De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 161 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver op Kieskeurig.be.

8,9

Ahmed 04-12-2016

TOP machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik heb bijna alle TOP merken gehad, Philips Saeco / Siemens /Bosch/ Miele.
als een ervaren koffie liefhebber en veel verstand van koffie machines, kan ik wel zeggen dat deze Delonghi Machine is een Topper en overtreft de anderen met zijn design/innovatie en robuustheid en makkelijk gebruik !!! ik geniet elke dag ervan en zal deze met plezier jaren lang gaan gebruiken. er zijn heel veel meer positieve punten te noemen over deze geweldige apparaat !
TiP : zoek je een echte goede en duurzame koffie Machine ? gewoon deze kopen en je krijgt geen spijt !!

Pluspunten

• Design/innovatie/robuustheid
  • Kwaliteit/stevigheid
  • Bluetooth functie
  • 18 soort koffie mogelijkheden
  • Exclusieve chocolade functie

Minpunten

• geprobeerd maar niet gevonden,dus geen - puntje :)

JV 25-07-2016

Simpel te bedienen espressomachine met veel koffievariaties.

9,4
De ‘De Longhi PrimaDonna Elite’ is zowel met het touchscreen als de app makkelijk te bedienen. Kopje plaatsen, gewenste koffievariant kiezen, klikken en klaar.

Het personaliseren van de koffievarianten hebben we tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Andy, de energieke instructeur van De Longhi. Hij gaf instructies en adviezen en wijzelf moesten alles uitvoeren. Leren door te doen, zo zie ik het graag.
Bij het personaliseren viel het gebruiksgemak van de app op; je kunt tot op de seconde aangeven hoelang bv. de melk moet doorlopen.
Tevens is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.
Sowieso wordt de machine elke keer bij het uitschakelen doorgespoeld, waardoor alles goed schoon blijft.

De koffies hebben een mooie crema, zijn mooi op smaak (hangt natuurlijk ook af van de gekozen bonen) en zijn goed op temperatuur. Bij de varianten met melk is de melk mooi opgeschuimd en voldoende stevig. Ook de chocolademelk functie valt in de smaak, met zowel stukken chocolade (85% puur) als poeder is een goed resultaat te bereiken. Ik vindt alleen de hoeveelheid voor 2 personen een beetje magertjes. Wij drinken chocolademelk in een mok en bij 2 kopjes zijn deze slechts voor iets meer dan de helft gevuld.

Het apparaat geeft duidelijk op het scherm aan als er iets moet gebeuren. Na het gebruik van de melkschuim functie geeft het aan dat je deze op standje clean moet zetten en dan wordt deze schoongemaakt. Als de opvangbak voor de koffie vol is, het water op is of dat de koffiebonen op zijn dan wordt dit aangegeven op het display en zal je dit eerst moeten verhelpen alvorens je verder kunt.

diede 26-05-2019

fijne kofiie appart, zeer luiks apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik wil de graag een koffie apparaat met melk.
deze koffie apparaat heeft veel opsies hoe je koffie wilt hebben waaronden de sterkten en hoe veel koffie.
het koffie apparaat is heel gebruiks vriendelijke te gebruiken als er iest is kan je dat goed aflezen op het displas ook de fout melding geeft hij duidelijk aan wat er is en hoe je dit op kan lossen. ik vondt het ook fijn om met je mobiel,app het koffie appart in te stellen.

Pluspunten

• ziet er mooi uit en mooi afgewerk
  • zetgroep hoeft niet! in gevendt bij lang gebruik
  • duidelijk en makkelijk te bedienen
  • ze zegen dat je er 8jaar of langer plezier van

Minpunten

• prijs aan de hoog kant.

Rob 07-02-2019

Mooi groot display

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We waren toe aan een nieuw apparaat (i.p.v. een apparaat met cupjes).
Op zoek gegaan, op aanraden van vrienden, naar een Delonghi. En na aantal vergelijkingen gekomen tot deze keuze. Nieuwste technieken, duidelijk en groot display. Meerdere profielen mogelijk. Gebruik van app mogelijk, middels Bluetooth verbinding.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Meerdere profielen
  • Bluetooth verbinding met mobiel / app

Rob 29-12-2018

Fantastisch koffie automaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

mooie bediening en heerlijke koffieproducten, en een prachtige uitstraling.
Design in je keuken en voor je oog!

Pluspunten

• bediening
  • professionele uitstraling

wilma 27-11-2017

Fantastisch een echte aanrader!!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De machine is eenvoudig in gebruik! Mooie vormgeving. Ook snel geinstalleerd. Overheerlijke koffie,espresso en cappuchino. (de overige soorten nog niet uitgeprobeerd). Koffie drinken is bij ons quality time geworden.

