening

Froebie 29-09-2021

superstijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb het geluk gehad deze stijltang te mogen uittesten. Toen ik mijn pakket ging halen in het afhaalpunt, viel me op hoe zwaar de doos was. Ik was al een beetje bang voor als ik de Corrale moest hanteren, dat dit echt wel zwaar ging zijn en onhandig. Ik had er echter niet bij stilgestaan dat in de doos natuurlijk de draad met adapter zit, wat mede het gewicht bepaalt. Bij het uitpakken van de stijltang werd ik verrast door het gevoel van luxe. Alles is mooi verpakt en het voelt aan als een echt exclusief product. De batterij is supersnel opgeladen. De eerste keer dat ik de Corrale vasthield, had ik het gevoel dat die erg glad was en had ik wat schrik dat die makkelijk uit mijn handen zou kunnen glijden tijdens het stijlen.. Dit is echter nog niet gebeurd. De stijltang is verbazingwekkend handig te gebruiken en voelt echt niet te zwaar aan. Het draadloos stijlen is echt wel een megapluspunt. Je kan overal makkelijk en snel bij, zonder een vervelende draad die in de weg hangt. Het stijlen zelf gaat ook supermakkelijk. Ik zet de temperatuur op 185°, bij mijn vorige moest ik dit op 230° zetten om hetzelfde effect te bereiken. Ik ben op een goede 5 min door mijn haar (mijn haar komt net onder mijn kin). Mijn haar springt bij een andere stijltang snel weer alle kanten uit, maar ik heb de indruk dat dit minder snel gebeurt bij de Corrale, wat ook weer een pluspunt is. Tijdens het stijlen zet je de stijltang makkelijk weg in de houder, waar hij ook draadloos in kan opladen. De draad klikt met een magneetje makkelijk in de houder. Ik heb de Corrale nog niet gebruikt om krullen mee te maken, aangezien ik liever rondloop met steil haar. Negatief punt aan de stijltang is voor mij de prijs, maar je krijgt er echt wel iets voor terug.

Pluspunten

• draadloos
  • snel

Minpunten

• prijs
  • iets zwaarder dan andere stijltangen

m**s@g**l.com 29-09-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Dyson Corrale

Een geweldig apparaat dit perfecte werkt. Mooie krullen creëert en erg makkelijk in gebruik is.

Pluspunten

• Snel warm
  • Styled perfect.

Meau 28-09-2021

ontzettend blij mee

Geschreven voor: Dyson Corrale

wij hebben de Corrale inmiddels al een aantal weken in gebruik en kan niets anders zeggen dat we er nog steeds enorm blij mee en enthousiast van zijn. Het design is zeer mooi zoals we van Dyson gewend zijn. de Corrale heeft een goed gewicht en ligt erg goed in de hand daarmee een erg handig product. maar bovenal is zijn we erg tevreden met het resultaat dat de Corrale biedt. van golvend haar naar stijl haar gaat vrij moeiteloos en dat zonder dat het ijzer te heet wordt en daarmee het haar van beschadiging beschermd.

Pluspunten

• goed resultaat
  • handzaam
  • bescherming van het haar
  • design

MiaJomi 28-09-2021

Geweldige stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

De eerste indruk is zeer positief. Allereerst is het handig dat je een opbergetui erbij krijgt voor in het vliegtuig. Op deze manier kun je de pin uit de accu halen en deze vastzetten dmv de etui. Ten tweede is de standaard zeer handig die de stijltang tegelijkertijd oplaadt. Dit zouden ze bij alle producten moeten doen als je het mij vraagt. De stijltang is zeer makkelijk in gebruik en is in no-time op temperatuur. Dit is vervolgens duidelijk op het mooie oled schermpje te zien. De stijltang is makkelijk te gebruiken omdat het snoer ook verder niet in de weg zit. Ik heb niet heel erg dik haar maar wel pluizig en krullend. De stijltang glijdt makkelijk over mijn haar en door de speciale platen blijft de haarpluk netjes tussen de platen zitten. Normaal gesproken ga ik een aantal keer over dezelfde plek heen omdat deze nog niet stijl is, maar dat is bij de Corale helemaal niet nodig. Daarnaast is de stijltang ook makkelijk te draaien en vast te pakken om de krullen erin te creëren, waarbij de uiteindes helemaal niet warm worden en je rustiger je haar kunt stijlen. Al met al ben ik zeer tevreden. Mijn haar is niet pluizig nadat het is gestijld en ik krijg leuke complimentjes.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Snel opgeladen
  • Snel opgewarmd

