Bosch MUM59M55 grijs - Reviews

3,9 liter
Aantal snelheden
Kleuren
grijs

Beoordeling op basis van 69 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ellis 24-05-2017

Bosch MUM59m55

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

Shalini 20-11-2017

Amazing Machine

I was planning to buy a similar machine for a long time, I did my research and this was felt to be one of the best bet. After using this for 1 week, I can say that it satisfies all my requirement. Thanks Bosch for making such a machine.

Pluspunten

• looks good
  • all the accessories

sandra 08-06-2017

Bosch MUM59M55

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

T.J. Bil 08-05-2017

Fantastische alleskunner

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd

Iris Dekker 19-04-2017

All in one machine

Dit product is fantastisch! Mijn ouders hebben 30 jaar geleden ook een bosch gekocht en tot op de dag van vandaag wordt die nog intensief gebruikt! Hierdoor heb ik deze machine ook gekocht en ik ben mega tevreden. Een machine waar alles bij zit en die nog extra uit te breiden is. Stevig, veilig en krachtig.

Anna 26-01-2017

Mooi apparaat, wel even wennen

Ik heb de Bosch gekozen vanwege de veelzijdigheid. Ik vind echter de kom iets wat klein en hierdoor is het beslag al een paar keer over de randen heen gekomen. Misschien had ik de mixstand te hoog staan? Hij mengt alles heel goed. Vooral de platte siliconenhaak gaat mooi langs de randen. Ik vind t veel product voor je geld!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Vormgeving mooi
  • Snoer gaat in t apparaat
  • Opbergtas voor snijschijven

Minpunten

• Kleine kom
  • Afdekdeksel dekt niet goed af

Liesbeth Keijzer 08-01-2017

Mooi design, degelijk en volledig

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

Roy 06-01-2017

Mooie compacte keukenmachine

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Johan 30-12-2016

mum59m55

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Albert 11-01-2018

Veel accessoires en gebruiksmogelijkheden

Ik had eerder de keukenmachine MUM54230. Fijn dat de accessoires ook op deze machine passen. Het apparaat is degelijk en kent veel toepassingsmogelijkheden. Helaas is mijn eerdere apparaat door lekkage van de blenderbeker en het feit dat deze op de machine was blijven staan als gevolg van kortsluiting na 2 jaar defect gegaan. Les: geen accessoires op het apparaat laten zitten na gebruik ervan. Verder functioneerde alles prima.

Pluspunten

• uitgebreide mogelijkheden
  • degelijk apparaat

Minpunten

• losse accessoires zijn relatief duur

R. van der Laan 11-01-2018

Zeer complete keukenmachine

De MUM59M55 heeft heel veel accessoires. Ik wilde zeker een vleesmolen maar de chopper, de raspset en de citruspers zijn voor mij echt een bonus. De blender is praktisch voor smoothies die je zo wilt meenemen maar voor soepen en sausen nogal klein. Uitvoering is mooi en stevig. 3D mixsysteem werkt prima.

Pluspunten

• Zeer compleet, mooie uitvoering
  • krachtige motor

Minpunten

• kleine blender

Joke 09-01-2018

Geweldige alles kunner

Heerlijke verse pasta's en in een handomdraai deeg gemaakt. Tevens de smoothies zijn geweldig. Door de vele accessoires waarvan vele al standaard geleverd worden, maak je geweldige gerechten. Pasta's smoothies, taarten alles is mogelijk!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Goede prijs kwalitiet verhouding

Harold 08-01-2018

Multifunctioneel

Deze keukenmachine kan vrijwel alles, gekocht om brooddeeg te kneden en om te snijden. Beide gaan uitstekend, bij het kneden zie je de machine wel flink werken en bewegen, maar na een keer of 15 gebruiken met ongeveer 1 kg deeg heb ik er wel vertrouwen in. Verder zitten er zeer veel opties op (nog even uitzoeken hoe alles werkt). De blender is wat klein, de werking van de gehaktmolen weet ik nog niet, nog niet gebruikt. Conclusie, een mooie, compacte, complete machine die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• De mogelijkheden
  • Mooi en krachtig

Minpunten

• Degelijkheid??? Beweegt bij kneden (is dit erg?)

