Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Rita 01-03-2021

Duidelijke website en alles netjes en snel geleverd.
Prima producten voor een voordelige prijs.

Bas 28-02-2021

Uitgebreide keuze met duidelijke toelichting op de producten. Snelle verzending ook

CVDW 28-02-2021

Heb voordeelpack gekocht van elektrische tandenborstels Oral-B Pro 2 2500 black en beautypakket voor mijzelf en partner en dit voor de prijs van 1 tandenborstel. Nog reisetuis bijgekregen. Heel interessante prijs , toffe kleuren nl. zwart en roze en tandplaque wordt heel goed verwijderd dankzij goede borstels en timer. Zeker een heel sterke aanrader!
Op deze website veel keuze en voordelige prijzen

DEHERTOGH EDUARD 28-02-2021

Op het ogenblik van aankoop goedkoopste prijs / levering stipt op tijd / verzending volledig schokvrij ingepakt.
BESLUIT ZEKER AAN TE RADEN

Patrick Kooijman 27-02-2021

Snelle levering. Ik had iets verkeerds besteld en dat moest omgezet worden ging ook zonder problemen. Zeer vriendelijke klantenservice dus hier kom ik zeker nog terug.

Gerda 27-02-2021

Snelle levering, stevige verpakking met extra's erin. Product heeft perfecte kwaliteit. Prijs lager dan bij andere aanbieders van zelfde product.

Kooy 27-02-2021

Zeer snelle levering, uitmuntende communicatie, kwalitatief zeer goed product

marie josé 27-02-2021

Duidelijke website, niet duur, zeer vlotte en correcte levering.
Kortom ik ben zeer tevreden.

George 25-02-2021

Keuze was snel en eenvoudig te maken en de levering was supersnel (binnen 24 uur).

groengras 24-02-2021

Het gewenste artikel is zeer voordelig aan te schaffen t.o.v andere sites . En de levering was zeer vlot

Judy 24-02-2021

Goede kwaliteit en snelle levering.
Zeker aan te bevelen en tegen een redelijke prijs tegenover bij de tandarts zelf.

Saartje 24-02-2021

Snelle levering en goed betaalbaar. Prima webshop. Zal ik zeker aanbevelen aan vrienden, familie en kennissen.

Angela Bartelds 23-02-2021

Duidelijk, snel, goed verzorgd.
Raad het zeker aan bij familie en vrienden.
Angela Bartelds

anneke 23-02-2021

site is duidelijk voor mij , en de levering ging vlot. prima verpakt en de produkten zijn goed.

L 23-02-2021

Fijne webwinkel om tandverzorgingsproducten te kopen. Denk wel de goedkoopste met goede merken. Levering is netjes en vlot.

senem 23-02-2021

snelle verzending en goedkope electrische tandenborstellen. Ik heb al gebruikt deze soorten en wilde ik nog meer aanschaffen.

Faatje 22-02-2021

Prima webshop!
Duidelijke en overzichtelijke website.
Wel veel mailtjes, 5 stuks.
Zeer aantrekkelijke prijzen, volgens mij de goedkoopste.
Binnen één dag geleverd.
Origineel, leuk en keurig verpakt met kleine attentie erbij!
Mocht ik weer iets nodig hebben weet ik waar ik het zal kopen/bestellen!!!

BARDOUX CHANTAL 22-02-2021

SNELLE LEVERING ECHTER NIET ONTVANGEN WAT IK BESTELD HAD, NA CONTACTNAME ALLES SNEL GEREGULARISEERD EN 1DAG LATER ONTVANGEN WAT IK BESTELD HAD ! PRIMA SERVICE

Hennie 21-02-2021

Gekregen wat ik besteld had en keurig verpakt.
En hele snelle levering.
Een aanrader om bij dit bedrijf te bestellen.

Anoniem 21-02-2021

Snelle levering, nette levering ook, het was goed verpakt en allemaal originele producten, dus hier een erg tevreden klant! De volgende bestelling gaat weer naar deze leverancier.

Ron 21-02-2021

Goede en snelle levering van wat ik besteld had, prima site is een aanrader

Marijke 21-02-2021

Duidelijke website, snelle levering, met accurate informatie over de levertijd.

Ilona 20-02-2021

Altijd snel geleverd en ook goede prijs.
Duidelijke website dus makkelijk en snel te bestellen.
Komen afspraken w.b.t. bezorging na, wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.

Marita van Vliet 20-02-2021

Prima! Snelle levering en gekregen wat ik besteld had en wat op de site vermeld stond. Deze webwinkel onthoud ik!

Ad 20-02-2021

Het is een goede en betrouwbare ondernemer waar je zonder problemen iets kan bestellen, het is een dag later al binnen. Top meer kan ik er niet van zeggen.