Philips EP2221 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2221 zwart op Kieskeurig.be.

6,3

sjoukje111 01-12-2019

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Wat een fijn apparaat. De waterkoker is de deur uit omdat er ook heet water uit komt.
Wanneer de bonen op zijn dan kun je hem ook gebruiken met gemalen koffie.
Het apparaat is snel opgewarmd. Hij spoelt alleen wanneer je hem aan zet. De meeste apparaten doen het ook wanneer je hem uit doet. Dit zorgt ervoor dat je vaak het water bij moet vullen. Dit apparaat valt dus mee.
Je maakt in een hand omdraai een lekkere cappuccino. Maar ook een koffie, met verschillende sterktes en hoeveelheid, heb je zo gemaakt.
De koffie en thee zijn niet direct heel warm. Dat vind ik heel prettig want ik drink het graag direct op. Maar hier thuis heeft de rest de voorkeur voor hete koffie
Het touchscreen vraagt niet om een subtiele touch
Goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goede verhouding
  • ook de mogelijkheid tot gebruik van gemalen koffie

Minpunten

• Een stevige touch nodig
  • de koffie is niet super warm

john.heijligenberg@ziggo.nl 12-10-2019

Opschuimer werkt niet

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het apparaat werkt goed voor gewone koffie.
In het begin deed de opschuimer het goed, daarna niet meer , opgestuurd naar de fabriek.Terug gekregen daarna doet hij het nog niet.
Waardeloos apparaat voor opschuimen

Narf83 23-01-2021

Lekkere koffie, mooi apparaat, maar niet perfect.

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Ik zou deze machine, gemakkelijk meer sterren kunnen geven, wegens alle positieve dingen. Hij ziet er mooi uit, duidelijke bediening en hele lekkere koffie. Hij heeft echter wat nadelen. Hij geeft niet aan wanneer er te weinig water is voor een kop koffie. Dus tijdens het zetten, stopt hij. Je krijgt dan maar heel even de kans om bij te vullen en weer op start te drukken, om de koffie af te maken, want anders stopt hij gewoon. Ik ruim echter wel eens wat in de keuken op ofzo, terwijl ik koffie zet en heb dan een half bakje.
De filterkoffie functie werkt regelmatig niet. Je maak de instellingen om deze te gebruiken, je drukt op start en vervolgens hoor je wat geluiden, alsof hij weer naar standby gaat. Dit is dan ook zo en krijgt geen koffie. Als je het dan opnieuw doet, heeft hij de filterkoffie alweer in de koffiebak laten vallen en krijg je enkel water. Heb al redelijk wat koffie verspeelt zo.
De melkopschuimer blijft bij mij soms lang druppelen en een enkele keer stopt deze helemaal niet.
Bij veel koffie, vraagt hij veel onderhoud. Meer dan aangegeven stond. Ik drink veel koffie en ben hele dagen met dat ding bezig. Wegens het automatisch spoelen, is het water vaak leeg en de lekbak vol. De koffieprutbak is vrij klein en dus ook snel vol. Echter soms is deze zo vol, dat het hoger zit dan het gat waar je het uitrekt en dan schuif je dus de koffie zo in je lekbak. De volle lekbak, waardoor koffie-water met gemalen koffie rond spettert.
De binnenkant van het apparaat is ook erg vies. Ik vermoed dat dit door de filterkoffie kom. De binnenkant zit na een week namelijk helemaal vol met gemalen koffie. Ook de zetgroep die je er uit kan halen en in alle randjes en kiertjes is dit ook aan het schimmelen. Ik kan er echter gewoon niet goed bij om dit schoon te maken.

Roeppel 06-01-2021

Het product voel doet aan de verwachting

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Nadat onze jongste zoon, ons nog een keer heeft geholpen met de gebruik mogelijk mogelijkheden, zijn we zeer tevreden over de aankoop van het apparaat.

Dom V 25-08-2020

Mooi apparaat en prima smakende koffie.

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Zoals de titel al aangeeft; een mooi - bij onze keuken passend - design apparaat.
De instelmogelijkheden voor een op maat gemaakt kopje koffie is ruim voldoende en de bediening vrij eenvoudig.
Het verschil van in de instelbare temperaturen is minimaal en nauwelijks merkbaar.
Maar wij houden van een lekker warm kopje koffie en zekerheidshalve ingesteld op de warmste stand, voldoet het apparaat daar in elk geval prima aan.
Hiervoor hadden wij gedurende ca. 10 jaar een vergelijkbare koffiemachine van een ander A merk en bij die machine hebben we, van nieuw af aan, bijna altijd de kopjes moeten voorverwarmen. Het is een genot dat nu niet meer te hoeven doen.
Machines als deze maken nu eenmaal wat herrie tijdens de bereiding, dat hoort erbij, maar ook dit is een stuk minder dan bij onze vorige machine.

