Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Rick 25-11-2021

Fijne site, goede service. Al meerdere keren van besteld, enkel goede ervaringen gehad.

Danny 16-11-2021

Vlotte service en levering binnen 24u . Product doet wat beschreven staat op de site .

Nick 16-11-2021

Prijs /kwaliteit heel goed snelle en correcte levering en zeer goede klantenservice een echte aanrader 👍

Kevin 16-11-2021

Super service, alles was duidelijk, het product wordt zoals op de website aangegeven zeer snel geleverd.

Bart 16-11-2021

Correcte afhandeling en levering, scherpe prijzen, een ruim assortiment artikelen om uit te kiezen

Rik 11-11-2021

Snelle levering, vandaag besteld en morgen geleverd. Het bestelde voldoet volledig aan de verwachting.

Marc 24-10-2021

Lage prijzen voor merkartikelen
De laagste zeker voor kwaliteitsartikelen
Snelle levering
Snel wisselen ingeval van problemen

Marc 21-10-2021

Had vrij dringend een nieuwe compressor nodig, besteld bij Fixami, en de dag nadien in huis! Toppie

Tomas 08-10-2021

Snel en op tijd , volgende dag geleverd. Tafel zaag van Milwaukee. TOP product ! Goede service

Vermeiren 07-10-2021

Heel slechte ervaring mee! Btw verkeerd gerekend en niet terug willen betalen.
Contact gewoon via een trage chat. Niemand kan een email adres of een contact nummer geven.
Makita torstel van echte slechte kwaliteit.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-10-2021

Beste Vermeiren,
Bedankt voor je recensie. Helaas is ons systeem er niet op ingeregeld om na een bestelling nog de BTW te verheffen. Uiteraard mag je wel binnen de bedenktermijn een ongebruikt product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen waarbij je het BTW nummer doorgeeft.
Neem hiervoor contact met ons op. Alle contactmogelijkheden vind je op https://www.fixami.be/customerservice/faqs/index/10/34

Marc Daman 05-10-2021

Bij mijn laatste bestelling waren er problemen met levering van eenhandsklemmen van Stanley.
Bij nader inzien staat er op de items made in UK, dus begrijpelijk dat er leveringsproblemen waren.
Al bij al is alles in orde gekomen op een aannemelijke termijn, dus voor mij zeker ok.

KH electro 30-09-2021

Zondagavond besteld, maandagmiddag geleverd! Pure tijdswinst als kleine zelfstandige!

Wim rutten 21-09-2021

Verkeerde bestelling aangekregen. Na 5 dagen terwijl erbij stond na 1 dag bestelling in huis. Nog altijd niet de juiste in huis na meer dan een week

Jos 20-09-2021

duidelijke en overzichtelijke webwinkel, duidelijk omschrijving van de artikelen, waardoor je gemakkelijk kan vergelijken.
correcte afhandeling bij het kopen en snelle levering.

Alex 04-09-2021

Correcte prijzen en zeer goede communicatie wat ik van sommige andere niet kan zeggen.

BN 10-08-2021

Toestel besteld en volgende reeds geleverd. Top service en heldere mail communicatie!

Lds 09-08-2021

Geachte, vroeger 9 nu een 5. Issue: bestelling kon niet geleverd worden doordat een item ontbrak. Voor een deellevering moest ik 2,9€ bijbetalen wat ik onmiddellijk graag ook deed en wat blijkt nu dat diezelfde dag nog de volledige bestelling mij werd opgestuurd incl het item dat zogezegd in de eerst komende weken niet in stock zou komen.
Mij een zeer vreemde situatie; anderzijds is de software niet goed werkend.
MvG,
Luc Desmedt
SAP projectleader Belgium

Feiko 06-08-2021

Wat een snelle service en ook top producten, echt een aanrader.
zondags besteld s'maandags geleverd

Wim Fabrice 28-07-2021

Duidelijke website, keuze uit verschillende goede merken, prijs/kwaliteit, vlotte levering !

marjolijn 23-07-2021

De verzending is niet goed verlopen. Levertijd was niet correct aangegeven. Het pak werd te vroeg geleverd, toen ik niet thuis was. Ondanks dat het een zwaar pak was, werd het geen tweede keer aangeboden. Daarna was het onduidelijk wanneer ik het kon afhalen. Nog 2 dagen moeten wachten en zelf moeten bellen naar het postnl-punt. Zelf nu staat de track-and-trace nog niet correct.
Toen ik chatte met jullie firma hierover vond ik dat de persoon niet zo hulpvaardig was...
Eerder deed ik een andere bestelling, maar die werd 2 weken later geannuleerd. Jammer dat mijn ervaring bij jullie niet zo positief was...

Marc 23-07-2021

Zeer snelle levering. Op zondagmiddag bestelling gedaan en maandag voormiddag geleverd das echt top.
Fixami bedankt voor de goede service.

Sani 22-07-2021

Ben zeker niet tevreden over de levering van ups na een week wachten als zelfstandige op het materiaal dat ik nodig heb komen ze aanbellen voor dat je de deur open doet zijn ze al terug weg als zelfstandige wil ik de tijd vermijden om dat nog bij de post te gaan ophalen

Greet 15-07-2021

Ik vond op deze site hetzelfde product aan een betere prijs, heb op zondag voormiddag besteld en het is op maandag al geleverd, hoe fantastisch is dat!!
Heel tevreden klant, zeker aan te raden.

VD projects 15-07-2021

goede en duidelijke beschrijving makkelijk te betalen stipte levering uitstekend product
een aanrader

Denis De Paepe 14-07-2021

Zeer vlotte levering van de bestelde goederen tegen een mooie prijs. De producten kan nog niet beoordelen omdat het een bladblazer + accu betreft en nu liggen er niet veel blaren in de tuin en omgeving.