De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 176 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver op Kieskeurig.be.

8,9

Ahmed 04-12-2016

TOP machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik heb bijna alle TOP merken gehad, Philips Saeco / Siemens /Bosch/ Miele.
als een ervaren koffie liefhebber en veel verstand van koffie machines, kan ik wel zeggen dat deze Delonghi Machine is een Topper en overtreft de anderen met zijn design/innovatie en robuustheid en makkelijk gebruik !!! ik geniet elke dag ervan en zal deze met plezier jaren lang gaan gebruiken. er zijn heel veel meer positieve punten te noemen over deze geweldige apparaat !
TiP : zoek je een echte goede en duurzame koffie Machine ? gewoon deze kopen en je krijgt geen spijt !!

Pluspunten

• Design/innovatie/robuustheid
  • Kwaliteit/stevigheid
  • Bluetooth functie
  • 18 soort koffie mogelijkheden
  • Exclusieve chocolade functie

Minpunten

• geprobeerd maar niet gevonden,dus geen - puntje :)

JV 25-07-2016

Simpel te bedienen espressomachine met veel koffievariaties.

9,4
De ‘De Longhi PrimaDonna Elite’ is zowel met het touchscreen als de app makkelijk te bedienen. Kopje plaatsen, gewenste koffievariant kiezen, klikken en klaar.

Het personaliseren van de koffievarianten hebben we tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Andy, de energieke instructeur van De Longhi. Hij gaf instructies en adviezen en wijzelf moesten alles uitvoeren. Leren door te doen, zo zie ik het graag.
Bij het personaliseren viel het gebruiksgemak van de app op; je kunt tot op de seconde aangeven hoelang bv. de melk moet doorlopen.
Tevens is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.
Sowieso wordt de machine elke keer bij het uitschakelen doorgespoeld, waardoor alles goed schoon blijft.

De koffies hebben een mooie crema, zijn mooi op smaak (hangt natuurlijk ook af van de gekozen bonen) en zijn goed op temperatuur. Bij de varianten met melk is de melk mooi opgeschuimd en voldoende stevig. Ook de chocolademelk functie valt in de smaak, met zowel stukken chocolade (85% puur) als poeder is een goed resultaat te bereiken. Ik vindt alleen de hoeveelheid voor 2 personen een beetje magertjes. Wij drinken chocolademelk in een mok en bij 2 kopjes zijn deze slechts voor iets meer dan de helft gevuld.

Het apparaat geeft duidelijk op het scherm aan als er iets moet gebeuren. Na het gebruik van de melkschuim functie geeft het aan dat je deze op standje clean moet zetten en dan wordt deze schoongemaakt. Als de opvangbak voor de koffie vol is, het water op is of dat de koffiebonen op zijn dan wordt dit aangegeven op het display en zal je dit eerst moeten verhelpen alvorens je verder kunt.

diede 26-05-2019

fijne kofiie appart, zeer luiks apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik wil de graag een koffie apparaat met melk.
deze koffie apparaat heeft veel opsies hoe je koffie wilt hebben waaronden de sterkten en hoe veel koffie.
het koffie apparaat is heel gebruiks vriendelijke te gebruiken als er iest is kan je dat goed aflezen op het displas ook de fout melding geeft hij duidelijk aan wat er is en hoe je dit op kan lossen. ik vondt het ook fijn om met je mobiel,app het koffie appart in te stellen.

Pluspunten

• ziet er mooi uit en mooi afgewerk
  • zetgroep hoeft niet! in gevendt bij lang gebruik
  • duidelijk en makkelijk te bedienen
  • ze zegen dat je er 8jaar of langer plezier van

Minpunten

• prijs aan de hoog kant.

Rob 07-02-2019

Mooi groot display

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We waren toe aan een nieuw apparaat (i.p.v. een apparaat met cupjes).
Op zoek gegaan, op aanraden van vrienden, naar een Delonghi. En na aantal vergelijkingen gekomen tot deze keuze. Nieuwste technieken, duidelijk en groot display. Meerdere profielen mogelijk. Gebruik van app mogelijk, middels Bluetooth verbinding.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Meerdere profielen
  • Bluetooth verbinding met mobiel / app

Rob 29-12-2018

Fantastisch koffie automaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

mooie bediening en heerlijke koffieproducten, en een prachtige uitstraling.
Design in je keuken en voor je oog!

Pluspunten

• bediening
  • professionele uitstraling

wilma 27-11-2017

Fantastisch een echte aanrader!!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De machine is eenvoudig in gebruik! Mooie vormgeving. Ook snel geinstalleerd. Overheerlijke koffie,espresso en cappuchino. (de overige soorten nog niet uitgeprobeerd). Koffie drinken is bij ons quality time geworden.

Pluspunten

• handig en overzichtelijk in gebruik.
  • uitstekende koffie!! espresso en cappuchino
  • Compact en vrij stil

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

Ebbel64 11-09-2016

Heerlijk koffiemaatje

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wij hebben nu een week onze Prima Donna Elite in huis en genieten met volle teugen van onze vers gezette bakkie koffie. Het instellen van de juiste verhoudingen kost even tijd en wat proeven, maar dan heb je ook wat. De Prima Donna is perfect voor het zetten van een ideale espresso en latte en genieten wij nu dagelijks van een heerlijk vers kopje koffie. Wat ook erg leuk is, is dat De Longhi op bezoek komt voor een workshop. Na de uitleg van de expert en het proeven van de verschillende variaties aan koffie, hebben wij nu toch een een geweldig koffiemaatje in huis. Nu zijn wij aan het experimenteren met de verschillende soorten bonen die wij bij de lokale koffieshop kunnen verkrijgen. Iedereen in huis is happy met onze Prima Donna Elite. Of het nu een espressootje, een Latte of een chocomelletje is. Het is allemaal zo gezet en lekker vers. Naast het feit dat het een mooi apparaat is om te zien is het ook gebruiksvriendelijk en ook handig te bedienen via de app die je op je mobiel kan zetten.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Variatie

Minpunten

• net iets te groot

M. Yilmaz 03-01-2020

Gebruiksvriendelijk en een heerlijke kop koffie!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Een mooi grote scherm. Gebruiksvriendelijk en een heerlijke kop koffie! Delonghi laat weer zijn kwaliteit zien met dit nieuw apparaat. Geen woorden voor...

