Philips HPS910

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HPS910 op Kieskeurig.be.

Kristina 10-12-2019

Philips hairdyer

Geschreven voor: Philips HPS910

De Pro Hairdryer erg goed voor mijn haar hij droogt snel zonder mijn haar overhit wordt.
Ik ben niet bang om elke dag te gebruiken, omdat mijn haar lijkt gezonder en niet pluizen door de Pro Hairdryer te gebruiken .
Mijn haar wordt ook niet statisch met het vergelijken van mijn oude fohn.
De kabel is lang genoeg voor makkelijk gebruik.
De Pro Hairdryer ziet erg mooi uit als design.
Ik ben super blij mee!

Pluspunten

• haar droogt snel zonder mijn haar overhit te wordt
  • mooi design
  • kabel is lang
  • haar niet statisch

VDB X 07-09-2021

Satijn zacht haar

Geschreven voor: Philips HPS910

Het is een zeer handige föhn, die mits extra (als je echt met de kwaliteit/gezonbdheid van je haren bezig bent) verzorging wekelijks 1x masker/ conditioner en heatbeschermer. Geeft dit toestel je echt satijn zachte haren. Je stelt de föhn naargelang de temperatuur in en een van de 2 monden die erbij zijn! Haren zijn vlugger droog (qua snelheid föhnen) als het voorkomen van droogheid haren en kleur te behouden (kleuring blijft zo mooi).
Echt een gezonde glans,net alsof je van bij de kapper komt!
Weegt klein beetje meer,als mijn oude (die ik jaren gebruikte,maar niet voldeed zoals deze) .
Enige nadeel kan niet dat goed föhnen, bij mezelf lukt het, bij andere waarschijnlijk door geen handeling erin te hebben,schakel je vlug op andere modus of hem uit..
Maar dat weegt niet op tegen de kwaliteit, dat dit toestel je geeft!
Het was een lange zoektocht, prijs/ kwaliteit... maar zeker de moeite waard

QueenYasmine 12-06-2021

Krachtige haardroger

Geschreven voor: Philips HPS910

De professionele haardroger doet wat het belooft. Mijn haren zijn snel droog en mooi in model. Enige minpunt is dat de opzetstukjes er regelmatig afvallen...

J.B. Varwijk 20-05-2021

Geweldige fohn

Geschreven voor: Philips HPS910

De producten Philips koop ik al jaaaaaaren. Het enige wat niet voldeed was de stofzuiger. In verhouding heb ik daar kort plezier van gehad.

JCM van Gerwen-Vingerhoet 10-05-2021

is goed.

Geschreven voor: Philips HPS910

mijn ervaring met dit product is dat het zwaar in de hand ligt en te hard blaast voor een goede styling; het is meer een product voor het drogen van het haar.

J Kl N 14-01-2021

Kappers haardroger

Geschreven voor: Philips HPS910

Wat een geweldige droger is dit je bent in een mum van tijd klaar. Lekkere krachtige luchtstroom die je in warmte kunt regelen en ben je klaar met de warme lucht dan ga je nog even na met de koude knop en krijg een mooie glans op je haar.
Kan alleen maar zeggen”geweldig apparaat “

Elle22B 24-08-2020

Zware haardroger met voldoende opties

Geschreven voor: Philips HPS910

De haardroger is te zwaar om lang comfortabel te föhnen. Opties koude en warme lucht met 2 snelheden geeft goede mogelijkheden om af te wisselen.

b1angel 10-07-2020

Fijne föhn

Geschreven voor: Philips HPS910

Föhn ligt lekker in de hand. De lucht wordt minder heet dan mijn vorige Philips föhn, waar ik 20 jaar mee heb gedaan. Deze droogt erg goed en snel. Hopelijk wordt dit echt een goede vervanger en kan ik hier ook lang van genieten. Heel fijn ook dat deze een lekker lang snoer heeft.

Clien 17-06-2020

Krachtige Föhn

Geschreven voor: Philips HPS910

Fijn in de hand liggende fohn met precies de juiste standen en een krachtige motor, waardoor snel resultaat. Jammer dat het snoer zich niet goed laat oprollen en gaat krullen.

MBW75 12-03-2020

Fijne sterke föhn.

