• Best Reviewed mrt 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV760RVS rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

S**c@g**l.com 21-04-2022

Etna is top!

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Al jaren groot fan van de gasfornuizen van Etna! De oude heeft het na zeer veel jaren (jaartje of 12) begeven en wij willen niets anders meer. Nu weer een nieuw model en opnieuw dolgelukkig!

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Doet zijn werk

Officiele reactie van Atag 22-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank u wel voor dit mooie cijfer en het schrijven van deze review. Dat u tevreden bent met het fornuis is waar wij het allemaal voor doen. Leuk om te lezen dat u opnieuw voor ETNA gekozen heeft.
Wij wensen u veel kook en bak plezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

m**l@g**l.com 23-03-2022

Bevalt super goed

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Het fornuis is fijn in gebruik. De schuiven van de oven gaan in het begin wat moeizaam, maar als je er wat handigheid in krijgt geen probleem. Misschien had er een eenvoudige uitleg bij kunnen zitten om op 2*230 te koken , hij is gemonteerd op 400 volt. Gelukkig is mijn zoon electro monteur dus was voor ons geen probleem. Al met al een aanrader

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Uiterlijk

Minpunten

• Lades gaan moeizaam
  • geen uitleg over de voor 2*230 volt

Officiele reactie van Atag 24-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor deze review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over het gebruiksgemak en het design van het fornuis en deze super goed bevalt. Wat prettig dat uw zoon de installatie in orde heeft gemaakt.
Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

Maisam 16-03-2022

Prachtige apparaat

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Inmiddels ruim een week in gebruik. Prachtige apparaat. Krachtige wokpit om lekker te wokken. De oven heeft ook handige opties, je kunt op meerdere niveaus tegelijkertijd bakken.

Officiele reactie van Atag 17-03-2022

Beste Maisam,
Bedankt voor uw review. Wat leuk dat u gekozen heeft voor een fornuis van ETNA en tevreden bent over de wokbrander en handige opties van de oven. Veel kook- en bakplezier gewenst!

d**n@g**l.com 13-03-2022

ETNA, een vertrouwd merk sinds 1856 - nu onderdeel van ATAG

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Prima toestel, vertrouwd merk. Alles wat nodig is is aanwezig, goed prijs/kwaliteit verhouding. We hebben nu twee ETNA apparaten en overwegen nu ook een ETNA koelvriescombinatie aan te schaffen. Wel merkwaardig dat alle gasfornuizen lager zijn dan de aanrechten. Aanrechten zijn in de loop van jaren hoger geworden omdat wij steeds langer zijn geworden. Zelf met een verhoging is de fornuis nog te laag. Dus zelf maar een verhoging gemaakt zodat de pannen nu boven de aanrecht uitkomen en er geen brandschade veroorzaakt wordt.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Veel te laag
  • Slechts 1 rooster

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u voor dit fornuis van ETNA hebt gekozen. Standaard is meegeleverd een ovenrooster en een geëmailleerde bakplaat. Uw feedback is zeer waardevol en nemen wij mee om onze producten te blijven verbeteren. Veel kook-en bakplezier gewenst!

Anneke 01-03-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Ik ben erg tevreden met dit fornuis. De gaspitten zijn lekker groot en het systeem is handig in gebruik. Het enige nadeel is de onderste lade van het toestel. Die is handig om wat kookspullen in op te bergen maar hij lijkt wat scheef gemonteerd te zijn (lijkt een fabrieksfoutje) waardoor hij niet optimaal open/dicht gaat. Ik gebruik deze lade niet dagelijks dus heb er weinig last van.

Pluspunten

• Fijne grote gaspitten

Minpunten

• Lade onder fornuis loopt stroef

Officiele reactie van Atag 02-03-2022

Beste Anneke,
Dank u wel voor deze review. Goed te lezen dat u tevreden bent met dit fornuis. Jammer dat de opberglade niet optimaal opent en sluit. Mocht deze scheef gemonteerd zijn en wij hierin iets voor u kunnen betekenen ontvangen wij graag via webcare@atagbenelux.com uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review. Dan kijken wij met u mee.