Pluspunten

• Groot scherm
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zuinig
  • Compact
  • Grote bonenreservoir

delonghi volautomaat 02-01-2020

fantastische koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Heerlijke koffie, mooie programma's, veel specialiteiten, erg goede melkschuim [werkt het best met gekoelde melk!], makkelijk in het onderhoud.

Peet 29-12-2019

mooi en robust uiterlijk, top smaak van de koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

na lang zoeken toch weer voor een De'Longhi gekozen. komt goed uit de test en onze vorige De'Longhi magnifica heeft zijn diensten dik bewezen. Met de app zit er een leuke gadget bij en is eenvoudig te bedienen. de fabrieksinstellingen zijn dermate goed afgestemd dat we tot op heden geen aanpassingen aan de receptuur hebben gedaan. jammer dat de app niet via Wifi gaat maar bluetooth, waardoor je niet vanuit de huiskamer het app. kan bedienen. misschien ideetje voor de toekomst. de chome onderplaat is wel krasgevoelig en de eerste kras zat er al in bij de eerste bereiding. verder alleen maar positieve punten

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • makkelijk in onderhoud
  • veel profielen in te stellen
  • groot water- en bonen reservoir

Minpunten

• onderzetplaat is kras gevoelig

Mike 29-12-2019

Prima machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Veel mogelijkheden, maar zeer gebruiksvriendelijk. Loont om de handleiding even door te nemen. Ziet er erg mooi uit en de bouwkwaliteit is echt prima.

Pluspunten

• Gebruisvriendelijk
  • Veel mogelijkheden
  • Bluetooth

Minpunten

• Ik zou het echt niet weten. Oh ja de prijs

Fam. Vogel 26-12-2019

Mooie machine met veel instellingsmogelijkheden

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Op advies van een ervaren monteur gekocht. Tijdelijk een De'Longhi in bruikleen gehad en prima bevallen. Heerlijke koffie. Hiervoor 2 volautomatische koffiezetmachines in gebruik gehad. Relatief veel problemen gehad met de machines door diverse oorzaken. Deze machine is eenvoudig te bedienen, zeer betrouwbaar en eenvoudig in onderhoud. Daarnaast heerlijke koffie.

Pluspunten

• Eenvoud van bediening
  • Smaak koffie
  • Veel mogelijkheden
  • Robuuste uitstraling

Minpunten

• RVS is krasgevoelig
  • Verdere minpunten nog niet gevonden

ben 20-12-2019

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

omdat je er veel verschillende soorten koffie mee kan zetten
zeer makkelijk in gebruik .
koffie is goed warm
heet waterfunctie prima voor de thee ondanks info dat deze niet heet genoeg zou zijn .

Pluspunten

• lekkere warme koffie
  • makkelijk in gebruik

Richard 15-12-2019

Mooi en groot scherm

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Een mooi apparaat ,met mooi groot scherm , en maakt nog lekkere koffie ook
ik heb hem net twee dagen, dus nog niet veel getest , en zeker nog niet alle mogelijkheden geprobeerd

Pluspunten

• groot en overzichtelijk scherm
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog geen

Paul 13-12-2019

Mooi apparaat en lekkere koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Deze machine ziet er goed uit en is gemakkelijk in het gebruik. En natuurlijk smaakt de koffie voortreffelijk!

Pluspunten

• uiterlijk
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs

Marjolein 10-12-2019

Verrijking van je keuken

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Na uitgebreid vergelijken van verschillende koffiemachines op het internet en via Kieskeurig.nl vanwege de prijs-kwaliteit verhouding gekozen voor dit product. Na 1 week gebruik zeer tevreden over de koffiekwaliteit, het gebruiksgemak en de mogelijkheden. De looks mogen er ook zijn!

Pluspunten

• het uiterlijk straalt kwaliteit uit
  • handig touch-screen
  • melkreservoir handig te plaatsen
  • optie chocomel is een leuk extra
  • veel variatie mogelijkheden

Minpunten

• nog niet te bedenken

Roodneus 06-12-2019

Zeer luxe volautomaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Zeer lux goede afwerking zeer duidelijk display.
Had al eerder een De'longhi een goedkopere uitvoering deze was aan vervanging toe.
Nu voor deze gekozen meer mogelijk heden.

Pluspunten

• duidelijk display
  • warmhoudplaat
  • veel verschillende dranken te bereiden

Minpunten

• nog geen gevonden

PrimaDonna elite 05-12-2019

Groot scherm

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wij hebben voor dit product gekozen,voor de gebruiksgemak,de grote kleuren display. En omdat er zoveel drankjes bereid kunnen worden.uiterlijk zeer strak, mooi en elegant.

Pluspunten

• Chocolade melk

Emilia 23-11-2019

Groot scherm

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Perfecte koffie, Zeer veel mogelijkheden, Persoonlijke voorkeur, Gebruiksgemak, Kwaliteit van de Koffie, Uitstraling van het apparaat