Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Kerim 15-04-2021

Een ramp
Een ramp, echt een miserabel onderneming.
Die niet voor lang nog gaan bestaan, waar er geen leiderschap is en verantwoordelijkheidszin, kan er nooit, maar echt nooit spraken zijn over succes.
FIXAMI IS DE 1001 EXCUSES ONDERNEMING VAN HET JAAR 2021
ik heb er als onderneming een bestelling geplaats +-5000€, wat een ramp voor de aangekochte items te ontvangen. Weken te laat geleverd, foutief geleverde items, verpakkingen van item niet met het volledige inhoud enz...
EN NIET TE VERGETEN "DE LEVERANCIERS EXCUSES" IS EEN STANDAARD EXCUSES.
Dan vraag je af als jullie toch een erbarmelijke leverancier hebben, verander dan van leverancier.
En wij kopen niet bij de leverancier, maar bij FIXAMI.
Gelieve betere excuses te vinden.

Niels V 13-04-2021

Snelle levering, niet altijd de scherpste prijs maar groot aanbod en altijd geleverd binnen de vermelde termijn.

Maarten L 09-04-2021

Op 20 februari heb ik een boormachine bij hen besteld. Op het moment van bestellen stond er op de site dat dit boormachine op voorraad was en een levertijd had van 7 dagen. Ik was al voor de eerste keer verrast toen ik bij de bestelbevestiging las dat de levertijd 10 dagen betrof, maar goed, drie dagen extra kon er wel bij. Snel werd dit gevolgd door verschillende andere mails. "We zijn je niet vergeten"... "Sorry, enige vertraging voor uw bestelling"... en "De levertijd van uw bestelling is bekend, 26 maart 2021"...
26 maart ging het order compleet zijn en naar mij worden verstuurd. Op 7 april neem ik met hen contact op en vraag ik waar mijn boormachine blijft. Dit is hun antwoord: "Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor alle vertraging.
Vanuit de leverancier hebben wij helaas te horen gekregen dat het door jou bestelde product, Bosch GSB 21-2 RCT klopboormachine in koffer - 1300W niet meer leverbaar is. Helaas hebben wij hier op dit moment ook geen direct alternatief voor. We zien ons daarom genoodzaakt de bestelling te annuleren. Indien je al hebt betaald wordt de terugbetaling in gang gezet. Excuses voor het ongemak."
Voila, klaar 7 weken gewacht voor niets. Een flauw excuus dat het niet meer leverbaar is (andere webshops duiden aan dat het in april terug ter beschikking komt).
Dus ze afficheren een toestel als zijnde 'op voorraad' en 7 weken na besteldatum annuleren ze dit zonder blikken en blozen?!
Als een toestel enkel kan geleverd worden via de leverancier (in dit geval bosch en niet fixami) en het stuk dus niet in stock ligt, dan vind ik het een verkeerde praktijk om het voorwerp als "op voorraad" aan te duiden.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dit was mijn eerste ervaring met hen, ook mijn laatste. Andere webwinkels hun service is een stuk beter. Het enigste positieve is dat ze heel snel waren met de terugbetaling in orde te brengen, maar dat doet me vermoeden dat ze snel van mij af wilden.

Trouwens, het antwoord was niet ondertekend door fixami, maar door gereedschapcentrum. Zijn dus twee dezelfde entiteiten.

Hubert 08-04-2021

Het assortiment is overzichtelijk en Fixami heeft SUPER prijzen. Bovendien een zeer snelle levering!
TOP!

CHRIS 04-04-2021

waar je ook zoekt Fixami altijd de laagste prijs en snelle levering, ook grote voorraad.

Eduard 02-04-2021

Ik wacht nog op mijn bestelling van de kantenmaaier. Ik had die levering toch al verwacht.

Patrick 30-03-2021

Super service, gisteren gekocht, vandaag geleverd, aankoop in perfecte staat afgeleverd. Kortom perfect.

Eric De Grande 23-03-2021

Levering eerder dan verwacht. Prima service. Leuke webshop. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop.