Y.yasmijn 15-12-2021

Kom eens kijken

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Ten eerste mooi om te zien en de oven is perfect voor mij.
Hij heeft alles wat ik zocht om de perfecte taart te bakken of de lekkerste ovenschotel. Noem het maar op.
Topding!

Pluspunten

• Heteluchtoven
  • Roestvrij

d**o@h**l.com 26-09-2021

Een mooi apparaat en voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Product voldoet aan alle verwachtingen. Ziet er mooi afgewerkt uit en de oven doet het perfect. Echt een aanrader

Pluspunten

• Oven werk goed
  • Wokbrander

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat het fornuis aan alle verwachting voldoet en u deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

m**k@g**l.com 13-05-2021

Bruikbaar fornuis, kookzones zitten te dicht op elkaar

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

De hete lucht ventilator achterin kwam al na een paar minuten schokkerig en piepend tot stilstand.
Na verwijdering van de afdekkap (slechts 2 schroeven los draaien) heb ik de ventilator met de vinger geforceerd rond gedraaid en kwam het lager weer 'los' en hierna wilde de ventilator weer draaien. Hopelijk blijft de ventilator lager nu wel in orde? maar ik ben er niet helemaal gerust op...
Oven wordt niet gelijkmatig warm ondanks dat ie waterpas staat.
Ovendeur heeft openingen aan de bovenkant waardoor vocht of kruimels tussen de dubbele glas van de ovendeur kan komen, heel erg onhandig om schoon te maken.
De handleiding bevat fouten, de 3e stand met alleen de ventilator blijkt hete lucht met bovenwarmte te zijn (bij telefonisch navragen) en bij de 6e stand met ventilator en onderwarmte staat in de tekst dat hier bovenwarmte mee ingesteld wordt?
Op de losse sticker staat het verkeerde serial nummer, op het apparaat staat het correcte serial nr.

Pluspunten

• bruikbaar

Minpunten

• kookzones
  • ovendeur

Officiele reactie van Atag 14-05-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Wij gaan deze feedback meenemen, jouw mening helpt ons namelijk weer te verbeteren. Vervelend om te lezen dat er een aantal punten zijn die het plezier van een nieuw fornuis overschaduwen. Ik lees dat je contact hebt gehad met onze serviceafdeling is het probleem met de ventilator en het niet gelijk verwarmen toen ook besproken? Ik kijk anders graag nog of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zo ja, wil je dan contact- en adresgegevens mailen aan webcare@atagbenelux.com

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Familie Derwort 18-04-2021

Elke dag met plezier in de keuken

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Zeer mooi fornuis qua uitstraling. Zeer makkelijk en praktisch in gebruik. Eten wordt snel warm. Ook de oven werkt prima. Makkelijk schoon te maken. Een verrijking voor zowel onze keuken als voor ons.

Officiele reactie van Atag 19-04-2021

Beste Familie Derwort,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Alisina 10-01-2021

Wokbrander, krachtige oven en eenvoudig

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Gasfornuis kookt erg fijn, zeer solide en de oven werkt uitstekend. Wokbrander kan flink hard branden, dus echt ideaal. En mooi en strak ontwerp! Blij dat ik voor dit gasfornuis ben gegaan in plaats van inductiekookplaat + combimagnetron.

Hou rekening mee met relatief korte stekker. Prima op te lossen met een verlengsnoer.

Gekocht via Sterk Witgoed, inclusief aansluiting. Snel geleverd, gebruiksklaar gemaakt en verpakkingsmateriaal ging mee terug. Dikke aanrader via Sterk Witgoed te kopen dus!

Pluspunten

• Wokbrander, hoog vermogen
  • Oven kan tot 275 graden
  • Uitschakelfunctie voor oven

Minpunten

• Stroomkabel is wat kort

Officiele reactie van Atag 12-01-2021

Beste Alisina,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je geen spijt hebt van je keuze en de FGV760RVS aan al je verwachtingen voldoet.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA