Bosch MUM59M55 - Reviews

Martin 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker duurzaam en stil apparaat

Lekker stil, sterke motor, veel accessoires. Het koken en bakken kan beginnen. Wel even oppassen bij de hakoptie. Het mesje is razend scherp!
Net erwtensoep gemaakt en alles lekker klein gehakt.

Morgen een worteltaart maken. Lekker schaven en mixen.

Pluspunten

• stil
  • degelijk
  • veel accessoires

Minpunten

• eigenlijk geen
  • een extra plastic kom zou handig zijn

Bobby Rond 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bijzonder veelzijdig apparaat!

Ik vind het apparaat er niet alleen fantastisch uitzien, maar de Bosch MUM59M55 is zeer compleet met alle verschillende raspen, patisserie accessoires, blender, citruspers en vleesmolen. Wat voor mij belangrijke kenmerken zijn, zijn het feit dat het een 1000W keukenmachine is en dat het apparaat veel weegt, dus daarmee steviger op het aanrecht staat.

Pluspunten

• Degelijk
  • Onderdelen passen goed
  • Goede kwaliteit
  • Regelbare snelheden

Minpunten

• Kunststof behuizing ipv RVS

Hanneke 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat,in alle opzichten

Heel erg mooi en super fijne keukenmachine,je kunt er zo goed als alles mee.Mooi design.
Heel veel toebehoren voor een mooie prijs.
Zijn er met t hele gezin erg blij mee.lekker bakken met de kids is nu echt lekker eenvoudig.

• Makkelijk in gebruik
  • Veel toebehoren

Lilith44 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede keukenhulp

Apparaat staat stevig door de zuignappen, maakt weinig lawaai, onderdelen wisselen gaat relatief eenvoudig (even wennen), gebruiksaanwijzing is helder. Het grote aantal onderdelen neemt wel de nodige ruimte in, het apparaat zelf niet.

Pluspunten

• geluidsarm
  • goed af te stellen
  • staat stevig vast door zuignappen
  • wisselen van onderdelen gaat relatief eenvoudig

Minpunten

• accessoires nemen de nodige ruimte in
  • Snij- en rasponderdeel is wat klein

Barbara 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Maatje in de keuken

De Bosch MUM59M55 is een maatje in de keuken. Van beslag maken voor een cake tot het malen van gehakt en van sinaasappels persen tot het hakken van allerlei groeten voor een stoofschotel. Mn maatje doet het allemaal.

Pluspunten

• Compleet
  • Handig in gebruik
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Alleen een tas om onderdelen op te bergen

Me my self 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig, uitgebreid, weinig lawaai, eenvoudig te bedienen

Een zeer veelzijdige keukenmachine! Eenvoudig in gebruik en maakt niet veel lawaai. Ik heb deze machine gekozen vanwege de vele mogelijkheden, van mixen tot snijden, van hakken tot pureren. Fijn dat bij deze keukenmachine ook een hakmolen, smoothie maker, vleesmolen en een citruspers heeft. Alles ziet er degelijk uit en is eenvoudig en veilig te bedienen.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Krachtige motor
  • Maakt niet veel lawaai

Minpunten

• Extra keukenkastje nodig ;)

Lucky Girl 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Handig apparaat

Wat ben ik blij met deze keukenmachine! Je kan er mooie taarten mee maken, sausjes voor de pasta, groenten snijden, sap persen en nog veel meer. Ik heb mijn andere keuken apparaten weggedaan en heb nu veel meer ruimte in de kast.

Pluspunten

• Compact
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Je kan meer onderdelen los bestellen
  • Goedkoop

Anoniem 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

MUM59M55 is een aanrader

Ik heb de keukenmachine nu een aantal dagen, maar kan nu al zeggen dat ik er veel plezier en gemak aan zal hebben. Hij doet zijn werk goed en de onderdelen zijn gemakkelijk schoon te maken in de vaatwasser. Ik heb voor dit type gekozen vanwege de veelzijdige mogelijkheden. Ik mis nog de blokjessnijder, maar die zal ik er binnenkort nog bijbestellen. Je kan nog meer accessoires kopen, maar die moet je dan maar net nodig hebben bij je gerechten. Hij staat overigens als een plaatje op het aanrecht!

Jillysjewels 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

weer een bosch mum

Dagelijks wordt de Bosch mum door het gehele gezin gebruikt voor diverse doeleinden dankzij het uitgebreide pakket aan accessoires. Sinaasappelen persen en een shake maken behoort tot ons ochtendritueel en is in "mum" van tijd gebeurd.
Of het apparaat nu ingezet wordt om te kloppen, mixen, kneden, raspen of te snijden.. alles zonder enige moeite.

Het is een hele aankoop maar dat is het apparaat het met de vele mogelijkheden ook echt wel waard. Heb ook andere apparaten van Kenwood en Kitchenaid bekeken en vergeleken met de Bosch. Vanwege het feit dat de Bosch Mum lekker compact is, zoveel mogelijkheden aan accessoires biedt en prijstechnisch insteressanter is, was de keuze geheel niet moeilijk. Hiervoor had ik ook een Bosch mum maar wilde een krachtigere versie vandaar dat de keuze nu op de MUM59M55 is gevallen.