Pien 02-06-2020

Lekkere koffie, melkopschuimer snel stuk

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Mooi apparaat, lekkere bonenkoffie. Veel instellingen mogelijk, sterkte of hoeveel koffie. Alleen nu na 2 maanden al ter reparatie teruggestuurd omdat de melkopschuimer niet meer werkt.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Handig in gebruik
  • veel keuzemogelijkheden

Minpunten

• Melkopschuimer werkt al binnen 2 maanden niet meer

Haastrecht 13-04-2021

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het is een prima koffiebonen apparaat. Schoonmaken is geen probleem of ingewikkeld. Verbrikt misschien wel "veel" water bij het doorspoelen maar dat komt alleen de smaak ten goede. Vind het touchscreen niet goed werken, moet soms meerdere keren op het knopje om het te laten werken.

Mushi 12-04-2021

Fiabilité

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

L'appareil en lui-même est bien pensé mais cela fait trois fois en un peu plus d'un an que je dois le retourner pour réparation .... Environ tous les quatre mois .... Donc déçu quant à la fiabilité du produit

Anoniem 09-04-2021

De koffie is heet en mooi sterk

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Hij is een beetje aan de grote kant maar dat vergeet je snel als je de mogelijkheden heb leren kennen
Sterke koffie slappere koffie cappuccino espresso en de koffie is heet!!
machine maakt niet veel lawaai ziet er modern uit en tiptoets makkelijk te bedienen je kunt er alle kanten mee op
Wel even goed de gebruiksaanwijzing lezen is echt even n dingetje voordat je alles weet

IRISée 07-04-2021

Petite machine multifonctionnelle !

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Machine à café achetée pour remplacer mon ancienne Saeco-Phiips. L'évolution dans le choix des matériaux et le fonctionnement de la machine est assez surprenante.
Facilité d'emploi, entretien/nettoyage aisé et, le plus important, le café qui en sort est excellent ! :)

Le Mich 02-04-2021

Très content de mon choix

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Je l'utilise sur les deux modes grains (pour mon déca) 5-6 tasses par jour et le moulu au goût de mes visiteurs. Très facile à apprivoiser, je la recommande à tous !

Hoppa 29-03-2021

Prima machine voor koffie en cappuccino

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Na lang dubben deze espressomachine aangeschaft. Voor een lekker bakkie koffie, een cappuccino en ook vers met 'gewoon' koffiebonen. Ook dat laatste zeer belangrijk voor mij. Nu een paar weken onderweg. Trots op mijn nieuwe aanschaf. Alles werkt top! Zo blij mee.

Brazjaz 26-03-2021

Mooie machine zeer gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Naast het feit dat deze machine er mooi uitziet zet hij uitstekende koffie. Het apparaat is erg makkelijk in het gebruik. Het stoompijpje werkt ook goed.

Beertje E. 25-03-2021

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het apparaat is gebruiksvriendelijk en geeft prima koffie. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De handleiding is duidelijk, maar een aantal onderhoudshandelingen heb ik wel geagendeerd om ze niet te vergeten. De melkopschuimer gebruik ik zelden. Vergt waarschijnlijk wat oefening.

Schaapskooi 21-03-2021

Voldoet geheel aan de eisen

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Enige nadeel van het produkt: het geluid dat het produceert na de verwerking (bij afsluiten harde klap)

Bakt 18-03-2021

Uitstekend koffieapparaat

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Voor het eerst een bonenmachine aangeschaft. Deze voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Lekkere koffie en zelf in te stellen.

bilouphil 15-03-2021

Belle et efficace

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Facile à mettre en place et à utiliser. Niveau sonore correct (comparé à 2 DeLonghi). Mousseur de lait efficace. Bien lire le mode d'emploi est important pour bien mettre en route la machine (et le filtre).

Georgex 12-03-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Maakt heel lekkere koffie. Je kan de smaak aanpassen. Ook de hoeveelheid aanpassen aan de grote van de tas. Enig nadeel je drinkt teveel koffie omdat hij zo lekker is.

Sjajie 11-03-2021

Expressomachine 2220/10

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Had het apparaat eigenlijk al jaren moeten hebben. Heerlijke koffie, makkelijk in gebruik diverse mogelijkheden, kortom, de zakken koffie vliegen er doorheen

Anoniem 08-03-2021

waterverbruik

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Dit apparat zet lekkere koffie , echter lijk me het niet goed dat na zes koppen er al een groot glas vol in de lekbak zit, deze moeten we twee tot drie maal daags leeggooien