Pluspunten

• handig en overzichtelijk in gebruik.
  • uitstekende koffie!! espresso en cappuchino
  • Compact en vrij stil

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

Ebbel64 11-09-2016

Heerlijk koffiemaatje

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wij hebben nu een week onze Prima Donna Elite in huis en genieten met volle teugen van onze vers gezette bakkie koffie. Het instellen van de juiste verhoudingen kost even tijd en wat proeven, maar dan heb je ook wat. De Prima Donna is perfect voor het zetten van een ideale espresso en latte en genieten wij nu dagelijks van een heerlijk vers kopje koffie. Wat ook erg leuk is, is dat De Longhi op bezoek komt voor een workshop. Na de uitleg van de expert en het proeven van de verschillende variaties aan koffie, hebben wij nu toch een een geweldig koffiemaatje in huis. Nu zijn wij aan het experimenteren met de verschillende soorten bonen die wij bij de lokale koffieshop kunnen verkrijgen. Iedereen in huis is happy met onze Prima Donna Elite. Of het nu een espressootje, een Latte of een chocomelletje is. Het is allemaal zo gezet en lekker vers. Naast het feit dat het een mooi apparaat is om te zien is het ook gebruiksvriendelijk en ook handig te bedienen via de app die je op je mobiel kan zetten.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Variatie

Minpunten

• net iets te groot

Tom 12-11-2019

Instellingen bijna onbeperkt

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Dit product gekozen, omdat zijn voorganger ook een De Longhi bejaard werd. Nieuwe mogelijkheden en nog meer keuze in koffiebeleving waren van doorslaggevend belang. De koffiemachine moet zich nog wel bewijzen, want ik heb hem pas 2 dagen in huis.

Pluspunten

• Fraai uiterlijk
  • Doordacht innerlijk

Minpunten

• Nog geen

Markus 11-11-2019

Aanwinst voor de koffie liefhebber

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Het uiterlijk was het eerste wat mij beviel. Toen verdiept in de specificaties en reviews. De keus was daarna snel gemaakt. Geen spijt. Wat een geweldige apparaat

Pluspunten

• Geweldig veel mogelijkheden
  • Eenvoudig in bediening
  • Voor 6 gebruikers een eigen profiel.
  • Mooi

Minpunten

• Misschien de prijs

Primadonna Elite 09-11-2019

Roestvrijstaal luxe uitstraing

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De bijbehorende app. Maakt het koffiezetappaaraat zeer gebruiksvriendelijk.
Het apparaat ziet er degelijk uit in de rvs uitvoering.

Pluspunten

• App
  • Gemalen koffie

Richard 18-10-2019

Uitstekende koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Zeer fijn apparaat. Erg gebruiksvriendelijk door de pictogrammen op het display. Koffie volledig naar eigen wens in te stellen en veel varianten. Eenvoudig schoon te houden en de app werkt ook erg handig. Absolute aanrader.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Eyecatcher
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• 2 separate bonenhouders was mooi geweest

Harriet 12-10-2019

Strakke vormgeving. Rustig plaatje zowel aan als uit.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Mooi, makkelijk en lekker. Degelijke kwaliteit en heel eenvoudig in gebruik. Het valt mee hoe stil het apparaat is. Lekker groot bonenreservoir en ruime watertank.

Dennisd 01-10-2019

Super machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Na jarenlang plezier te hebben gehad van een Saeco machine gingen we opzoek naar een nieuwe espressomachine, dit omdat de saeco niet meer voldoende druk kon opbouwen en deze was al 3 keer terug geweest naar Philips, dus tijd voor een ander merk. Gekozen voor de Primadonna elite van Delonghi, en wat een super apparaat. Vooral de Dopio is erg lekker. De mogelijkheden zijn eindeloos, water is perfect op temp. en de sterkte is instelbaar. Je kunt zelfs recepten invoeren via de app. Tevens is de service (nog geen gebruik van gemaakt) aan huis, wat wel zo prettig is bij zulke aankoop. Tevens is het handig dat het waterreservoir van de buitenkant zichtbaar is waardoor je kunt zien of er genoeg water inzit.

Pluspunten

• Temp is goed instelbaar
  • Instellingen, zelfs per gebruiker

Deniz 27-09-2019

Prachtige stijl en heerlijke koffie

Goede kwaliteit
Prachtige stijl en heerlijke koffie.
Overzichtelijke menu's en koffie programma's.
Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen wifi aansluiting.

Sieuwerd 11-08-2019

Eyecatcher in de woonkamer

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De De'Longhi PrimaDonna volautomaat kan daadwerkelijk alle soorten koffies bereiden, alsook thee en zelfs chocolademelk. Daarnaast zijn wij zeer te spreken over de vormgeving, het is een ware eyecatcher in de woonkamer!

Pluspunten

• Alleskunner
  • Vormgeving

Minpunten

• Tot nu toe niets

Frank 29-07-2019

lekkere koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

makkelijke recepten, machine is eenvoudig in te stellen aan persoonlijke voorkeur. Ook het onderhoud is eenvoudig.

Elise 29-07-2019

Delonghi Primma Donna

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Al meerdere koffieautomaten van Delonghi gehad. Laatste was een Siemens Q9 maar ben daar nooit tevreden mee geweest. Vaak problemen mee gehad. Nu weer een Delonghi en weer een geweldig apparaat. Goeie koffie. Vele mogelijkheden. Warme koffie. Makkelijk in gebruik.
Nooit meer een ander merk voor mij.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Groot bonenresevoir
  • Veel mogelijkheden in koffie
  • Mooie degelijke machine

Minpunten

• Kan er geen verzinnen

Smooilensky@gmail.com 04-07-2019

Heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Voldoet aan de verwachtingen. Het is lekker om alle koffiesoorten uit te proberen. Het apparaat nodigt uit om steeds weer een lekker bakkie te zetten

Pluspunten

• Uitgebreide mogelijkheden
  • Kwaliteit

VPSBV 25-06-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De machine geeft lekkere koffie en cappuccino. Het apart schoonmaken van de melkhouder is soms wel vervelend.