BaByliss 6615E - Reviews

Aantal warmtestanden
Ionische functie

Expat in Utrecht 08-10-2016 Product paar weken in bezit

Krachtig en stijlvol!

Wat een goede föhn! De kleur is stijlvol en de föhn zelf is licht en toch stevig. Hij is krachtig en droogt mijn haar snel. Het mooie is dat je zelf de kracht en temperatuur kunt regelen met verschillende standen. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• krachtig
  • leuke kleur
  • verschillende standen

Floor 17-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Super!

Dit is een hele fijn föhn met veel kracht waardoor mijn lange haar binnen no-time droog is 😊 Echt een verademing na alle standaard föhnen die ik eerder had! Verschillende standen en temperaturen, stevige bouw en blijft goed werken! Ook goed om in model te föhnen, een echte aanrader!

Pluspunten

• Krachtig
  • Verschillende standen
  • 3 temperaturen

PureNien 16-08-2014 Product kwartaal in bezit

Hele fijne föhn. Meerdere temperatuur opties (koud, warm en heel warm), meerdere blaas snelheden (uit, hard, heel hard). Ik heb heel lang haar en het is met deze föhn snel droog. Föhn is wat zwaarder dan mijn vorige, maar het stoort mij niet. Ben er erg blij mee. Design is prachtig en kwalitatief ook erg goed. De kinderen hebben kort haar en hun haar is echt in no time droog, ze lenen hem graag. Ik gebruik zelf meestal de middelste stand voor zowel temperatuur als blaas snelheid. Haar is minder pluizig dan met mijn vorige föhn. Goede keuze.