De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Beauty Set 9 9-995 Deluxe Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubben En Reiniging op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Ann 15-08-2019

Ik zou dit product niet meer kunnen missen.ik ben heel tevreden over de werking. De Epilator werkt zo goed dat ik het scheerapparaat nog weinig gebruik.
Fijn gebruik onder de douche en veel minder pijnlijk.
Ik gebruik het dagelijks en ervaar geen pijn meer omdat er telkens maar enkele haartjes verwijderd worden.
Praktisch dat het in de meegeleverde oplader staat in de badkamer en altijd klaar is om draadloos te gebruiken.
Het gaat altijd mee in mijn valies als Ik op reis of WE ben. Leuk zakje om veilig op te bergen.bij dit toestel zeker prijs kwaliteit zeer goed.
Kortom onmisbaar voor dynamische vrouwen.

Pluspunten

• Handig
  • Draadloos
  • In douche te gebruiken
  • 2 standen
  • Veel hulpstukken en massageborstels

Minpunten

• Draaiknop

Sharon 06-06-2019
Wat een zalig toestel is dit! Pijnniveau 6 op 10 (valt al bij al goed mee, eens je omheen het irrante geluid luistert). De Braun Epilator Silk-épil 9-995 BS is een multifunctioneel toestel. Naast ontharen (auwtch!), kan je ook het kopstuk wisselen en genieten van de massage functie. Dit in combinatie met de gezichtsreiniger doet wonderen na een lange werkdag. Het is een toestel dat ik iedereen kan aanraden. Want prijs-kwaliteit is dit een zeer goed apparaat. Ik kreeg de kans om dit toestel te testen, maar had ik eerder geweten hoe ontspannend dit toestel werkt, ik had het zelf al aangekocht. De gezichtsreiniger geeft een relax gevoel en maakt je huid mooier. Bij dit apparaat zit ook een gezichtsontharingstoestel, zoals altijd doet ontharen pijn, maar het geeft wel een langdurig resultaat. De Braun Epilator Silk-épil 9-995 BS kan ik enkel en alleen maar aanraden.

Pluspunten

• handig
  • efficient
  • doet wat het moet doen

Minpunten

• irritant lawaai

Wendy peeters 14-05-2019

Zeker een aanrader

Ik ben al enkele weken trotse eigenaar van de Braun beauty Set
Ik heb deze dus al even kunnen uittesten.

De epilator voor het lichaam ben ik nu nog steeds niet zo een held in. Dit vind ik wel dat pijn blijft doen en moet toch steeds weer stoppen en verder doen met het bijgeleverde scheerkop (oeps!) maar dit kan wel aan mijn lage pijngrens liggen.
De brushes en massagekop vind ik weer heel fijn om te gebruiken! Het handige aan dit apparaat is dat je het ook onder de douche of in bad kan gebruiken. Een klein minpuntje is dat de aan/uit knop een beetje onhandig is door het draaisysteem.

Ik was al wat bekend met de gezichtsepilator. Dus deze was ik ook snel gewoon. Op begin doet het even pijn, maar na een tijdje voel je de pijn niet meer. Ik gebruik deze nu wekelijks voor mijn wenkbrauwen en zelfs voor mijn bovenlip als ik snel wat haartjes wil verwijderen. Hier zijn ook verschillende reinigings borsteltjes bij geleverd voor het gelaat wat ik ook fijn vind. Deze gebruik ik dagelijks. Het mooie hieraan is als de borsteltjes versleten zijn dat je nieuwe opzetstukken kan kopen in de winkel, zowel voor het gelaat als het lichaam.

Ik ben heel blij dat ik dit toestel gratis heb mogen testen en was ook zeer aangenaam verrast van de inhoud van het pakket door de vele opzetstukken die er bij zitten. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Draadloos
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Aan/uit knop

Sam vt 10-05-2019

Niet alleen heeft dit apparaat een heel klassevolle uitstraling het is ook nog gewoonweg mega handig. Dit apparatuur is een must have voor alle vrouwen ! Het is super compact en meere functies van epileren en scheren tot en scrub borstel om je huid te stimuleren. In een wip en een knip klik je de bovenkant er af om meteen je volgende kop er weer op te klikken. Ook heb ik een heel super gevoelige huid en probeerde ik altijd apparaten zoals deze te meiden, maar nu ik enkele weken deze test zou ik niet meer zonder kunnen. Het apparaat is water dicht, en ik raad je zeker aan de massage knop ook eens te gebruiken. Ik gebruik deze zelf in het gezicht. Get your summer body ready zou ik zeggen! Ik heb Deze Braun gratis mogen testen , maar zou niet meer zonder kunnen.

Pluspunten

• Mooi
  • Betaalbaar

Angel VU 09-05-2019

Ik gebruik de Braun Epilator Silk-épil al even en het is echt een top product!
Zelf draag ik een bril en zie ik echt niet goed zonder. Hierdoor is scheren nooit meteen goed genoeg en zijn wondjen onoverkomelijk. Nu, door het handige lichtje vooraan dit apparaat, heb ik hier alemaal geen last meer van!
Ik kreeg dit product maar zou zo zelf kopen. Echt een all-in-one apparaat, waarmee ik nu zelfs mijn foundation aanbreng! Dik in orde, aan iedereen aan te raden.

