GROHE 30031001 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE 30031001 op Kieskeurig.be.

Lisette 26-10-2017

Heerlijk snel kokend water

Geschreven voor: GROHE 30031001

De kraan heeft een erg mooie uitstraling. Je bespaart veel tijd. Je kunt snel een beker kokend water vullen voor een kopje thee of bouillon. Je kunt ook heel eenvoudig en snel een hele pan met kokend water vullen om rijst o.i.d. te koken. De kraan bespaart je hierdoor veel tijd. De bediening is niet moeilijk. Je kunt je niet vergissen: je krijgt niet onverwacht kokend water uit de kraan. Uit ervaring weet ik dat andere kokend waterkranen erg kunnen spatten. Deze kraan doet dit helemaal niet. De kraan is hierdoor erg veilig. Ik ben er erg blij mee en kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• heel praktisch
  • mooi
  • spat niet

Cindy Cauven 14-04-2019

Grohe red 3 liter

Geschreven voor: GROHE 30031001

We hebben de Grohe red nu een maand in gebruik. Montage volgens de beschrijving is goed zelf te doen. We zijn erg blij met de 3 liter boiler dat is voldoende voor 1 pan kokend water voor bv spagettie. Wij drinken al heel lang oploskoffie en hebben nu direct een kopje koffie zonder dat de waterkoker steeds aan moet en op de aanrecht moet blijven staan. Mijn man was bij aanschaf wat sceptisch maar is nu ook zeer tevreden. Bediening is veilig, straal spettert iets maar niet storend of gevaarlijk.

Pluspunten

• Grote boiler, pas goed in het kastje
  • Gebruik
  • Installatie

Lara 12-04-2019

Makkelijk en zuinig in gebruik

Geschreven voor: GROHE 30031001

Vai het Bespaarpanel meegedaan aan de test voor de Grohe Red kraan. Hoewel wij niet als tester zijn uitgekozen konden wij wel het product was voor een aantrekkelijke prijs aan te schaffen. Dit heeft ons over de streep getrokken om hem te kopen. En wij zijn heel tevreden! Geen waterkoker meer nodig, wat heel handig is wanneer je minder aanrecht ruimte hebt. Thee zetten, en pasta maken is zo gebeurd en na het koken zijn je pannen in een handomdraai schoon gespoeld met het kokende water uit de kraan. Wij hebben gekozen voor de uitvoering met geïntegreerde boiler, waardoor wij ook direct warm water uit de kraan hebben. Hij is heel zuinig in het gebruik en ook heel veilig voor de kinderen. Voor een huishouden met 4 personen raden wij wel aan om te kiezen voor de grote boiler. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • zuinig
  • veilig