Geschreven voor: Philips HPS910

Eindelijk een föhn dieeen lekker motor heeft. Ik heb lang haar, dat was in 2 minuten droog. Warm is wel heel warm, de middelste stand is prettig. De föhn is wat zwaarder dan ik gewent ben, maar dat is alleen even wennen.

Dominique 03-03-2020

super-functional device

Geschreven voor: Philips HPS910

The Pro hair dryer is very good for my hair, it dries quickly without overheating.
The cable is long enough for easy use (2.5 M).
The tips are easy to place and remove.
The Pro hair dryer is a very nice design.
The instructions are not very practical to read.
I'm very happy with it!

Josée09 20-02-2020

très bon sèche cheveux

Geschreven voor: Philips HPS910

Bonjour, Je suis ravie du sèche cheveux Philips Prestige Pro Sèche-cheveux. Habituellement, je n'ai pas beaucoup de temps dans la salle de bain donc il me fallait quelque chose d'efficace pour sécher et coiffer mes cheveux. Il est super rapide et le résultat est très satisfaisant. En plus de sa rapidité, il est très facile à utiliser dès sa première utilisation. Il y a également des conseils sur l'utilisation du sèche-cheveux pour avoir un bon résultat et c'est très pratique pour une novice comme moi.

Pluspunten

• Rapidité

Minpunten

• pas léger mais pas lourd non plus

Josée09 17-02-2020

Rapidité parfaite

Geschreven voor: Philips HPS910

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Bonjour,

Lynessia21 12-02-2020

Seche cheveux performant

Geschreven voor: Philips HPS910

Le sèche cheveux est léger et agréable à manipuler.
Le cordon est assez long ce qui est pratique. Le design est très sympa avec de belle finition.
Pour ce qui est du séchage il fait de beau cheveux bien brillant.
Je suis très satisfaite.

Dimde 11-02-2020

Très bien

Geschreven voor: Philips HPS910

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Appareil qui respire la solidité. Il est suffisamment puissant, sèche très bien tout en laissant le choix de la température et de la vitesse de l'air chaud. J'apprécie également la souplesse du cordon d'alimentation. Le seul bémol est que sa qualité se ressent un peu dans poids, ce n'est pas un problème en soit mais il peut-être un peu moins facile à manipuler qu'un appareil de moindre qualité.

Poopidoo 10-02-2020

Ce sèche cheveux c'est de la bombe

Geschreven voor: Philips HPS910

il est hyper pratique pour les voyage vu son gabarit, après il a son poids, mais quand on le met en marche c'est une vrai petite bombe...
Il sèche vite les cheveux, comparer à d'autre sèche cheveux même avec plus de puissance.

poursam 07-02-2020

ce produit a tout pour lui , et nous le rend bien

Geschreven voor: Philips HPS910

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] J'ai mis cette note d'excellence car , ce produit est tout d’abord bien conçut ( peut encombrant , la puissance de ventilation , la chaleur qui peut être modifiée par un bouton stabilisateur de température qui permet une chaleur diffuse contrôlée .

Anoniem 04-02-2020

Test sèche cheveux Hps910/00

Geschreven voor: Philips HPS910

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Séchage rapide et efficace donc gain de temps, maniabilité des boutons très aisée, le seul point négatif est le poids du sèche cheveux

Tam.ara 28-12-2019

the best hair dryer

Geschreven voor: Philips HPS910

It dries the hair in no time and is actually NOT heavy for me at all. Standard weight for a hair dryer. Very chique design and packaging. Feels and looks expensive.

Mamavan2dochters 19-12-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips HPS910

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Pro Dryer HPS920/00 is qua uiterlijk al een erg mooie fohn. Het kleurgebruik van de föhn spreekt me erg aan. Het geeft hem een chique uitstraling. Enige waar ik aan moest wennen was het gewicht maar dat was na een paar dagen al gewend.

Verder is de Philips Pro Dryer HPS920/00 een erg krachtige föhn waardoor mijn haar in twee minuten al droog is. Wat ook erg prettig is, is dat er een knop op zit om met koude lucht te föhnen wat toch beter is voor het haar.
Wat ook een een pluspunt is, is het langere snoer waardoor je wat meer bewegingsvrijheid hebt.