ProfiCook PC-UM 1006 - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,8 liter

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,2

• Slecht

eric 09-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

korte levensduur blender

5,3
Deze Blender heb ik gekocht omdat hij er stevig en degelijk uit zag, niets bleek minder waar. Binnen anderhalf jaar is het apparaat kapot gegaan als eerste begon de meng-kan dusdanig te klemmen dat deze er nauwelijks nog af kon,korte tijd later ging ook het lager kapot van het snijmes in de meng-kan waardoor het versleten lager materiaal in de smoothie terecht kwam, kortom het apparaat had niet de beloofde kwaliteit.

Stienie1962 06-06-2013

Een goede blender met veel mogelijkheden. Alleen de glazen kan is verschrikkelijk. Na een paar dagen klapte hij met ijs crushen uit elkaar. Kreeg een nieuwe die na het afspoelen weer een barst vertoonde.

Stienie1962 09-06-2013

Service is top. Kreeg vvor de tweede maal een nieuwe kan. Hopelijk gaat deze wel een motorleven lang mee.

aartenanja 08-11-2013

Bent u nog steeds tevreden over deze blender. Zit er aan te denken om deze aan te schaffen.
Krachtige motor van 1200 watt lijkt mij de juiste keuze en mooi design.

Met vr gr Anja

donaldsatijn 03-05-2015

Hoe staat het inmiddels met de tweede kan? Graag zou ik ook willen weten of de blender uitzonderlijk veel lawaai maakt tijdens het gebruik, wat is uw mening?