Philips ThermoProtect HP8230

Aantal warmtestanden
Ionische functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ThermoProtect HP8230 op Kieskeurig.be.

dv8020 24-03-2015

Vorig Philips haardroger (HP8250) deed ons onlangs schrikken met steekvlam (ter hoogte van overgang van plat netsnoer naar rubber handvat), geen garantie meer (11/2011), dus op zoek naar nieuw toestel met gedachte dat dit geen 'eeuwen'aankoop wordt, dus mocht wat minder professioneel zijn, en goedkoper.
Dit model had goede score, variatie van prijs in winkels tss 18 en 28 euro, en toch hoog wattage en warmte-standen.
Geen ionen functie, geen keramisch element, neem ik erbij.
Eerste ervaring lijkt goed, iets zwaarder, greep versus HP8250 anders, warmt iets minder (alhoewel pas 100W verschil), dus tevreden klant momenteel.

Jiji669 18-01-2020

Très bon produit

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Je suis contente de la performance générale du produit. Il sèche mes cheveux rapidement et leur donne un aspect soyeux. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Sarah B. 16-01-2020

Droogt maar is niet krachtig

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ik heb deze haardroger kunnen testen en hij blaast uw haar droog maar door de temperatuur protect en de te lage droogkracht duurt het toch wat langer dan bij mijn andere haardroger. Ik vind hem ook niet zo goed in de hand ̂liggen.

• Thermo protect

Minpunten

• Ligt niet goed in de hand
  • Is niet krachtig

Kita30 15-01-2020

Fijne haardroger zonder je te verbranden

Pluspunten

• Thermoprotect (temperatuur)
  • Ergonomie
  • Verschillende standen

Minpunten

• Lengte snoer

Driessens 15-01-2020

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Dankzij de ThermoProtect is het erg moeilijk je te verbranden. Toch zijn je haren best snel droog voor 2100W. Het toestel ligt aangenaam in de hand en is relatief stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JanaHair 15-01-2020

Zeer handig in gebruik!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

De haardroger is zeer handig in gebruik. Door de verschillende standen is je haar in een mum van tijd droog. Is zeer krachtig en de extra stukken zijn zeer gemakkelijk op te zetten/af te halen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LorieDC 15-01-2020

Goede haardroger

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Goede haardroger met verschillende standen, droogt het haar snel en weegt niet veel.
Prijs/kwaliteit zeer goed!
Doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Weegt weinig
  • Krachtig
  • Meerdere standen

Minpunten

• Weinig accessoires
  • Groot

Kenly 15-01-2020

Bon produit

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Sèche cheveu tres satisfaisant.. Séchage ultra rapide.. Laisse les cheveux brillant [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

goran18 15-01-2020

ce produit est d'une excellente manipulation

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

je recommande aux cheveux longs mais meme courts.produit tres leger vous n'avez pas mal aux bras.Il seche meme a basse temperature et tres rapidement.Mon fils l'a adopte directement [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Jenschi 15-01-2020

Très bon rapport qualité/prix

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ce sèche-cheveux fonctionne très bien.
Il sèche les cheveux très rapidement et bénéficie de la fonction ThermoProtect qui permet un séchage à basse température.
Il est donc doté de 3 niveaux de température et d'une fonction "air froid".
Il est doté d'un câble d'alimentation relativement long ce qui est très pratique lorsque la prise ne se trouve pas à proximité directe d'un miroir.

Du côté négatif, il est assez lourd et grand ... ce qui n'est pas pratique lorsque l'on a de petites mains et que l'on doit le tenir bras tendu. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Dave 100 12-01-2020

Goede föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ik als mannelijke gebruiker gebruik deze föhn zelden, als ik snel iets moet drogen of me haar. Verder goede föhn

Bruintjes 02-01-2020

Haar is snel droog en minder pluizig

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

De föhn is makkelijk in gebruik. Het haar droogt snel en het haar is minder pluizig. Ik kan iedereen deze föhn aanbevelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bibiml 31-12-2019

Geweldige föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Zeer fijn. Verschillende snelheden en temperaturen zijn fijn. Zelfs met de koude temperatuur wordt mijn haar snel droog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maartje 30-12-2019

Prim föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Prima föhn, ligt licht in de hand en de verschillende instelmogelijkheden zijn voldoende (3 snelheden en 3 warmte-standen). Met het opzetstuk is de föhn best lang, nét comfortabel voor mijn niet zulke lange armen. Ik gebruik altijd de ThermoProtect temperatuurstand en heb het idee dat mijn haar hierdoor snel droogt maar niet te heet wordt. Jammer dat de opzetstukken van eerdere Philips-föhns niet bruikbaar zijn op dit product.

Pluspunten

• Formaat
  • Gewicht

Anna1972 28-12-2019

Haar fohn8

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ligt makkelijk in de hand, haar droogt snel, meerdere standen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bruintjes 25-12-2019

Haar is snel droog en minder pluizig

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ik ben geheel tevreden. Het product droogt mijn haar snel en het is minder pluizig dan wanneer ik met een andere föhn mijn haar droog

Wijnands 25-12-2019

Sneller klaar na het douchen

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Het gebruik van deze fohn levert een goede tijdswinst op!! De föhn is krachtig, je haren zijn snel droog en voelen niet oververhit. Ook pluist mijn haar na gebruik van deze föhn niet (krullend haar).

Wijnands 25-12-2019

Sneller klaar na het douchen

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Dit product levert een goede tijdswinst op!! Mijn haren zijn erg snel droog en voelden niet pluizig of droog aan (krullend haar). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anna1972 24-12-2019

Mooie föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ligt lekker in de hand, meerder standen, haar droogt snel. Blijft niet lang warm zodat je het snel op kunt bergen. Maakt niet heel veel lawaai

Pluspunten

• makkelijk in de hand
  • meerdere standen
  • blijft niet land warm
  • niet zoveel lawaai

Simone 23-12-2019

Goede haardroger

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Deze haardroger heeft een vrij lang snoer wat erg handig is. En blaast op de warme stand snel de haren droog. Ook met lang krullend haar. Alleen op de koude stand Duurd het wat langer voordat het droog is

Pluspunten

• Lang snoer
  • Ligt niet zwaar in de hand
  • Blaast snel droog