Pluspunten

• handig lichtje
  • krachtig
  • snel
  • mooi design

Kimfeys 06-05-2019

Fantastisch product

Ik heb dit product nu al een paar weken in mijn bezit. Het is een perfect werkende epilator. Het epileren is minder pijnlijk dan mijn vorige epilator. De extra koppen bv massage die erbij zitten vind ik ook geweldig. Ook een pluspunt is dat deze draadloos werkt. Al een paar keer gebruikt nu en zou hem niet meer willen missen. Heel blij dat ik dit product gratis heb mogen testen

Pluspunten

• Draadloos
  • Goed handligging

evyil 02-05-2019

Top pakket met geweldig toestel en koppen!! je kan er echt zoveel mee. Je kunt er heel uw lichaam mee verwennen van epileren tot masseren. Het epileren is heel makkelijk, maar wel in het begin pijnlijk zeker als je zo'n toestel nog nooit gebruikt hebt. Het is wennen, maar het is echt goed toestel. bv uw snor en benen zijn achteraf heel zacht en de haren blijven veel langer weg. Een pluspunt voor mij is ook dat ik geen irritaties heb achteraf, dat had ik wel met mijn vorig toestel door mijn gevoelige huid. het enige minpunt voor mij is de aan - uitknop! het draaisysteem is wat onhandig in gebruik. Het lichtje op het toestel is ook heel praktisch bij het scheren en epileren. Het is super leuk dat ik dit pakket gratis mocht testen. Ik ben er heel blij mee. Ik ga er nog heel lang plezier aan hebben!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • verschillende functies
  • haartjes blijven langer weg
  • leuk lichtje

Minpunten

• aan - uit knop

Ann 02-05-2019

Ik ben niet zo'n held in epileren want ik ervaar het toch nog steeds als zeer pijnlijk op welke manier ik ook probeer. Ik doe het daarom ook te weinig waarschijnlijk er aan gewend te geraken. Daarom is dit toestel perfect voor mij. Als ik mezelf er echt niet toe krijg, kan ik nog kiezen voor het scheren. De opzethoofden zijn makkelijk te wisselen en het is een krachtig apparaat zonder te irriteren. Ook het scheerhoofd kan gemakkelijk gewisseld worden met een borstel of massagehoofd. Het verwijdert niet alleen de droge huid, maar geeft bovendien een fijn gevoel . Het toestel laadt snel op en er wordt duidelijk aangegeven wanneer het vol is. De bijgeleverde kleinere gezichtstool werkt op een AA batterij. Jammer dat deze niet oplaadbaar is. Dit zou beter zijn voor het milieu. Ik gebruik het om mijn dagcrème aan te brengen en het wisselbare epileerhoofdje voor de zone rond mijn wenkbrauwen hier en daar te retoucheren- als ik durf natuurlijk. Wat ik wel mis is een mini scheerhoofdje. Ik gebruikte voor ik dit toestel gratis kreeg om te testen al een gezichtsborstel van een andere merk en de braun is minstens even goed. In de doos zitten verschillende soorten borstels zodat ik direct alle bestaande types in huis heb. Het is een echte meerwaarde om ook de mini gezichtstool van het apparaat er bij te hebben want zo heb je een multifunctioneel toestel in je kast liggen wat plaats bespaart.

Pluspunten

• multifunctioneel
  • makkelijk te wisselen tussen de opzetstukken
  • oplaadbaar

Minpunten

• kleine tool op batterij
  • geen minischeerhoofdje

DorienS 29-04-2019

Zeer goede epilator!

Sinds kort gebruik ik de Braun Silk Epil. Het viel me meteen op dat het een zwaarder apparaat is dan mijn vorig ontharingsapparaat, maar heeft dan wel weer als pluspunt dat het wel fijn in de hand ligt. Er worden veel accessoires meegeleverd in de doos, onder andere scrubborstels, een scheerkop, een trimmer…
Voor mij persoonlijk een goed apparaat, aangezien ik een hele gevoelige huid heb die nu minder irriteert na epilatie. Zeer handig is de wet & dry. Je kan hem naast en onder de douche gebruiken. Qua geluid valt deze epilator ook beter mee, maakt niet zo een herrie dan mijn vorige Braun. Voor een optimaal resultaat scrub ik mijn huid alvorens te epileren/scheren, om zeker te zijn dat alle haartjes verwijderd zullen zijn na gebruik. Als er dan toch één minpuntje moet zijn: de aan –en uitknop. Nu is deze rond en onhandiger dan de schuifknop die de epilators van Braun vroeger hadden. Ik ben meer dan tevreden met dit toestel, dat ik gratis heb ontvangen om uitgebreid te testen!

Pluspunten

• goede ligging in de hand
  • onthaart prima

Minpunten

• onhandige aan -en uitknop

Anne 27-04-2019

Onmisbaar toestel voor dagelijkse verzorging

Het nieuwe epileertoestel Braun Epilator Silk Epil 9-995 BS overtreft mijn verwachting.
Het staat beeldig in de badkamer door zijn zachte kleurcombinaties.
Het is gebruiksklaar als je het via de standaard op de netstroom aangesloten laat.
Zeer handig in gebruik en het ligt heel goed in de hand met zijn prima vorm.
Alle onmisbare hulpstukken zijn aanwezig voor de
huidverzorging ,: schrobben, epileren, scheren,masage .
Het draadloos gebruik in de douche met 50 min na oplaadtijd is meer dan voldoende.
Het warme stromende water zorgt voor aangenaam gevoel en minder pijnlijk epileren.
Na enkele beurten duidelijk zachtere huid.
Ik heb geen nadelen ondervonden bij het epileren.
Minpuntje is wel de draaiknop, gelukkig enkel bij het groot toestel. De gezichtsepileerder heeft wel nog de handige schuifknop.
Ik heb het al enkele dagen gratis mogen testen en kan er al niet meer zonder.
Het zal altijd in mijn valies meegaan op reis.
Geweldige ontdekking !

Pluspunten

• Goed werkend
  • Aangenaam ien handig n gebruik
  • Een aanrader bij de dagelijkse verzorging
  • Voldoende hulpstukken en tasje om mee te nemen

Minpunten

• Draaiknop