Krups Evidence One EA895N Volautomatische espressomachine zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Evidence One EA895N Volautomatische espressomachine zwart op Kieskeurig.be.

v**2@g**l.com 23-07-2021

Krups EA89

Geschreven voor: Krups Evidence One EA895N Volautomatische espressomachine zwart

Onze Delonghi was na 10 jaar defect en een nieuwe in dezelfde prijsklasse nergens op voorraad.
Dus nu een Krups gekocht.
Wat mij het eerste opviel bij het uitpakken was een hoeveelheid goedkope plastic onderdelen waarvan de deksel van de watertank al gelijk was afgebroken maar mogelijk heb ik dat zelf gedaan maar feit is dat het er wel heel klungelig en goedkoop uit ziet, het moet maar eens gezegd worden na al die prachtige beoordelingen.
Verder doet het apparaat wat het moet doen en is vooral de temperatuur van de koffie geweldig.

Pluspunten

• Lekker hete koffie
  • Goede instel mogelijkheden
  • Ruime watertank

Minpunten

• Veel slechte kwaliteit plastic onderdelen
  • Koffie bakje en lekbakje snel vol
  • Lange opstarttijd

Corina2222 28-06-2021

Heerlijke koffie

Wat een lekkere koffie maakt deze machine !
Voor ons heel belangrijk: de koffie is goed heet , óok de varianten met melk.
Het duurt wat lang per kopje maar dat komt omdat het apparaat moet voorverwarmen . Apparaat geeft wel een melding als het water op is, ik lees hier anders, maar is echt zo. Bijvullen en apparaat gaat dan netjes verder waar het gebleven was.
Enkel voor de bonen krijg ik geen melding.
Echt heerlijke koffie, super apparaat!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Onthoudt facorieten
  • Goed warm de koffie

Minpunten

• Lekbak snel vol

adria310 25-06-2021

Compacte en mooie koffiezetter

Zeer compact apparaat om koffie te zetten. Mocht dit testen en ben ook op zoek naar een ander koffiezetapparaat, dus kwam dit goed uit. Was wel even zoeken naar de goede koffiebonen en tja smaken verschillen, maar is gelukt om een goede boon te vinden die lekkere koffie zet.
Thee zetten met dit apparaat is ook mogelijk, echter snap ik niet, en staat ook niet duidelijk in gebruiksaanwijzing wat de verschillende theetoetsen precies inhouden.
Kortom, compact en mooi appaaraat dat ook nogeens mooi op het aanrecht staat.

Een paar minpuntjes zijn dat bakjes snel leeggemaakt dienen te worden, terwijl deze nog maar half vol zijn, water en bonen bijvullen geeft dit apparaat niet aan, ben je een kopje koffie aan het zetten stopt deze en gaat daarna plots verder (na bijvullen)

Over het algemeen ben ik tevreden met dit apparaat en overweeg nog of ik deze ga aanschaffen.

Pluspunten

• Compact
  • Veel mogelijkheden
  • Gemak

Minpunten

• Bakjes snel vol
  • Opwarmtijd
  • Geen aanduiding "waterop"

