De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 5 5-810 Epilator Voor Vrouwen Voor Zachte Ontharing, Wit/Turquoise op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

FabienneD 09-06-2020

Hier is een super praktisch apparaat, een epilator die geen pijn veroorzaakt. Vergeleken met mijn oude epilator is dit een waar genoegen. Ik heb de Silk-épil 5-810 enkele weken kunnen genieten en ik ben er erg blij mee.
Het biedt een ongeëvenaard snijcomfort en veroorzaakt geen pijn. Vooral met de massagemodus. Het kan onder water en in bad worden gebruikt, wat bijna een ontspannend effect geeft. Na het snijden is je been superglad en zacht, een waar genot. Bovendien wordt het geleverd met een minitrimmer voor intieme gebieden ... precisie zonder pijn.
Het onderhoud is heel eenvoudig, de autonomie erg lang. Kortom een high-end epilator voor een zeer schappelijke prijs. Ik ben er zeer tevreden over en hij zal me nooit verlaten.

Pluspunten

• ongeëvenaard snijcomfort
  • ontspannend effect

Florien 19-04-2020

Leuk product

Leuk apparaat. Zeer goed dat je deze onder douche kunt gebruiken. Ook handig om deze zo terug proper te maken. Voor de rest een handig toestel doordat je een epileerkop hebt en een scheerkop en op de scheerkop nog een trimstuk kan plaatsen. Het is in het begin wel even wennen om op deze manier te epileren en je huids heeft wel even de tijd nodig om zich aan te passen. Maar naarmate je het meer gebruikt reageert je huid hier vrij goed op. Klein minpuntje het duurt wel even alvorens het volledig opgeladen is.

Pluspunten

• Verwisselbare scheer en epileerkop

Minpunten

• Laden