Philips GC362

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC362 op Kieskeurig.be.

7,6

Traube 29-08-2021

Geweldig apparaat, jammer van de borstel

Geschreven voor: Philips GC362

Goed apparaat, gebruik het al jaren. Makkelijk mee te nemen op reis, haalt de vouwen goed uit kleding. Snel gebruiksklaar. Enige nadeel is dat de opzetborstel er snel af gaat. Helaas is die van ons daardoor ergens blijven liggen en dat is jammer want hij is niet los na te bestelen.

Yvonne1992 16-07-2021

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Philips GC362

In het begin was ik vrij sceptisch. Omdat ik geen fan ben van strijken wilde ik het toch eens proberen. Het overtreft mijn verwachtingen zeker! Kleding is snel kreukvrij, ligt fijn in de hand en is makkelijk in gebruik. Het reservoir is wat klein, maar dat maakt het makkelijk handelbaar. Voor grotere/diepere kreukels is het wat minder geschikt, al gaat het ergste er uit wanneer je de stof licht vochtig maakt met een plantenspuit voor je het stoomt.

mickeymik 14-07-2021

helaas retour ivm onbruikbaar opzetstuk

Geschreven voor: Philips GC362

Ik heb dit artikel aangeschaft voor de iets grovere stoffen zoals gordijnen en bankstel te stomen in combinatie met het opzetstuk helaas na een goede stoombeurt van een deel van de bank , zijn de haartjes van het opzetstuk schuin en platgedrukt gaan staan door de hitte (gesmolten?) dus om deze reden helaas retour, ik beveel het wel aan voor delicate of dunne stofjes, zonder opzetstuk , het warmt snel op en er komt prima stoom uit , maar daar had ik deze niet voor aangeschaft .

RVR1 08-07-2021

Werkt snel en is erg handig in het gebruik

Geschreven voor: Philips GC362

Handzaam, snel warm en doet zijn werk goed. Afmeting kon iets kleiner. Handige opbergvak die hittebestendig is.

Willemsen100 29-04-2021

Top ding!

Geschreven voor: Philips GC362

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een compacte en lichte stomer die je er makkelijk bij pakt om enkele kleding stukken mooi kreukvrij te maken of op te frissen. Neemt niet veel ruimte in beslag en werkt echt heel goed. Erg blij mee!

Tissem69 13-12-2020

Deçu

Geschreven voor: Philips GC362

Pas très pratique. Passer et repasser pour défroisser , il n y a pas de mode d emploi la brosse ne sert à rien

Milla.B 17-08-2020

Fijn product

Geschreven voor: Philips GC362

Het is een fijn product. Alleen jammer dat het waterreservoir snel op raakt. En vervelend is met vullen.

Mw.bas 16-08-2020

Snel en werkt goed maar ook minpunten

Geschreven voor: Philips GC362

Goed: hij strijkt echt goed en snel heel makkelijk in gebruik
Minder goed: hij is te zwaar in je hand, je kunt er niet lang mee strijken. Water tank gaat snel op

Amandala 07-08-2020

Super snel en handig!

Geschreven voor: Philips GC362

Het werkt echt heel snel en goed, binnen een paar minuten ben je klaar. Het kan op alle kledingstukken worden gebruikt en het scheelt zoveel tijd met een strijkplank en strijkijzer.

Mahulete 31-07-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips GC362

Ik heb dit stoomapparaat al een tijdje en het is een geweldig apparaat, t shirts of blouses zijn in een wip weer netjes , ook handig voor op reis ! Gebruik hem heel veel !

Inja 22-07-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Philips GC362

Het doet niet wat de advertentie suggereert,kan beter de strijkplank en bout pakken,ik dacht makkelijk voor tussendoor.dus niet,!!!!

Juffrouw Poets 05-07-2020

Deze stomer valt tegen.

Geschreven voor: Philips GC362

De Philips Steam & Go Handheld kledingstomer valt mij tegen. Ik had hem lichter ingeschat, wat prettiger zou zijn vanwege mijn reuma-handen. Door het vullen met water wordt hij natuurlijk nog zwaarder. Ook is mijn stoom-strijkijzer beslist net zo goed van prestatie als deze stomer. Kortom ik had er veel meer van verwacht, hij valt mij erg tegen.

Vlinder55 03-06-2020

Handig in gebruik.

