Philips BRI923

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRI923 op Kieskeurig.be.

Tatifrance 02-10-2021

Simple et efficace

Geschreven voor: Philips BRI923

Cet épilateur à lumière pulsée est simple d'utilisation et efficace. On obtient de bons résultats déjà après 2 ou 3 séances en fonction des zones traitées. Les séances sont faciles et rapides. A recommander.

Anoniem 18-09-2021

Niet geschikt voor licht getinte huidskleuren

Geschreven voor: Philips BRI923

Toen ik het product kocht stond er duidelijk op de achterkant vermeld dat het geschikt is voor mensen meet een donkere huidskleur ikzelf ben licht getint. Maar het werkt niet op mijn huidskleur.

Bij mijn vriendinnen werkt het geweldig.
Maar bij mij blijft het lampje dat van rood maar wit moet springen om te kunnen laseren rood aangeven.
Als ik vervolgens de laser dan op mijn hand palm of voetpalm doe (die behoorlijk wit zijn) doet hij het wel. Alleen heb ik hier gelukkig geen haar.

Heel erg teleurstellend dan philips aangeeft dat het geschikt is voor andere huidskleur terwijl het niet functioneert bij mij.

Anoniem 30-08-2021

Werkt helaas niet

Geschreven voor: Philips BRI923

Helaas werkt het niet, na meerdere behandelingen waarin ik precies de instructies opvolg, is er nog absoluut geen enkel verschil. Ik gebruik het voor benen, oksels en bikini lijn en er is geen enkel verschil te zien in haargroei. Je kan beter geld uitgeven aan een salon voor een wax want dit werkt totaal niet! Ook is het apparaat niet draadloos, wat wel wordt aangegeven in meerdere reviews

VanWeIllen 06-08-2021

Eenvoudig gebruik

Geschreven voor: Philips BRI923

Het product is heel eenvoudig te gebruiken en werkt ook zeker als behoren. Ik heb net de behandelingsfase afgerond, wat betekend dat mijn periode van het om de twee weken mijn gekozen onderdeel van de behandelen er op zit. Ik stap nu over naar de 'bijwerkfase' wat betekend dat ik het slechts om de 4 weken moet gebruiken. Het proces is zeker NIET pijnloos, hierdoor ervaarde ik soms wat ongemak. Maar ik vond dit de moeite waard na het verkrijgen van het goede resultaat.

Jammer dat het product niet op het gezicht kan gebruikt worden, maar dat weet je ook wel als je dit product koopt.

Dendulk 29-06-2021

Na aantal keer gebruiken

Geschreven voor: Philips BRI923

Wat een geweldig apparaat.
Ik heb deze nu al een tijdje en ik ben erg tevreden met deze uitgave. Het is het geld meer dan waard. De haren blijven echt weg als je de philips lumea app blijft hanteren.
Echt een aanrader dus!

Maria1999 14-06-2021

Geen enkel verschil

Geschreven voor: Philips BRI923

Ik baal echt. Ik heb al 5 behandelingen gedaan en geen resultaat. Ik doe het op de correcte manier, maar het werkt niet. Ik hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen?

V/DBroek 02-05-2021

Ik ben fan

Geschreven voor: Philips BRI923

Dit product doet wat Philips beloofd.
De bijbehorende app verteld je precies hoe je het product het beste kan gebruiken.
Je gaat gemakkelijk te werk het voordeel vind ik dat dit apparaat niet zwaar is. Het is lekker licht en je komt overal goed bij

Anita 05-04-2021

Geweldig maar nog geen resultaat

Geschreven voor: Philips BRI923

Het is een geweldig product! Pijnloos en vrijwel snel van je haren af. Helaas na 4 behandelingen ziens nog geen verschil. Ik heb vrij lichte huid en donkere haren dus het zou moeten resulteren in een optimaal resultaat. Helaas... ik wacht nog aankomende 2-3 behandelingen en daarna probeer ik die desnoods te verkopen.

thats_wendy 20-01-2021

Aangenaam verrast.

Geschreven voor: Philips BRI923

Welke dame zou nu met behaarde beentjes willen lopen. Alle studio's waar je kunt /mag laseren zijn i.v.m. de pandemie gesloten, dus dan moet je wel op zoek gaan naar oplossingen. Ik had al vele goede verhalen gehoord over dit product van Philips en ben toen overstag gegaan. Ik heb het nu 2x gebruikt en merk nu al een groot verschil. Uiteraard gaat het iets langzamer dan een studio, maar het functioneert prima!
Ik kan het een ieder aanraden en denk dat dit de beste aankoop uit 2020 is geweest.

Anoniem 05-11-2020

Werkt zoals verwacht

Geschreven voor: Philips BRI923

Ontharingsapparaat is eenvoudig in gebruik als je de gebruiksaanwijzing goed hebt gelezen. Alleen de app is niet gebruiksvriendelijk en erg lastig in gebruik waardoor je niet het schema hebt zoals verwacht is

Lallie 16-10-2020

Inefficace et lent à utiliser

Geschreven voor: Philips BRI923

Je suis déçue de mon achat. Cela fait plusieurs séances que j'utilise le lumea à la fréquence recommandée que je suis par l'application et sur contraste poil/peau normalement efficace (peaux clair avec poils foncés).
Toutefois, je ne vois pas (très peu) de résultat. J'ai du repasser au rasoir pour préparer mes séances lumea (bonjour les poils noirs qui repoussent tout de suite) après des années à utiliser un épilateur éléctrique (bonjour la douleur quand je m'y remet).
Contrairement aux autres commentaires, je ne trouve pas l'appareil facile à utiliser. Il faut déclencher chaque flash en appuyant sur un bouton. Il y a un temps d'attente de plusieurs secondes entre les flash, ce qui augmente considérablement la durée d'une séance.
J'ai vu d'autres appareils qui permettaient de flasher en continu et également avec détecteur qui signale si l'on passe 2 fois sur la même zone. Ce sont deux charactéristiques à ne pas négliger lorsque l'on fait son choix.

