Philips EP2221 zwart

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP2221 zwart op Kieskeurig.be.

• Slecht

john.heijligenberg@ziggo.nl 12-10-2019

Opschuimer werkt niet

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het apparaat werkt goed voor gewone koffie.
In het begin deed de opschuimer het goed, daarna niet meer , opgestuurd naar de fabriek.Terug gekregen daarna doet hij het nog niet.
Waardeloos apparaat voor opschuimen

DiTello 23-04-2019

Kwalitatief zeer goede espressomachine.

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Deze volautomatische espressomachine doet wat je van zo’n toestel verwacht. Met dit toestel zet je heerlijke versgemalen koffie om van te genieten. Dankzij aparte knoppen voor Espresso, koffie, koffiesterkte en het volume kan men in een handomdraai naar ieders smaak een koffietje zetten van een sterke espresso tot een grote tas koffie . Met de melkopschuimer kan men nog meer verschillende variaties maken zoals een latte macchiato of een cappuccino. Ook gemalen koffie is geen probleem, lepel koffie in het desbetreffende compartiment, 3 sec. op de koffiesterkte toets drukken en start. Ik vind ook dat de koffie lekker heet is. De machine is ook gemakkelijk te reinigen. Ze geeft aan wanneer het koffiebakje vol is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook als het water op is wordt dit aangegeven, na het bijvullen weer op start duwen en alles wordt terug hervat. Er is een aquafilter voorzien om het water zachter te maken en de koffie bijgevolg lekkerder. Qua design zal dit toestel niet misstaan dit in u keuken. Stijlvol afgewerkt, degelijke bouw.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Qbashi 17-04-2019

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Na eerst grondig de handleiding te lezen, ben ik aan de slag gegaan met deze espresso machine van Philips.
Na het meten van de waterhardheid (tester bijgeleverd) en het afstellen hiervan plaats je nog de waterfilter in de machine die ook meegeleverd is.
Dan zijn we begonnen met verschillende koffies te zetten waaronder latté, espresso, cappuccino en gewone koffie.
Elke koffie kan aangepast worden op sterkte en hoeveelheid, ook kan de warmte afgesteld worden.
De warmte kan wel alleen maar afgesteld worden voordat je de machine in gebruik neemt.
De grofheid van de gemalen bonen kan afgesteld worden naar eigen smaak.
In het begin is het even wennen om melk op te schuimen met de melkopschuimer, maar na enige oefening krijg je dit snel onder de knie.
De wekelijks reiniging van de zetgroep vraagt weinig onderhoud, even onder de kraan afspoelen met lauw water en deze laten drogen op een handdoek.
Dagelijks eens het bakje ledigen met het koffiegruis en de opvangbak voor het spoelwater afspoelen.
Als volleerde koffiedrinker die regelmatig koffie drinkt en deze zelf maakt is deze espresso machine van Philips een goede aanwinst in ons drukke huishouden.
Vraagt weinig onderhoud en je hebt vlug koffie gezet.
Oorspronkelijk gepost op philips.be