De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 265 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver op Kieskeurig.be.

Johan 16-12-2017

Mooie uitstraling

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

De machine gekocht omdat we wel eens een keer wat anders wilde drinken dan een Senseootje. En nu de mogelijkheid om de koffie nu eens een keer wat krachtiger te zetten dan een vaste smaak.
Daarnaast lust mijn vrouw ook graag een Latte en Cappuccino, en dat kan nu ook makkelijk met deze machine

Pluspunten

• Compact
  • Mooie uitstraling
  • Lekker bakje koffie
  • Bediening

Wolfswinkel 25-10-2017

Fijne machine in gebruik!

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Heb voor deze machine gekozen omdat Delonghi een topmerk is en machines makkelijk in gebruik zijn.
Koffie smaakt heerlijk, temperatuur mag wel hoger, vind ik.
Conclusie: fijne automaat met heerlijke koffie!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Temperatuur mag hoger.

ArthurB 20-11-2017

Alleskunner

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Als liefhebbers van koffie waren wij op zoek naar een goede machine die volautomatisch alle soorten koffie kan maken. Regelmatig bezoeken wij een restaurant en sluiten het diner dan af met een goede bak koffie. De reguliere filtermachines met standaard filtermaling halen bij lange na niet de smaak van versgemalen koffie. De Delonghi koffiemachine is erg gebruikersvriendelijk, heeft veel goede reviews, is betaalbaar en ziet er nog mooi uit ook. Of je nu trek hebt in een espresso, cappuccino, latte, met een druk op de knop heb je binnen no time een heerlijke kop koffie, ook nog eens aan te passen naar individuele smaak en/of sterkte. Mocht er toch nog visite zijn die liever filterkoffie heeft, kan ook nog. In een woord top koffie machine.

Pluspunten

• Alleskunner
  • Gebruikersvriendelijk

Marian 14-11-2017

Gebruiksgemak

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Gekozen voor deze volautomaat vanwege o.a. de gemakkelijke bediening en reiniging, en de vele keuzemogelijkheden.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Mooi uiterlijk, oogt kleiner dan verwacht
  • Veel keuzemogelijkheden
  • Lekkere, hete koffie

Paula 31-10-2017

Veelbelovend

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Ik heb het apparaat pas een dag in huis, maar het maakt een prima indruk. Ik begrijp alleen niet goed waarom er magere of halfvolle melk in de gebruiksaanwijzing vermeld staat voor cappuccino’s en/of lattes, terwijl het beste melkschuim normaal toch echt met volle melk wordt bereikt.

Pluspunten

• water eenvoudig aan de voorzijde bij te vullen
  • duidelijke gebruiksaanwijzing
  • je kunt je eigen voorkeursrecepten opslaan

El Fregadero 28-10-2017

Uitstekend en complete koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Een zeer complete volautomatische koffiemachine. We waren al enige tijd op zoek naar een koffiemachine om de Senseomachine die we hadden te vervangen.

Na wat zoekwerk en positieve ervaringen kwamen we op een DeLonghi machine uit. Gezien de prijs-kwaliteit verhouding, goede recensies en uitgebreide mogelijkheden zijn we voor een Dinamica 355.75S gegaan. We hebben deze bij de Koffiediscounter in Naarden gekocht omdat we hier de machine zelf konden testen en er een product expert aanwezig was die dag.

Nu we de machine enkele weken in gebruik hebben, kunnen we alleen maar zeggen dat we zeer tevreden zijn. Hij biedt heel veel mogelijkheden, waarvan we de meeste functies zelfs nog moeten ontdekken, en is zeer gebruiksvriendelijk.

Grote pluspunt zijn de vele instellingsmogelijkheden en het makkelijke menu. Daarnaast heeft de machine 2 verwarmingselementen, zodat de koffie zelf goed heet is en de melk van de juiste temperatuur is.

Laatste reden waarom we voor deze machine hebben gekozen, is de geïntegreerde melkkan. De melkkan zelf heeft ook weer verschillende instellingen om de melk op te laten schuimen. De melk wordt door het tweede thermoblok ook op de juiste temperatuur opgewarmd.

Al met al een uitstekend apparaat voor een, mede door de cashback actie, vriendelijke prijs! Wij hebben nog geen enkele spijt van deze aankoop!

Pluspunten

• Veel instellingsmogelijkheden
  • Goede warme koffie
  • Geintergreerde melkkan
  • Persoonlijke instellingen
  • Makkelijk schoon te maken en houden

Dxalio 11-10-2017

Goed apparaat

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Wij wilde een machine met een vast reservoir voor de melk. Verder hebben wij gekozen voor de machine omdat er de mogelijkheid is om voorgeprogrammeerde koffie te zetten precies zoals wij het willen.

Pluspunten

• Mooie machine
  • lekker snel
  • voorgeprogrameerde instellingen

Marije 02-10-2017

Blikvanger in de keuken geeft zalige koffie

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Na uitgebreide research op internet ben ik op de Delonghi Dinamica ECAM350.75.S uitgekomen. Ik twijfelde uiteindelijk tussen deze, de Saeco Incanto en DeLonghi Eletta Cappuccino ECAM. De Saeco viel snel af ivm watercontainer bovenop (het apparaat staat vrij strak onder een kastje). De keuze is op de Dinamica gevallen vanwege de enorme keuze aan melkvariëteiten. Niet alleen fijn voor mezelf maar ik vind het ook ontzettend leuk om mijn bezoek zoveel opties te kunnen aanbieden. En voor de theeliefhebbers ook nog een kop heet water. Vandaag het apparaat in gebruik genomen en ik ben aangenaam verrast over het gebruiksgemak. Het is echt een intuïtief apparaat. Alleen nog even de goede koffiebonen vinden. Voor de latte en de cappuccino heb ik cashewmelk van Alpro gebruikt. Dat gaat hartstikke goed!