s**0@h**l.com 27-09-2021

Geweldige stijtang!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Toen ik de verpakking openmaakte, werd ik verrast door de luxe uitstraling van de Corrale. Hij wordt dan ook geleverd met een standaard (waar je snel je stijltang op kunt laden), een paarse tas ( zodat hij makkelijk mee te nemen is op reis) en een oplader.
De stijltang is een beetje zwaarder dan een normale stijltang met draad die ik gewend ben, maar dit is natuurlijk logisch gezien er een batterij in zit. Persoonlijk neem ik het extra gewicht graag voor lief, omdat je tijdens het stylen je dan ook geen zorgen hoeft te maken over de wirwar van draden om je heen waar ik echt gek op ben!!! Met mijn lange haar kan ik ongeveer 3-4 keer mijn haar stylen voordat ik hem moet opladen. In mijn ervaring laadt hij erg snel op. Ook heeft hij een vliegtuigmodus, waarmee hij dus gemakkelijk mee op reis te nemen is. Als je hem aanzet, duurt het ongeveer 20 seconden om op te warmen en dan is hij klaar voor gebruik. Nadat ik mijn haar heb gestyled, zal het ongeveer 2 dagen zo blijven zitten. Ik merk echt het verschil in mijn style en ik vind het ook geweldig dat het niet alleen kan worden gebruikt om je haar te stijlen, maar ook om je haar te krullen, dus het is multifunctioneel en kan aangepast aan hoe jij eruit wilt zien.
Er staat in de beschrijving van de Corrale dat hij 50% minder schade aan het haar geeft. Ik weet nog niet of dit waar is, maar na veelvuldig gebruik is mijn haar nog steeds glanzend en gezond. Corrale is aan de dure kant voor een stijltang, maar ik denk dat het het waard is als je iemand bent zo als mij die hier graag veelvuldig gebruik van maakt.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk te gebruiten

Minpunten

• een beetje zwaar

kim01 26-09-2021

super draadloze stijltang!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Toen ik de stijltang had ontvangen ongeveer een maand geleden was het een plezier om uit te pakken. Wat een luxe verpakking! De stijltang is wel wat zwaar maar dit komt door de batterij dus is normaal. Een enorm groot pluspunt is dat de tang super snel opwarmt. De eerste paar keren vond ik het moeilijk de stijltang te hanteren en om men haren mooi te stijlen. Maar zoals altijd bij dyson, oefening baard kunst. Men haren zijn super glad, pluisvrij en blijven lang zo! Krullen maken had ik dan wel vlot onder de knie en persoonlijk is dat ook waar ik de stijltang voor zou gebruiken! Het maakt enorm mooie krullen. De batterijduur vind ik persoonlijk net iets te kort, ik moet telkens de stijltang opladen na 1 keer gebruiken waardoor de troef van draadloos voor mij een beetje wegvalt. Het makkelijke ervan is wel als je eens weggaat je deze in je handtas kan steken! Maar al bij al zeker een aanrader voor wie een nieuwe stijltang zoekt die mooi is, goed werkt en deze ook vaak mee onderweg neemt. Dus eens je ermee leert werken ga je blij zijn dat je deze hebt gekocht! en het grootste pluspunt is dat je haren er echt gezonder uitzien!

Pluspunten

• design
  • kwaliteit
  • gezond haar

Minpunten

• gewicht
  • in het begin iets moeilijker te hanteren

nathaliemoerman2@telenet.be 25-09-2021

top stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Het gebruik van de Dyson Corrale stijltang is super handig en dit dankzij het draadloze gebruik, geen gedoe meer met de draad die meestal te kort is bij andere toestellen, de batterij gaat lang mee en indien leeg kan men gemakkelijk toch de oplaadkabel aansluiten en die is lang genoeg. Het resultaat mag er ook zijn, mijn haar is superstijl en in een mum van tijd, de temperatuur kan men gemakkelijk instellen en mijn haar blijft gezond dankzij de koperen platen.

