Philips EP3241 zwart

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3241 zwart op Kieskeurig.be.

5,7

John 30-08-2019

Mooie Espressomachine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Na 8 jaar een siemens Espresso gehad te hebben en veel onkosten gehad , hebben we besloten om ander merk te nemen . het is een philips EP3241 geworden .
wat is deze koffie Machine goed heet ,wat een verschil ,ook de melk en verder heel goed van smaak. Wij zijn er heel blij mee.

Jan 05-07-2019

Volautomatische koffie machine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb dit product gekozen omdat uit de test van de consumentenbond deze machine een 10 had voor melkschuim dit valt echter zeer tegen wie dit getest heeft..... Verder heb ik geen klachten over deze machine koffie is heerlijk de keuzes qua sterkte hoeveelheid enz goed, goede warme koffie en eenvoudig te bedienen.
Jammer van de melkschuim kwaliteit

Renato 26-06-2019

geen koffie

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

na alle handelingen doorlopen te hebben om het apparaat startklaar te krijgen een glas Latte Macchiato gezet. Heeeeel veel melk met heeeel weinig koffie, maar dat zal wel goed komen, dacht ik. Als 2e bakkie een cappucino proberen, maar helaas het alarmlampje van de zetgroep gaat knipperen. Einde verhaal. Van alles uitgeprobeerd, ook na contact met Philips, maar nee hoor, niets komt er meer uit. Na 1 kopje dus al defect. En dat voor zo'n prijzig apparaat.
Mocht er nog verandering in de zaak komen dan zal ik het ook laten weten. Vooralsnog mijn Senseo maar weer gebruiken.

Minpunten

• de werking van het apparaat