Braun KF 47/1 BK zwart

Beste deals -2% prijsdaling
  • Best Reviewed aug 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun KF 47/1 BK zwart op Kieskeurig.be.

BobW. 05-08-2015

5,2
De klassieker van Braun is sinds mei 2015 vernieuwd en niet ten goede. De automatische afslag gaat veel te snel, waardoor je vaak koude koffie hebt, zeer onhandig en niet goed over nagedacht door Braun. Je kan ook niet de afslagtijd zelf veranderen, ik zou bijv. 2 uur veel beter vinden. Ik hoop dat Braun deze fout snel herstelt.

BobW. 11-08-2015

Even contact opgenomen met Braun en zij moeten voldoen aan een Europese richtlijn, waardoor een langere standby tijd niet meer mag.
Ik heb het even nagekeken en er is sinds 2015 een nieuwe Ecodesign EU richtlijn van kracht die stelt dat de standby tijd van koffiezetters nog maar zeer beperkt toegestaan is en fabrikanten moeten daar aan voldoen. Dat geldt voor alle nieuwe koffie-apparaten voor thuisgebruik (in heel Europa zijn dat 110,7 miljoen gezinnen). Ook voor vele andere apparaten zijn de standby tijden beperkt; tv, routers, wasdrogers etc.)

LyaH 12-05-2016

Braun heeft over deze 40 minuten timer niet goed nagedacht, voorbeeld in gewoon huishouden: om 8 uur 1e kopje koffie en een uurtje later het 2e? Vergeet het maar want het apparaat is dan al lang uit. Ik had een oude versie KF47 zonder timer, prima koffiezetter, maar begaf het na 13 maanden. Blokker gaf mij een nieuwe, en dat bleek de KF47/1 te zijn, met de nieuwe snufjes. Dus thermosfles erbij, warmhoudplaatje erbij..... Is dit de bedoeling van die EU richtlijn? Waar bemoeien ze zich mee! Ben tevreden over service Blokker, maar ontevreden over deze Braun.

Koffieleut 18-11-2020

Forse tegenvaller

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Het leek in de vergelijkende onderzoeken een prima apparaat maar het tegendeel is waar. Bij de ingebruikname bleek het de benaming "degelijk gemaakt" absoluut niet te verdienen. Het deksel zit heel losjes op de kan. Wil je het met je duim omhoog wippen dan schiet het vaak los. Bij het schenken vallen er altijd druppels op de tafel. Er zit een klein kunststoffen klepje aan het deksel dat misschien bedoeld is om de schenktuit af te sluiten? Maar toen het deksel er een keer afviel gebeurde wat ik al voorzien had: klepje kapot. De hele behuizing is van heel dun kunststof. Dat veroorzaakt lawaai tijdens het koffiezetten. Haal je de kan onder het filter weg dan druipt er steevast koffie op de warmhoudplaat. De enige troost is dat de gezette koffie lekker is maar dat komt natuurlijk door de soort koffie :-)
Ik heb spijt van de aankoop.

Pluspunten

• mooie uitvoering

Minpunten

• fragiele samenstelling
  • veel lawaai
  • druipt bij het inschenken

Koffieleut 05-01-2021

Aanvulling op mijn review "Forse tegenvaller": inmiddels contact gezocht met Braun en na een paar weken ontving ik een nieuw deksel. Service!

FK68 19-09-2021

geweldig ding

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Gewoon een mooi vormgegeven prima apparaat zonder poespas, snelle doorloop, water is gemakkelijk in te voeren en het is gemakkelijk te reinigen, solide en duurzaam; (uitschakel)timer die er tegenwoordig is mooi veilig, alleen jammer dat de tijd niet instelbaar is. Persoonlijk mis ik de dubbele schakelaar die er voorheen op zat, voor een kleine en een grote pot, maar feitelijk is dit een foutloos ontwerp. Mijn 4e inmiddels.

