Blendtec Total Blender Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Blendtec Total Blender Zwart op Kieskeurig.be.

Anne de Nies 25-10-2018

Super krachtige blender

Geschreven voor: Blendtec Total Blender Zwart

De blender is er een uit de hogere prijsklasse maar is het extra geld zeker waard. De Total blender heeft geen enkele moeite met ijs of noten en maakt de lekkerste luchtige smoothies zonde stukjes of pitjes. Je hoort aan het geluid dat het een krachtige blender is.

Pluspunten

• Krachtig
  • Moeiteloos smoothies zonde pitten of stukjes
  • Makkelijk schoon te maken na gebruik.

Minpunten

• Prijzig
  • Maakt redelijk wat geluid

Michael 13-02-2019

Blendtec Total Blender Zwart

Geschreven voor: Blendtec Total Blender Zwart

Heb lang getwijfeld welk toestel ik zou aanschaffen voornamelijk vanwege de prijs, uiteindelijk is het deze geworden, echte aanrader. Doet wat ie moet doen en doet het uitstekend.
Alles blend vlotjes vanwege zijn krachtige motor, ok dit maakt lawaai maar wat wil je... het is nu eenmaal een werkpaard. En uiteindelijk zijn het maar kortstondige bereidingen. Ook het kuisen gaat vlotjes als je na het maken van de shake hem vult met beetje water en een drupje afwasmiddel. Als je net als mij twijfelt vanwege de prijs, bedenk dan dat je er 8j garantie bijkrijgt.

Pluspunten

• Krachtig toestel!
  • Kwalitatieve build
  • Makkelijk proper te houden
  • Oogt mooi

Minpunten

• Prijs, kwaliteit heeft zijn prijs

Tim 24-06-2018

Top blender voor dagelijks gebruik!

Geschreven voor: Blendtec Total Blender Zwart

Top blender voor dagelijks gebruik! Je kan hem voor veel verschillende doeleinden gebruiken. Allemaal een top resultaat!

Pluspunten

• degelijk
  • resultaat
  • gebruiksgemak