Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Adrian 04-07-2019

Elk van mijn bestellingen kwam snel. Ik raad aan. Vriendelijk personeel. Prima!

Ilhame 03-07-2019

Super hulpvaardig personeel. Ik kreeg zelfs tip bij het gebruiken van de ronin s. Het is dus niet alleen topservice betreft producten maar ook professioneel advies van super vriendelijk personeel.

danielle 01-07-2019

vriendelijk personeel
beantwoorden al je vragen ivm aankoop van fototoestel en nemen voldoende tijd
gemakkelijk parkeren

Pol VI 01-07-2019

Prijs is OK. Verzending = OK. Meest problemen met de beloofe garantie van 5 jaar die via website moet worden aangevraagd. Na doorlopen van ganse procedure, verontschuldigt platform zich dat het niet gelukt is. Ik schrijf nu deze review om een tweede poging te wagen...

Adrian 01-07-2019

Elk van mijn bestellingen kwam snel. Ik raad aan. Vriendelijk personeel. Prima!

Ann 30-06-2019

Na wat opzoekwerk qua prijs en service kwam ik bij Kamera Express terecht.
Ik werd hier op een heel vriendelijke manier geholpen aan een prijs die redelijk wat lager lag dan in andere fotozaken in mijn buurt.

Jacqueline 23-06-2019

heel duidelijke informatie over het product.
de levertijd duurde wel langer dan aangegeven was, maar de levering was prima in orde.
heb deze afgehaald in het filiaal in Turnhout, waar je echt super geholpen wordt. ze nemen echt de tijd om je te informeren. Top !

Eddy 23-06-2019

Altijd onmiddelijk snel geholpen, zeer tevreden van de service! Snelle levering gegarandeerd!

steven 21-06-2019

correcte en snelle service, afhaling in de superstore in Dilbeek, vriendelijk personeel

Alfred 21-06-2019

De afhandeling van een Sony TV 55 inch verliep vlekkeloos. E-Mail correspondentie was snel wat betreft het ontvangen van mail over de bestelling en, na betaling via kredietkaart, de opvolgende eind faktuur. Een bijzondere vermelding voor hun THIJSE BV. koeriersdienst, die ons regelmatig contacteerde over het verloop van de bestelling ... Een woordje van kritiek over de klantendienst. Als je deze opbelt voor extra info duurt het héél lang voor men opneemt, geduld dus een vereiste, maar de dienstverlening is vriendelijk !

michel 19-06-2019

Prima prijs en snelle levering en opvolging. Dit is wat ik verwacht van een goede webwinkel !

Philip 19-06-2019

Online de canon powershot SX740 gekocht via de webwinkel. Zeer duidelijke uitleg en een zeer scherpe prijs. De volgende dag al geleverd en voldoet perfect aan de beschrijving. Voor herhaling vatbaar.

Laura 16-06-2019

Voor de aankoop van een camera ben ik eerst bij Kamera Express in Turnhout lang geweest om extra informatie te vragen, daar werd ik heel goed geholpen. Later heb ik via de website de camera met objectief besteld. Die was op voorraad en zou dus de volgende dag geleverd worden. De volgende dag heb ik inderdaad een pakketje aangekregen maar daar zat helaas het objectief nog niet bij. Na een telefoontje naar Kamera Express hebben ze alles goed geregeld, twee dagen later heb ik dus ook het objectief ontvangen. Een goede klantenservice dus, enkel jammer dat het toch niet van de eerste keer allemaal in orde was.

erik 12-06-2019

Goede service , bestelling was correct , goede prijs kwaliteit

leveringsdienst 24 uur ? post NL is niet echt goed

Steven 09-06-2019

Steeds de daagste prijs - vlugge levering - 5 jaar garantie - duidelijke productomschrijvingen op site.

Kamera Express Dilbeek 08-06-2019

Lang geleden dat ik nog zo vriendelijk geholpen ben in een winkel. De verkoopster van Kamera-Exress in Dilbeek luisterde naar mijn wensen en gaf dan meerdere voorstellen binnen mijn vooropgesteld budget. Eens de aankoop afgehandeld was het nog niet afgelopen aangezien de laatste woorden waren veel plezier ermee en denk eraan als je een vraag hebt je bent altijd welkom, we helpen je graag verder. En het was niet voor een aankoop van duizenden Euros maar eentje van net geen €500. Die zien mij daar zeker terug.

Jan 08-06-2019

Van Kamera-Express-web (NL). Foute betaalinstructie waardoor week wachten. Bestelling geannuleerd, bevestigd door KE, incl. terugbetaling. Plots wordt ie geleverd, en komt mijn geld pas terug als zij camera retour hebben. Dan eindelijk discussie van 2uur met J*****. Goed commercieel voorstel voor extra producten, gratis. Alles ontvangen. Eind goed al goed.

Frank 04-06-2019

Broad selection of fotographic stuff, good pricing, fast delivery. I bought a lens and it was delivered to Belgium the next day.

AG 01-06-2019

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
Correcte informatie tegen correcte prijzen!

Kurt T. 31-05-2019

Superleuke store in Gent met vriendelijke mensen. Een topteam staat klaar om de klant met raad en daad bij te staan.
Ze weten waar ze mee bezig zijn en zo konden we samen tot een beslissing komen in de aankoop van mijn product. Ook de afhandeling van de aankoop verliep vlotjes en met de nodige telefoontjes naar het hoofdmagazijn wist ik perfect hoe alles ging verlopen.
En inderdaad een paar dagen nadien, zoals me werd gezegd, was mijn artikel in de store binnen gekomen. Echt een aanrader voor iedere gepassioneerde fotograaf. Een dikke duim voor team Gent.

willy verhasselt 28-05-2019

duidelijke uitleg, vriendelijk personeel, vlotte bediening, veel te bekijken producten in de winkel

Koen 24-05-2019

Een Fuji X100F aangeschaft bij Kamera Express Gent. Zeer vriendelijk, vlotte bediening. Deskundige uitleg.

koen 22-05-2019

Super service. Tamron 24-70 G2 was in promo in een andere winkel. Toch eerst even gaan vragen in de vertrouwde shop, vriendelijk, behulpzame bediening. Na intern nazicht kreeg ik de lens met dezelfde korting als bij de concurrentie.

Tibo Ceulers Photography 17-05-2019

Klantvriendelijkheid en service. Ook steeds een goede prijs. Ik ben ontzettend te spreken over Kamera Express. Wanneer je een probleem hebt, kan je steeds terecht bij de klantenservice die ook nog eens snel reageert. Dit doen er weinigen hun na.

Yves 16-05-2019

Perfect geholpen door een verkoper in de winkel van Maastricht.
Ruil van mijn oud materiaal verliep zeer vlot.
Een aanrader!