De'Longhi Dinamica Plus ECAM370.70.B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Dinamica Plus ECAM370.70.B zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c**5@h**l.com 01-08-2022

Aanrader

Mooie vormgeving
Eenvoudige bediening
Weinig schoonmaakwerk
Lekkere koffie/ veel keuzes

Pluspunten

• Goede koffie
  • Mooie vormgeving
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Temperatuur

Petronella 22-07-2022

Mooi apparaat
Koffie is goed en lekker, temperaturen ook goed.
Tot n toe ervaar ik geen min punten

Pluspunten

• Temperatuur
  • Smaak

j**k@z**o.nl 20-07-2022

Mijn eerste Koffiemachine.

Vandaag deze machine gekocht. Er is een uitgebreide handleiding bij waarin exact staat aangegeven hoe je de eerste stappen moet nemen om bijvoorbeeld een lekkere Cappuccino te maken.
Dit gaat uitermate eenvoudig . Mijn eerste indruk is positief. De machine heeft een uitgebreid menu met veel keuzes. Alles wijst zich vanzelf. Komende weken maar eens kijken hoe het allemaal gaat en of ik misschien wel een nieuwe manier van koffie zetten ontdek.

p**m@u**l.nl 30-06-2022
  • Product gekregen

Super apparaat. Erg bedankt Ma

Goede machine met veel opties. De machine is degelijk en gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Degelijk
  • Veel opties

j**n@g**l.com 22-06-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding.

we hebben het product gekozen om zijn mogelijkheden voor koffie zetten, tevens is het een mooi design en eenvoudig te bedienen dmv het display. Het is echt genieten van een kopje koffie.

n**n@i**d.com 13-06-2022

Heel blij mee!

Heerlijk apparaat! Zo simpel te bedienen en van alle luxe en gemak voorzien, verbaasde me steeds over wat er allemaal mogelijk was. Zo fijn zo’n digitaal menu met touchscreen!

Enige (klein) nadeel: geen Nederlandse gebruiksaanwijzing

m**a@l**e.nl 31-05-2022

Bedieningsgemak is super mede door tiptoetsen, eindeloos variëren indien gewenst. Maar wat overtreft is wel het zelfreinigende melk reservoir, eindelijk een lekkere cappuccino in een handomdraai 👍, zou zo zeggen goed bezig DeLonghi.

b**t@l**e.nl 29-05-2022

Eenvoudige, duidelijke beschrijving, nog even uitproberen welke sterktes en welke bonen maar tot nu zeer tevreden.
Ook fijn dat je een kan koffie kan zetten.

F**g@m**n.com 28-05-2022

topmachine

mooie machine lekkere koffie perfect.
veel keuze en doet precies van wat ik er van verwacht

Boos 27-05-2022

heerlijke koffie soorten uit 1 machine

Mooie machine, gemakkelijk te bedienen en heerlijke koffie.
Mijn vrouw drinkt altijd Latte en ik espresso. Mijn dochter heeft liever cappuccino. Dit alles in een paar drukken op de een knop er uit te krijgen.

Echt super apparaat

i**8@h**l.com 25-05-2022

Doei oploskoffie Welkom echte koffie!

Deze machine is de eerste machine die ik heb gekocht.

De altijd maar makkelijke zakjes oploskoffie met heet water zijn nu eindelijk vervangen voor deze prachtige en gebruiksvriendelijke De'Longhi machine.
Vele keuzes voor warme dranken, zo ook eigen sterkte keuzes die toegevoegd kunnen worden.

Nu nog zoeken naar de lekkerste bonen en de melk voor de schuimkragen.
Zoontjes blij met de warme melk in de ochtend, de volwassenen met de warme kop thee of de versgemalen koffie in welke variant dan ook gedurende de dag die vordert.

Zeer blij met deze aankoop.
Was die aankoop maar eerder gedaan denken we nu beiden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke machine
  • Duidelijk beeldscherm
  • Vele drink opties mogelijk
  • Makkelijk te reinigen
  • Smaaksterktes zelf te bepalen

Minpunten

• Opvangbak snel vol met vocht

p**l@g**l.com 10-05-2022

overstap naar de'longhi

na defect model keurig netjes een nieuwe gekregen. veel minder onderhoud dan mijn oude koffiezet apparaat die na 5 jaar kapot ging.
ik hoop dat dit niet ten nadele gaat van de levensduur maar meerdere vrienden hebben een de'longhi en gebruiken die al vele jaren. ik hoop nog heel lang te kunnen genieten van dit mooie koffiezet apparaat.

Pluspunten

• zeer weinig onderhoud
  • snelle bereiding.
  • design

Minpunten

• geen gescheiden bonen compartiment voor 2 soorten
  • prijs

d**u@g**l.com 26-04-2022

Zeker een aanrader

Vandaag ons Delonghi Dinamica Plus binnen gekregen, is een hele mooie machine om te zien en erg gebruiksvriendelijk. Makkelijk te installeren met stap voor stap uitleg op het scherm, na alle stappen te hebben doorlopen was ie al klaar voor gebruik. We hebben er ook gelijk gebruik van gemaakt, ook 2 super lekkere cappuccino gezet met 1 druk op het touch screen en dat is nog maar 1 van de vele koffie keuzes. Super blij mee.

a**n@u**l.nl 25-04-2022

Goede aankoop - tevreden gebruiker

Dit apparaat nu een week in gebruik en het voldoet ruimschoots aan de verwachting! Stil, goed in te regelen en maakt koffie voor elk wat wils in diverse smaken en uitvoeringen. (ook nog andere opties, zoals heet water en warme melk) De smaak wordt bepaald door de gekochte koffie/bonen uiteraard. Melkschuim maken doet de automaat ook zeer goed. Lees wel de boekjes even door, daar staan echt 'moet je weten' dingen in. Kortom: zeker aan te bevelen, zeer goede prijs-/ kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • relatief stil
  • veel keuzemogelijkheden
  • compact

Minpunten

• water reservoir had wat groter gemogen
  • bij veel aan/ uitschakelen spoelwater 'verlies'

Vanoor 25-04-2022

Goedkoop is duurkoop

Hadden jaren een DéLonghi; deze was aan vervanging toe, toen goedkoper apparaat uitgezocht, maar ja goedkoop is duurkoop, na een jaar begon deze machine al te lekken. Nu weer voor DéLonghi gekozen, machine mooi compact, koffie is lekker, goed schoon te maken.

Pluspunten

• compact apparaat
  • lekkere koffie

Andor 24-04-2022

Ben zeer tevreden over de aankoop

Prima apparaat makkelijk bedienbaar geeft lekkere koffie en is makkelijk schoon te maken en is niet zo breed als andere apparaten neemt daardoor minder plaats in beslag

Pluspunten

• Smal
  • Lekkere koffie
  • Makkelijk bedienbaar

Huisman 24-04-2022

Zeker het aanschaffen waard

Hiervoor hadden we de DeLounghi Magnifica welke na bijna 10 jaar regelmatig gebruik toch wel aan zijn einde was.
Daarom opnieuw gekozen voor een DeLounghi en deze keer de ECAM370.70.B hij is niet de goedkoopste maar voldoet aan onze verwachtingen. Met name de schuimlaag is goed en we kunnen er een goede Late of cappuccino mee zetten en deze ook nog eens aanpassen aan de persoonlijke voorkeuren. Reinigen van het systeem wijst voor zich, al met al een goede aankoop.

Keuze was niet eenvoudig omdat DeLoughi een groot aantal machines heeft en je door de bomen het bos niet meer ziet.

g**5@h**l.com 09-04-2022

Topaankoop

Echt blij met de aankoop. Het apparaat ziet er goed uit, is niet luidruchtig en maakt geweldige koffie.

• Functies

Minpunten

• Onderscheid functies zwarte kleur

Koffieleut 10-03-2022

Fijne machine

Het apparaat bevalt prima. Zeer veel mogelijkheden qua instellingen, zodat de verschillende koffie specialiteiten naar ieders smaak aan te passen zijn. Een voordeel van dit apparaat is dat je ook lekkere melkspecialiteiten kunt zetten.
Nu alleen nog ontdekken wat de lekkerste koffiebonen zijn.

Pluspunten

• Veel instelmogelijkheden
  • Melkspecialiteiten

Lies 04-03-2022

Fijn apparaat, bevalt goed

Mooi apparaat, vrij stil. Koffie is helemaal in te stellen naar eigen smaak, dus dat is fijn. Je kunt heerlijke cappuccino maken als je magere melk gebruikt. Melk is wel ietwat aan de koude kant heb ik het idee. Maar al met al een goede aankoop!

Pluspunten

• Helemaal naar wens in te stellen
  • Vrij stil

Minpunten

• Melk ietwat aan de koude kant