Philips HPS910

8,6 (27)

Rowenta Haardroger CV5012

Rowenta Haardroger CV5012
Bekijk alle Fohns

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HPS910 op Kieskeurig.be.

7,4

Kristina 10-12-2019

Philips hairdyer

Geschreven voor: Philips HPS910

De Pro Hairdryer erg goed voor mijn haar hij droogt snel zonder mijn haar overhit wordt.
Ik ben niet bang om elke dag te gebruiken, omdat mijn haar lijkt gezonder en niet pluizen door de Pro Hairdryer te gebruiken .
Mijn haar wordt ook niet statisch met het vergelijken van mijn oude fohn.
De kabel is lang genoeg voor makkelijk gebruik.
De Pro Hairdryer ziet erg mooi uit als design.
Ik ben super blij mee!

Pluspunten

• haar droogt snel zonder mijn haar overhit te wordt
  • mooi design
  • kabel is lang
  • haar niet statisch

Tam.ara 28-12-2019

the best hair dryer

Geschreven voor: Philips HPS910

It dries the hair in no time and is actually NOT heavy for me at all. Standard weight for a hair dryer. Very chique design and packaging. Feels and looks expensive.

Cathelijne 18-12-2019
  • Product gekregen

Een krachtige föhn voor mooi en gezond haar!

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips HPS910 is een krachtige föhn die zorgt met een krachtige droogcapaciteit. Hierdoor is mijn haar sneller droog dat met mijn vorige föhn. Fijn zijn de verschillende snelheid-en temperatuursstanden, waardoor je kan föhnen en stijlen wat voor jou prettig is. De bijgeleverde blaasmonden zijn ook prettig voor het stylen.
Prettig aan deze föhn is dat mijn haar niet pluist. Na het föhnen ziet mijn haar en glad en gezond uit.

Daarnaast ziet de föhn er professioneel uit en heeft de föhn een lekker lang snoer.

Pluspunten

• De föhn ziet er professioneel uit.
  • De föhn heeft een krachtige droogcapiciteit.
  • Meerdere snelheid-en temperatuurstanden.
  • Haar ziet er na het föhnen glad en gezond uit.

Minpunten

• De föhn is wat zwaar, maar dit went snel.

Anoniem 14-12-2019

Ideale föhn!

Geschreven voor: Philips HPS910

Blaast met flinke (verstelbare) kracht waardoor mijn haar in mum van tijd droog en vol volume is. Fijn dat de standen qua hitte ook kunnen verschillen, gebruik hem voor mezelf graag wat kouder. Ligt prettig in de hand, wel wat zwaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vera-helene 13-12-2019

droogd snel! heel fijn product

Geschreven voor: Philips HPS910

Mijn haar is nu snel droog en voelt ook niet overhit aan. mijn dochter van 5 jaar vond haardrogen nooit fijn en met deze föhn juist wel. De föhn is krachtig en heeft een thermo protection optie dit beschermt je haar.
De föhn is wel wat zwaar in de hand maar zeker goed hanteerbaar. ook wat heel fijn is dat de snoerlengte lang is! ik gebruik voor mijn haren de hoogste stand en tussendoor druk ik thermo protection aan. voor mijn dochter de laagste stand en droogt snel zat. ik gebruik dit products 4 x in de week. en is echt merkbaar dat mijn haren nu minder droog aanvoelen en pluizen niet zo!

Pluspunten

• droogt snel
  • Thermo protection
  • niet heet
  • lange snoer
  • fijn voor kinderen

Minpunten

• zwaar

Greet M 12-12-2019

Droogt supersnel!

Geschreven voor: Philips HPS910

Wat heeft deze hairdryer een enorme blaaskracht. Mijn haar is in no time droog!

De föhn ligt wel vrij vol/zwaar in de hand. Daar moet ik nog aan wennen.

