Teufel Teufel Massive Zwart - Reviews

Richard Hol 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Waanzinnig snelle levering.Koptelefoon zit geweldig.
Geluid is zeer goed.Bas is super.Dus voor deze prijs een schitterende koptelefoon.Een aanrader.

Richard Hol 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Waanzinnig snelle levering.Koptelefoon zit geweldig.

gerritspekman 05-08-2015 Product kwartaal in bezit

Superding en ongelooflijk goed geluid, ik heb hierna meerdere spullen bij jullie besteld! alle apparatuur is geweldig en eenvoudig te installeren.

Donkeyshot 21-07-2015 Product kwartaal in bezit

Zodra ik de koptelefoon op zetten was het puur genieten.
Het geluid is geweldig en elk detail is goed te horen.
Ook makkelijk mee te nemen, vanwege het heel vernuftig kunnen opvouwen van de koptelefoon.
Ziet en voelt zeer degelijk.
Kan de koptelefoon ook op mijn telefoon aansluiten.
Was verbaasd dat er zelfs dan een geweldig geluid uit kwam.
Je krijgt met de koptelefoon echt waar voor je geld.
Ben zeer tevereden over de koptelefoon.

Gwiet 29-06-2015 Product paar weken in bezit

Onlangs op zoek gegaan naar een gelijkwaardige vervanger voor mijn defecte Sony MDR-XB500 en kwam al vrij snel uit bij deze Teufel Massive. Het moest er vooral eentje worden met mooie warme klanken en volle (maar niet te overdreven)bas. Tevens een basic uiterlijk, fijn (zacht) draagcomfort en last but not least...een prima kwaliteit/prijs verhouding. Kortom...Ik ben zeer tevreden. Snelle levering, en een fantastisch, prima uitgebalanceerd geluid, beter zelfs dan de Sony die ik had.Je krijgt er zelfs 2 kabels bij en een handig opbergtasje. Kortom...een aanrader

nc1264 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

De koptelefoon wordt in een compacte verpakking geleverd. Weinig lucht in de verpakking.

De koptelefoon kan compact worden opgevouwen en wat erg fraai is, is dat er meerdere kabels worden meegeleverd van verschillende lengte met een losse cinch plug voor grotere versterkers. Ook wordt er een hoesje meegeleverd waarin de koptelefoon vervoerd kan worden. Niets is zo vervelend als een losse koptelefoon met kabels ergens in een tas.
Omdat de kabels los zitten kun je deze dus ook makkelijk vervangen mochten ze stuk gaan.

De koptelefoon zit goed om je oren en laten weinig omgevingsgeluid door. Koptelefoon zit comfortabel en je kunt hem langdurig op zetten.

Het geluid is mooi en strak. Diepe bassen en mooie hoge tonen. Geen gepiep of een brei van geluid.
Een aanrader!

EddoH 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een hele goede koptelefoon voor een scherpe prijs. Over smaak valt niet te twisten: het uiterlijk is niet direct iets wat mij aanspreekt. Echter zodra je het geluid hoort dan maakt dat allemaal niets meer uit. Vol, open en gewoonweg heel prettig om naar te luisteren. Alle details komen naar voren. Erg prettig hoog en een indrukwekkende basweergave.
Wat ook prettig is is dat hij erg weinig geluid 'lekt', je omgeving heeft totaal geen last als je op een flink volume speelt.
De meegeleverde snoeren zijn van heel prettig en degelijk materiaal en de koptelefoon is makkelijk in te klappen zodat hij nog redelijk compact is als je hem niet gebruikt.
Een aanrader.