Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Jan 26-12-2021

Mijn raggers en tandenborstels (Oral-B) jaren lang bij een andere webshop gekocht. Maar nu, bij het prijsvergelijken, uitgekomen bij Tandenborstel. Dus dan maar eens deze webshop proberen. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik de melding dat mijn bestelling langer onderweg zou kunnen zijn (covid - Kerst) Maar wat schetst mijn verbazing: 2 dagen later stond de bezorger al aan de deur met mijn pakketje. V.w.b. de site: ruime keuze, prima prijs en erg overzichtelijk. Tandenborstel is mijn nieuwe webshop voor mondproducten.

Jørgen 25-12-2021

Bij het zoeken naar een nieuwe tandenborstel eerst model uitgezocht en toen prijzen vergeleken. Hier kwam tandenborstel.com als goedkoopste uit. Bijkomend en zeer verrassend was dat ondanks diverse aanbieders aangaven dat bestelling ivm lockdown langer zou duren gaf tandenborstel .com aan de volgende te leveren. Dit is idd gebeurd. Dinsdagochtend besteld en woensdagmiddag in huis. Zeer tevreden.

Snoopy 25-12-2021

Bestelling en levering heel vlot verlopen. In de voormiddag besteld en de volgende dag al geleverd. Dat is uitzonderlijk snel en dat tijdens de feestdagen.
Artikel is top en werkt uitstekend!

Sjors 25-12-2021

Prima assortimenten informatie met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, plus snelle levering in drukke tijden 👍🏼

Lode 25-12-2021

Ik ben uiterst tevreden over de levering. Het is een prima product, en zal er in de toekomst dagelijks gebruik van maken!

M van Heugten 25-12-2021

In drukke tijd tijd gekocht ,
Maar precies op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd

Theo 23-12-2021

Prima webshop. Vlotte afhandeling van de bestelling, zal er in de toekomst zeker nog gebruik van maken.

fijne webshop 23-12-2021

goede webshop, grote keuze en vlotte levering.
precies wat ik wou hebben..

Yvonne 21-12-2021

Scherpe prijzen, veilig en betrouwbaar! Zeer snelle levering, prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend. Echt een aanrader, ik heb al vaker besteld en ben méér dan tevreden. Toppie!

Mireille Eyckmans 21-12-2021

Prima, vriendelijke service, vooral bij het helpen mijn foutieve bestellingen te herstellen. Ook de levering verliep net zoals meegedeeld correct en vlot.

Marieke 21-12-2021

Betrouwbaar, snelle levering en product prima in orde.
Oral B tandenborstels besteld en duidelijk goedkoper dan bij anderen.

Tlem 21-12-2021

Levering van Braun scheerkop. Makkelijk, snel en zeer vriendelijk geprijsd.

Jolanda 20-12-2021

De levering was heel snel. Ik had de tandenborstel na een dag al in huis.
Wel jammer dat er geen Nederlandse, Engelse of Duitse gebruiksaanwijzing bij zat.

Mirjam 20-12-2021

Supersnelle levering, netjes verpakt en tegen scherpe prijzen. Helemaal tevreden!

Fred de Vries 20-12-2021

Zelfs een scheerkop (van een ouder apparaat) was hier verkrijgbaar en was goedkoper dan bij andere sites.
Levering was, als beloofd, de volgende dag.

Willy Sprockel 20-12-2021

Duidelijke website, wat je ziet is wat je krijgt en bestellen is heel makkelijk , kwaliteitsproducten, goede verhouding kwaliteit en prijs

De Bruijn 20-12-2021

ik bestel er o.a. vanwege dat ze Superflos hebben, die hier niet in de winkel ligt. Koop daarnaast ook de gangbare merken tandpasta e.d. Prima prijzen.

Diny Gerrits 20-12-2021

Duidelijke website, wat je ziet is wat je krijgt en bestellen is heel makkelijk , goede verhouding kwaliteit en prijs

Manuella 19-12-2021

Div. Tandenragers besteld en goede en snelle levering. Prima actie op het moment van bestellen.

Wim Lancee 17-12-2021

De gevraagde opzetborstels (5 stuks) zijn redelijk geprijsd en (weer) snel geleverd!

Eva 17-12-2021

Duidelijke website, mooie prijs en de volgende dag al in huis....heel fijn dus.

En het bestelde artikel voldoet prima aan mijn verwachting.

nico 17-12-2021

goed en snel bezorgd en goed verpakt , en hij poest goed ,hij doet wat er beschreven staat

Ria 17-12-2021

Makkelijke site om te bestellen. Goede prijs kwaliteit verhouding en super snelle levering. Ben blij met tandenborstel.com

Ton 16-12-2021

Beste Tandenborstel,

Hou de rommel maar.
Ik wil zo'n bar slecht product niet!
Vandaar dat er 2 gebruikten inzitten dan moet de verpakking geopend worden, lijkt me.
Hierna is de zending linea recta retour gezonden.
Betalen, doe ik 'm niet.
De slechtste klantenservice ooit, als je daar al van mag spreken.

Groetjes

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: "Tandenborstel.com | partner van
Datum: 16-12-21 11:55 (GMT+01:00)

Onderwerp: Retour bestelling

Beste ,

Wij hebben uw retour goed ontvangen.
Echter kunnen wij deze niet accepteren, daar waar de verpakking is geopend.
Ook zien wij dat er ragers inzitten welke al gebruikt lijken te zijn...

Wij sturen u graag deze ragers retour, deze kunnen wij niet meer gebruiken voor wederverkoop.
Kunnen wij dit versturen naar het onderstaande adres?

Bram van Turnhout 14-12-2021

Goeie aanbiedingen voor een goeie prijs. Ondanks de Kerstdrukte netjes op tijd geleverd.
Hier vind je echt een goed Kerstcadeau,