Alecto DBX-125 Full Eco DECT babyfoon Kraakheldere geluidskwaliteit en 100% storingsvrije verbinding Wit - Reviews

tile-Outdoor bereik
300 m bereik (buiten)
Kleur(en)
wit
Max. bereik buiten
300 m

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-125 Full Eco DECT babyfoon Kraakheldere geluidskwaliteit en 100% storingsvrije verbinding Wit op Kieskeurig.be.

Inge 01-07-2019

Snel geïnstalleerd en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Alecto DBX-125 Full Eco DECT babyfoon Kraakheldere geluidskwaliteit en 100% storingsvrije verbinding Wit

Wij zochten een betaalbare babyfoon met DECT en temperatuurmeter. We kwamen uit op de Alecto DBX-125. Veel positieve reacties gelezen op internet en ik snap waarom! Makkelijk te installeren en in gebruik. Werkt zoals het moet! Blij met aankoop.

Pluspunten

• Werkt zoals het moet
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi om te zien
  • Compact

Minpunten

• Nog niet gevonden

Andy.J 28-04-2019

Klein en volledig!

Ik heb al een tijdje de DBX-125 in gebruik! Nu hij enkele weken functioneert, merk ik dat deze zijn werk fantastisch doet! Het geluid is helder! Het terug spreken is ook heel duidelijk. Het is fijn dat je het luisterstation kan meenemen en deze niet altijd ingeplugd moet zijn zoals het basisstation dat bij je kleintje staat. Dit zou nog een werkpunt kunnen zijn naar de toekomst zodat je deze overal en gemakkelijk kan installeren/meenemen.

Pluspunten

• compact
  • snel op te stellen
  • luisterstation herlaadbaar

Minpunten

• basisstation moet in stopcontact

Jac Vissers 24-04-2019

Alles wat nodig in 1

Aangeschaft voor een goede verbinding met bijbehorend geluid: 100 % in orde! Meer is niet nodig tegen 'n zeer redelijke prijs.

Geanina 08-03-2019

Compact Babyfoon

Wij hebben deze babyfoon 2 maanden geleden voor onze dochter. Tot nu ben ik tevreden, mooi formaat, niet te groot en makkelijk te bedienen. De babyfoon heeft een goed bereik en de kwaliteit van geluid is goed.

Pluspunten

• compact
  • kwaliteit van de geluid

Joëlle 03-12-2018

Goed geluid

Wij moesten een nieuwe omdat de oude plotsklaps kapot ging. Mooie compacte babyfoon. Goed te verzetten in geluidsniveau’s. Ook erg fijn dat je met 1 simpele druk je baby kan kalmeren door, door de babyfoon te praten.
Nadeel is alleen dat de batterij soms ook snel leeg is ondanks dat hij overdag vaak uit staat.
Ondanks dat erg tevreden.

Pluspunten

• Goed verstelbaar geluid
  • Compact
  • Kan door de babyfoon praten

Minpunten

• Accu loopt ook leeg als hij uit staat