Philips EP4346 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP4346 zwart, zilver op Kieskeurig.be.

Brandgast 22-09-2020

Uitstekend, compact en zeer goed melkschuim

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is snel ingesteld voor de 1e ingebruikname.
Het design is fraai en compact, je kunt makkelijk bij het bonenreservoir, watertank en de zetgroep.

Koffie zetten gaat via de instelling op het display als vanzelf. Je stelt de sterkte in en de hoeveelheid en je bakkie is binnen no-time klaar.

Het latte-go melkschuim systeem is geweldig te noemen, wat een heerlijk dik en vol schuim komt daar uit.
Ook hier bij is het de sterkte kiezen dan de hoeveelheid melkschuim en dan hoeveel koffie. Het zelfde geld voor alle melk gerelateerde koffie.

Schoonmaken van de machine gaat super makkelijk, alles is er zo uit en los gehaald.
Zelfs het melk systeem is binnen een paar tellen schoon (wat een verademing)

Al met al een top apparaat, snel een heerlijk bakkie koffie of een cappuccino e.d.

JDamen 22-09-2020

Veelzijdig en compact

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stekker, bonen en water erin en het apparaat deed het direct. Stil in het gebruik. Veel variëteit qua dranken. Koffiekwaliteit natuurlijk afhankelijk van het soort koffiebonen, echter met mijn standaardbonen een goede kop koffie. Met name de cappuccino en latte macchiato welke mijn vriendin graag drink zijn zeer gemakkelijk te maken. Het belangrijkste vind ik echter dat het melksysteem makkelijk te reinigen is, gezien dit toch altijd nodig is aan het eind van de dag. Het apparaat bedient met gemak een gezin van 4. Dranken zijn goed op temperatuur. Water-reservoir had van mij iets groter gemogen.

Vlemke 18-04-2021

Tevreden!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Wij hebben het apparaat gister binnen gekregen, super tevreden, goeie koffie en makkelijk te maken . Als je het opslaat maakt hij hem precies zoals de vorige keer, dus je hoeft niet te denken alleen maar aan te klikken en de rest gaat vanzelf!
Super tevreden!

Lauertjes 11-04-2021

Fijne expressomachine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Een mooi en fijn apparaat. Was even zoeken naar de juiste maalstand en bonen maar nu genieten we dagelijks meerdere malen van een lekker bakje koffie,latte of warme chocomel.

Een veel koffiedrinker 11-04-2021

Deze koffiemachine voldoet aan al onze wensen

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Deze koffiemachine voldoet aan al onze wensen, zoals diverse koffiesmaakwensen kunnen programmeren en vastzetten voor meerdere gebruikers.
Gemakkelijk en duidelijk in gebruik.

KoffieReviewer1 10-04-2021

LatteGo

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik ben heel erg tevreden. Misschien 1 puntje om te verbeteren. Voor mij zou de koffie iets warmer mogen zijn, ik hou van hete koffie.

Koffieleut-de-eerste 10-04-2021

Lekkere koffie

+ lekkere koffie
+ voldoende instel mogelijkheden (voor ieders smaak)
- warm/heet wateroptie overbodig en te lauw
- bonen reservoir is klein en had een stuk tapser mogen lopen richting molen ingang. Nu moet je regelmatig handmatig de bonen naar de ingang schuiven.
- lekbakje vol indicator had elektrische sensor mogen zijn ipv de huidige “mechanische”

Ayla2018 06-04-2021

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Apparaat is erg handig in gebruik. Vooral de mogelijkheid om 2 profielen in te stellen, vinden wij erg handig

SPYCHOwup 05-04-2021

Fijn prettig apparaat helemaal happy mee.

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Mooi apparaat past goed bij het interieur. Is makkelijk af te stellen. Het Latte go systeem is makkelijk schoon te maken. De koffie is goed warm en zeer smakkelijk. Een aanwinst!!!!
Door de verschillende geheugen programma's is het makkelijk precies de juiste instellingen te vinden. Al is het apparaat wat lawaaierig zou niet meer zonder willen.....

P.Hilips 04-04-2021

Beste oplossing voor koffie drinken thuis ??

