De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2235 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Bo 01-01-2022

Echt ontzettend slecht!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Vreselijk apparaat. Nu 4 maanden in bezit en melkopschuimer werkt steeds slechter, bijna geen schuim en de kan lekt. Daarnaast steeds minder koffie uit machine, terwijl we alles volgens het boekje hebben gedaan wat betreft onderhoud en reiniging. Alle o-ringen zijn in orde, zetgroep altijd goed gereinigd en de dingen waar vet op moet ingevet. Grootste miskoop van 2021. Hopelijk doet EP Mierlo hier iets aan want de klantenservice van Philips schijnt hierin ook waardeloos te zijn. Laatste keer voor mij iets van Philips, het merk is niet meer wat het vroeger was.

Pluspunten

• Maximaal 2 maanden goede koffie gekregen

Minpunten

• Melkopschuimer functioneert niet goed, kan lekt
  • Absoluut niet duurzaam

S**0@l**e.nl 31-08-2021

Slechte apparaat en slechte service Philips

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Ik begin er niet meer aan en vooral niet omdat het van phillips is.
Wij hebben deze machine nu +- 6 maanden ingebruik gehad en is nu voor de tweede keer stuk gegaan.
Machine is onderhouden zoals in de boekjes vermeld staat.
De service van phillips is dramatisch wij de machine nu al in totaal een maand kwijt zonder enige compensatie of wat dan ook. Belachelijk!

Minpunten

• Snel kapot
  • Duur
  • Phillips service

Paul 29-06-2021

Een Topper

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Dit is het beste koffieapparaat wat ik heb gehad. Veel instellingen qua maling en warmte van de koffie. Praktische schuifbak voor het water. Makkelijk te bedienen en het belangrijkste hij zet fantastische koffie door zijn vele maal standen. Echt voor de prijs een TOPPER. Ben er zo blij mee. Want zeg nou eerlijk waar kan de dag beter mee beginnen dan met een goed bakje koffie.

review 17-10-21Nu enkele maanden in bezit en ben nog enthousiaster geworden. Voor de prijs heb je gewoon een top machine. Zet heerlijke coffee in verschillende smaken. Voor mij precies genoeg. Ook de grofheid van het malen en temperatuur is prima te te regelen. Simpel schoon te maken. Ik kijk iedere keer weer uit naar een lekkere verse kop koffie. Ik zou niet meer zonder kunnen.

review 4-2-22Weer een paar maanden verder nog steeds dezelfde mening. Echt een topper en bv aanrader

Pluspunten

• Zoveel keus in maalstanden
  • Bloedhete koffie
  • Praktische water schuiflade
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Heb ze nog niet gevonden

Peter 19-11-2020

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Na best wat wikken en wegen, ons oude Philips piston apparaat lekte een beetje maar deed het nog wel goed, hebben we de Philips ep2235 gekocht. De versie met cappuccino. Een aanrader, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken. Zeker de melkbeker waar ik wel even twijfels bij had is heel eenvoudig te reinigen. Zetgroep eenvoudig te demonteren en af te spoelen.
Smaak beoordelen wij uitstekend, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wij hebben een pakket Sefredo bonen gekocht.
Wel moet je opvangbak met water elke dag legen, is ook echt gevuld, lijkt erop dat de machine iets spoelt en dat water niet via de koffie uitlaat in de bak laat lopen.
Eigenlijk ook stiller dan we hadden verwacht. Waarschuwingslampjes werken fijn, gewoon een prima apparaat, hopelijk gaat ie net zo lang mee als de vorige Philips.
Jammer dat Philips niet uit zich zelf het beloofde cadeau pakker met verschillende smaken koffie lijkt op te sturen.
3 weken in bezit.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Melkbeker makkelijk reinigbaar
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig naar eigen smaak in te stellen