De warmteregeling is instelbaar, evenals de blaaskracht. Ik merk dat ik de föhn veilig kan gebruiken voor mijn haar: mijn haar wordt niet beschadigd en ik krijg er geen droge pieken door. De twee bijgeleverde blaasmonden zijn handig bij het stylen. Met een knop voor het blazen van koude lucht kan ik mijn haar snel fixeren bij het föhnen.

Fijn dat er een lang snoer aan zit, zodat je wat meer bewegingsvrijheid hebt.

Pluspunten

• Flinke blaaskracht
  • Koude-lucht-knop om het haar te fixeren

Minpunten

• Ligt vrij vol/zwaar in de hand

BakkerT 12-12-2019

Goede föhn voor dik haar

Geschreven voor: Philips HPS910

Ik gebruik het product nu 3 weken en ben zeer enthousiast. De kop maakt het mogelijk de haar aanzet goed droog te krijgen. Het haar na het gebruik van deze föhn goed in model en blijft zacht en glanzend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jessica 11-12-2019

Hele fijne föhn!

Geschreven voor: Philips HPS910

Hele fijne föhn welke goed in de hand ligt. Handvat heeft een soort matte afwerking waardoor deze makkelijk vasthoud en de föhn is ook zeker niet te zwaar. Droogt mijn haar een stuk sneller en geeft een minder pluizig resultaat. Niet teveel poespas qua standen, 2 snelheden en 3 warmtestanden maar zelfs de heetste stand is nog niet te warm op de hoofdhuid. Hele fijne föhn in deze prijsklasse!

Pluspunten

• Snel droog
  • Ligt fijn in de hand

Steegh 10-12-2019

Hele fijne föhn in deze prijsklasse

Geschreven voor: Philips HPS910

Hele fijne föhn in gebruik, hij is niet te zwaar en door het wat stuggere handvat ligt de föhn fijn in de hand. Droogt het haar snel zonder teveel verschillende standen en zelfs de heetste stand voelt niet te heet op je hoofdhuid. Snoer aan de föhn is ook lang genoeg.

kellyh88 10-12-2019

Heel tevreden over dit product!

Geschreven voor: Philips HPS910

Deze haardroger is zeer krachtig en blaast het haar droog in een wip. De warmte regeling is perfect. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• warmteregeling
  • kracht

Minpunten

• zwaar in de hand

Ten Have 10-12-2019

Krachtige föhn

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips Pro Dryer HPS920/00 is qua uiterlijk al een erg mooie fohn. Het kleurgebruik van de föhn spreekt me erg aan. Het geeft hem een chique uitstraling. Enige waar ik aan moest wennen was het gewicht maar dat was na een paar dagen al gewend.

Verder is de Philips Pro Dryer HPS920/00 een erg krachtige föhn waardoor mijn haar in twee minuten al droog is. Wat ook erg prettig is, is dat er een knop op zit om met koude lucht te föhnen wat toch beter is voor het haar.
Wat ook een een pluspunt is, is het langere snoer waardoor je wat meer bewegingsvrijheid hebt.

Pluspunten

• Langer snoer
  • Droogt zeer snel

Minpunten

• Wat zwaarder dan gemiddeld

Brabander28 10-09-2019

Top product!

Geschreven voor: Philips HPS910

Deze haardrager doet het woordje "pro" in de benaming echt alle eer aan; een product van topkwaliteit, ook voor wie geen kapper is van beroep.