Emlo 03-08-2020

Strawberry blond haar helaas niet geschikt

Geschreven voor: Philips BRI923

Lang gespaard om deze eindelijk te kunnen kopen. Had gehoopt dat op basis van de omschrijving (blond en donkerblond in combinatie met een hele lichte huid) dat dit goed zou werken. Helaas behoor ik tot de kleine groep waarbij geen verschil merkbaar is na 4 behandelingen. Echt jammer.

Vatje 26-07-2020

Hier ben ik heel blij mee!

Geschreven voor: Philips BRI923

Na lang getwijfel toch maar deze Phillips Lumea aangekocht en nog geen moment spijt van gehad. Ik ben heel tevreden met het resultaat na 4 maal gelaserd te hebben. Vooral oksels zijn bijna haarloos, benen veel minder beharing enkel bikini een minder resultaat maar blijf toch door laseren. Stevig, mooi en makkelijk in gebruik! Ook superhandig met de app, waar je herinnert wordt wanneer een volgende laserbeurt nodig is. Top!

Daansu 14-06-2020

Ik ben nog niet overtuigd

Geschreven voor: Philips BRI923

Dit apparaat aangeschaft voor mijn dochter, zij is 15 jaar en heeft stevige beharing op haar onderbenen. Er gebeurt wel wat, maar er is ook veel jeuk/irritatie
Vandaag de 4e behandeling....doen we iets fout wellicht?

Yessica 10-06-2020

Werkt niet

Geschreven voor: Philips BRI923

ik hem hem nu al 6 keer gebruikt. Maar werkt totaal niet. Zonde van het geld. me haren komen even hard terug. Doet zeer enorm zeer onder me oksel als ik lezer. Benen voel ik niet eens.

Brigit1974 10-06-2020

Werkt net zo goed als ipl in salon

Geschreven voor: Philips BRI923

Werkt net zo goed als ipl in salon! Eenvoudig in gebruik.
Wat ik jammer vind is het kleine oppervlak; had iets groter gekund. Tevens vind ik het jammer dat je tussen iedere flitsbeurt een aantal seconden moet wachten.

MyNextTVwillNotBePhilips 05-06-2020

hopelijk blijven de haartjes allemaal langer weg

Geschreven voor: Philips BRI923

Ik heb het apparaat online gekocht met m'n verjaardagskorting. Onmiddellijk de eerste maal gebruikt toen het toestel toekwam. Wat ik onmiddellijk merkte, was dat de haartjes merkelijk veel zachter zijn als ze terug groeien (na het scheren - men moet telkens eerst scheren alvorens de behandeling). Na de derde behandeling zag ik al een merkbaar verschil, + de plaatsen die ik wat nonchalanter had gedaan groeiden wat sneller. Ik heb gisteren de 4e behandeling gedaan, en zou volgens de app nu goed moeten zitten voor 6 weken. let's see! De aangegeven tijden in de app haal ik wel niet, maar dit zou er aan kunnen liggen dat m'n mannenbenen wat volumineuzer zijn...
ik hoop nu enkel dat de haartjes ook minstens 4 weken (hopelijk 6!) wegblijven; want dan vind ik de langere tijdsbesteding best gerechtvaardigd.
Als ik grote stukken been doe, begint het apparaat soms wel warm te lopen. het schakelt zichzelf dan in "veiligheidsmodus" tot het terug wat afgekoeld is.

MarreIsa 01-06-2020

Werkt prima!

Geschreven voor: Philips BRI923

Ik vind het een goed product. Ik heb nu al mijn herhaal behandelingen er op zitten. Onder mijn oksels en benen zag ik na 3 flitsbehandelingen al resultaat. Wel groeide er nog haren maar in vele mindere maten. Op mijn bikinilijn heeft het iets lager geduurd. Zeker het geld waard. Alleen vond ik het lastig om de achterkant van mijn bovenbenen te laseren. Ook heb ik de eerste keer gelasert in stand 3 daarna alles op stand 4. Stand 5 was voor mij te pijnlijk.

Wendela78 24-04-2020

Doet niks bij mij ondanks lichte huid/donker haar

Geschreven voor: Philips BRI923

Na 4 behandelingen oksel, benen en bikini geen enkele haar minder. Terwijl mijn huid en haartype zeer geschikt zouden moeten zijn.

Hanaa 08-04-2020

Huiduitslag

Geschreven voor: Philips BRI923

Hallo,Heb 3 weken geleden gekocht en heb huidirritatie na gebruik bij mijn onderbenen,dagje later rode jeukende bultjes stand lager gezet nog altijd,stand1/2 nog proberen anders stoppen,oksels gaat het nog,het is niet geschiktvoor iedereen,jammer