Ger 24-06-2021

Erg fijn apparaat

Een mooi apparaat met veel mogelijkheden om keuze te maken uit jou gewenste soort en sterkte. Via de LED is het makkelijk te bedienen. Zelf nu espresso en long koffies getest.. Ik houd persoonlijk van sterk en goed warme koffie en dat is prima en makkelijk zelf in te stellen. Het apparaat heeft een groot waterreservoir aan de achterzijde dat makkelijk onder de kraan is te vullen. Jammer dat de afvalbak aan de linkerzijde zit, waardoor ik het apparaat een andere plaats moet geven. Bij mijn vorige apparaat zat deze bak in het midden aan de voorzijde, waardoor deze makkelijk op elke gewenste plaats is te plaatsen. Ben nog benieuwd naar de degelijkheid, want veel plastic gebruikt aan buitenzijde, maar dat zegt nog niet veel. Het binnenwerk is veel belangrijker. Gelukkig 10 jaar garantie op levering van de onderdelen. Het belangrijkste de koffie: was heerlijk en goed van temperatuur, lekker heet! Het opstarten om het eerste kopje koffie te krijgen duurt redelijk lang. De volgende kopjes gaan gelukkig een stuk sneller. Na een paar dagen in gebruik blijk de koffie welke wordt gezet prima te zijn en goed gerelateerd aan de gemaakte keuze. Wij hebben voor de test nu ook een cappuccino gemaakt. Het melkpijpje is eenvoudig aan te brengen en er komt een mooie cappuccino uit. Zie de foto met het gevulde glas. Na ca. 10 dagen het apparaat goed te hebben gebruikt, zijn wij erg blij met deze machine. De koffie smaakt prima en de sterkte ervan is makkelijk aan te passen naar ieders smaak. Ook de hoeveelheid per kopje is makkelijk in te stellen. Soms moet je een beetje geduld hebben voordat de machine klaar is voor gebruik. Als je haast hebt, duurt het altijd lang... Is niet erg storend en zijn er nu al aan gewend. Al met al een fijn apparaat waar wij erg tevreden mee zijn.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • temperatuur van de koffie

Minpunten

• trage opstart

moniquen 24-06-2021

Geweldig apparaat

Wat een geweldig apparaat is dit. Zo blij dat ik hem mocht testen. Tot voorheen had ik 4 koffiezet apparaten op het aanrecht staan, maar deze krijgen een enkele reis naar zolder. Met de krups kan je aan ieders behoefte voldoen. Een kop koffie, cappuccino of thee is geen probleem. Er zijn nog veel meer mogelijkheden, maar daar heb ik me nog niet in verdiept. Kortom, een super apparaat. Ik wil hem zeker niet meer kwijt.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk in gebruik

v**d@g**l.com 23-06-2021

Makkelijk apparaat

Een makkelijk apparaat om diverse soorten koffie te maken. Het is wel even zoeken naar de juiste bonen en instelling van sterkte, zeker als je niet eerder een koffieautomaat gebruikt hebt. Nadeel is wel dat ie niet aangeeft als de koffiebonen aangevuld moeten worden. Dan heb je in eens een slappe bak.
Het schoonmaken van het lekbakje is lastig, je moet het flink lostrekken. Nog niet bekend wat er op lange termijn gedaan moet worden, grote reiniging en filterpatroon vervangen enz.
Verder vind ik het een mooi apparaat, mooi van kleur van de behuizing. Het oog wilt ook wat

Pluspunten

• Veel keuze aan koffiesoorten
  • Ook te gebruiken voor thee

Minpunten

• Geeft niet aan als bonen bijgevuld moet worden

Geertje 21-06-2021

Eye-catcher

Wat was ik verrast toen ik de koffiemachine uitpakte en op het aanrecht zette. Het is echt en eye-catcher en in plaats van drie apparaten staat er nu nog maar eentje. We hadden al een bonenmachine, maar die was eenvoudiger en we moesten zelf onze bonen malen. Wat is dit heerlijk, het apparaat regelt alles zelf en we doen langer met een pak bonen, omdat het apparaat precies de juiste hoeveelheid bonen maalt. Ik heb jaren geen koffie gedronken en nu drink ik dagelijks een heerlijke cafe latte of een latte macchiato en mijn man is dol op de cappuccino. Het melkschuim is precies goed van dikte. En als de bakjes geleegd moeten worden geeft hij dat aan of het water bijvullen. Ook het spoelen en schoonmaken is een makkie.
Ik wil hem niet meer kwijt.

j**5@g**l.com 15-06-2021

Verliefd op mijn nieuwe koffiemachine

Ik mochten KRUPS EA895N Evidence One Meteor Grey testen en ik ben er helemaal happy mee. Wat een gaaf design! En wat kun je er veel verschillende soorten koffie mee zetten. Ideaal dat er ook een slangetje bij zit zodat je je melk kunt opschuimen voor een heerlijke cappuccino oid. Het slangetje is makkelijk schoon te maken. Het apparaat vertelt je precies wat je moet doen en het installeren gaat ook erg makkelijk. Je kunt instellen hoe sterk je de koffiebonen wilt hebben een hoe heet je koffie/ water wilt hebben. Het schoonmaken gaat ook erg makkelijk. Ook reinigd het apparaat zelf. Dit kun je overigens zelf instellen. Ook is er een knopje "favoriet". Deze tik je in als je de perfecte koffie hebt zodat je niet hoeft te onthouden hoe je deze koffie hebt gemaakt. Je kunt verschillende soorten kopjes/glazen gebruiken want ke kunt het dingetje waar de koffie uitkomt verstellen

Pluspunten

• Verschillende soorten koffie
  • Verschillende sterktes
  • Verschillende warmtes
  • Makkelijk schoon te maken
  • Staat precies wat je moet doen

Minpunten

• Theekopje

Middel 15-06-2021

Goed apparaat met veel mogelijkheden

Fijne apparaat! veel mogelijkheden en een grote upgrade van wat we hadden. Fijn gemalen koffie en terwijl je de koffie kiest kan je de hoeveelheid bepalen, erg handig allemaal! overal is wel een melding voor, bakjes vol, melding, geen water melding etc etc

Pluspunten

• overal een melding voor
  • maakt snerl koffie
  • kan instellen hoe laat aan gaat

Ixim 11-06-2021

Compact en lekkere koffie

Ik mag de Krups Evidence testen en blij met dit apparaat. Ben verrast toek ik het apparaat uit de doos haalde, het is compacter dan ik dacht. Lekkere en hete koffie, ik moet nog wel aan wennen dat je lang moet wachten voordat je de koffie hebt. (Ik heb Krups Nespresso gebruikt. Dat is wat sneller omdat hij met cupjes werkt.) Het is ook fijn dat je snel een warm water kan krijgen voor de thee. Je hebt veel koffiesoorten voor alle liefhebbers. De koffie is lekker en ook heet, wat ik niet gewend ben van de koffiezetters. Ik moet altijd mijn kopje eerst opwarmen.
Je krijgt geen melding als waterreservoir leeg is. Er is wel melding voor lekbakje en koffiedik. Het lekbakje is wel klein en ik heb altijd een kopje onder, maar toch is die vaak vol. Hij 'kraakt' tijdens het malen van de koffie, ik weet niet of dat normaal is. Koffiereservoir is ook best klein, maar ik vind het niet erg want dan gooi ik elke keer weer verse koffie in. De favoriet kun je pas instellen direct nadat je koffie klaar is. Ik had liever een makkelijker instelling voor mijn cappuccino willen doen met hoeveelheid water, koffie sterkte en hoeveelheid schuim. Na het wegvallen van de elektriciteit thuis, is hij alles weer ‘vergeten’. Ik moest weer van begin beginnen, dus de datum en tijd instellen en alle favoriet is ook weg, jammer.
Al met al zijn we tevreden over het apparaat. Natuurlijk is hij een stuk duurder en wat langzamer dan een Nespresso of Senseo met losse melkschuimer, maar de smaak en de variatiemogelijkheden zijn de meerprijs wel waard.

Pluspunten

• Compact
  • Hete koffie
  • Veel koffievariatie
  • Geeft ook warm water

Minpunten

• Spoelen duurt lang
  • Geen melding voor waterreservoir

e**0@h**l.com 10-06-2021

Heerlijke koffie

Wat een mooi en compact apartst. Ik ben en was meteen enthousiast de koffie is heerlijk en ik zelf ben helemaal fan van de cappuccino en de latte machiatto. Ik hoef er nu niet meer voor naar een restaurant of speciaalzaak. Kan nu gewoon naar de keuken lopen en het zelf maken.

Het schoonmaken van het apparaat vind ik wel een dingetje. Hetzelfde als dat hij vrij snel aangeeft dat de reservoir van het “afvalwater” en de opvangbak van de koffie vol zitten. Maar buiten dat om ben ik echt super tevreden

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Mooi compact
  • Diverse keuzes

Minpunten

• Schoonmaken
  • Geeft te snel aan dat bakjes vol zitten
  • Opwarmen duurt vrij lang

h**9@g**l.com 10-06-2021

Geschikt voor Koffie en thee liefhebbers

Heerlijke koffie met veel variatie voor zowel koffie en thee liefhebbers. Makkelijk in gebruik en goed schoon te maken compact en niet zwaar.
Ruime waterreservoir en ontkalker/ waterfilter zat er al bij

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Compact
  • Veel keuze uit koffie
  • Temperatuur instelling mogelijk

Minpunten

• Vaak spoelen

Microgen 09-06-2021

Kleine krachtpatser

Na ontvangst van deze machine was ik blij verrast door het compacte formaat.
En na een complexe beschrijving ontcijferd te hebben en het apparaat eindelijk gebruiksklaar was, kwam er een overheerlijk latte macchiato uit.

Pluspunten

• Compacte vorm
  • Heerlijke koffie

Minpunten

• 1 bonenreservoir

h**h@h**l.com 09-06-2021

Top apparaat

Heerlijk koffie in een handomdraai.
Je hebt veel koffie keus en het apparaat is heel makkelijk te bedienen.
Je favoriete koffie kan je opslaan zodat je nog sneller van een kopje koffie kunt genieten.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Heerlijke koffie

JeReview 09-06-2021

Top koffie

Sinds een maand zijn wij verslaafd aan de heerlijke koffie van dit apparaat. Na installatie even rekening houden met de eerste 3 kopjes. Die zijn namelijk niet lekker. Daarna is dit een zeer luxe en complete machine. Verschillende soorten koffie met en zonder melk kunnen geserveerd worden.

Het apparaat is qua grootte ideaal in een middengrote keuken. Hij staat niet in de weg en met z’n looks ziet het er bij ons erg strak uit.

Ten opzichte van onze vorige machine (Nespresso) zijn we er op alle vlakken op vooruit gegaan. Enige nadeel is het schoonmaken. Makkelijk te doen, maar het moet wel gebeuren. Je bent hier ongeveer 10 minuutjes mee bezig.

• Smaak van de koffie
  • Verschillende soorten koffie
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Reiniging van het apparaat

j**n@p**t.nl 08-06-2021

Zeer fijne espressomachine

Afgelopen week mijn Krups Evidence koffieapparaat opgehaald. Na hem uitgepakt te hebben was hij kleiner dan verwacht. Maar wat is hij mooi en goed vormgegeven. Meteen alles aangesloten.
De bijgesloten handleiding was erg makkelijk, mijn vrouw las alles op en ik deed een paar eenvoudige handelingen. Nu konden we de koffie gaan maken. Dat was nog niet zo gemakkelijk omdat de keuze heel ruim is. Uiteindelijk werd het voor mij een latte macchiato voor mijn vrouw een espresso.

Wat een verrassing, dezelfde koffie en dezelfde melk smaakte totaal anders dan in ons oude apparaat.
Het is ongelooflijk wat een verschil, dit is heerlijk. Ik heb gelijk de Latte macchiato als mijn favoriet opgeslagen.

Ook het schoonmaken van het melkslangetje gaat heel eenvoudig en is zo gebeurd.
Al met al een perfecte eerste kennismaking met mijn nieuwe Krups Evidence.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vaak de reservoirs leeggooien

VinceR 08-06-2021

Makkelijk en snel toestel

Gemakkelijk en elegante machine die snel haar werk doet. Het eerste instellen is zo gepiept. Daarna bonen er in en gaan. Genoeg keuzes qua koffiemogelijkheden. Ik drink zelf het liefst een latte, en die zijn erg goed. Wel het buisje daarna goed uitspoelen, want deze verstopt anders wel snel.