Pluspunten

• Gebruiksgemak/ intuïtief
  • Plantaardige melk gaat ook heel goed
  • Veel koffievariëteiten
  • Goed heet water voor een kop thee
  • Watercontainer aan de voorkant

Minpunten

• Bij opstarten maakt ie vrij veel lawaai
  • Hij spoelt automatisch vrij frequent
  • Zie nog niet hoe ik sterkte blijvend kan aanpassen

Henny 12-01-2021

Mooie koffiemachine,compact.

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Tot nu toe vind ik de koffiemachine geweldig. Heerlijke koffie, goed warm. De kinderen vinden de cappucino ook erg lekker. Erg fijn zo’n apart melkreservoir. Daarom heb ik voor een delonghi gekozen en omdat de reviews erg goed zijn.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Melkreservoir

milena 29-12-2020

De beste koffiemachine met veel functies

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Mooi design, compact apparaat.
Fijn apparaat en de specifiek programmeer mogelijkheid voor
je eigen smaakinstelling is ideaal.

Melanie 29-12-2020

Goede koffiezetapparaat

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Super ding. Er komt heerlijke koffie uit. Echt je geld waard! Ik raad dit product zeker aan!
Helemaal de latte machiato is echt heerlijk

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Melk diffuser

Leyla ann baris 24-12-2020

Perfect

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Ik ben zeer benieuwd het is de eerste keer dat we zo'n prachtig koffiemachine aan schaffen. Maar we hadden bij vrienden de koffie op en die smaak was ons zo bevallen dat we voor dit apparaat gespaard hebben en nu ook daadwerkelijk gekocht hebben.we gaan van ieder kopje intens genieten.

Josien 23-12-2020

Veel verschillende en lekkere koffie

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

IK heb het apparaat pas een dag, maar ben er blij mee. Er zijn veel koffievarianten en het schuim is mooi stevig. (zelfs met Havermelk). Dit was met een ander apparaat wel anders, dat werd gewoon warme melk (dat kan overigens ook met dit apparaat.
de gebruiksaanwijzing had makkelijker gekund.
Fijn is dat het waterreservoir aan de voorkant zit, nu kan het apparaat onder een keukenkastje staan.

Pluspunten

• waterreservoir aan de voorkant uitschuifbaar
  • goede schuimlaag

Minpunten

• gebruiksaanwijzing
  • geen waterstrip voor hardheid water

Paul 09-11-2020

Geweldige toevoeging in de keuken!

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Wij vinden het een hele goede toevoeging in ons leven, vooral nu dat mijn vriendin en ik nu allebei thuiswerken. De bestelling was soepel, de levering vlot en het genieten bijna direct. Omdat het apparaat zoveel functies heeft, is het wel noodzakelijk om hier en daar wat instellingen aan te passen zodat je koffie krijgt zoals je zelf wilt. Maar na die paar minuutjes is het genieten geblazen!

Pluspunten

• Goede koffie
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Relatief hoge prijs

Maria 24-06-2020

Compacte geweldige koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Geweldig apparaat. Het opstarten de eerste keer vroeg wel even wat leeswerk. Maar dan......heerlijke koffie, veel mogelijkheden. Met mijn vorige koffiemachine moest ik altijd mijn beker voorverwarmen voor de cappuccino. Bij deze machine is de cappuccino meteen heet in het glas zonder eerst voor te verwarmen. Ook de schuimlaag is geweldig. Fijn dat de melk niet door de machine loopt.
Kortom zeer tevreden.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Dikke schuimlaagis cappuccino
  • Hete koffie EN cappuccino

Minpunten

• Nog niet gevonden

Arjan 09-01-2020

Mooie machine voor goede prijs

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Net binnen, eerste ervaring is goed, dus vol vertrouwen op naar vele lekkere kopjes koffie. Gekocht op aanraden van vrienden

Koos Huibers 09-01-2020

Mijn nieuwe koffiezet-apparaat

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Gisteren gekocht, dus nog geen ervaringen.
Ziet er goed uit en heeft vele mogelijkheden.
Ik denk wel dat ik tevreden zal zijn. Mijn vorige apparaat was ook een de Longhi.

Van den Berg 03-01-2020

Goede Koffie

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

veel mogelijkheden, smaakvolle koffie en duidelijk scherm. Het personaliseren (hoeveelheid koffie/ koffie sterkte) is echt een pluspunt.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Personaliseren werkt goed

Maurice 24-12-2019

delonghi dinamica

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

We waren op zoek naar een nieuw volautomatisch koffiezet apparaat. Na lezen van veel reviews uiteindelijk gekozen voor deze delonghi dinamica. Tot nu toe ontzettend tevreden met onze aankoop! heerlijke cappuccino en espresso's. ontzettend makkelijk in gebruik

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • groot water en koffiebonen reservoir
  • duidelijk menu
  • slank model
  • redelijk stil

Annet 23-12-2019

Heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S zwart, zilver

Groot bedieningsgemak, perfect melkschuim, goede temperatuur. Instelmogelijkheden zeer uitgebreid, alle koffiemogelijkheden kunnen bereid worden.