Pluspunten

• robuurst
  • gemak
  • vormgeving

Minpunten

• timer niet instelbaar
  • deksel aromalock is enige kwetsbare

Rob 13-09-2021

koffiezet topper

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

mooie compacte koffiezet apparaat zonder toeters of bellen die doet wat hij moet doen, heerlijk bakkie koffie zetten

Pluspunten

• compact
  • hete koffie

j**r@h**t.nl 12-09-2021

Al eerder gekocht en is zeer goed bevallen

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Lang geleden zelfde product gekocht en zeer tevreden erover en heb besloten weer hetzelfde product te kopen.

Pluspunten

• goede kwalieit
  • gaat lang mee

Johan 12-09-2021

Lekkere koffie

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Koffiezetter, zet gewoon goede en lekkere koffie. Gaat ook inderdaad uit na 40 minuten.

f**e@l**e.nl 11-09-2021

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Ik heb hem net gekocht duurt of het bevalt weet ik nog niet maar de reviews waren goed en ik vind het een mooi apparaat

a**n@g**l.com 11-09-2021

Lekkere koffie, zeker een aanrader

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Prettig apparaat en goed schoon te maken. Dit is mijn 3e Braun koffiezetapparaat.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Blijft een tijd warm

Minpunten

• slaat niet automatisch uit
  • Los deksel

a**b@h**l.com 11-09-2021

lekkere koffiezetter

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

fijne koffiezetter, door glazen pot kun je goed te zien hoeveel koffie je nog hebt en wanneer je evt bij moet zetten. ook het uitschenken gaat hierdoor prettig.

Pluspunten

• glazenpot
  • kleur, past nl bij m'n waterkoker
  • losse filterhouder

Minpunten

• automatisch uitgaan mag sinds wat langer zijn

IE 09-09-2021

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Eenvoudig in gebruik. Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser. Prima koffie. Jarenlang plezier van.

l**s@m**n.com 08-09-2021

lekkere koffie

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

lekkere koffie en goed warm ; werkt snel en goed. goed en makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• snel
  • lekker
  • handig

Minpunten

• niets gevonden

i**t@g**l.com 08-09-2021

prima werkend apparaat! top! lekkere koffie, goed heet. fijn ook dat hij automatisch uitgaat, veilig!

v**a@g**l.com 07-09-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Dit Braun koffiezetapparaat zet snel heerlijke bakjes hete koffie en gaat lang mee.

m**k@g**l.com 07-09-2021
  • Product gekregen

Koffie blijft lang warm, en wordt snel gezet. Soms loopt de koffie niet goed door, dan moet je de kan er iets verder onder drukken. Verder top product

j**2@l**e.nl 06-09-2021

Gewoon goed.

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Gewoon een eenvoudig goed apparaat. Al jaren een Braun en het bevalt gewoon heel goed.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Goede warme koffie

g**1@k**t.nl 05-09-2021
Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Al eerder deze machine gehad, dus wederom aangeschaft. Super apparaat werkt goed!!

Jet 05-09-2021

Bevalt prima

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Voor deze koffiezetter gekozen omdat mijn vorige, ook een Braun, goed bevallen is.

Minpunten

• Na 40 min de automatische stop

T. de Smet 05-09-2021

Altijd lekkere koffie

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Ik zet al jaren koffie met het Braun Aromatic koffiezetapparaat en toen die onlangs stuk ging, helaas!, ben ik weer op zoek gegaan naar hetzelfde merk en apparaat. Omdat ik er zowel grote hoeveelheden als slechts een paar kopjes lekkere koffie mee kan zetten die bijna net zo lekker smaken als de koffie die ik soms, heel ouderwets, met de hand zet.

b**n@h**l.com 05-09-2021
Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Andere apparaten geprobeerd maar we komen tóch weer op dit app. terug. Makkelijk in gebruik, makkelijk schoonhouden.

b**e@g**l.com 05-09-2021

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Braun KF 47/1 BK zwart

Makkelijk in gebruik en zet heerlijke koffie. Na 40 minuten slaat het apparaat automatisch uit en verbruikt geen stroom meer.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruikt
  • Heerlijke koffie
  • Onderdelen vaatwasserbestendig

Minpunten

• Niet