Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Hanita 18-08-2023

Prima snelle levering.
Fijn dat het door de brievenbus past zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven

Monique 18-08-2023

Prima producten, uitstekende service, zeer snelle levering, bestelling goed stevig ingepakt. Een absolute aanrader!

Kes 17-08-2023

Ik kwam er via de site van Bol.com. Dan check ik altijd even de verkopende partij en dat was hier: Tandeborstel.com. (Opvallend en natuurlijk wel belangrijk voor mij: de tandenborstel was daar iets goedkoper.) Hun site vond ik heel overzichtelijk en duidelijk. Het bestelproces is simpel en verloopt vlot. Ze vragen ook nier meer gegevens van je dan nodig is. En het mooiste, of beste, van deze winkel? De supersnelle levering! Ik had na vier uur 's middags uur besteld en omdat ze aangeven dat je voor 3 uur moet bestellen om het de volgende dag te ontvangen dacht ik dat ik een dag moest wachten. Maar het was er de volgende ochtend voor negen uur!

Jeannet 17-08-2023

Echt de laagste prijs die ik op dat moment kon ontdekken.

Opzetstukjes voor mijn Oral B tandenborstel
Tandenzijde en
tandenragers

Naast die laagste prijs heb je ook nog een zeer vlotte levering en je kunt ook telefonisch contact met een medewerker/-ster krijgen.

Die zetten zich volledig in.

Ik ben super positief en kan Tandenborstel.com van harte aanbevelen.

Gijs L. 15-08-2023

Ik bestel regelmatig TePe Interdentale Ragers Original 0.8 mm groen - 25 stuks 5138. De snelheid van levering van Tandenborstel.com en Post Nl is uitstekend, ook de ragers vind ik heel prettig. Mijn partner heeft ragers 0.5 mm rood en is ook jaren heel tevreden.

Alfred 15-08-2023

Goed verpakt. Goed afgeleverd bij afhaalpunt. Geleverd wat ik heb besteld. Dit wil je.

Hanne 14-08-2023

Tandenborstel keurig volgens bestelling en berichtgeving ontvangen!
Borstelt prima op hoge snelheid; tanden voelen echt schoon aan. Lagere snelheid nog niet geprobeerd.
Geluid heeft een wat hogere toon dan het oude model, eerlijk gezegd vind ik dit wel prettig.
Heb wel wat moeite met tandenborstel uitzetten: knop is gladder en op gevoel wat lastiger te vinden dan bij oude model en dan schakelt hij soms ook eerst terug naar lagere snelheid.

Inky 13-08-2023

Week na bestelling nog niets ontvangen. Wel meteen een reactie op een mail van mij waar t bleef. Iets over dat postnl het brievenbus pakket niet kan verwerken, maar dt is toch niet de 1e x, ze versturen dit soort pakketjes toch vaker?
Ik wacht af...

hans 11-08-2023

super snel en goed telefonisch contact gehad over garantie oude tandenborstel

Johan uit Delft 09-08-2023

Uitstekende bezorging en een prima prijs. Ik bestel altijd mijn tandenborstels bij tandenborstel.com

Jeroen 08-08-2023

Tandraggers bestelt de zelfde als bij de tandarts.maar deze laten erg te wensen over zijn slab en meteen krom.is na mijn inziens gewoon een namaak product .deze review zal wel niet geplaatst worden .lees alleen maar positieve dus ook hier wordt behoorlijk geselecteerd
Officiële reactie van Tandenborstel.com 08-08-2023

Beste Jeroen,

Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Aan de ene kant een groot compliment, omdat u denkt dat wij invloed hebben op de geplaatste reviews gezien deze overwegend positief zijn. Ik kan u beamen dat Kieskeurig een onafhankelijke partij is en wij hier niets over te zeggen hebben. Dat is wel zo eerlijk.

Daarnaast geeft u aan dat de door u bestelde ragers naar uw beleving namaak zijn. Jammer dat dit uw conclusie is. De bestelde Interprox ragers kopen wij rechtstreeks bij Dentaid in. Zij zijn altijd stabiel in de fabricage en kwaliteit hiervan. Vermoedelijk heeft u dan ook niet de juiste maat besteld. Dit zorgt er namelijk voor dat de ragers direct ombuigen zoals u beschrijft.

Wij betreuren het dat u geen contact met ons hebt opgenomen over uw bevindingen en ze hier direct - inclusief zelf getrokken conclusies - ventileert. In dat geval hadden wij u graag uitleg gegeven over het product en u verder geholpen.

Prettige dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Het Tandenborstel.com Team

Marja Romkema 07-08-2023

Ik koos voor Tandenborstel.com omdat ze de echte Philips opzetborstels verkopen, en niet de goedkope, slechte namaakmeuk.
Service is prima, zoals ik verwacht van een goede webshop

De Jonge 06-08-2023

Duidelijke website, ruime keus, ook een huismerk, snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden wanneer het pakket komt.

Francois 06-08-2023

Goede informatie voorziening, snel geleverd.Uitstekend bedrijf, zal hier zeker meer bestellen

Zus 06-08-2023

Goede overzichtelijke website. Veel keuze en goede aanbiedingen. Makkelijk bestellen en betalen. Snelle levering, ook word je goed op de hoogte gehouden over het tijdstip waarop je jouw bestelling kan verwachten. Past de bestelling door de brievenbus dan wordt dat aangegeven en hoef je er niet voor thuis te blijven. Ik kan deze website aanraden.

Helen 05-08-2023

Goede aanbiedingen, keurig verpakt en goede informatie over versturen via de mail.

Hendriksma 05-08-2023

scherpe prijzen,leveren snel en communiceren vriendelijk en adequaat,zal zeker vaker met hen in zee gaan

Sjaak 05-08-2023

Ik koop hier altijd mijn Lactona Easygrip tanden ragers. Goede prijs en vlotte levering, Top!

Hans 04-08-2023

Supersnelle en correcte levering. Interessante prijs. Bedrijf is aan te bevelen.

Rozeboom 04-08-2023

overzichtelijk en compleet; Goede vergelijkingsmogelijkheid product. makkelijke betaling/snelle levering....

Zeer Tevreden 01-08-2023

Ik ben erg tevreden over de snelle levering van de speciale tandenstokers. Per toeval zijn het ook nog dezelfde als bij de mondhyganiste. Ik heb smalle en brede gekocht. Ik kan voorlopig vooruit.

Alida 01-08-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle en correcte levering. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Peter 01-08-2023

de opzetborstels waren lekker snel binnen, de kwaliteit is de gebruikelijke oral-b kwaliteit

Hans 31-07-2023

De eerste keer dat ik bij tandenborstel.com heb gekocht.
Kan niet anders zeggen dat het me buitengewoon goed bevallen is
Prijs /kwaliteit is gewoon perfect, zal een volgende keer zeker weer naar deze online winkel terug gaan

Wilma 30-07-2023

Voorheen de raggers altijd via andere site besteld. Waren stuk duurder. De levering was snel en alles prima in orde!