Siemens TE658209RW

• Best Reviewed aug 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 209 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE658209RW op Kieskeurig.be.

Smeets 10-05-2021

Siemens EQ6 S800

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Een heel uitgebreide koffiemachine. Alles is persoonlijk in te stellen van hoeveelheid koffie per kop en per soort. Er is bovendien ook nog de mogelijkheid om 2 favorieten in te stellen, zodat na instelling met 1 druk op de knop je ideale koffie gezet wordt. Het reinigen van het apparaat gaat ook volledig automatisch. Het gebruik van de waterfilters zorgt er voor dat aroma's van de vers gebrande koffiebonen nog meer tot zijn recht komen. De maling van de koffiebonen is ook naar persoonlijke smaak in te stellen. Maar wat voor mij heel erg belangrijk was is dat de temperatuur van de koffie in te stellen is.

Pluspunten

• de hoeveelheid soorten koffie die te maken zijn
  • gebruik van zowel koffiebonen als gemalen koffie
  • koffie temperatuur die instelbaar is
  • de maling van de bonen die is in te stellen
  • gebruik van extra waterfilter voor de smaak

Cuno 11-01-2021

Heerlijk genieten

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Wij zijn begonnen met een Rancilo piston machine waarna de Saeco incanto, toen zijn we over gestapt op Siemens deze heeft net als de voorgangers 40K kopjes koffie gezet heerlijk, toen de laatste Siemens overleed hebben we de Philips 2200 gekocht maar deze machine kon niet op tegen de betere machines en binnen het half jaar hebben we deze weer verkocht en zijn uiteindelijk na goed onderzoek uitgekomen op de Siemens EQ6 Plus S800, en wat een machine is dit. Ik zelf dronk nooit met melk maar mijn vrouw drinkt graag en Latte of cappuccino. Ik had mijn bedenkingen bij een koffiemachine die ook met melk werkt maar ik moet zeggen ik ben helemaal om, zelfs ik drink nu af en toe een espresso macchiato en het is heerlijk voor de afwisseling. Wat heeft ons doen kiezen voor deze net iets duurdere Siemens EQ6. ten eerste de hogere pompdruk en het betere leidingwerk, tevens kan deze machine probleemloos 2 cappuccino's op het zelfde moment zetten en dit is wel zo makkelijk als er vrienden zijn die de machine ook eens willen proberen. Het scherm is goed en duidelijk, de bediening is makkelijk en een kind kan de was doen. ook het schoonmaken van de machine is niet veel werk en je kan merken dat de ontwerpers hier rekening me gehouden hebben, dit merk je doordat er geen scherpe of uitstekende delen zijn en je kan de uitlekbak makkelijk met een doekje na doen zonder tussen richeltjes te hoeven prutsen. ook de zet-unit is eenvoudig schoonmaken goed afspoelen en weer laten uitlekken. de schoonmaak programma's zijn tevens makkelijk ook voor het naspoelen van de melkresten in het systeem. Ik denk na een aantal vol-automaten dat wij best al enige ervaring met dit soort machines hebben en werkelijk ik vindt het een top machine, het best veel geld voor een koffiemachine maar deze is het zeker waard. Een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Geweldig design
  • 2 cappuccino's op het zelfde moment
  • kinderlijk eenvoudige bediening

Minpunten

• waterreservoir is lang, soms lastig met vullen

Fonbeat 29-12-2020

Top Koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

De beoordelingen op internet zijn juist. Geweldig apparaat wat heel gebruiksvriendelijk is. Me mijn instelling krijg ik precies de koffie die ik wil. Geweldig dus. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Groot water resevoir.
  • De EQ6 plus 800 neemt weinig ruimte in

Fam.Balduk 24-11-2020

Heerlijke koffie varianten en makkelijke bediening.

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Automatische reiniging, instelbare koffiesterkte + temperatuur, mooi design en het prettige geluidsniveau.

• Geluidsnieau
  • Instelbare koffiesterkte+ temperatuur

Monique 25-05-2020

Mooie display ziet er luxe uit.

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Een fijn heel makkelijk te bedienen koffiemachine.
Ook zonder veel lawaai maalt hij de bonen. Er is veel keuze aan koffie mogelijkheden.
Echt een goede keuze met heerlijke koffie !

Pluspunten

• Mooi strak apparaat
  • Maakt weinig lawaai

Henk 23-12-2019

Even wennen, even zoeken en dan heb je goede koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Ons vorige Siemens (EQ3) espressoapparaat begaf het na 20.000 kopjes. Die beviel en dus een opgeschaalde versie aangeschaft. Was even wennen qua instellingen, maar ook qua snelheid (ietwat traag) en we zijn ook met de bonen opnieuw aan het experimenteren geslagen om de juiste smaak, aroma en sterkte espresso en cappuccino te vinden, maar zijn daarin geslaagd en genieten nu van de koffie (alle variaties) en het zicht op een mooi apparaat in de keuken.

