De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 210 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver op Kieskeurig.be.

8,9

Ahmed 04-12-2016

TOP machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik heb bijna alle TOP merken gehad, Philips Saeco / Siemens /Bosch/ Miele.
als een ervaren koffie liefhebber en veel verstand van koffie machines, kan ik wel zeggen dat deze Delonghi Machine is een Topper en overtreft de anderen met zijn design/innovatie en robuustheid en makkelijk gebruik !!! ik geniet elke dag ervan en zal deze met plezier jaren lang gaan gebruiken. er zijn heel veel meer positieve punten te noemen over deze geweldige apparaat !
TiP : zoek je een echte goede en duurzame koffie Machine ? gewoon deze kopen en je krijgt geen spijt !!

Pluspunten

• Design/innovatie/robuustheid
  • Kwaliteit/stevigheid
  • Bluetooth functie
  • 18 soort koffie mogelijkheden
  • Exclusieve chocolade functie

Minpunten

• geprobeerd maar niet gevonden,dus geen - puntje :)

JV 25-07-2016

Simpel te bedienen espressomachine met veel koffievariaties.

9,4
De ‘De Longhi PrimaDonna Elite’ is zowel met het touchscreen als de app makkelijk te bedienen. Kopje plaatsen, gewenste koffievariant kiezen, klikken en klaar.

Het personaliseren van de koffievarianten hebben we tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Andy, de energieke instructeur van De Longhi. Hij gaf instructies en adviezen en wijzelf moesten alles uitvoeren. Leren door te doen, zo zie ik het graag.
Bij het personaliseren viel het gebruiksgemak van de app op; je kunt tot op de seconde aangeven hoelang bv. de melk moet doorlopen.
Tevens is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.
Sowieso wordt de machine elke keer bij het uitschakelen doorgespoeld, waardoor alles goed schoon blijft.

De koffies hebben een mooie crema, zijn mooi op smaak (hangt natuurlijk ook af van de gekozen bonen) en zijn goed op temperatuur. Bij de varianten met melk is de melk mooi opgeschuimd en voldoende stevig. Ook de chocolademelk functie valt in de smaak, met zowel stukken chocolade (85% puur) als poeder is een goed resultaat te bereiken. Ik vindt alleen de hoeveelheid voor 2 personen een beetje magertjes. Wij drinken chocolademelk in een mok en bij 2 kopjes zijn deze slechts voor iets meer dan de helft gevuld.

Het apparaat geeft duidelijk op het scherm aan als er iets moet gebeuren. Na het gebruik van de melkschuim functie geeft het aan dat je deze op standje clean moet zetten en dan wordt deze schoongemaakt. Als de opvangbak voor de koffie vol is, het water op is of dat de koffiebonen op zijn dan wordt dit aangegeven op het display en zal je dit eerst moeten verhelpen alvorens je verder kunt.

Jan 22-01-2020

De longhi Prima Donna Elite Super koffieautomaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Er valt weinig en of zoveel te vertellen, wat een mooi en geweldig machine, ik ben een echte koffie genieter, maar met dit apparaat sta je iedere keer weer versteld, wat je ook maakt, dus ik raad het iedereen aan....

Pluspunten

• Goede en lekkere koffie
  • Mooi vormgeving

Minpunten

• De prijs

diede 26-05-2019

fijne kofiie appart, zeer luiks apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik wil de graag een koffie apparaat met melk.
deze koffie apparaat heeft veel opsies hoe je koffie wilt hebben waaronden de sterkten en hoe veel koffie.
het koffie apparaat is heel gebruiks vriendelijke te gebruiken als er iest is kan je dat goed aflezen op het displas ook de fout melding geeft hij duidelijk aan wat er is en hoe je dit op kan lossen. ik vondt het ook fijn om met je mobiel,app het koffie appart in te stellen.

Pluspunten

• ziet er mooi uit en mooi afgewerk
  • zetgroep hoeft niet! in gevendt bij lang gebruik
  • duidelijk en makkelijk te bedienen
  • ze zegen dat je er 8jaar of langer plezier van

Minpunten

• prijs aan de hoog kant.

Rob 07-02-2019

Mooi groot display

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We waren toe aan een nieuw apparaat (i.p.v. een apparaat met cupjes).
Op zoek gegaan, op aanraden van vrienden, naar een Delonghi. En na aantal vergelijkingen gekomen tot deze keuze. Nieuwste technieken, duidelijk en groot display. Meerdere profielen mogelijk. Gebruik van app mogelijk, middels Bluetooth verbinding.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Meerdere profielen
  • Bluetooth verbinding met mobiel / app

Rob 29-12-2018

Fantastisch koffie automaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

mooie bediening en heerlijke koffieproducten, en een prachtige uitstraling.
Design in je keuken en voor je oog!

Pluspunten

• bediening
  • professionele uitstraling

wilma 27-11-2017

Fantastisch een echte aanrader!!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De machine is eenvoudig in gebruik! Mooie vormgeving. Ook snel geinstalleerd. Overheerlijke koffie,espresso en cappuchino. (de overige soorten nog niet uitgeprobeerd). Koffie drinken is bij ons quality time geworden.

