Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Maurits 08-07-2021

Goede prijs Eenvoudig af te halen in een echte winkel zowaar nog cash te betalen. Lekker zoals het vroeger was

Frank Verlinde 03-07-2021

Reeds meerdere malen aankoop gedaan bij Fixami.be
Steeds probleemloze levering en goede prijzen.
Prima aanbod. Prima prijzen. Prima levering.

Rik 02-07-2021

Correcte prijzen, en maakt " Vandaag besteld, morgen geleverd" doorgaans waar.

Patrick 02-07-2021

overzichtelijke site, scherpe prijzen, snelle levering. Ook de chatfuntie is heel handig, je krijgt direct advies en antwoorden op je vragen. TOP

Compressor Stanly 29-06-2021

Beste, De bestelling die ik had geplaatst was ok, doch de levering was volgens mij niet ok. ik had verwacht voor een thuislevering maar ik moest deze gaan afhalen bij carrefour in Boortmeerbeek. post NL heeft zelfs geen bericht achtergelaten, ze zijn zelfs niet aan de deur geweest, waren de ganse dag thuis. Aankoop op vrijdag, levering op zaterdag.

stijn 28-06-2021

goede prijs,
ruim assortiment

lange leveringstermijn, weinig voorraad
klantendienst maar gemiddeld

Erik 28-06-2021

De technische data kunnen beter zoals bij mijn toestel de diameter van de mond van de stofafzuiging . Ook kan er beter een keuze aangeboden worden voor een koffer voor het toestel ook .

Louis 21-06-2021

Heb op 12/06/2021 iets besteld en nu 21/06/2021 en nog steeds niets aangekregen

flemishwoodworker 14-06-2021

In het verleden al meer bij Fixami gekocht, maar eigenlijk nog nooit een review geplaatst. Toen fantastisch verder geholpen, zeer vriendelijk klant contact. En ook nu weer een super beleving, iets gezien via Instagram een PB en bam direct een order op maat.
dat kan gewoon niet beter!! inmiddels tool aangekregen wat ook weer zeer vlot ging! de review van de tool kan je op YT bekijken dat ga ik hier niet neerschrijven. de webshop en klantendienst krijgt alvast een dikke A+++

Bo 12-06-2021

Super service!
Gisteren namiddag besteld, vandaag geleverd.
Handig als je geen tijd te verliezen hebt 😉

Willem 04-06-2021

Zeer eerlijke prijzen van merkprodukten.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.
Ook de levertermijn zijn zeer correct, ik maak zelfs mee dat iets eerder geleverd wordt dan voorzien.
T O P

Frans D.N. 28-05-2021

Correcte afhandeling. Vlug en stipt geleverd op afgesproken tijdstip. Goede prijs.

fred 28-05-2021

goede prijs kwaliteit verhouding. Was de goedkoopste op de Belgische markt .
Levering was gratis .

Johan 26-05-2021

Zowel de goedkoopste (op moment van aankoop dankzij promotie) als de meest klantvriendelijke website. Heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. En daarbovenop heel snelle levering.

Patrick05 26-05-2021

De bestelde artikelen werden keurig verpakt en stipt op tijd geleverd....wat kan je je nog meer wensen...scherpe prijzen ? juist maar ook daarin is fixami kampioen !

Stefan 18-05-2021

Product ok, prijs ok, maar levering was niet op tijd en dat vind ik altijd jammer wanneer dergelijke beloftes niet waargemaakt worden.

Verder alles prima verlopen

paul ameije 18-05-2021

mijn levering is reeds een maand besteld en nog niets ontvangen voel mij bedrogen
ben zeker niet tevreden

Willy 13-05-2021

Aankoop Marita accu schuurmachine op deze webshop wegens beste prijs.
Veel keuze en voorraad , levering binnen 2 dagen .
Goede service en perfecte verzending.

Mag Appeltans 04-05-2021

Snelle verzending en duidelijk communicatie , reeds eerder bij besteld dus na positieve ervaring nogmaals gebruikt en zal in de toekomst no meer gebruikt worden

Marc 29-04-2021

Goed aanbod van degelijke merken; bij de scherpste prijzen op de markt. Mijn bestelling werd geleverd binnen de 36 uren.

Bram 27-04-2021

Zeer slechte service. Na bestelling Metabo decoupeerzaag STE-100 quick inclusief 20 decoupeerzaagjes wordt een compleet andere verpakking geleverd (weken na origineel beloofde leverdatum) en zonder de extra zaagjes.
Vervolgens weer weken aan het lijntje gehouden door incapabele klantenservice die je van het kastje naar de muur sturen.
Ik bestel hier nooit meer; wat een prutsers.

Willy Van Driessche 27-04-2021

Betreft bestelling: OL-600332942. Er ontbreekt een onderdeel van de bestelling, namelijk Batavia 7063032 Multimateriaal-borstel voor Maxbrush. DHL wacht nog steeds op de overhandiging van Fixami. Zeer moeilijk om via CHAT contact of informatie over de bestelling te krijgen.

Vonnie 19-04-2021

Product zoals beschreven’ snelle respons en levering. Correcte afhandeling

spookschaaf 17-04-2021

IK BEN HEEL TEVREDEN WANT IK HEB HET DE DAG NA DAT IK HET BESTELT HEB AL THUIS GEKREGEN MAAR HEB ER NOG NIET MEE GEWERKT WANT WAS HET AAN HET ZOEKEN EN KON HET NERGENS KRIJGEN EN VONDT HET BIJ JULLIE BESTELD DE 14-4 EN GELEVERD 15-4

Gert 16-04-2021

heerlijk vrijdag accu’s besteld voor mijn hikoki machines , en huppekee zaterdag geleverd en na uurtje opladen kon ik er direct mee aan de slag . wat nog meer fantastisch was is de scherpe prijs . top webwinkel waar ik steeds snel en goedkoop geholpen werd.
thans for all .