Pluspunten

• goede koffie (alle soorten)
  • mooi ontwerp
  • solide apparaat

Minpunten

• ietwat traag
  • malen maakt veel herrie

Borrie 22-12-2019

Top bakkie koffie!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Mooi design, stil en snel. Heerlijke koffie op eigen smaak aan te passen in sterkte. Echt een aanrader!

• Snel
  • Handig in gebruik

Ricardo 13-05-2021

De alles kunnen van Siemens!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Deze machine gekocht en voldoet boven onze verwachtingen! Een echte alles kunnen voor elke koffie drinker. De machine is erg stil vergeleken met andere machines. Makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. Het touchscreen display is erg overzichtelijk en makkelijk in bediening heel modern! Conclusie super tevreden met deze machine die zeker zijn geld waard is!

Pluspunten

• Modern
  • Zeker niet veel lawaai
  • Alles kunner

Minpunten

• Nog niet ondervonden.

toby 11-04-2021

Helemaal tevreden met dit apparaat

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Deze machine hebben we 8 maanden in ons bezit en we zijn zeer tevreden. Hij is relatief stil en onderhoud is simpel. Daarbij word ons bezoek en wij zelf zeer verwend met dit veelzijdig apparaat met lekkere koffie.

MvanG 06-04-2021

Machine die je koffie levert zoals jij het wilt

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastische machine die je koffie levert zoals jij het wilt. Je moet wel bereid een beetje tijd te steken in de afstelling van de door jou gewenste smaak en sterkte. En dat eventueel voor elk familielid. Waarna je deze instellingen zelfs voor 6 personen kunt vastleggen onder een snelkeuze toets. Met andere woorden, Duitse grundlichkeit maar dan in koffie

My Super Siemens Machine! 03-04-2021

Top machine!!!!!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne koffie machine met een mooi design en met alle denkbare opties en heerlijke soorten koffie. Overigens is deze machine een stuk rustiger kwa geluid dan mijn vorige vol automaat.

En niet te vergeten dat dit type 19 bar heeft ipv van 15 bar.

Ons aangeschaft type betreft de Siemens EQ. 6 plus s800

Echt een aanrader voor degene die nog twijfelt om een vol automaat aan te gaan schaffen.

Wij zijn er super blij mee en zelfs de kinderen drinken nu ook gezellig een cappuccino of macchiato mee.

Professionele verwennerij 19-03-2021

Mooi, professionele koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor alle collega's een verwennerij. In 1 actue 2 latte maken, scheelt ook nog n hoop tijd. Wel even wennen aan t schoonmaken, dagelijks en na gebruik melksysteem.. verder veel mogelijkheden en n lekker bakkie op t werk!

Michel 05-02-2021

Eccezionale

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eccezionale oftewel geweldig. Dat vat de beoordeling in 1 woord samen. Een zeer gebruikersvriendelijk apparaat dat heerlijke koffie zet. Ruime keuze aan verschillende soorten drank. En niet geheel onbelangrijk heel makkelijk te onderhouden in tegenstelling tot veel andere merken. Als laatste is het natuurlijk een juweeltje om te zien.

Fred 01-02-2021

Uitmuntend

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De siemens TE658209RW aangeschaft voor thuis. Uitmuntende aankoop, super tevreden vele koffie variaties van uitstekende kwaliteit. Helder menu, weinig geluid. Zeker een aanrader.

Roel 28-01-2021

TOPapparaat

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerste koffiemachine. Gegaan voor de Siemens. Geen spijt. Topapparaat. Lekkere koffie mits de goede koffiebonen.
Makkelijk te reinigen. Blij mee.

J Raveling 28-01-2021

Espresso machine

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Het is een mooi apparaat met vele mogelijkheden. eenvoudig in gebruik. De eerste dagen is het even stoeien, hoe wil je de koffie, sterker, minder sterk

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • lekkere koffie

Minpunten

• Voor mij waterreservoir links.

Schreurs 22-01-2021

Perfecte machine

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine met uitgebreide mogelijkheden, lekker en warme koffie. Ik kom van machine met koffiecups, maar ik vind dit toch vele malen beter en gemakkelijker.

Souad 19-01-2021

Geweldige espressomachine

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Geweldige espressomachine. Maakt hele lekkere koffie. Voor ieder wat wils. Koffie en melkproducten zijn goed heet op max. De melkschuim die het produceert is nog beter van kwaliteit dan bij de plaatselijke koffietent. Mijn favoriet is de Flatwhite. Daarnaast is hygiëne ook niet onbelangrijk. Deze machine spoelt na iedere zetbeurt en reinigt het melksysteem automatisch. Al met al een topmachine.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Melkproducten
  • Flatwhite
  • onderhoud & Hygiëne

Johan 19-01-2021

lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Dit apparaat is heel gebruiksvriendelijk. Voorheen had ik dolce gusto en nespresso, maar niets gaat boven vers gemalen koffie... Het is ook handig dat dit apparaat zelfreinigend is.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik

jp 17-01-2021

overzichtelijke machine

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

fijne machine en makkelijk te bedienen alles gewoon met tip toetsen dus geen moeilijke instellingen en alles op ieder zijn eigen voorkeur in te stellen