Charlotte 07-01-2018

Prettige machine met veel mogelijkheden

Na een zorgvuldige afweging dit een paar weken geleden dit apparaat gekocht vanwege de vele opties en de goede reviews. Met de kerstdagen direct alle opties getest en we zijn zeer tevreden. Eiwitten kloppen (vanaf 2 stuks) gaat snel en eenvoudig, al horen we de ballonmixer wel een beetje langs de rand van de kom schrapen. De reguliere mixerhaak heeft spatels langs de zijkant, erg handig! Citruspers werkt snel en goed, wel zie je de arm van de machine een beetje verbuigen als je lichte druk op de pers zet (het leek geen problemen op te leveren, het apparaat komt degelijk over). Het snijden van ui en knoflook en het pureren van bevroren fruit gaat uitstekend in de chopper. Koffiebonen vond ik minder geslaagd, maar het kan wel (mijn losse koffiemolen doet het sneller en beter). De groentensnijder en kaasrasp werken naar behoren - let wel op dat er redelijk wat aan de schijven achterblijft dus het is minder geschikt voor kleine hoeveelheden. Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, maar zijn ook heel snel met de hand even af te wassen. Het geluidsniveau is zeer acceptabel! Bekijk van tevoren even goed alle instructie-afbeeldingen (diverse functies werken pas als alle (ongerelateerde) dopjes en kom op de juiste plaats zitten) en heb even geduld na het uitschakelen - het apparaat werkt nog enkele seconden door.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Weinig geluid
  • Chopper over het algemeen uitstekend
  • Mixergarde met ingebouwde spatels
  • Snel eiwitten kloppen

Minpunten

• Groentensnijder niet voor kleine hoeveelheden
  • Chopper niet voor koffiebonen
  • Schrapend geluid, iets verbuigende arm

Yvonne 06-01-2018

Heerlijk apparaat, veelzijdig en met stijl

Compact met weinig lawaai, veelzijdig en makelijk te bedienen. Maakt het bakken en koken een stuk leuker!

Pluspunten

• geluid
  • grootte
  • veelzijdigheid

Minpunten

• nog niet ontdekt!

Wittetoren 04-01-2018

Stevige machine, goed vorzien van accesoires

Was op zoek naar een stevige keukenmachine met voldoende motorvermogen om ook het zware werk aan te kunnen. Gevonden in de bosch. tot nog toe goede ervaring met het apparaat. Stevig, robuust- geen overmatig lawaai. Nog niet alle accesoires uit kunnen proberen. Dus laat de groenten en fruit maar komen uit de groententuin, kunnen we alles testen.

Pluspunten

• metalen beslagkom
  • compleet met accesoires

Mum59m55 02-01-2018

Mooie vormgeving

Advies van collega's, heb hem net binnen dus nog niet veel gebruikt, ziet er mooi uit en is stil in gebruik

Pluspunten

• Vormgeving
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Moeilijke gebruiksaanwijzing

D. Bultink. 30-12-2017

BOSCH MUM5 HOME PROFESSIONAL IS EEN SUPER MACHINE.

Een ongelofelijke super machine. Met veel gecombineerde slimme mogelijkheden. Mooi design. Makkelijk in het gebruik en makkelijk schoon te maken. Past makkelijk in een klein keukenkastje.

Pluspunten

• Multifuncioneel

Minpunten

• GEEN!

Dennis 29-12-2017

Bosch MUM59M55: veelzijdig en simpel

Een veelzijdig apparaat en ook nog verder uit te breiden. Slechts twee keer gebruikt, maar ik weet nu al dat ik veel eerder een dergelijk apparaat had moeten kopen.
De Bosch MUM59M55 ziet er verder ook stijlvol uit. De vele accessoires passen alleen niet helemaal goed in de kast. Hetgene dat ik mis is een tweede mengkom, maar die zal ik binnenkort los gaan bestellen.
De roergarde met de siliconen uiteinden is ook echt superhandig.

Het er opzetten van de foodprocessor en citruspers was in het begin nog wel wat prutsen, maar ik denk dat dit wel went.

Al met al een mooi veelzijdig apparaat die zijn mannetje staat in de keuken.

Pluspunten

• veelzijdig
  • uitbreidbaar met extra hulpmiddelen

Minpunten

• accessoires nemen wel veel ruimte in beslag
  • er opzetten van hulpmiddelen is wel wat wennen

peet 28-12-2017

goede kwaliteit

het is mijn eerst keuken machine, maar we zijn er erg blij mee voor al de gehaktmolen.
machine maakt niet te veel lawaai, is sterk en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• opbergen snoer
  • gehaktmolen

Minpunten

• nog geen gevonden