ProUser Diamant Bike Lift - Reviews

Laadvermogen
60 kg
Bevestiging
trekhaak

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

FvdL 23-08-2016 Product paar maanden in bezit

Waardeloos product!

Drager helt gigantisch achterover en sloten deugen niet. Cylindertjes trek je zo uit de behuizing :(

Minpunten

• Stabiliteit
  • Achterover hellen
  • Slechte sloten

FvdL 06-09-2016

Importeur heeft toch nog goed gereageerd op klachten en deze naar behoren opgelost.

double 21-09-2017

Voor als je het nodig hebt.

20 jaar geleden begonnen we met een twinnyload. Super handig met 1 klik vast te zetten. De fietsen zaten in een crankstelhouder en vast met een klem. De opbouw duurde geen 5 min. Stabiliteit matig. De fietsen leken wuivende koren tijdens het rijden maar het werkte. Toen kwamen de e-bikes en een Spinder Eagle 2. Loeizwaar. De montage eenvoudig met 1 klik en 2 fietsklem armen zaten als gegoten en vast als een blok beton. Stabiliteit uitstekend. Opbouw minder dan 8 min. Heel Europa mee gehad. 150 km p/h geen probleem. (Wordt niet aangeraden). Nu is het een feit dat je wat strammer wordt op latere leeftijd. Het optillen van 27 kg gaat steeds lastiger. De bike lift is dan een oplossing. De opbouw duurt wel 20 min. De fietsklemstangen zijn lastig te monteren. Het op de trekhaak zetten is weer eenvoudig. De liftsnelheid gaat langzaam maar dat is begrijpelijk. De lifborging is afsluitbaar, prima. Ook is een extra spanband nodig. De stabiliteit is zeer goed. Wel hoor je de drager over de wegdrempels schrapen. Dat komt door de wieltjes onder de drager. De plastic wielbandjes zitten verkeerd om gemonteerd volgens ons. Je moet ze aan de binnenzijde op gevoel vastzetten. De fiets oprijden simpel maar wel iemand nodig die je fiets vasthoud. Voor ons een oplossing. Een aanrader voor als je het nodig hebt.

Pluspunten

• Bediening
  • Afwerking
  • Stabliteit

Minpunten

• Wielbandjes.

bert mulder 21-08-2017 Product paar maanden in bezit

fantastishe fietsendrager

zeer gemakkelijk te gebruiken kan nu alleen de fietsen op de drager doen zonder mijn rug te belasten . alles is afsluitbaar en dus goed tegen diefstal beveiligd . ook na gebruik alles mooi inklapbaar , dus het neemt weinig ruimte in om op te bergen . ik ben zeer tevreden en blij dat ik de toch wel de betrekkelijke dure aankoop heb gedaan . de fietsendrager ligt mooi vast achter de auto en beweegt niet veel .sinds 2 maand in gebruik .