Bosch TKA6A043 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TKA6A043 zwart op Kieskeurig.be.

Jan 06-09-2017

Lekkere koffie maar condensdruppels

Geschreven voor: Bosch TKA6A043 zwart

Na paar dagen wat water op aanrecht. Blijkt dat er condensdruppels via de linkerpoot uit de onderkant van het apparaat komen. Na een week ging het ontkalklampje al branden. Een reeds gebruikt exemplaar? Omgeruild voor het laatste (winkel)exemplaar. Na 2 dagen weer waterdruppels uit de linkeronderkant en apparaat schakelt na 20 minuten uit i.p.v. de 30 minuten fabrieksinstelling (tijd overigens makkelijk zelf aan te passen). Weer een gebruikte of is er toch meer aan de hand? Gebruikt of niet, het probleem met de waterdruppels lijkt structureel en puur daarom een onvoldoende. Koffie is op aromastand nl. echt lekker.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • instelbare auto-off

Minpunten

• lekt druppels op aanrecht

Anoniem 20-06-2021

Alrede 2e koop

Geschreven voor: Bosch TKA6A043 zwart

Dit alweer gekocht want zéér goede ervaring met de huidige want die bewaar ik voor 't geval dat...Koffie is feitelijk te duur om lang te doen met 'n koffiezetter want temp. is erg belangrijk voor 't aroma.Wees wél voorzichtig met de wateruitloop van 't reservoir kan nl. losschieten en bij mij door de gootsteen, dan kan je deze alleen nog vullen met de pot op 't apparaat wat je overigens kunt doen door te deksel heen, dus je hoeft niet altijd 't reservoir direct onder de kraan te houden. Makkelijk is 't zwenkende deel met filterhouder want deze kun je eruit nemen en dan kan je deze bijv. legen op de tuin, lees filter met prut daar laten drogen alvorens in de groene bak, weinig vocht daarin scheelt weer larven...Enige nadeel is dat 't zwenkdeel zich niet erg makkelijk laat plaatsen, vraagt aandacht en geduld. Maar hoeft er niet erg vaak uit genomen worden, eigenlijk zelden...Apparaat maakt wél enig geluid maar vind ik niet erg want stilte : koffie klaar!!! Ja, deze koffiezetter is écht 'n aanrader !!!!

ajbeefde 12-01-2021

Wederom een Bosch

Geschreven voor: Bosch TKA6A043 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jaren genoten te hebben van een een Bosch koffiezetter deze vervangen door een zelfde ! Voor een goed bakkie !

Nijkamp 25-04-2020

Goed filter apparaat

Geschreven voor: Bosch TKA6A043 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zet goede koffie lekker warm makkelijk sterkte in te stellen

Erick Determann 27-09-2018

Makkelijk te bedienen koffiezetapparaat

Geschreven voor: Bosch TKA6A043 zwart

Met een duidelijke omschrijving is het apparaat zeer makkelijk te bedienen.
En wat het belangrijkste is: met de aroma-knop kan je de smaak van je koffie meer activeren. Een waar pluspunt omdat wij graag de koffieboon zelf willen proeven. Zoals koffie ook hoort te smaken.
Wij ervaren gelijk het verschil met andere koffiezet apparaten en zijn blij met de aanschaf van deze Bosch koffiezetapparaat. Met de prijs-kwaliteitsverhouding verdient deze een aanbeveling!

Pluspunten

• Loopt goed door
  • Aroma+ knop
  • anti-kalk systeem
  • kom kan in de vaatwasser
  • door afneembaar waterreservoir makkelijk te vullen

HesselAS 02-08-2018

Prima koffiezetter

Geschreven voor: Bosch TKA6A043 zwart

Na 10 maanden gebruik van de TKA6A04 zijn we nog steeds tevreden met de koffiezetter. Vooral de engineering maakt de koffiezetter bijzonder: het koffiefilter is gemakkelijk te verwijderen en het losse waterreservoir is handig voor het bijvullen - dat voorkomt mogelijke verontreinigingen bij het gebruik van de koffiekan voor het bijvullen.
Er is wel een minpunt in de materiaalkeuze: de inkt op het waterreservoir is niet slijtvast en laat los. Het reservoir is ca. 8 maanden geleden door Bosch vervangen, maar ook het nieuwe exemplaar begint slijtplekken te vertonen. Daardoor worden de maatstreepjes moeilijker leesbaar. Het zou handiger zijn om de maatstreepjes op te spuiten of in te graveren, zoals soms bij gewone maatbekers gebeurt.

Arjan 13-03-2018

Erg praktisch apparaat

Geschreven voor: Bosch TKA6A043 zwart

Nu sinds augustus in gebruik; erg prettig in gebruik en lekkere koffie.
Verder geen overbodige functies en knoppen.
Erg blij mee...

Jan Dirk 01-10-2017

Slecht apparaat

Geschreven voor: Bosch TKA6A043 zwart

Apparaat retour leverancier i.v.m. waterlekkage en ander merk gekocht.
Gelezen reviews gaven ook al lekkage aan.