Sako 24-04-2019

Snelle Föhn met top resultaat

Geschreven voor: Philips HPS910

Fijne Föhn met goed resultaat. Helaas blijven mijn haren wel statisch en is de föhn vrij zwaar maar al met al voor deze prijs tevreden

Den92 06-02-2019

Mooie föhn, maar niet ideaal

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips Pro Dryer ziet er erg mooi uit, echter is de föhn zwaar en als je hem op de snelle stand zet trilt de föhn erg in je hand.
Daarbij zitten de knopjes te hoog, waardoor je tijdens het föhnen de föhn regelmatig ongewild op een zachtere stand zet of helemaal uit. Wat wel fijn is aan de föhn is dat je haar heel zacht is na het föhnen en niet statisch is geworden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LW88 10-01-2019

Prima product

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips Pro Dryer bevalt mij zeer goed. Mijn haar is sneller droog en vind ik dat mijn haar minder pluist na het föhnen. Het enige nadeel is dat de föhn best zwaar aanvoelt maar dit is een kwestie van gewenning aangezien ik mezelf daar niet aan stoor. Ik raad dit product zeker aan aangezien ik het belangrijk vind dat mijn haar snel droog is zonder dat het veel pluist. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

deJager 09-01-2019

Krachtige en snelle föhn!

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips Pro Dryer HPS920/00 is een krachtige föhn met een snel droogresultaat. Zelf föhn ik mijn haar iedere dag en met name in de ochtend is het fijn dat het mijn haar binnen een paar minuten droog is, deze föhn maakt dit zeker mogelijk. Zeker niet minder belangrijk is hierbij de bescherming van mijn haar, maar met deze föhn hoef je je hier geen zorgen over te maken. Na een aantal maanden is mijn haar zelfs zachter en glanzender dan voorheen. En omdat het oog ook wat wil; deze föhn heeft met haar zwarte uiterlijk en gouden randjes een erg mooi design. Als ik toch een minpunt zou moeten noemen; de föhn is relatief zwaar in de hand. Hier moest ik zelf even aan wennen, maar met alle pluspunten kan ik deze föhn zeker aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michta 07-01-2019

Goede haardroger

Geschreven voor: Philips HPS910

De haardroger is wat zwaarder dan ik gewend ben, maar het ligt toch nog goed in de hand. Het maakt niet teveel geluid en het föhnen voelt niet te heet aan. Mijn haren zijn na het drogen zachter en meer stijl dan normaal. Alleen de knoppen en functies zouden iets wat duidelijker mogen zijn. Soms vergeet ik welke knoppen ik moet indrukken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LTheeuw 04-01-2019

Fijne, krachtige föhn!

Geschreven voor: Philips HPS910

Deze föhn is een echte aanrader! Hij heeft een super blaaskracht, een mooi design, fijne knopjes en twee opzetstukken. Het fijne is dat de verschillende droogtemperaturen duidelijk verschillen in warmte. Zo heb je altijd wel een goede temperatuur. Ook de Thermo-Protect stand is erg fijn voor dun, lang haar. Mijn haar voelt nu beter aan en glanst meer dan voorheen met mijn oude föhn. Tevens heeft hij een lang snoer en een handig ophangoog.
Het minpunt is dat deze föhn best zwaar is. Daarnaast was het fijn geweest als hij een draaibaar snoer had gehad, zodat hij niet opdraait. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vijftal 03-01-2019

Super fijne föhn

Geschreven voor: Philips HPS910

Super fijne föhn echter wel zwaar in gebruik
Met lang haar mis je een opzetstuk voor langzaam drogen
Fijn dat er een lange snoer aan zit
Mooi afgewerkt model [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marla97 03-01-2019

Super fijne haardroger

Geschreven voor: Philips HPS910

Ik ben heel erg positief verrast door deze haardroger. Het product belooft verzorgend te zijn voor je haar. Hier had ik vooraf mijn twijfels over, hoe kan een föhn nou goed zijn voor je haar? Daar wordt je haar toch juist droog van? Maar het tegendeel blijkt waar: mijn haar werd super glanzend en zag er goed verzorgd uit. En dat terwijl dat met mijn haar niet altijd even makkelijk is. De föhn is handig in gebruik, alleen wel een beetje zwaar. Maar omdat je haar letterlijk in 1 minuut droog is, is dat geen probleem. Na deze minuut nog even koud föhnen, en klaar is kees. Ik ben er echt over te spreken, ondanks mijn vooroordelen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]