Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 720BT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Dalk 27-07-2023

True bass

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

De koptelefoon geeft absoluut top geluid en ondanks dat de er geen ac opzit sluit deze extern geluid heel goed af. De oorschelpen zijn wel wat klein waardoor bij lang dragen deze oncomfortabel zitten. Meer voor de mensen met kleinere oren. De bass is heel duidelijk en niks op aan te merken zeker niet voor die 80 euro. Bediening is simpel en duidelijk. Persoonlijk voelen de knopjes kwalitatief minder dan de rest van de koptelefoon en druk ik regelmatig mis doordat ze zo dicht op elkaar zitten.
Batterij gaat lang mee en opladen gaat vlot. Instellingen in de app zijn makkelijk te maken voor als je zelf je luistert profiel wilt aanpassen.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Lange batterij duur
  • Top geluid

Minpunten

• Bediening knopjes dicht op elkaar
  • Past niet goed over mijn oren

Mteylingen 27-07-2023

Doet wat deze moet doen: Mooi en goed geluid produceren.

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

Een prima koptelefoon die doet wat het moet doen: goed en mooi geluid produceren op een hoog niveau. Dat is de basis van deze review, want dat is wat deze koptelefoon doet.

Ik weet niet veel van hoge en lage tonen, ik weet alleen dat de muziek vanuit deze koptelefoon kwalitatief dikke prima is. Ruimtelijk geluid en niet het gevoel dat het in een koekblik gevangen zit. Lekker bass, zonder de hogere tonen (ga ik het toch proberen) kracht verliezen.

Knoppen op de koptelefoon werken instinctief. Daarnaast is deze aan te sluiten aan twee apparaten tegelijk en schakelde deze vlekkenloos over. Wat ook echt een dikke plus is van deze koptelefoon is de batterijduur. Deze koptelefoon gaat gemiddeld 60 tot 70 uur mee bij normaal gebruik. Lekker lang gebruiken tijdens werk, zonder tussendoor op te hoeven laden.

Wat ik wel jammer vind is dat deze koptelefoon geen noise cancelling heeft. Hier ben ik zo gewend aan geraakt, dat het weer ontwennen is als het er niet is. Hoewel de koptelefoon over de oren heen zit, in plaats van erop, sluit deze al prima af voor de omgeving. Met geluid erbij hoor je sowieso niet heel veel meer van de directe omgeving. Maar een gillend kind in een vliegtuig zal deze er niet uit kunnen filteren helaas.

Ik heb hier ook vergaderingen mee gedaan, maar daar vind ik hem niet top voor. Geluid klinkt dan wat vreemd, maar dat kan ook aan mijn plugin liggen. De microfoon is prima, maar niet super.

Dan als laatste: de koptelefoon is ook handig op te vouwen, waardoor deze makkelijker mee te nemen is. Licht gewicht en daarmee sjouw je je geen hernia.

Kortom, prima koptelefoon voor de prijs die ervoor staat. Het gaat om het geluid en dat is echt lekker. Daarnaast kan je lekker lang blijven luisteren, dus start die Harry Potter Marathon op Storytel maar op!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Gemakkelijk te gebruiken
  • Verbinden met 2 apparaten tegelijk
  • Ruimtelijk geluid

Minpunten

• Geen noise cancelling
  • Niet de beste microfoon (ook niet de slechtste)

ingev 26-07-2023

bevalt goed

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

Fijne koptelefoon met hele lange batterij duur. Als je wat kleinenere oren hebt valt hij helemaal over je oren heen. Hij is via Bluetooth te gebruiken, maar ook met draad. In het vliegtuig is dat erg fijn omdat je dan de koptelefoon kan gebruiken om films te kijken. Tijdens het sporten is de koptelefoon ook fijn in gebruik, hij kan ook tegen het zweet. Ik vind de prijs/kwaliteits verhouding erg goed!

Pluspunten

• lange tijdsduur
  • handig in het vliegtuig
  • valt over kleine oren heen

Minpunten

• hij kan niet onder een (scooter)helm

Joopie 26-07-2023

Prima geluid met heerlijke bas

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

Ik heb deze koptelefoon de JBL Tune 720BT nu zo'n 2,5 weken in bezit en ik moet zeggen hij bevalt prima. Het geluid is mooi helder, de bass is heerlijk aanwezig en via de jbl app zijn de geluids instellingen prima en eenvoudig te regelen. De accu gaat echt lang mee, ik heb niet geprobeert om hem helemaal leeg te laten spelen, maar na een dag of 4 gebruik gewoon aan de lader gelegd. Maar als ik 4 dagen kan luisteren zonder op te laden is dat in ieder geval voor mij prima. De oorkussens zitten in eerste instantie prima maar na een tijdje beginnen ze bij mij toch wat te knellen. Misschien hadden deze iets groter gemogen. Dat is voor mij dan ook het enige minpuntje, verder vind ik het een prima koptelefoon met een prima geluid voor een zeer redelijke prijs