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

We wilden graag de Latte Go 5400. Deze was niet leverbaar op dat moment. Op enig moment besloten de wel leverbare variant 4300 te bestellen. Na vele jaren met pads en cups te hebben koffie gedronken , is dit voor thuis gebruik DE aanrader om er vandaag ook mee te beginnen. De investering verdiend zich vanzelf terug en het is ook koffie , zoals koffie is bedoeld. Ieder kan naar eigen smaak zijn eigen merk koffiebonen en sterkte gebruiken. Het schoonmaken gaat prima tot nu toe. Ook eerste keer reeds het zetgedeelte “ gesmeerd “ ! . Dus tot nu toe een aanrader en het staat ook nog goed in je keuken !!

Anoniem 04-04-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Gisteren onze Philips 4300 serie binnen gekregen en ik kan alleen maar zeggen: GEWELDIG!
Wat een prachtige machine en wat een keuzes aan dranken. Makkelijk te bedienen en heel duidelijke aanwijzingen/uitleg door het schermpje waarop staat wat je moet doen.
Hij is wat aan de dure kant, maar dan krijg je wel een prachtig, mooie en luxe machine ervoor terug.
Dit koffiezetapparaat is ons nieuwe pronkstukje ik onze keuken!!

Espressolatte 29-03-2021

Een alleskunner op koffiegebied

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Alle soorten koffie uitgeprobeerd en ik moet zeggen stuk voor stuk heerlijk van smaak. Alle oploskoffie 's en zakjes cappuccino 's weg want deze machine wint van alles!

Huijberts 10-03-2021

Heerlijk echt genieten

De Phillips koffiemachine 4300 d
oet precies wat er beschreven staat heerlijke koffie smaken en lekker warm de sterkte instelling is zeer goed

ItBP 07-03-2021

Perfect apparaat zet heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Perfect apparaat met een super melkopschuimsysteem. Handige en makkelijke bediening. Schoonmaken is ook super easy.

Chrisstoffel 04-03-2021

Geweldige apparaat

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

De keuze van de sterkte voor de koffie kun je veranderen en deze onder je eigen profiel opslaan. Elke kopje koffie is hetzelfde. Heerlijk.
Het schoonmaken is heel makkelijk en net zo ook met de onderdelen, ook het terug zetten van de onderdelen gaat makkelijk.

Het apparaat is eenvoudig in gebruik. Alles wijst voor zich. Koffiezetten gaat toch redelijk vlot. Na het zetten van je kopje koffie, haal de de melkbeker van het apparaat af en zet je zo in de koelkast. Fijn toch.

Grote plus punt: verse bonen. Je ruikt de koffie.

Een klein nadeel: wanneer je koffie zet dan bromt het geluid door het huis, dus in de slaapkamer kun je horen dat er koffie gezet wordt. Hierover hadden ze eigenlijk andere geluiddempende poten onder moeten zetten. Maar dat is de enige min punt.
Ik kan het apparaat aan iedereen aanraden.

Roev 03-03-2021

Met 1 knop heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Sinds een paar maanden heb ik deze prachtige espressomachine, met een paar drukken op de machine en je hebt een heerlijke kop koffie

Ferrarifreak 27-02-2021

Phillips 4300 serie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Het is een mooi en makkelijk in gebruik te nemen automaat met veel mogelijkheden qwa koffie zelfs het onderhoud is erg gemakkelijk het enige wat ik zonde vind is de tekst filter gaat 5000 kopjes mee voor ontkalking maar helaas gaat z’n filter maar twee maanden mee

Houwer 27-02-2021

Fijn apparaat, met uitgebreide instellingen.

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Het is een fijne en redelijk stille koffiemachine. Met heel veel koffie variaties die makkelijk via het display zijn in te stellen. Ook de persoonlijke geheugen toetsen zijn handig.

Abrbl 20-02-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Geen moment spijt van deze aankoop. Apparaat ziet er mooi uit, niet te groot. Is duidelijk in gebruik en zorgt bovenal voor heerlijke koffie. Ideaal ook dat onze voorkeursinstellingen opgeslagen worden.

Meed 15-02-2021

Mm mm zo lekker

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Makkelijk te bedienen van alle verschillende koffie. Latte expresso gewone koffie noem het maar je kunt het allemaal maken. En ze smaken allemaal even lekker. Zelfs de opgeschuimde melk is goed.