Bosch MUM59M55 grijs - Reviews

3,9 liter
Aantal snelheden
Kleuren
grijs

Beoordeling op basis van 35 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ellis 24-05-2017 Product paar weken in bezit

Bosch MUM59m55

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

sandra 08-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Bosch MUM59M55

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

T.J. Bil 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastische alleskunner

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd

Iris Dekker 19-04-2017 Product paar weken in bezit

All in one machine

Dit product is fantastisch! Mijn ouders hebben 30 jaar geleden ook een bosch gekocht en tot op de dag van vandaag wordt die nog intensief gebruikt! Hierdoor heb ik deze machine ook gekocht en ik ben mega tevreden. Een machine waar alles bij zit en die nog extra uit te breiden is. Stevig, veilig en krachtig.

Anna 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, wel even wennen

Ik heb de Bosch gekozen vanwege de veelzijdigheid. Ik vind echter de kom iets wat klein en hierdoor is het beslag al een paar keer over de randen heen gekomen. Misschien had ik de mixstand te hoog staan? Hij mengt alles heel goed. Vooral de platte siliconenhaak gaat mooi langs de randen. Ik vind t veel product voor je geld!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Vormgeving mooi
  • Snoer gaat in t apparaat
  • Opbergtas voor snijschijven

Minpunten

• Kleine kom
  • Afdekdeksel dekt niet goed af

Liesbeth Keijzer 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design, degelijk en volledig

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

Roy 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte keukenmachine

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Johan 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

mum59m55

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Jan van der Grift 03-07-2017 Product paar weken in bezit

De perfecte keukenmachine

Precies de perfecte keukenmachine mat alle mogelijkheden die ik graag wil hebben . Ook nog eens in de kleur die precies in mijn keuken past, kortom Een heel handig sieraad op het aanrecht die heel vaak gebruikt gaat worden. Ook nog eens heel snel en goed geleverd!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden; ;
  • super kleur
  • ; compact
  • ; goede prijs kwaliteit verhouding
  • handig in gebruik

Minpunten

• in te weinig winkels te koop

Frans 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Zeer pmplete keukenmachine

Heb dit product aangeschaft voor mijn dochters verjaardag, die er zeer blij mee is en er regelmatig gebruik van maakt zij vind het een complete machine een aanwinst in de keuken.

Pluspunten

• zeer compleet

Susan 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design, Top apparaat

Apparaat ziet er mooi uit, en doet wat je verwacht. Hij neemt wel wat ruimte in beslag en sommige tools gebruik je bijna nooit. Toch leuk voor die paar keer dat je ze wel gebruikt.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Veel assecoires

Minpunten

• Kost ruimte in je keukenkast of aanrechtblad

De Keukenmaster 15-05-2017 Product paar weken in bezit

Wat een top product alles maar ook echt alles in 1 alle acc. zijn heel simpel op de machine te zetten. Makkelijk schoon te maken en compact en krachtig. zeker een aanrader

Pluspunten

• Veel accessoires in pakket
  • compact
  • krachtig
  • stil

Minpunten

• teveel accessoires om extra bij te kopen

Lilian van Wegberg 21-04-2017

Fantastisch

Eindelijk een machine waar ik in alle rust met mijn handen vrij kan mixen, kneden etc. geweldige resultaten
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Remy 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer Compleet

Ik was opzoek naar een Keukenmachine die ik voor alles kon gebruiken na druk aan het zoeken geweest te zijn uitgekomen bij de Bosch MUM Series. Het was even zoeken naar de juiste serie die het meest aansloot bij mij maar dat is zeker gelukt ! De machine is een geweldige alleskunner.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Zeer Compleet
  • Mooi Afgewerkt
  • Oprolbaar snoer

Minpunten

• Niet geschikt voor de vaatwassser

johanb 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Veel accesoires, degelijk

Het product ziet en voelt degelijk. De hoeveelheid accessoires bij de MUM59M55 is enorm. We hebben nog niet alles kunnen testen maar de eerste resultaten van de allessnijder, multimixer, citrus pers en garde zijn goed. We wilden een apparaat wat eigenlijk alle losse apparaten zou vervangen. Nou dat is 110% gelukt!

Pluspunten

• compleet
  • heldere handleiding
  • ingebouwde veiligheidssystemen
  • degelijk
  • voldoende vermogen

Minpunten

• geen opbergdoos

Hilda 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Design voortreffelijk en functioneel in één wenk

Een super apparaat met veel toebehoren waardoor ik echt alle keukenmachines in één apparaat heb. Alle onderdelen zijn met één klik aan te brengen.
Bediening zo eenvoudig en het apparaat doet zijn werk. Het resultaat is super!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Alle apparaten in één
  • Prachtig design
  • Perfecct resultaat

Anette 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Schitterend design, werkt vlekkeloos Dikke 10

Wat een verassing toen mijn man mij dit apparaat gaf. Tuurlijk hebben veel thuisbakkers het over een bepaald merk keukenmachine , maar wij kopen liever een goede kwaliteit / prijs verhouding. Het is een meesterlijk compacte keukenmachine, maar toch zo divers te gebruiken. Na mijn vaatwasser, blender, staafmixer van Bosch is dit een prachtige aanvulling.

• Weinig geluid
  • Multfunctioneel
  • Super degelijk

René Zeelen 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

MUM59M55 volledig

De MUM59M55 is voorzien van alle accessoires om de keukenmachine tot een compleet te gebruiken keukenmachine, inclusief gehaktmolen, citruspers en blender. Nadeel: slechte beschrijving voor het assembleren van hulpstukken, echter met gezond verstand komt het goed.

Pluspunten

• voorzien van alle accessoires

Minpunten

• beschrijving hulpstukken assembleren

loeki 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke machine

mooi stijlvol vormgegeven en makkelijk te bedienen machine groot vermogen, staat heel mooi in de keuken gewoon een aanrader

Pluspunten

• bediening
  • vormgeving
  • accessoires

Michale 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Goed machine

Very nice kitchen appliance to own. It does everything you need and you can buy lots of other accesories to suit your needs. The only downside is that the accesories can start to take a lot of space in your cupboards.