Pluspunten

• snoerloos

Minpunten

• prijs

e**n@g**l.com 24-09-2021

Geweldige stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik ben heel erg blij dat ik de dyson corrale heb mogen testen. Hij komt al supermooi en erg goed ingepakt aan. Hij is heel makkelijk in gebruik en je kunt hem leggen op het speciale matje laten staan in de houder geweldig.
Hij is erg snel warm en geeft ook aan als hij is afgekoeld . Ik heb heel erg dik kroezig haar maar met deze stijltang zijn ze mooi en glanzend en ik heb echt al heel veel geprobeerd maar zonder succes.
Verder kun je ook nog krullen ermee maken wat ook heel makkelijk gaat.
Kortom het ideale perfect apparaat wat ik iedereen van harte gun!
Ook iedereen in mijn omgeving waarbij ik het gebruikt heb is helemaal verkocht aan deze dyson stijltang!

Pluspunten

• Nog nooit zo'n mooi glad haar gehad
  • Ook nog krullen ermee maken
  • Mooi glanzend
  • Makkelijk in gebruik

michelleb19 24-09-2021

Super fijne stijltang voor ieder haartype

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb de Dyson Corrale mogen testen en ben zeer te spreken over deze geweldige stijltang. Ik heb zelf dun haar met slag en merk dat ik binnen 5 minute mijn haar gestijld heb. Ook is het mogelijk om met deze stijltang slag in je haar te maken. Je moet de tactiek even in de vingers krijgen en kleine plukjes gebruiken, maar als je het eenmaal doorhebt is het mogelijk om binnen 10 min mooie golvend haar te maken. De corrale zorgt er ook voor dat je haar er mooi glanzend uit ziet en niet pluist. Op de foto zie je het verschil (links even snel gestijld, rechts nog niet). Ik probeer al een lange tijd mijn haar te laten groeien en was in eerste instantie bang dat warmtetangen mijn haar flink zouden beschadigen, maar de Dyson haarlijn doet dat zeker niet. Ik heb de airwrap nu een jaar in bezit en gebruik deze twee/drie keer in de week zonder ook maar enige beschadiging te hebben opgelopen. Tot nu toe heb ik ook nog niets gemerkt van de corrale.

Om te kijken of de corrale ook echt werkt bij andere haartypes heb ik de stijltang getest bij vrienden en familie. Mijn moeder heeft kort krullend haar en is eveneens razend enthousiast over de corrale. Je kan prima twee/drie dagen steil haar behouden met de corrale.

De corrale ligt makkelijk in de hand, is mega snel warm en gaat ook automatisch uit wanneer je hem niet gebruikt. Er zijn drie warmtestanden beschikbaar en de platen bewegen mee met je haar waardoor je je haar veel minder beschadigd. Ik kan de corrale zelf ongeveer 3 /4 keer gebruiken voordat ik hem weer moet opladen. De corrale wordt geleverd met een fluwelen zakje waardoor het heel makkelijk is om de corrale mee te nemen. Daarnaast ontvang je een standaard zodat je de corrale stylisch kunt opbergen in je badkamer/ slaapkamer / kleedkamer. Ik zou de corrale zeker aan anderen aanraden! De prijs is aan de hoge kant, maar mocht je het ervoor over hebben dan krijg je een geweldige stijltang die zeer makkelijk in gebruik is en waar je verschillende haarstijlen mee kunt maken.

Pluspunten

• Snel warm
  • draadloos
  • niet beschadigend voor je haar

Minpunten

• prijzig

Kathy 08-10-2020

Leuk design

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik was blij dat ik dit product mocht testen ben zelf kapster dus zit dagelijks in de haren.
Gelijk op de lader gelegd zodat ik daarna snel kon testen.
Mijn eerste indruk was dat hij vrij zwaar was maar ligt wel lekker in de hand.
Moest helaas vaak over dezelfde plu gaan om gewenste resultaat te bereiken.
Voordat ik klaar was begon hij al meerdere keren te piepen dat de accu leeg was.
Heb de andere keren hem tijdens het gebruik door op de lader gelegd alleen hier verdwijnt wel weer een beetje het gemak van draadloos omdat je dan toch weer een stopcontact in de buurt nodig hebt.
Na 1,5 dag begon mijn eigen krul slag weer terug te komen wat ik bij mijn huidige stijltang niet hebt.
Dus voor mij was het geen goede match helaas.

Pluspunten

• leuk design
  • ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• snel leeg
  • prijzig
  • zwaar
  • effect blijft niet lang stijl