Machine verder niet luid, wel snel. Over het algemeen zeer tevreden momenteel. Ben benieuwd naar de degelijkheid van Krups t.o.v. andere gerenormeerde merken in de automatische koffiemachine markt.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Ruime keus

Minpunten

• Schoonmouden melkbuisje

m**l@g**l.com 05-06-2021

Allerlekkerste koffie

We hebben de krups evidence one al ongeveer 3 weken in huis, en ik zou niet meer zonder willen. Hiervoor hebben we altijd een cupjes machine gehad en is dit onze eerste volautomatische machine. Ik ben er echt blij mee. Het was makkelijk om te installeren en tot nu toe is de onderhoud ook easy peasy. Ik ben echt verrast hoe makkelijk het is om koffie te zetten. Mijn favoriete is de latte! Oooooh hemels lekker. Ren echte geniet momentje iedere keer weer! Ik raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Makkelijk onderhoud
  • Installeren was zo gebeurd

a**o@g**l.com 05-06-2021

Top machine

Grote doos, compacte machine maar wel lekkere koffie. Bij het uitpakken had ik niet verwacht dat deze machine kleiner zou zijn dan mijn huidige koffiezetter. Qua geluid is de maling ook duidelijk een stuk zachter en niet storend. De automatisch aan functie is ook wel een leuke gimmick. Meestal zet je je eerste koffie toch op hetzelfde moment. Voor de drankjes met melk is het ook erg nice dat je geen aparte merkhouder hoeft te gebruiken. Je steekt het slangetje in je pak melk en hoppakee. De koffie bevalt goed bij ons thuis, maar tot nu toe ook bij de visite die we hebben gehad. Gaat een mooie hoeveelheid water en bonen in. Goed product en ziet er ook nog aardig uit.

r**n@r**s.nl 04-06-2021

Lekkere koffie met kleine verbeterpunten

Ik vond het na een paar dagen gebruik al een heerlijk koffie apparaat. En nu na een paar weken kan ik het apparaat nog meer waarderen.

Je kan er allerlei lekkere koffies mee laten maken en dat is waar het om gaat toch. En ik heb zeker nog niet alle varianten uitgeprobeerd, maar heb wel al voldoende geprobeerd om een paar kleine eigenaardigheden te ontdekken.

Maar daarnaast vindt ik het een lekker compact apparaat, makkelijk te bedienen en vooral belangrijk een heerlijk resultaat.

De aanpassingen/verbeteringen die ik eigenlijk nog zou willen zien:
- ik merk dat als ik de drank te lang laat staan er bij sommige programma's automatisch een spoelinkje ofzo achteraan gaat die in je kop beland van net vers gezette cappuccino bijv. Dus haal je kopje er op tijd onderuit.
- als je het bakje van de koffiedrab er te snel onderuit haalt nadat je net koffie gezet hebt en meteen op de uitknop drukt, dan kan het voorkomen dat je het bakje in je hand hebt en er dan nog drab naar beneden komt.
- als er staat bakjes legen dan weet je niet welke en als je het drab bakje te lang laat zitten dan zit hij zo vol dat hij bij eruit halen al meteen drab erlangs laat vallen.
- ik vindt het jammer dat je in het menu zelf geen wijzigingen kunt aanbrengen door bijvoorbeeld dranken te wisselen van de meer knop naar de voorste rij.

Maar verder makkelijk in gebruik, het schoonmaken lijkt ook goed te gaan tot nu toe, spoelen doet hij goed en regelmatig, de drab is lekker droog dus makkelijk om het bakje schoon te maken.

Het is makkelijk om de melkstang in een gewoon pak melk te hangen. Zelfs de laatste beetjes worden uit het pak aardig 'opgeslurpt'.

Al bij al een aanrader en ik verwacht ook een blijvertje voor in mijn keuken.

Pluspunten

• compact
  • prijs
  • genoeg variatie mogelijk
  • lekkere koffies

Minpunten

• automatisch spoelen soms
  • koffiedrab bakje