Kevin 20-03-2021

Placed an order which has been shipped in 3 times. First parcel never arrived. After 3 escalations to Fixami customer care they finally confirmed that the there was a delivery mix up (delivered to the wrong address). They would make sure to solve it. Weeks later no solution at all. After spending more then 15 minutes waiting for an answer on the 4th attempt to reach out to their customer service no solution at all was offered because 'we didn't hear back from PostNL'. Most lame answer ever. Proactive follow-up would make a huge difference.

LG 17-03-2021

Bestelde goederen werden meteen verstuurd en de volgende dag netjes afgeleverd.

Francis 11-03-2021

3 bestellingen en 3 maal zoals beloofd op de website, perfect op tijd geleverd. En de prijzen zijn gewoon onklopbaar.

Steven 11-03-2021

Helaas is het bij de 2de maal dat ik iets bestel, alweer een laattijdige levering...
Ik bestel een tegelsnijder, kostprijs, rond de 650€ en 3 plooimeters.
Wat heb ik na een kleine week ontvangen? Jawel, 3 plooimeters...
Alle bestelde producten waren op stock en hun slogan vandaag besteld voor een bepaald uur, morgen in huis, helaas een verkooptruc!
Ze dekken hun in met dat de transport op zich laat wachten, in mij ogen zijn er heel veel artikelen in hun webshop zelf niet op stock bij hun en moeten ze hierdoor deze artikelen elders zelf bestellen.
Jammer dat ze niet transparanter werken...

Peggy Becker 02-03-2021

Snelle levering (dag nadien al!) en zelfs inclusief vervoerskosten nog goedkoper dan in winkels in de nabijheid.

Luc 01-03-2021

Een onverwacht stipte levering. Aanvankelijk voorzien voor 3 weken maar na enkele dagen kregen we bericht dat de zending onderweg was.

Mario 28-02-2021

De service is gewoon goed, bestelde producten voldeden perfect aan de verwachting.

Jaap 27-02-2021

Ik was erg teleurgesteld dat ik een multitool metabo machine ontving met gebruiks sporen (dus niet nieuw). Hoop dat het geld teruggave process snel gaat.

Goede chat functie.

Jammer dat er geen app is (in belgie )

Onzin dat er niet altijd gratis terug gestuurd kan worden, maar dat je hiervoor moet betalen.

Stefan Wollaert 26-02-2021

Alles is prima verlopen. Prijs en kwaliteit uitstekend. Vandaag besteld, morgen geleverd. Ik heb een goed gevoel bij deze online aankoop.

PolP 25-02-2021

Heel tevreden over het verloop van mijn bestelling. Alleen ben ik over Nederland moeten gaan om na telefonisch contact te horen dat Qlima h408 ook in België te koop is via Fixami !

Lloyd 25-02-2021

Jullie zijn een top bedrijf 👍👍👍
Ik had een bestelling geplaatst en de dag nadien was werd die al geleverd (top)

Stan P. 25-02-2021

Zeer tevreden van aankoop. Snelle levering- goed verpakt. Aanrader!
Grote uitgebreide keuze in degelijk gereedschappen.
Goede prijzen.

johnny 24-02-2021

goede prijs kwaliteit en de levering zoals voorzien-goede informatie via mail

Hugo 21-02-2021

Steeds goed materiaal en gereedschap verkrijgbaar bij Faxima, kortom the place to order droom het en ze hebben het onder hun dan ben heel tevreden met deze site voor bestellingen 😉😉

marc tonnelier 21-02-2021

prijs kwaliteit 100% in orde ik kende het machine van collega's die er al mee werkte

kris 20-02-2021

passen hun prijzen goed aan die van de concurrenten op het net en leuke langlopende dagaanbiedingen

Charlotte 20-02-2021

Het valt absoluut te vermijden iets aan te kopen bij Fixami. Onze aankoop van midden december komt na aanpassing (product was niet meer in voorraad) eindelijk een maand later aan en blijkt dan onvolledig geleverd waardoor het product onbruikbaar is. Ondertussen zijn we nog een maand later en hebben we herhaaldelijke pogingen gedaan om de klantendienst van Fixami te contacteren zowel via de website, mail als telefoon. Telkens beloven ze ons de volgende dag terug te bellen maar ze houden nooit woord. Ik ben ten einde raad en zal verdere juridische stappen moeten ondernemen. Hopelijk kan ik andere mensen het leed besparen.