Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips EP2235 zwart, bruin

Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2235 zwart, bruin op Kieskeurig.be.

Peter 19-11-2020

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Na best wat wikken en wegen, ons oude Philips piston apparaat lekte een beetje maar deed het nog wel goed, hebben we de Philips ep2235 gekocht. De versie met cappuccino. Een aanrader, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken. Zeker de melkbeker waar ik wel even twijfels bij had is heel eenvoudig te reinigen. Zetgroep eenvoudig te demonteren en af te spoelen.
Smaak beoordelen wij uitstekend, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wij hebben een pakket Sefredo bonen gekocht.
Wel moet je opvangbak met water elke dag legen, is ook echt gevuld, lijkt erop dat de machine iets spoelt en dat water niet via de koffie uitlaat in de bak laat lopen.
Eigenlijk ook stiller dan we hadden verwacht. Waarschuwingslampjes werken fijn, gewoon een prima apparaat, hopelijk gaat ie net zo lang mee als de vorige Philips.
Jammer dat Philips niet uit zich zelf het beloofde cadeau pakker met verschillende smaken koffie lijkt op te sturen.
3 weken in bezit.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Melkbeker makkelijk reinigbaar
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig naar eigen smaak in te stellen

Paul de k 17-10-2021

Top expresso machine

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Nu enkele maanden in bezit en ben nog enthousiaster geworden. Voor de prijs heb je gewoon een top machine. Zet heerlijke coffee in verschillende smaken. Voor mij precies genoeg. Ook de grofheid van het malen en temperatuur is prima te te regelen. Simpel schoon te maken. Ik kijk iedere keer weer uit naar een lekkere verse kop koffie. Ik zou niet meer zonder kunnen.

S**0@l**e.nl 31-08-2021

Slechte apparaat en slechte service Philips

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Ik begin er niet meer aan en vooral niet omdat het van phillips is.
Wij hebben deze machine nu +- 6 maanden ingebruik gehad en is nu voor de tweede keer stuk gegaan.
Machine is onderhouden zoals in de boekjes vermeld staat.
De service van phillips is dramatisch wij de machine nu al in totaal een maand kwijt zonder enige compensatie of wat dan ook. Belachelijk!

Minpunten

• Snel kapot
  • Duur
  • Phillips service

Paul 29-06-2021

Een Topper

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Dit is het beste koffieapparaat wat ik heb gehad. Veel instellingen qua maling en warmte van de koffie. Praktische schuifbak voor het water. Makkelijk te bedienen en het belangrijkste hij zet fantastische koffie door zijn vele maal standen. Echt voor de prijs een TOPPER. Ben er zo blij mee. Want zeg nou eerlijk waar kan de dag beter mee beginnen dan met een goed bakje koffie.

Pluspunten

• Zoveel keus in maalstanden
  • Bloedhete koffie
  • Praktische water schuiflade
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Heb ze nog niet gevonden