Melitta CAFFEO VARIANZA CSP SILVER Volautomatische espressomachine F570-101

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta CAFFEO VARIANZA CSP SILVER Volautomatische espressomachine F570-101 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Fabian 09-11-2017

Duur toestel slechte prestaties

Heb dit toestel een tweetal jaar in mijn bezit en al verschillende keren een technieker over de vloer gehad voor diverse problemen....het laatste wat nu steeds voorvalt is een slechte aanvoer van de bonen. Hiervoor contacteerden we Melitta. Er werd ons gevraagd om de automatische selector uit te schakelen, dit hielp inderdaad, eventjes....Intussen hapert hij de helft van de keren wanneer we hem gebruiken. De maalinstelling al verandert, andere bonen gebruikt, we hebben alles geprobeerd.... De garantie is inmiddels vervallen, dus niet echt tevreden over ons duur toestel. (wel zeer correcte service gedurende de garantie periode)

Pluspunten

• als hij werkt, lekkere koffie
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• bonen haperen