Pluspunten

• Bas
  • Helder geluid
  • Prijs

Minpunten

• Oorschelp had iets groter gemogen

Desirée 23-07-2023

Aanrader

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

Ik ben de JBL Tune 720BT aan het testen voor de Reviewclub. ik heb de headset nu 2,5 week in huis en ik heb hem 12 uur totaal gebruikt. Batterij zit op 90%, de headset gebruikt weinig batterij. Ik gebruik het tijdens het fietsen naar mijn werk. Hij is over-ear en met fietsen hoor ik weinig suizen van de wind. Ik hoor tijdens het fietsen nog de geluiden om mij heen omdat hij geen noise cancelling heeft. Ik vind dat een voordeel. Er is een app van JBL die je kan koppelen aan de headset, waardoor je meer opties hebt voor het instellen van de headset zoals de hoeveelheid Bass en in welke mate je jouw eigen stem nog kan horen. De headset is licht en comfortabel. Hij kan worden opgevouwen, dan is ie compacter met het opbergen. Er zit geen tasje bij, dat is minder. Ik vind het een prettige headset om te gebruiken tijdens het fietsen.

Pluspunten

• comfortabel
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• geen opbergtasje

Marieke1 22-07-2023

Prima product voor die prijs

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

Opgevouwen is hij plat. Zodat hij in je tas meekan ipv meer een bol, zoals wanneer de schelpen naar binnen vouwen.
Hij zit erg lekker en licht qua gewicht. Hij sluit heel goed af. Noiscancelling heef tie niet, maar lijkt me zo goed als overbodig. Zoontje praat en roept en ik hoor hem niet als de muziek aan staat.
Bediening is eenvoudig en voelt prima aan op de knoppen. Ook duidelijk een extra knopje voor aan of uit. Dat is veel beter als een dubbelfunctie die je vaak onder de andere knoppen tegenkomt.
Deze heeft een super lange speeltijd stand by tijd en laadt snel op.
Het model staat ook vlot en modern op je hoofd.
Tenslotte geluid. Heeeel erg goed. Veel zuivere bas en helder zuiver geluid. Nergens dominant of scherp. Rustig en natuurgetrouw dus.
Verschil geluid met b merk die ik nu heb is er wel, maar niet veel. Of wel die goedkopere is toch ook wel goed. De oorschelpen vd JBL geven ongeveer net zoveel omgevings geluid door. De maat van de oorschelpen mag iets groter en past mij dan beter. Al met al vind ik de JBL erg goed voor zijn geld. E70 tegen E30 voor een b merk. Dat hij 2x zo goed is zit hem in de bediening, kwaliteit, naam en batterij duur.
Ik zelf zou voor een top model gaan om het verschil in kwaliteit echt goed te merken.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Aantrekkelijke prijs

Minpunten

• Oorschelpen net wat krap

Snoepiejudge 22-07-2023

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

Ik heb de JBL koptelefoon mogen testen en nu ongeveer 2 weken in bezit.
Ik vind de koptelefoon makkelijk in gerbuik. Hij past goed over mijn oren en is gemakkelijk mee te nemen omdat hij plat te vouwen is.
Via de app is de koptelefoon makkelijk naar wens in te stellen.
De bass is echt geweldig en er zit geen noise canceling op maar ik hoor amper iets als ik hem op heb.
Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Mooi geluid
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Geen

Jmlkay 18-07-2023

Top koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

No hot dit product testen en wat een fijn koptelefoon. De app die erbij komt is makkelijk te besturen en fijn dat er verschillende opties zijn met bass en zelf aanpassen. Koptelefoon zelf zit ook lekker, niet knellend, gewoon lekker. Prijs is ook goed.

Binooo 11-07-2023

Bevalt heel goed

Geschreven voor: JBL Tune 720BT

Ik heb deze koptelefoon nu ruim twee weken in gebruik. De eerste indruk was meteen al goed. De verpakking van de koptelefoon is erg netjes. Er zit een extra beschermend hoesje om de koptelefoon heen.
De koptelefoon is gelijk opgeladen dus het is een kwestie van connecten en je kunt hem direct gebruiken.

De kwaliteit van het geluid is prima. Er zit een goede noisecancelling op en ook de bass is prettig.
Ook vind ik dat de koptelefoon erg prettig zit. Meestal krijg ik veel last van mijn oren als ik een koptelefoon langer op heb. De kussentjes bij de oren zorgen ervoor dat het geen drukkend gevoel op je oren geeft.

Ik gebruik de koptelefoon ook veel tijdens het hardlopen. Tijdens het hardlopen blijft de koptelefoon goed zitten doordat je hem makkelijk kan verstellen.

Het enige minpunt vind ik dat je via de koptelefoon je muziek niet kan bedienen. Je zult altijd via je smartphone een volgend of vorig nummer moeten aanklikken als je dat wilt.

Prijs/kwaliteit van deze koptelefoon is heel goed. Het geluid wat er uit komt en het comfort van hoe deze koptelefoon zit zijn naar mijn mening erg prettig.

Pluspunten

• Kwaliteit van het geluid
  • Draagcomfort
  • Prijs

Minpunten

• Korte oplaadkabel