Geschreven voor: Philips GC362

De kledingstomer is handig in gebruik. Even gauw de kreukels eruit stomen, geen strijkplank nodig etc. De bijgevoegde hittebestendige handschoen is zeer prettig. En voor op reis is de hittebestendige opberg tas handig. Het waterreservoir is wel gauw leeg, maar is wel zo weer gevuld en het apparaat is snel op temperatuur voor gebruik. Wel jammer is dat je de knop om te stomen steeds ingedrukt moet houden. Voor mensen met artrose handen niet zo fijn, vandaar 4 sterren.

Dave1000 09-05-2020

Goede kledingstomer

Geschreven voor: Philips GC362

Als man hou ik natuurlijk niet van strijken. Natuurlijk moet dit af en toe. Maar met deze kledingstomer haal ik gauw even langs het kledingstuk en het kan weer in de kast of bijvoorbeeld voor een feest aan.

NogalWiedes 18-03-2020

Goede ervaringen met (oudere versie) stoomreiniger

Geschreven voor: Philips GC362

Ik overwoog om mijn pak naar de stomerij te brengen, voor één vlek op mijn mouw. Bleek dat ze daar slechts het gehele pak wilde stomen in plaats van 1 deel. Thuis de Steam&Go gebruikt, de vlek was in een handomdraai weg!

Vicky d. 17-12-2019

Snel en makkelijk

Geschreven voor: Philips GC362

Ik strijk eigenlijk niet graag, maar vind het wel belangrijk dat we netjes de deur uitgaan.
Daardoor moet ik vaak snel nog iets strijken. Dit toestel is voor mij dus geweldig. Het warmt snel op, is ideaal voor tussendoor. Ik gebruik het voor mijn beddengoed kreukvrij te maken, een moeilijke broek met veel plooitjes te stomen, mijn jurken,....
Ik denk dat het ook ideaal is om mee te nemen op vakantie.
het waterreservoir is niet heel groot, maar je kan best wel een viertal kledingstukken stomen alvorens het terug op te vullen. Het vervangt mijn strijkijzer niet, maar is vooral iets voor tussendoor of voor bepaalde kledingstukken te strijken.

Snow86 12-12-2019

Ce qu il me manquait !

Très bon produit.
Je suis quelqu'un qui déteste repasser et ne le fait qu'en dernier recours. Avec ce nouveau produit defroisser un Vêtement devient un jeu d'enfant. Celui-ci est prêt en 1 min chrono et defroisse rapidement les vêtements. Je ne dis pas que c'est un plaisir mais ce n'est plus une corvée.

VeerleT 11-12-2019

Ideaal om snel iets te strijken

Geschreven voor: Philips GC362

Ideaal als je snel 1 of 2 stuks moet strijken maar het toestel kan geen strijkijzer vervangen. De kreuken gaan weg dus het werkt wel even goed als een normaal strijkijzer. Het waterreservoir is zeer klein en gaat ook maar 1 kledingstuk mee alvorens je het weer moet vullen. Het toestel zelf ligt goed in de hand en valt makkelijk te hanteren. Als je het toestel in het stopcontact steekt is er niet veel tijd nodig om op te warmen. Handig om in huis te hebben als aanvulling.

Lalessfc22 11-12-2019

Super

Geschreven voor: Philips GC362

Chauffe rapidement! Defroisse tous les vetements sur ceintre, leger et maniable, quel efficacité! Aucun regret

amelieamelie 10-12-2019

Idéal en voyage et repassages de dernière minute

Geschreven voor: Philips GC362

Ce produit est parfait pour les repassages urgents de dernière minute. Vous voyagez, cet appareil se case facilement dans un sac ou une valise et est idéal pour défroisser les vêtements pliés. Vous avez des enfants qui détestent repasser et qui viennent régulièrement chez vous avec des chemises qui semblent sortir e la machine à lessiver, vous pouvez leur faire ce cadeau qui les ravira, ils pourront repasser leurs vêtements au fur et à mesure qu'ils les portent. Très bonne prise en main, Cordon très long. Idéal pour le linge délicat. pour plus de facilité, mettez votre planche à repasser repliée à la verticale et accrochez le cintre avec votre vêtement sur le bord ce qui permet à la vapeur de repartir dans la planche. Un cadeau de noël idéal au vu de son très bon rapport qualité prix à offrir aux voyageurs mais surtout aux jeunes pour qui le repassage deviendra ludique. De plus le design est très élégant