Bosch MUM59M55 zwart, roestvrijstaal - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 75 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ellis 24-05-2017

Bosch MUM59m55

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

Anna 26-01-2017

Mooi apparaat, wel even wennen

Ik heb de Bosch gekozen vanwege de veelzijdigheid. Ik vind echter de kom iets wat klein en hierdoor is het beslag al een paar keer over de randen heen gekomen. Misschien had ik de mixstand te hoog staan? Hij mengt alles heel goed. Vooral de platte siliconenhaak gaat mooi langs de randen. Ik vind t veel product voor je geld!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Vormgeving mooi
  • Snoer gaat in t apparaat
  • Opbergtas voor snijschijven

Minpunten

• Kleine kom
  • Afdekdeksel dekt niet goed af

MiaGV 26-01-2018

Wat een goede keuze! Een echte alleskunner!

Nog geen moment spijt gehad van de aankoop van deze keukenmachine. Het geluid wat de machine maakt op de snelste stand is nog steeds beperkt (zeker vergeleken met de Tefal machine die we hiervoor hadden). Tot nu toe alleen nog de machine gebruikt om beslag te mixen, maar dit gaat echt super! Hij neemt alles mee in de kom. Als ik toch een punt van kritiek moet verzinnen, dan had de kom mss een tikkeltje groter gekund.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• Grootte van de kom

Shalini 20-11-2017

Amazing Machine

I was planning to buy a similar machine for a long time, I did my research and this was felt to be one of the best bet. After using this for 1 week, I can say that it satisfies all my requirement. Thanks Bosch for making such a machine.

Pluspunten

• looks good
  • all the accessories

sandra 08-06-2017

Bosch MUM59M55

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

T.J. Bil 08-05-2017

Fantastische alleskunner

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd

Iris Dekker 19-04-2017

All in one machine

Dit product is fantastisch! Mijn ouders hebben 30 jaar geleden ook een bosch gekocht en tot op de dag van vandaag wordt die nog intensief gebruikt! Hierdoor heb ik deze machine ook gekocht en ik ben mega tevreden. Een machine waar alles bij zit en die nog extra uit te breiden is. Stevig, veilig en krachtig.

Liesbeth Keijzer 08-01-2017

Mooi design, degelijk en volledig

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

Roy 06-01-2017

Mooie compacte keukenmachine

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Johan 30-12-2016

mum59m55

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Erwin 25-05-2018

Super fijne keukenmachine

echt alles zit erbij, makkelijk te bedienen. Alles zat keurig in de doos , duidelijke omschrijving hoe ik het kon gebruiken

Joop Keizer 14-05-2018

Uitermate goede en complete keuken machine

Alle handelingen, kneden, mixen, persen et cetera, gaan zeer goed tot uitstekend. Kwaliteit is suprême, stevig, handig en bovenal veilig. Mag eigenlijk in geen enkele keuken ontbreken, zeker niet bij betere amateur kok.

Pluspunten

• degelijk, goede moderne vormgeving
  • makkelijk schoon te houden => vaatwasser
  • compleet, zo goed als alles kan ermee
  • goede afm., neemt niet veel ruimte in

Edgar 05-05-2018

Veelzijdig apparaat

We waren op zoek naar een keukenmachine van goede kwaliteit en veelzijdig in het gebruik (bakken, snijden voor salades en salsa's, smoothies, etc).
Het is even wennen hoe alles werkt maar wanneer je dat weet, is het een eenvoudig te bedienen apparaat. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Veel zijdig
  • Compact

Minpunten

• Niet goedkoop

Monique 26-02-2018

Fantastisch apparaat!

Fantastich apparaat, mooie vormgeving, compact , makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken. Al met al een keukenmaschine waar je echt iets mee kan. Ik gebruik hem dagelijks. Ik beveel iedereen deze keukenmaschine aan vanwege bovenstaande en omdat ik zeker weet dat je hier geen spijt van krijg. Al met al een topper!

• Compact
  • Doet alles wat je wilt

Minpunten

• Lastige gebruiksaanwijzing voor hulpstukken.

Hans de Visser 22-01-2018

Zeer gebruikersvriendelijk apparaat

Deze keukenmachine vodoet ruimschoots aan onze verwachtingen. Met de vele bijbehorende onderdelen kan je goed uit de voeten en daardoor is het gebruik zeer veelvuldig. Tevens is de machine goed beveiligd. Bosch onze complimenten.

Pluspunten

• Zeer breed inzetbaar
  • Sterke machine

MUM 21-01-2018

MUM59M55 goed

Bosch is een vertrouwd merk, ja ik beveel dit product aan , ondanks dat het kunststof is ziet het er degelijk uit.

Pluspunten

• mooi
  • degelijk

Susan 21-01-2018

top

de machine neemt veel handwerk uit handen. heerlijk wanneer je behept bent met reuma. makkelijk in gebruik en zo weer schoon.,
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Albert 11-01-2018

Veel accessoires en gebruiksmogelijkheden

Ik had eerder de keukenmachine MUM54230. Fijn dat de accessoires ook op deze machine passen. Het apparaat is degelijk en kent veel toepassingsmogelijkheden. Helaas is mijn eerdere apparaat door lekkage van de blenderbeker en het feit dat deze op de machine was blijven staan als gevolg van kortsluiting na 2 jaar defect gegaan. Les: geen accessoires op het apparaat laten zitten na gebruik ervan. Verder functioneerde alles prima.

Pluspunten

• uitgebreide mogelijkheden
  • degelijk apparaat

Minpunten

• losse accessoires zijn relatief duur

R. van der Laan 11-01-2018

Zeer complete keukenmachine

De MUM59M55 heeft heel veel accessoires. Ik wilde zeker een vleesmolen maar de chopper, de raspset en de citruspers zijn voor mij echt een bonus. De blender is praktisch voor smoothies die je zo wilt meenemen maar voor soepen en sausen nogal klein. Uitvoering is mooi en stevig. 3D mixsysteem werkt prima.

Pluspunten

• Zeer compleet, mooie uitvoering
  • krachtige motor

Minpunten

• kleine blender

Joke 09-01-2018

Geweldige alles kunner

Heerlijke verse pasta's en in een handomdraai deeg gemaakt. Tevens de smoothies zijn geweldig. Door de vele accessoires waarvan vele al standaard geleverd worden, maak je geweldige gerechten. Pasta's smoothies, taarten alles is mogelijk!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Goede prijs kwalitiet verhouding