Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Ser 28-11-2021

Zeer aan e bevelen. Snelle levering (2 dagen). Prima produkt tegen een nette prijs

Kees Zuyderwijk 28-11-2021

Supersnel en de goedkoopste. Kan iedereen tandenborstel. Com aanraden. Had telefonisch contact gehad met vriendelijke dame. Complimenten.

Yves Theunis 27-11-2021

Duidelijke site met de nodige informatie. Zeer snelle levering. Aan te bevelen website.

jos van denputte 27-11-2021

ik had 24 tandenborstels besteltbij het uit pakken zag ik dat ze de verkeerde hadden gestuurd ik heb gebeld ik moest een foto opsturen van de goede en de gestuurde dat heb bik gedaan ik heb gevraagd om een retour formulier met de goede kleur en maat mee te sturen het ziet er goed en netjes uit ik wacht op de omruiling maasr ik denk dat het wel goed komt jos van den putte bergeijk

Cornelia 27-11-2021

Duidelijke website. Scherpe prijzen. Snel geleverd. Pakje door de brievenbus. Hoef je ook niet thuis te zijn. Prima service.

j.s. 26-11-2021

via internet op de site van tandenborstel.com gekomen en daar heel makkelijk gevonden waar ik naar op zoek was..
na het 1e product ,dat lekte, contact gehad met de klantenservice en deze hebben snel en adequaat gehandeld en een nieuwe opgestuurd.
deze werd de volgende dag al geleverd..
altijd fijn te weten dat er bedrijven zijn, waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.
complimenten voor tandenborstel.com

Johanna 26-11-2021

Prima webshop met scherpe prijzen. Alles snel geleverd. Pakje kon door de brievenbus.

oomens 25-11-2021

niet op afleveradres afgeleverd.niet bij de buren.geen bericht in de bus.kennelijk zonder bericht meteen naar afhaalpunt.

Obbo de ong 25-11-2021

Prima shop, duidelijke plaatjes, scherpe prijzen, snelle levering, mooie transportverpakking en een uitstekende service.

Gerrie Muileman 22-11-2021

prima shop meteen na de bestelling een mail gekregen met bedankje voor de bestelling en alles acuraat en keurig afgehandeld.
bestelling snel binnen. Top !

Catharina 22-11-2021

Super site, heel snel met leveren, verder zijn de keuzes van producten heel divers…
Zal deze site zeker meerdere malen bezoeken, voor de dingen ik met de regelmaat nodig heb..👍🍀

JKG 22-11-2021

Op zoek naar diverse tandverzorgings spullen geadviseerd door tandarts. Ruime sortering en goede prijs.
Super snelle levering, keurig verzorgd.

Anita 22-11-2021

Was op zoek naar nieuwe tandenborstel hun op google gevonden advertentie, duidelijke website en snelle levering. Leuke verpakking.

Pieter 21-11-2021

De navigatie op de website is zeer eenvoudig, het bestellen en afrekenen werkt perfect. De communicatie over de voortgang van de bestelling was ook perfect, de bestelde artikelen werden de volgende dag geleverd. Top!

Josee 21-11-2021

Fijne webshop. Je kan makkelijk vinden watbje nodig hebt. Bestelling was de volgende dag al bezorgd dus super snel.

Mevrouw M.M. Frings 21-11-2021

Welke shop ik koos, weet ik niet meer. Omdat ik jaren geleden in een kliniek in Den Haag geholpen ben door en mondhygiënist, die mij na een aantal behandelingen (en lessen in het ragen en poetsen) bepaalde lactona ragers heeft aanbevolen. Deze zijn helaas niet altijd bij de drogist in het dichtstbijzijnde winkelcentrum te verkrijgen (wel plastic ragers en ragers op handvatten, die ik niet prettig in gebruik vind) zocht ik op internet waar ik deze kon bestellen. Heb meteen een voorraad aangelegd en dank u hartelijk voor de snelle levering.

M.Heij 21-11-2021

Product heb ik nog niet gebruikt...maar keurige service.
Product was wat later, kreeg netjes de keuze voor of wachten, of een ander product. Goede prijs.

Ria 20-11-2021

Overzichtelijke site. Genoeg keuzes qua elektrische tandenborstels die ik zocht. Aanbieding duo Oral B vitale 100 cross action. Goede verpakking. Prima product.

Caroline 20-11-2021

Makkelijke website om te bestellen en de levering was netjes verzorgd. Alleen 2 dagen vertraagd door drukte bij Post.nl

Cindy 20-11-2021

Aanzienlijk voordeliger, snelle bezorging! Duidelijke website, kortom aanrader.

Gerard 19-11-2021

Vooral een duidelijke en makkelijke site.
Regelmatig goede aanbiedingen
Mocht een product langere levertijd hebben krijg je meteen bericht en wordt het dan ook binnen die tijd geleverd

Linda 19-11-2021

Gisteren besteld en vandaag in de brievenbus, dat is dus erg snel. Ik bestel al jaren via Tandenborstel.com en heb geen klachten. Altijd op tijd en het juiste product. Ik ben een tevreden klant.

3Dmouthguard BV 19-11-2021

Goede webshop, zorgvuldig samengestelde verzendingen; snelle en correcte service; goed bereikbaar en bereid om mee te denken!

Tim 19-11-2021

Duidelijke website.
Goed bereikbaar.
Vriendelijke klantenservice.
Snelle en correcte levering.

Pati 19-11-2021

Prima prijzen, zeer snelle levering zelfs naar België en eenvoudig te bestellen! Top!