Vitamix A3500 - Blender - RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Vitamix A3500 - Blender - RVS op Kieskeurig.be.

Monica Laurens 19-07-2019

Het is er: mijn Vitamix!

Geschreven voor: Vitamix A3500 - Blender - RVS

Heel blij met mijn Vitamix Ascent 3500. Net uit de doos en direct een smoothie gemaakt. Nu begrijp ik pas waarom deze drankjes smoothies heten :-)

Vitamix is zeer bekend en er wordt vaak over geschreven. En alles is waar: het maakt niet uit wat je wil blenden, Vitamix doet het perfect. Ik had een ander merk en keer op keer bleef het resultaat ver van de zijdezachte soepen, smoothies, dips, notenmelk of notenpasta's. Verfijnd eten, raw of gekookt, ligt nu binnen handbereik.

Het apparaat zelf is mooi ontworpen, solide en handig. Je ziet dat dit een model is waarin innovatieve technologie is toegepast. Ben ook blij met het gemak van het schoonmaken.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Mooi ontwerp
  • Zeer veelzijdig
  • Duurzaam

Minpunten

• Lawaaierig

Eva 11-05-2019

Mooi design en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Vitamix A3500 - Blender - RVS

Kwalitatief hoogwaardige blender. Crushed ijs voor frozen cocktails, maakt smoothies, pastasauzen en soep. Mooi design, en erg gebruiksvriendelijk apparaat. Erg blij met Mn aankoop van Fonq

Pluspunten

• Kwaliteit