Pluspunten

• handig en overzichtelijk in gebruik.
  • uitstekende koffie!! espresso en cappuchino
  • Compact en vrij stil

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

Ebbel64 11-09-2016

Heerlijk koffiemaatje

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wij hebben nu een week onze Prima Donna Elite in huis en genieten met volle teugen van onze vers gezette bakkie koffie. Het instellen van de juiste verhoudingen kost even tijd en wat proeven, maar dan heb je ook wat. De Prima Donna is perfect voor het zetten van een ideale espresso en latte en genieten wij nu dagelijks van een heerlijk vers kopje koffie. Wat ook erg leuk is, is dat De Longhi op bezoek komt voor een workshop. Na de uitleg van de expert en het proeven van de verschillende variaties aan koffie, hebben wij nu toch een een geweldig koffiemaatje in huis. Nu zijn wij aan het experimenteren met de verschillende soorten bonen die wij bij de lokale koffieshop kunnen verkrijgen. Iedereen in huis is happy met onze Prima Donna Elite. Of het nu een espressootje, een Latte of een chocomelletje is. Het is allemaal zo gezet en lekker vers. Naast het feit dat het een mooi apparaat is om te zien is het ook gebruiksvriendelijk en ook handig te bedienen via de app die je op je mobiel kan zetten.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Variatie

Minpunten

• net iets te groot

MJ 03-09-2020

Genieten

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Fantastische koffiemachine. Helemaal compleet en een eyecatcher in de keuken.
Na enig speurwerk op internet naar een koffiemachine die niet veel herrie maakt,
groot waterreservoir heeft maar vooral geen geklungel met een kannetje melk met een slangetje, of een los melkpak naast het apparaat, bij deze kanjer terechtgekomen. Een super koffiemachine. Heel duidelijk display, wel 6 personen kunnen hun favourite koffie programmeren, via display wordt alles duidelijk hoe het werkt. Makkelijk schoon te maken. Enig minpuntje wat mij betreft: het spoelen bij het inschakelen vind ik wat overbodig omdat het apparaat ook al spoelt bij het uitschakelen.
Kortom: een fantastisch apparaat, wel prijzig, maar zeker waar voor je geld.

Pluspunten

• Groot koffie reservoir
  • Groot water reservoir
  • mooie vormgeving
  • zeer duidelijk display

Minpunten

• spoelt nét ff te vaak

Hetty 01-09-2020

Prachtig apparaat, prima koffies, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Na 9,5 jaar trouwe dienst van ons vorige de'Longhi apparaat wilden we persé weer een nieuwe, iets digitaler en met nog meer opties, en vooral geïntegreerde cappucino mogelijkheden. Dat is gelukt!

Pluspunten

• zeer gebruiksvriendelijk
  • lekkere koffies en veel opties

Minpunten

• geeft niet aan wanneer je bonen moet bijvullen

Alphons 01-09-2020

Koffie zo als koffie moet smaken TOP apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

veel mogelijk met deze volautomaat.
koffie instelbaar voor ieders smaak.
en duidelijke instructie uitleg in het menu.

Pluspunten

• goed smaak van de koffie
  • weinig onderhoud

Minpunten

• prijs

Tjerk de Vries 29-08-2020

De'Longhi ECAM 650.75.MS

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wij hebben deze machine in het begin van het jaar gekocht, en al kregen we geld toe, we willen hem niet meer kwijt!!!
Mijn vrouw is geen koffie drinkster, maar sinds we deze machine hebben, gaat er zowat een pak melk door voor het maken van cappuccino en cafe lathè !!
Ikzelf ben verslaafd aan de dopio!!
Kortom een perfecte machine!!

Pluspunten

• Heel veel keuze
  • Erg gemakkelijk in gebruik en onderhoud!
  • mooie vormgeving.
  • Alleen maar pluspunten!!

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken 😅😅😅

Danny 16-08-2020

Makkelijke installatie, mooi afgewerkt.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Voor een heerlijke kop koffie, of een chokomelk dit apparaat kan zoveel geweldig, makkelijk te bedienen. Veel extra gemakken.

Pluspunten

• Verwarmde plaat
  • Makkelijke bediening

Danny 13-08-2020

Makkelijke installatie, mooi afgewerkt.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Pluspunten

• Verwarmde plaat
  • Makkelijke bediening

Geoffrey 25-07-2020

Hemelse koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wat 'n machine! Een echte alleskunner die veeleisende koffiedrinkers niet teleurstelt! Bedieningsgemak, kwaliteit en topafwerkingsniveau.

Pluspunten

• persoonlijke instellingen
  • duurzaam gebouwd
  • Vele variaties

Josh 08-06-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Na op zoek te zijn naar een volautomatische koffiemachine, kwamen we snel uit bij DeLonghi. Heerlijke koffie, veel variatie, erg gebruiksvriendelijk. Kortom, heel blij mee!

Pluspunten

• Digitale scherm
  • Veel variatie in koffie
  • Onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• Prijzig

db 28-05-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

heel mooi product en lekkere koffie. heel veel mogelijkheden. design van het appaart is echt top! moet alleen nog de app proberen

Toos 25-05-2020
  • Product gekregen

Super apparaat, zeer makkelijk in gebruik

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We hebben deze koffiezetter gekocht voor mijn schoonmoeder. Zelf hebben we al een De'Longhi, vandaar de keuze voor een zelfde machine. Prima koffie, veel instelmogelijkheden, prachtig melkschuim, mooie machine, makkelijk schoon te houden en voor mijn schoonmoeder heel belangrijk heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Prima koffie
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs

Bennie 16-05-2020

Top kwaliteit koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Top of de line volautomaat die werkelijk alle soorten koffie kan maken en volledig aan persoonlijke smaak kan worden aangepast.

Pluspunten

• volautomatisch
  • one touch bedining
  • goede kwaliteit