Vitamix A2500 - Blender - Rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Vitamix A2500 - Blender - Rood op Kieskeurig.be.

Nik 18-04-2020

Excellent texture, motor gets a bit hot though

Geschreven voor: Vitamix A2500 - Blender - Rood

We wanted a vitamix because of its ability to provide unparallelled texture. With that, it has definitely succeeded. We've blended nuts almost to juice. This is the first blender than has made it possible for me to even contemplate trying green smoothies rather than chewing on mush.
The only drawback is that it is very loud, and we've been using it everyday for over a week and it still has a lot of heat coming out of the motor. It's a tad disconcerting for such a premium product. If you are really concerned about the texture, then this is the one to go for.

Pluspunten

• Excellent texture
  • Has preset timer settings

Minpunten

• Loud
  • Motor heats up, a bit unsure about that

Menno E. 30-07-2019

Fantastische aankoop

Geschreven voor: Vitamix A2500 - Blender - Rood

Zeer krachtige en duurzame blender. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Over 500 recepten via de Vitamix app. Zoek op het merk in een willekeurige zoekmachine en je vindt tal van goede recensies. Wat mij betreft maakt deze blender zijn reputatie meer dan waar. Ik heb de blender na ontvangst meteen gebruikt voor het maken van een smoothie. Daarna binnen 1 minuut schoongemaakt via het schoonmaak programma en vervolgens een warme soep gemaakt. Heerlijk!

Pluspunten

• Extra blenderprogramma's via blender app
  • Super krachtige blender (2,2pk)
  • Heeft een schoonmaakprogramma
  • Maakt ook soepen
  • Duurzame blender (10 jaar garantie)

Minpunten

• Beetje prijzig (investering voor de lange termijn)
  • Maakt op de hoogste stand wat lawaai