Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Gilbert, van DRUNEN 19-12-2018

veel stock, prijs, snelheid voor te bestellen, snelheid voor de thuis levering

Christel 16-12-2018

Super service, snelle levering
Vriendelijke klantendienst
Goede service na verkoop

Jc 16-12-2018

Aangename ervaring in de overzichtelijke webshop! Snelle service in de chatroom met vriendelijke klantendienst. Daarbovenop, ‘s avonds na het werk nieuw toestel besteld, ‘sanderendaags al geleverd! Top!
Grtz, Jc

Emmanuel 15-12-2018

Professional and Trust selling online services, you received what you order ontime, thanks for good service. I recommend for anyone to Kamera Express.

J Varkevisser 14-12-2018

Ik heb deze online shop gekozen omdat dat mij is aangeraden. Voordat ik mijn product ging bestellen heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van kamera express en heb wat vragen gesteld en ben daar goed geholpen en kon mede daar door een goede keuze maken.

Stijn 13-12-2018

Kamera-express is vaak de goedkoopste op de markt, ze zijn betrouwbaar en leveren zeer snel.

vde 13-12-2018

De shop is heel duidelijk! Bij vragen kan je hen steeds telefonisch contacteren, waar ik een heel duidelijke uitleg kreeg op mijn vraag! Zelf ben ik een grote twijfelaar, maar hier voel ik me gerust bij mijn aankoop.

Boudewijn 12-12-2018

Een snelle levering en het goedkoopste aanbod op het internet. Ik ben zeer tevreden.

morganemaris 11-12-2018

Fantastische service!

Na vele bestellingen wordt het eens tijd voor een beoordeling! Al mijn fotografie bezittingen (lenzen, UV filters, zonnekappen,.) komen van deze website en deze werden steeds met de hoogste vriendelijkheid, beste service en hoogstaande kwaliteit geleverd waarvoor heel veel dank! Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar fotografie spullen tegen een eerlijke en betaalbare prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

sam 10-12-2018

Topservice

deze shop heeft alles wat een fotograaf nodig heeft en als je hulp nodig hebt kunnen ze je zeer snel helpen

Van Hoecke Rene 10-12-2018

Aankoop Camera geweldige service

Zeer goede service in winkel en bij bestelling van onderdelen, snelle levering. Zeer goede uitleg gekregen in de winkel van verkoper die van alles goed op de hoogte is.

NS 08-12-2018

Panasonic LUMIX DMC-TZ80

Ik kocht onlangs de Panasonic LUMIX DMC-TZ80 omdat ik op zoek was naar een meer compacte camera. Mijn andere was een Olympus systeemcamera, maar die was lastig op citytrips waar je niet veel bagage mee kan nemen of op actieve vakanties waar je tijdens wandelingen liefst zo weinig mogelijk gewicht in je rugzak wil en ook plaats wil besparen. De Panasonic LUMIX DMC-TZ80 is erg compact en maakt zéér mooie foto's. De zoom is goed, maar uiteraard iets minder dan met een grote lens op een systeemcamera. Automatische instellingen zijn prima en ook de keuze aan "scènes" is erg leuk. Handmatig instellen heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb hem gekocht via Kameraexpress.be en de prijs was geweldig en hij werd super snel geleverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

vanlooyke 08-12-2018

supersnelle levering en scherpe prijzen

webshop is zeker de moeite waard om te bekijken, groot assortiment en goede prijzen
Zal zeker nog wel een aankoop plaatsen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willy 07-12-2018

Service is top ?

service is top,gemak van te bestellen en levering te volgen (eventueel zelf aftehalen in een van hun winkels ) . Enorme keuze aan soorten toestellen ( verschillende merken) en volgens ieders beurs .Prijs en kwaliteit correct .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

atim 05-12-2018

dnelle en duidelijke scervice

Duidelijke , snelle website met al de nodige informatie die je nodig hebt om de juiste keuze te maken.
Gemakkelijk om je in te loggen en te bestellen. Veel betaalmogelijkheden en snelle service zelfs als je betaalt met een creditkaart. Gisterenavond om 20u besteld en vandaag om 12.30u geleverd. Uiterst tevreden van de levering en de verpakking van het product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 04-12-2018

Prima service!

Ik had heel specifieke info nodig en dat heeft jullie collega ... dankzij volgehouden inspanning kunnen bezorgen . Puik !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jean-Pierre 01-12-2018

Zeer goede service

Zeer tevreden met de vlotte levering en snelle afhandeling van mijn bestelling, ik kan Kamera Express.be tenzeerste aanbevelen !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

davy saghir 29-11-2018

Goede en snelle service

Naar mijn mening is de klantenservice goed. Ze hebben een snelle levering en leuke deals. ik heb pas een zeiss lens gekocht met een cashback actie ik vind het alleen moeilijk om te vinden hoe dat werkt maar voor de rest prima winkel. Duim omhoog!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Triangulum c/o John Rammeloo 28-11-2018

internet Sigma

zeer duidelijke internet site, heeft mij gestuurd om een bestelling te plaatsen, hetgeen ook is uitgevoerd

GERASIMOS 28-11-2018

Very professional salesperson. Able to answer all questions!

Limited stock of cameras on display in physical shop. I had to make a reservation beforehand. Because of an IT problem, I received a confusing invoice, Nevertheless, staff was very professional and sent me a new one over email. It would also be a good idea to have both languages used in documents, brochures and seminars, so that all foreign residents of Belgium could benefit!

Joline Lasseel 28-11-2018

Super service!

Ik werd steeds op de hoogte gehouden wanneer mijn betaling ontvangen was of mijn bestelling verzonden was.
Als ik een mailtje stuurde werd ik vriendelijk en snel terug gemaild! Ik kijk uit naar verdere aankopen bij hen!

Silke 27-11-2018

Geweldige winkel!

Zowel de winkel als de webshop vind ik geweldig!
In de winkel kan je alles op je gemak bekijken, heb je vragen dan helpen ze je meteen verder en ga je weer met een gerust hart naar buiten.
Op de webshop heb je ook zoveel verschillende producten, zowel nieuw als occasie! Bij mijn online bestelling van een nieuwe lens werd het de volgende dag al geleverd en kon ik dus meteen verder met fotograferen met de yongnuo 35 mm!
Het product was zeer veilig ingepakt voor verzending. Ik wacht momenteel in spanning af voor mijn nieuwe canon 7d mark ii body!
Alvast een dikke aanrader voor elke hobby, semi of prof fotograaf!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sam Schepens 27-11-2018

Ruim en uitstekend geprijsd aanbod!

Reeds een aantal aankopen gedaan via Kamera Express, zowel online als in de winkel en ik heb steeds vlotte en duidelijke service mogen genieten!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

PLX 24-11-2018

professionele uitleg

geweldige shop. toen ik eraan kwam stond er een redelijke wachtrij. Doch elke medewerker ging gewoon verder met zijn klant.Geen druk door wachtenden. Elk op zijn beurt had recht op een professionele bijstand. Misschien niet altijd leuk maar wetende dat ook jij de nodige aandacht en tijd zal krijgen geeft wel een degelijk gevoel. ik was zeer tevreden met hun manier van werken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Simon 24-11-2018

Vriendelijk personeel

Ben naar Kamera-Express te Gent geweest voor mijn eerste camera aan te schaffen, ben deskundig beleid geweest en vriendelijk onthaald.
Kreeg een koffie aangeboden en de kassierster (Aileen) was zeer behulpzaam.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -