bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Jef L 12-12-2019

Zeer vlotte en correcte bestelling top winkel super overzichtelijk met een variatie uit veel verschillende topmerken echt TOP!!!Dit maakt een muzikant als mij zeer tevreden om zo verder te kunnen werken !!!

Bianca 07-12-2019

Duidelijke site met scherpe prijzen.
De dag na de bestelling werd al geleverd.
Ik ben een heel tevreden klant!

eddy vanthomme 02-12-2019

Zeker een aanrader als oefenversterker zonder de mooie Marshall klank te moeten missen.
Op 5 watt is hij zeker luid genoeg voor op een appartement en best dat je de 5 watt nog terug kan brengen naar 1 watt met een simpele druk op een knop.
En is ook nog een buizen versterker voor een zeer mooie prijs.
En zeker de snelle levering en top service van Bax niet te vergeten.

Een zeer tevreden klant

Filip Vandecaesbeek 24-11-2019

Correcte levering, goede dienst na verkoop. Vriendelijke bediening in de winkel te Goes.

Beste Filip,

Leuk dat de inzet van onze winkelmedewerkers wordt gewaardeerd, tot de volgende keer!

Paul Keulemans 20-11-2019

Tot op heden altijd perfecte service gehad bij Bax. Alles wat je besteld komt op afgesproken tijd aan en ook mijn laatste bestelling was wederom op tijd en een ware verassing qua kwaliteit !
Officiele reactie van Bax-shop.nl 25-11-2019

Fijn om te lezen Paul, bedankt voor je review!

Brooklyn 13-11-2019

Ik vond deze winkel online en was er in het begin wat onzeker bij. Heb er een launchapd en een capo aangekocht, allebei uitstekende kwaliteit. De levering verliep top, bezorgd op de opgegeven datum zonder problemen. Zeker een aanrader!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 25-11-2019

Bedankt voor jouw review Brooklyn!

Martijn 13-11-2019

Vaker op besteld, vanuit meerdeze firma's van ons bestelde we hier onze audio toebehoren, laatste keer geweest! Nooit problemen gehad tot het ééns tot een retour kwam. Product 2 maanden geleden opgestuurd naar hun, dit werkte niet bij levering maar oké kan gebeuren! Bleek het een ander adres te zijn waar het naar is opgestuurd (hun winkel) als retour, terwijl ik netjes aan BPOST de juiste label, verpakking etc heb afgegeven. hier gaan hun in mijn ogen al de fout in als BPOST niet eens een juist adres van hun retour functie heeft. Op de TRACKING van retour staat dat het pakketje gewoon is afgetekend aan hun winkel de dag erna, maar ze zijn al letterlijk 7 weken "ermee bezig". Als ik mail hierover duurt het 10 dagen voor ik een onnuttig en een niet eens informatief antwoord krijg hoe ze dit gaan oplossen (simpel in mijn ogen; stuur een nieuwe op, gaat over een product van €200,00 terwijl wij jaarlijks voor grotere bedragen bestellen hier.) Als ik bel duurt het iedere keer minstens 30 minuten wachtrij voor ik een medewerker spreek, die ook nog eens onvriendelijk is en mij totaal niet kan verder helpen. Het slot antwoord; " ze zijn er mee bezig ". Al 7 weken lang. Mijn laatste mail die ik verstuurd heb is 8 dagen geleden, geen antwoord. Schandalige retourservice. Alles gaat goed, tot je product ééns niet werkt. Wat ik kan begrijpen, maar de service die erbij hoort echt schandalig.
1. product werkte niet/half
2. fout retour-adres van bax shop & bpost uit.
3. medewerker afgetekend (bewijs aangeleverd via trackentrace)

en toch moeten ze iets onderzoeken al maanden?

triest.

Hallo Martijn,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te horen van jouw ervaring. We begrijpen niet helemaal waar het mis is gegaan, maar we willen je graag helpen. We hebben dan wel wat gegevens nodig. Stuur even een privé-bericht via Facebook met je klantnummer en verhaal, dan helpen we je snel verder.

Chris Temmerman 11-11-2019

Prima service, snelle levering! (Van B-Post ben ik minder tevreden, "stampt" het pakje gewoon in de brievenbus.

Beste Chris,

Onze excuses voor de manier waarop het pakket is geleverd. We zullen de feedback doorgeven aan onze vervoerder. Mocht je product zijn beschadigd, dan kun je het kosteloos retour sturen en laten omruilen voor een nieuwe.

Antoine Goemaere 10-11-2019

Eeb mackie RMA 450 besteld werd vlug geleverd en goed verpakt Een hoes wordt nog in nalevering geleverd.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 11-11-2019

Fijn om te lezen Antoine, veel plezier met jouw nieuwe Mackie!

T. Orens 08-11-2019

Reeds mijn 3de bestelling en alweer goed verlopen. Goederen waren degelijk verpakt voor verzending, echter kwam het pakket een dag later aan als vermeld op de website. Vertragingen komen uiteraard voor, maar een bericht hierover had misschien wel leuk geweest, in verband met drukte of iets dergelijks, echter is dit eerder muggenziften van mijn kant, aangezien je de voortgang wel kunt volgen vanuit de track'n trace. Verder is de website zeer overzichtelijk, en krijg je een uitstekende selectie aan producten te zien voor elk budget, met competitieve prijzen.

Hallo T. Orens,

Bedankt voor je review, we zullen jouw feedback meenemen!

Bart | Bax Music

theo 08-11-2019

Snelle levering. Grote keuze aan verwijderbare media. Juiste informatie op de website.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 11-11-2019

Bedankt voor je review Theo!

Rudi 03-11-2019

Het product voldoet aan de beschrijving, prachtig geluid en heel gebruiksvriendelijk. Vlugge en correcte levering.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Bedankt voor je review Rudi!

eric 03-11-2019

Uitstekend! Heb voor de eerste keer een artikel gekocht in deze winkel en niet voor het laatst ... Heb de brugpinnen gemonteerd en ze werken voortreffelijk.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Fijn om te lezen Eric, veel plezier met je nieuwe product!

Mark V 22-10-2019

Pakket ondanks de "levering de volgende dag"-reklame pas twee dagen later ontvangen wegens een "organisatorisch probleem" bij Bax. Daardoor een repetitie met de band moeten annuleren. Eerste keer dat dit gebeurt, voor het overige steeds tevreden geweest, vandaar toch nog een 2 op 10. Jammer. Volgende keer hopelijk beter.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Hallo Mark, wat vervelend om te lezen dat je een repetitie met de band hebt moeten overslaan. Het kan soms inderdaad gebeuren dat er vertraging ontstaat, gezien we duizenden bestellingen per dag verwerken. We raden onze klanten ook altijd aan om niet op het allerlaatste moment te bestellen. Mocht je nog niet geholpen zijn, stuur dan even een privé berichtje via Facebook of Whatsapp, met jouw klantnummer en verhaal. Wie weet kunnen we nog wat voor je betekenen. Hopelijk verdienen we de volgende keer weer een dikke 10!

Lode De Roo 22-10-2019

Bax komt beloftes niet na. Na 8 dagen nog steeds geen helder nieuws over de verwachte levering van een Mapex drumstel voor onze 8 jarige zoon. Dit in schril contrast ten opzichte van hun beloftes om te leveren daags na bestelling!! Onze ervaring is dat ze hun logistiek niet onder controle hebben, niet communicatief en klantgericht zijn bij problemen. Bovendien is hun dienst na verkoop weinig transparant en commercieel.

Wil je garantie op ontgoochelde kinderen, bestel bij Bax!

Hallo Lode,

Wat vervelend om te lezen dat jouw 8-jarig zoontje zo lang moet wachten op zijn drumstel. We doen altijd ons best om alle bestellingen de volgende dag te bezorgen. Echter ontstaat er wel eens vertraging gezien wij duizenden bestellingen per dag verwerken. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog niet geholpen zijn, stuur dan even een privé-berichtje met jouw klantnummer en verhaal via Facebook of Whatsapp. Dan helpen we je snel verder.

Berne 21-10-2019

Een zeer snelle en vlotte service. Veel producten op voorraad of snel leverbaar en je kan zien hoeveel exemplaren er nog aanwezig zijn, je kan de dag van levering kiezen, veilig betalen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Bedankt voor jouw mooie review Berne!

volty250 18-10-2019

Vorige keer was de levering niet correct bij het grotere pakket, dat duurde veel langer dan aangegeven op de site. Echter bij het bestellen van een pianobankje klopte de levertermijn wel.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Hallo Volty, wat vervelend dat jouw grote pakket niet op tijd was aangekomen. Soms duren grotere of zwaardere pakketten wat langer om te bezorgen. Bedankt voor je review, we doen ons best!

volty250 12-10-2019

Ik heb onlangs een digitale piano gekocht. De bestelling is voor 23u betaald, normaal de volgende dag in huis. De volgende dag niets gezien of gehoord, zelfs geen bevestiging van levertermijn. De volgende dag een mailtje van bax music met een niet werkende link voor bpost, manueel tracking nr ingeven op website bpost dan maar. Deze nr is nog niet gekend... De volgende dag, mailtje van bpost dat het pakje gaat geleverd worden, tijdstip en opvolging perfect en correcte levering van bpost.
CONCLUSIE: Vermeld aub correcte levertermijnen op jullie website, indien mensen hierop rekenen kan dit enorme problemen opleveren.
Communiceer beter indien er pakjes toch vertraging oplopen!
Een dikke pluim voor bpost voor hun snelle afhandeling!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Bedankt voor de feedback Volty!

Danilo 10-10-2019

Slechtste klantendienst ooit meegemaakt !
Service NUL
Betrouwbaarheid NUL
Klantvriendelijk NUL

2x besteld en 2 x bezeikt geweest

Eerst werd de levering niet uitgeleverd omdat 1 artikel niet op voorraad was (waarom de rest dan niet leveren of op zijn minste dit laten weten zodat een vertraging van enkel dagen kan in acht genomen worden)

Bij de 2 de bestelling net hetzelfde.
Voor 21u bestellen is de volgende dag geleverd .. Waardeloze en bedrieglijke reclame
Dit kunnen ze niet waarmaken

Wanneer je dan belt om uitleg krijg je een blaffende klantendienstmedewerker aan de lijn die blijkbaar door geen enkele selectie van klantenservice of klantvriendelijk zijn is geweest vooraleer die werd aangenomen

Ik bestel hier nooit meer !
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Hi Danilo, wat vervelend om te horen. Je kan aangeven bij een bestelling dat je de producten die al wel op voorraad zijn, alvast wenst te ontvangen. Bedankt voor de feedback, we zullen het meenemen om onze service te verbeteren.

Warson 10-10-2019

Alles verloopt correct en snel met degelijke producten. Grote keuze aan producten. zeer goede klantendienst.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Bedankt voor je review Warson!

Marc R. 09-10-2019

Reeds mijn tweede bestelling online bij Bax-Shop en reeds mijn tweede positieve ervaring met deze winkel. Ze maken hun belofte van levering binnen de 24 uur waar en deze komt veilig ingepakt en tijdig toe. Een eerste keer had ik nood aan informatie van de helpdesk en ook daar werd ik heel vriendelijk onthaald en feilloos geholpen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Fijn om te lezen Marc, tot de volgende keer!

Patrick Babinsky 08-10-2019

Tot nu toe is alles goed gelopen. Ik koop al een tijd materiaal van bax music en ik raad ze aan. Goede kwaliteit en zeer snel leverbaar!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Bedankt voor je review Patrick!

Walter Van Kets 05-10-2019

Super aanbod aan redelijke prijzen. Met een correcte service. Bestellen en de volgende dag geleverd. En voldoet volledig aan de verwachtingen.

Simone 05-10-2019

De snaren van mij elektrische gitaar waren aan vervanging toe, dus snel op de Bax Music site gekeken.
Daar kwam ik ze tegen de snaren "DR Strings NMCE-10 NEON Multi-Color" ik gebruik Rocksmith 2014 ( muziekprogramma om te leren spelen) en de kleuren van deze snaren zijn exact als in het programma de keus was simpel.
En zoals altijd net zo snel geleverd als besteld netjes verpakt.

Super 10 /10

Dirk 03-10-2019

Recent zowel in de winkel in Antwerpen als on-line een aankoop gedaan voor DJ-materiaal. Zeer goed en snel geholpen in de winkel alsook door de on-line helpdesk. On-line bestelling om 20u doorgegeven en de dag erna om 9u geleverd. Direct per mail ook factuur ontvangen.