Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

kristof 11-01-2019

Aankoop gedaan in de Superstore Gent, alles perfect en vlot. Lekker potje koffie ook ! :)

JACOBS Willy 11-01-2019

Deze shop en het personeel heeft voldoende kennis en inhoud om een aankoop te doen.
De producten zijn ook meestal in stock. De garantie tot 5 jaar voor de duurdere toestellen en lenzen. Toestel kan bij een defect of garantiegeval ingeleverd worden.
Geen lange wachttijden en voldoende parkeergelegenheid in de nabijheid.

Bert 10-01-2019

Goede levering en service. Nog niet in contact gekomen met problemen. Veel op vooraad, waardoor ‘volgende dag geleverd’ geen uitzondering is.

Bruno Nissen 09-01-2019

Alhoewel het om een outlet produkt ging, met name de uitstekende Panasonic GX8 camera, was ik erg gecharmeerd door de vlotte vriendelijke service en de interessante prijs, alhoewel het om een nagelnieuwe camera ging. Het personeel van de winkel in Wilrijk (België) liet mij een zéér vriendelijke, geduldige en profesionele indruk na.

Bruno Nissen 09-01-2019

Ik schafte me bij Kamera Express een nieuw Sigma F1.4 objectief aan voor micro four thirds.
Een echt schitterend portret objectief. Het is toch opvallend hoe telkenmale Kamera Express er in slaagt nieuw materiaal zo snel te leveren, zij lijken, precies bijna altijd alles, onmiddellijk in stock te hebben. Daarenboven was de prijs interessant en ben ik zéér te spreken over de vlotte levering en de manier waarop het personeel mij behandelde. Als fotowinkel een aanrader.

David 06-01-2019

Prima webwinkel, duidelijke site, scherpe prijzen. Ook de combinatie tussen een webwinkel en een fysieke winkel vind ik erg interessant.

Kim 05-01-2019

Zeer stipt. Snelle en vlotte bestelling. De dame die me opbelde voor de levering was zeer vriendelijk. Handig dat je de dag voordien een sms krijgt met tijdslot. Aanrader.

Raf 05-01-2019

Duidelijke aanbieding, zeer competitief.
Groot aanbod en snelle afhandeling.

Robert Kokken 04-01-2019

Heb deze shop genomen omdat ze snel leveren , en degelijk materiaal aanbieden

Daniel 04-01-2019

Zeer snelle levering in vergelijking met sommige andere sites.
Telefonische helpdesk is klantvriendelijk en hulpvaardig.
Prijzen zijn meestal lager of gelijk.

nick 03-01-2019

nu de derde keer dat ik iets bestel via Kamera Express! zijn altijd goed op tijd, nooit een mankementje aan de geleverde goederen. Topservice en Topproducten voor de juiste prijs, ik kan geen betere vinden!

Bjorn Renders 03-01-2019

Snelle levering, goed en veilig verpakt, correcte prijs. Weinig ervaring met de klantendienst, maar de ervaring die ik heb per mail en per facebook zijn uitstekend. Snelle hulp, meestal correct, soms begrijpen ze me niet echt.

Cédric Toëlen 02-01-2019

Fast shipping and great prices !
Provides accurate details on shipment fast.
Secure way to pay.
Not Chinese grey market.

Jean-Jeani 01-01-2019

Supersnelle afhandeling van betaling en levering.
Degelijk verpakt.
Scherp geprijsd

Charlotte 31-12-2018

Duidelijke site, met mooie aanbiedingen voor liefhebbers! Vooral de snelle levering spreekt mij erg aan!

Peter 28-12-2018

Heb onlangs mijn Nikon fotomateriaal omgeruild voor Fujifilm XT-3. De terugname van oude toestel en lenzen was geen probleem en de support bij de keuze voor een nieuw toestel en de bijbehorende lenzen was prima. Zowel in de winkel (Antwerpen) als verdere aankopen online en levering verliepen zeer vlot en alles was tijdig en goed geleverd. De website biedt prima informatie en is makkelijk bruikbaar met een zeer volledig aanbod en assortiment. Makkelijk is om in de winkel nog de nodige ondersteuning en uitleg te krijgen indien nodig.

Sven 28-12-2018

Topservice, snelle verzending en snel antwoord bij vragen per mail. Goed verpakt product, duidelijke website. Ik zou het zeker aanbevelen bij vrienden!

Stefaan 27-12-2018

Top winkel met duidelijke en grondige uitleg over het product.
Proffesioneel personeel.

Marc 23-12-2018

Super tevreden van de shop in Antwerpen! Ditmaal ben ik mijn oude apparatuur gaan inruilen voor een nieuwer apparaat. Tevreden van wat ik nog voor de oude apparatuur heb gekregen. De uitleg over de systeemcamera die ik in de plaats wilde was uitgebreid en goed verstaanbaar! De op dat moment geldende acties maakte het nog completer! Verschillende lenzen werden getoond, en niets was teveel moeite. Ik ben tevreden huiswaarts gekeerd!

Jacky M. 23-12-2018

Ik werd prima geholpen door de chatroom van de klantenservice, Een snelle levering werd bemoeilijkt door de drukke periode .

Daniel Labours 22-12-2018

Ik was op zoek naar een fotowinkel die me een Fuji systeemcamera en een zoom tegen de beste prijs kon leveren en ik was niet teleurgesteld. Grote voorraad en zeer professioneel onthaal.

Sophie Aeschlimann 22-12-2018

Duidelijke website + goede informatie + degelijke prijs + extra garantie!! = Kamera Express

onzejan 20-12-2018

Doodgewoon uitmuntende shop met een uitstekende webshop en veilige betaling online . Hier kunnen vele concurrenten van leren !

ferdi heylen 19-12-2018

ondanks de drukke eindejaarsperiode, toch de volgende dag geleverd. Goede info over de verschillende mogelijkheden.

jan 19-12-2018

Reeds de tweede maal artikel gekocht met uitzonderlijke goede prijs een vlotte online betaling veilige, en een zeer snelle levering van het product .